Nou, gefeliciteerd zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:36 schreef Oriente het volgende:
Net al gesport, 3x105 squat(1.5 maand geleden 5x60)
@RamboDirk vindt dit ook veel leuker dan Woordle scores.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:28 schreef tong80 het volgende:
Er werd me gisteren door een mod verweten dat ik te veel zeur. Eat this:
[ afbeelding ]
juichen voor politiegeweldquote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:55 schreef tong80 het volgende:
Net gepost op Facebook in een Boerensite.
Ik nam het op voor de agent.
'Kan iedereen hier ff deze Herman rapporteren bij het beheer dat hij heel snel opgerot is uit deze groep?!'
Ha ha ha
Juichen voor een 16jarige crimineelquote:
Gerapporteerd. Wat ben jij een valse kut vent.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:09 schreef aTypisch het volgende:
maar ik snap wel dat je als oud stuk verdriet zit te genieten van een jongen van 16 die wordt beschoten
pas wel bij je persoonlijkheid
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Wat ben jij een valse kut vent.
pot en ketel genotquote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:55 schreef tong80 het volgende:
Net gepost op Facebook in een Boerensite.
Ik nam het op voor de agent.
'Kan iedereen hier ff deze Herman rapporteren bij het beheer dat hij heel snel opgerot is uit deze groep?!'
Ha ha ha
Stik de moord.quote:
in de liefde en op FOK! is alles geoorloofd tongquote:
Ach erme ik reageer weer te fel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in de liefde en op FOK! is alles geoorloofd tong
wilde je niet boos maken verder, hoop dat je een goed weekend hebt
je leek inderdaad wat geagiteerdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach erme ik reageer weer te fel.
Dikke kus.
Na de geslachtsoperatie spelen m'n hormonen opquote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de geslachtsoperatie spelen m'n hormonen op
Ben je er weer?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:40 schreef tong80 het volgende:
En gelijk een woordle erover heen.
De triestheid.
Laat mij zeuren.
Dat ging maar net goed Rene.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:15 schreef GGMM het volgende:
Woordle 385 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 181 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat is er aan de hand vriend? Gaat alles wel goed?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit erop te wachten om een gesprek met jou te voeren
"De laatste tijd" lolquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand vriend? Gaat alles wel goed?
Ik vind je zo gemeen/rellerig de laatste tijd.
Het lijkt me voor iedereen beter als ze eens wat vaker de kerk zouden bezoeken.quote:
de hel zou een prima plek zijn voor bepaalde users.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me voor iedereen beter als ze eens wat vaker de kerk zouden bezoeken.
Je afbeelding is 50x60 en hij moet 60x60 zijn om niet vervormd te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:15 schreef bbuddybb het volgende:
Kan iemand hiervan een FOK-compatible avatar maken die er niet platgedrukt uitziet? Ik heb hier geen verstand van.
https://abload.de/img/images3jjz.png
Dat gaat niet lukken zonder de helft van zijn hoofd weg te snijden. Misschien heb je de originele foto nog ergens.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:15 schreef bbuddybb het volgende:
Kan iemand hiervan een FOK-compatible avatar maken die er niet platgedrukt uitziet? Ik heb hier geen verstand van.
95% van heel Nederland kent die gozer niet eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wat sneu
(Ik las dit vanmiddag maar ik wist op alleen de naam niet wie dit was)
Probeer dezequote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:15 schreef bbuddybb het volgende:
De hel ookquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de hel zou een prima plek zijn voor bepaalde users.
Ik had eigenlijk ook nog nooit van hem gehoord.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
95% van heel Nederland kent die gozer niet eens.
Ik ga wel voor hem bidden.
Heb je deze al?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
95% van heel Nederland kent die gozer niet eens.
Ik ga wel voor hem bidden.
Daaaar.... moet ....een...wortel in, daar moet een wortel in.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zingen ze nou 'wortel voor de sfeer'?
Iwan heeft een volger minder.
Ja, dit zingen ze echt. Als ik dit soort beelden zie, dan ben ik zo blij dat ik het vrouwenvoetbal totaal niet volg. Iedere keer als ik toch weer een wedstrijd probeer te kijken, dan zie ik steeds in een paar minuten dat het nog steeds weinig met voetbal te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Soms kan je een slechte (mannen) wedstrijd nog kijken voor de sfeer ipv het voetbal. Dat gaat hier ook niet op, jeetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dit zingen ze echt. Als ik dit soort beelden zie, dan ben ik zo blij dat ik het vrouwenvoetbal totaal niet volg. Iedere keer als ik toch weer een wedstrijd probeer te kijken, dan zie ik steeds in een paar minuten dat het nog steeds weinig met voetbal te maken heeft.
Je schaamt je dat je Nederlander bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Je kan kijken voor de bloopers en juichen als Oranje scoortquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms kan je een slechte (mannen) wedstrijd nog kijken voor de sfeer ipv het voetbal. Dat gaat hier ook niet op, jeetje.
Ja, maar je kan ook iets leuks doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan kijken voor de bloopers en juichen als Oranje scoort
Gouden Eeuwgenotquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je schaamt je dat je Nederlander bent.
Ja bij het Nederlands mannenelftal hangt gelukkig helemaal niet zo'n aftandse snollebollekesfeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms kan je een slechte (mannen) wedstrijd nog kijken voor de sfeer ipv het voetbal. Dat gaat hier ook niet op, jeetje.
Ja, daar heb ik het over inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2022 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bij het Nederlands mannenelftal hangt gelukkig helemaal niet zo'n aftandse snollebollekesfeer.
Nee, de sfeer bij vrouwen en mannenvoetbal. Je bent zelf een domme vergelijking.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh je was interlandvoetbal met clubvoetbal aan het vergelijken. Wat een domme vergelijking.
3-6 6-1-6-2 6-0quote:Op zondag 10 juli 2022 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Djokovic - Kyrgios, zeg het maar jongens.
Oh dus mijn originele post was precies wat je bedoelde. Jeetje Scrummie.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, de sfeer bij vrouwen en mannenvoetbal. Je bent zelf een domme vergelijking.
Leuk wel. Niet geweldig, maar daar ontbreekt er nog teveel voor. Als je met Hendrix op linksback moet spelen..quote:Op zondag 10 juli 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe was Feyenoord gister? Sneu van Wieffer.
Ik kon alleen de eerste helft zien maar dat was prima, al was de tegenstand ook niet echt geweldig. Taylor werd ik wel enthousiast dus dat is wel fijn want die moet toch een cruciale positie vervangen (Gravenberch)quote:Op zondag 10 juli 2022 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk wel. Niet geweldig, maar daar ontbreekt er nog teveel voor. Als je met Hendrix op linksback moet spelen..
Wieffer valt wel mee zei Slot, maar dat lijkt best een aardig spelertje tot nu toe.
Hoe was Ajax?
Wel leuk, al die nieuwe gezichten bij eigenlijk de gehele top 3 straks.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon alleen de eerste helft zien maar dat was prima, al was de tegenstand ook niet echt geweldig. Taylor werd ik wel enthousiast dus dat is wel fijn want die moet toch een cruciale positie vervangen (Gravenberch)
Daarom vind ik het begin van het seizoen altijd wel een feestje ja.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel leuk, al die nieuwe gezichten bij eigenlijk de gehele top 3 straks.
quote:Op zondag 10 juli 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom vind ik het begin van het seizoen altijd wel een feestje ja.
Al ben ik die bakkes van Luuk de Jong nu alweer zat.
Nog 2 dagen tot de eerste nieuwe verrekijker foto'squote:
heb jij Mass Effect wel eens gespeeld?quote:Op zondag 10 juli 2022 10:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog 2 dagen tot de eerste nieuwe verrekijker foto's
Nee, en ik heb geen idee waarom niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij Mass Effect wel eens gespeeld?
ik zeg doenquote:Op zondag 10 juli 2022 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, en ik heb geen idee waarom niet.
Dat is die Legendary Edition toch? Zie dat ie bij EA Play zit waar ik nog een verdwaald abonnement op heb, even downloaden dusquote:Op zondag 10 juli 2022 10:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zeg doen
er is een pakketje met de hele trilogy
mijn favoriete trilogy qua games ooit denk ikquote:Op zondag 10 juli 2022 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is die Legendary Edition toch? Zie dat ie bij EA Play zit waar ik nog een verdwaald abonnement op heb, even downloaden dus
1.Wowquote:Op zondag 10 juli 2022 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn favoriete trilogy qua games ooit denk ik
puur genot
mooi lijstjequote:Op zondag 10 juli 2022 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1.Wow
2. C&C Generals Zero Hour ( @:Drizzt )
3. CS:Go
Momenteel speel ik Zero Hour nog op gameranger. Dat gaat echt nooit vervelen. WoW wel de meeste tijd aan gespendeerd. Zelfs Classic nog een paar jaar geleden gespeeld. Maar niets uit wow is zo mooi als die periode 2004-2007quote:
Commandosgoden.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mijn favoriete trilogy qua games ooit denk ik
puur genot
momenteel helemaal in de ban van europa universalis 4quote:Op zondag 10 juli 2022 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Momenteel speel ik Zero Hour nog op gameranger. Dat gaat echt nooit vervelen. WoW wel de meeste tijd aan gespendeerd. Zelfs Classic nog een paar jaar geleden gespeeld. Maar niets uit wow is zo mooi als die periode 2004-2007
Ik geef gewoon mijn mening over mijn top 3.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
En Onlogisch snapt niet wat een trilogie is.
soms moet je het gewoon laten gaanquote:Op zondag 10 juli 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
En Onlogisch snapt niet wat een trilogie is.
Ik wacht op de nieuwe Settlers. Maar die wordt al een paar jaar uitgesteld. De beta heeft gedraaid maar dat is na snoeiharde kritieken weer naar de tekentafel verhuisdquote:Op zondag 10 juli 2022 11:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
momenteel helemaal in de ban van europa universalis 4
GENOT
Dat mag.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening over mijn top 3.
Dit was ook gewoon even top of mind, morgen kan hij weer anders zijn. Maar het zijn louter spellen die ik vroeger speelde, ik game eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het veel te moeilijk (in before @:maxi-mus met goh) om een top 3 te maken.
Harry Pottergod. Ja, die ga ik ook spelen denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was ook gewoon even top of mind, morgen kan hij weer anders zijn. Maar het zijn louter spellen die ik vroeger speelde, ik game eigenlijk nooit meer.
Al wil ik dat nieuwe spelletje van Harry Potter wel kopen wanneer die uitkomt.
Is die derde niet van een Nederlandse productiemaatschappij?quote:Op zondag 10 juli 2022 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Oke toch een poging dan:
1. Last of Us 1
2. Red Dead Redemption 2
3. Horizon Zero Dawn
Maar ja, allemaal moderne titels en verhalende games, ik heb vroeger veel meer tijd gestoken in de ouderwetse games. Dus ja.
Dat is leuk ja, in het begin paar keer gespeeld en toen voorspelde ik dat het een grote hit zou worden. Niet zo groot geworden als ik dacht.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Ik speelde gisteren even Fall Guys met onlo jr. Dat is best een leuk spelletje voor een avondje
Yep. Guerrilla Games goden.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is die derde niet van een Nederlandse productiemaatschappij?
Knights and Merchantsquote:Op zondag 10 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag.![]()
1. Knights and Merchants (1)
2. Commandos 2
3. Red alert 2
Ter info.
check Dwarf Fortressquote:Op zondag 10 juli 2022 11:42 schreef fetX het volgende:
Ik zou trouwens een nieuwe Knights and Merchants (en dan niet een remake, maar gewoon een nieuw spel) énorm toejuichen
neenquote:Op zondag 10 juli 2022 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met battlegrounds, speel jij nog?
blijft een goed spel jaquote:Op zondag 10 juli 2022 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde niet dat ik goed ben hoor gewoon af en toe een potje.
Van Hearthstone? Die modus heeft me nooit echt getrokken eigenlijk. Ben wat meer fan van Gwent the card game.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer begonnen met battlegrounds, speel jij nog?
Ja en kan. Voor de normale Hearthstone heb ik al jaren de energie niet voor en Gwent ken ik enkel van naam.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Hearthstone? Die modus heeft me nooit echt getrokken eigenlijk. Ben wat meer fan van Gwent the card game.
De normale modus van Hearthstone was ook echt minder leuk geworden door al die RNG kaarten al heb ik het ‘t afgelopen jaar niet echt bij gehouden.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en kan. Voor de normale Hearthstone heb ik al jaren de energie niet voor en Gwent ken ik enkel van naam.
Ik zal binnenkort ook wel weer voor anderhalf jaar stoppen om het dan weer op te pakken.
Battlegrounds wel echt een kans gegeven dan? Je kunt kennelijk samen queuen tegenwoordig maar ik heb dus geen vriendenquote:Op zondag 10 juli 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
De normale modus van Hearthstone was ook echt minder leuk geworden door al die RNG kaarten al heb ik het ‘t afgelopen jaar niet echt bij gehouden.
Eventjes gespeeld. Net als Storybook Brawl (exact hetzelfde concept). Alleen die game mode trekt me gewoon niet.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Battlegrounds wel echt een kans gegeven dan? Je kunt kennelijk samen queuen tegenwoordig maar ik heb dus geen vrienden
Later!quote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Verdomme @:pietjepuk2000 post nog altijd tot over weer paar maanden.
Waar ging de preek overquote:Op zondag 10 juli 2022 17:59 schreef KingRoland het volgende:
Terug van kerk (al paar uurtjes geleden)
Hij had zeker weer een appeltje met je te schillenquote:Op zondag 10 juli 2022 17:59 schreef KingRoland het volgende:
Terug van kerk (al paar uurtjes geleden)
viel wel mee hoorquote:Op zondag 10 juli 2022 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij had zeker weer een appeltje met je te schillen
Prima review.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Gravity(2013)7.7action, drama, sci-fi, thriller91PG-1312Alfonso CuarónAlfonso Cuarón, Jonás CuarónSandra Bullock, George Clooney, Ed HarrisTwo astronauts work together to survive after an accident leaves them stranded in space8.3/10
@:ggmm
@:Caland
@:Scrummie
Je vergeet een komma tussen de url en het cijfer.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:10 schreef onlogisch het volgende:
Dit was mijn eerste review middels die nieuwe functie. Waarom zie ik het aantal sterren niet @:GGMM ?
Jammer dat je het niet kunt waarderen dat iemand het voor elkaar krijgt om in ellenlange posts helemaal niets te zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Verdomme @:pietjepuk2000 post nog altijd tot over weer paar maanden.
Duidelijk niet idiot-proof, dit.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je vergeet een komma tussen de url en het cijfer.
BoreaalGodquote:Op zondag 10 juli 2022 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #386 gespeeld!
Mijn beurten: 4/6
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜🟨⬜
🟨⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje Danny @:wereldgozer
Dankje, ik ook. Even naar de honkbal geweest. De lul.quote:
Jij gaat genietenquote:Op zondag 10 juli 2022 10:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is die Legendary Edition toch? Zie dat ie bij EA Play zit waar ik nog een verdwaald abonnement op heb, even downloaden dus
Erg jammer maat. Hier ook.quote:Op maandag 11 juli 2022 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Flink punthoofd
Waardeloze maandag @:Neef_Wuppie
@MC-M kijk en leerquote:Op maandag 11 juli 2022 09:45 schreef GGMM het volgende:
Woordle 387 6/6
⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
⬛🟨🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 183 5/6
⬛🟨🟩🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Jouw reactietijd was 3 minuten en 17 seconden. Keurig op tijd. Wat doe je voor de kost?quote:
Rare vraag.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jouw reactietijd was 3 minuten en 17 seconden. Keurig op tijd. Wat doe je voor de kost?
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:54 schreef MC-M het volgende:
[..]
Woordle 387 3/6
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 183 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Domme kutquote:Op maandag 11 juli 2022 10:54 schreef MC-M het volgende:
[..]
Woordle 387 3/6
⬛🟩⬛⬛⬛
🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 183 3/6
🟩⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Beest.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:36 schreef Oriente het volgende:
Net al gesport, 3x105 squat(1.5 maand geleden 5x60)
Sorry, beetje druk.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent alvast aan het diner begonnen?
quote:Op maandag 11 juli 2022 13:15 schreef Sked het volgende:
Er toeterde hier net iemand richting een rouwkoets omdat die te traag ging. Wow.
Dat soort volk gun je zelf een rouwkoets.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:15 schreef Sked het volgende:
Er toeterde hier net iemand richting een rouwkoets omdat die te traag ging. Wow.
Pedo Peter heeft een GROOT probleem @aTypischquote:Op maandag 11 juli 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch Sleepy Joe mag opdraven
Maar dan niet eentje die het verkeer blokkeert. Dat gun ik ze niet.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat soort volk gun je zelf een rouwkoets.
Heb net Stranger Things uitgekeken en vond het eigenlijk tegenvallen.quote:
Ah top.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee er zijn nog 6 deze tweede seizoenshelft.
tonijnquote:Op maandag 11 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
En de APENPOKklok dan? @Wazaaaaaquote:Op maandag 11 juli 2022 18:22 schreef Coco het volgende:
CORklok overtreden, maar veilig thuisgekomen.
@:zipportal
@:KingRoland
Ik was er vrijdag niet eens paardenlul.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
Het is maandag, dus user @:Oriente is weer hyperactief aanwezig.
quote:Op maandag 11 juli 2022 18:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik was er vrijdag niet eens paardenlul.
Vertel ons er alles over.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:34 schreef Caland het volgende:
Ook weer veilig terug uit Oostenrijk
Wel weer gelachen hoor
Met een Rolex bord?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:34 schreef Caland het volgende:
Wel weer gelachen hoor
Lekker ongewenst aan de vrouwen gezeten in je Red Bull polo?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:34 schreef Caland het volgende:
Wel weer gelachen hoor
Vanavond genot.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De nieuwe aflevering van BCS krijgt een 9.9 op IMDB.
De zenuwen beginnen op te bouwen! @:scrummie @:ggmm
Bijzondere ervaring vooralquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:30 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch
https://www.nasa.gov/site(...)ld_smacs0723-5mb.jpg
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzondere ervaring vooral
Op die campings echt één grote dierentuin van donderdag t/m zaterdag vooral. Na de race was er toch best veel al weg/afgebouwd en die fanzone gaat dan ook vroeg dicht tot mijn verbazing. Je had van die feesttenten/horeca etc. die door de verschillende campings georganiseerd waren maar iedereen die erop stond had ook weer van alles zelf georganiseerd. Tot vriendengroepen die zelf zangertjes en een snackbar met personeel hadden meegenomen tot lui die een complete vrachtwagen bijhadden en daar een soort discotheek van hadden gebouwd. Wel een beetje carnaval natuurlijk allemaal, vooral heel veel boeren viel me op.
En ik ben met voetbal, vooral de Europese uitpotjes best gewend qua drankmisbruik maar dit sloeg wel redelijk alles. Mensen die echt compleet laveloos waren, tijdens de race gewoon aan het pitten waren en dat waren ook lang niet alleen Nederlanders. Maar het weer hielp mee en het is blijkbaar normaal dat iedereen ook gewoon zijn eigen drank kan meenemen daar, inclusief volle koelboxen dus. En een biertje daar was overal ook opvallend goedkoop, 4,50 voor een halve liter.
En 99% kerels, dus elk lekker wijf dat er rondloopt zal best wat vaker dan normaal aangesproken worden, maar zo is natoer. Van racisme of echt vervelend gedrag weinig meegekregen eigenlijk. Wel dat gejuich bij de Hamiltoncrash (en de herhalingen daarvan)
Weet niet of ik snel nog een keer zou gaan, wellicht dan een race waar het wat minder carnaval is. Het is toch wel echt een tv sport.
6/10 voor deze review.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzondere ervaring vooral
Op die campings echt één grote dierentuin van donderdag t/m zaterdag vooral. Na de race was er toch best veel al weg/afgebouwd en die fanzone gaat dan ook vroeg dicht tot mijn verbazing. Je had van die feesttenten/horeca etc. die door de verschillende campings georganiseerd waren maar iedereen die erop stond had ook weer van alles zelf georganiseerd. Tot vriendengroepen die zelf zangertjes en een snackbar met personeel hadden meegenomen tot lui die een complete vrachtwagen bijhadden en daar een soort discotheek van hadden gebouwd. Wel een beetje carnaval natuurlijk allemaal, vooral heel veel boeren viel me op.
En ik ben met voetbal, vooral de Europese uitpotjes best gewend qua drankmisbruik maar dit sloeg wel redelijk alles. Mensen die echt compleet laveloos waren, tijdens de race gewoon aan het pitten waren en dat waren ook lang niet alleen Nederlanders. Maar het weer hielp mee en het is blijkbaar normaal dat iedereen ook gewoon zijn eigen drank kan meenemen daar, inclusief volle koelboxen dus. En een biertje daar was overal ook opvallend goedkoop, 4,50 voor een halve liter.
En 99% kerels, dus elk lekker wijf dat er rondloopt zal best wat vaker dan normaal aangesproken worden, maar zo is natoer. Van racisme of echt vervelend gedrag weinig meegekregen eigenlijk. Wel dat gejuich bij de Hamiltoncrash (en de herhalingen daarvan)
Weet niet of ik snel nog een keer zou gaan, wellicht dan een race waar het wat minder carnaval is. Het is toch wel echt een tv sport.
Is toch een tiener serie?quote:Op maandag 11 juli 2022 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb net Stranger Things uitgekeken en vond het eigenlijk tegenvallen.
En als je tegen Nancy een brood aangooit krijg je het sneden terug.
Volkoren met Berliner.quote:
Ja, lang lang geledenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij was ooit ook een tiener beste @:Adames
De serie volgt wel (o.a.) een groep tieners, wellicht doel je daar op. Denk dat de doelgroep met die typische 80's sfeer wel wat ouder is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ok
las het ergens, verder niks van gezien
Ook jij had ooit een volle haardos beste @Cocoquote:Op dinsdag 12 juli 2022 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij was ooit ook een tiener beste @:Adames
Ook jij was ooit slank.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ook jij had ooit een volle haardos beste @:Coco
Zekerquote:
Als ik op tijd ben.quote:
Fotoverslag maken ipv de geeiste 60 uur taakstraf.quote:Twee Feyenoordsupporters moeten van de rechter in Rotterdam een bezoek brengen aan het Nationaal Holocaustmonument in Amsterdam. Beide mannen hadden in juli vorig jaar op een muur in Rotterdam-Crooswijk een antisemitische spotprent gemaakt van voetballer Steven Berghuis in een concentratiekamppak.
Naar die grafstad moeten is wel zwaardere straf hoor @Haagsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Fotoverslag maken ipv de geeiste 60 uur taakstraf.
In Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, godverdommequote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Naar die grafstad moeten is wel zwaardere straf hoor @:haags
Zomerse Gado-gado met rode kool en ananas.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
#ShariaForNetherlandsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pohh, stoverijquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:12 schreef Nober het volgende:
Beker stoofvlees erbij. Lekker man.
[ afbeelding ]
Hij lijkt me wel tof, maar ik vroeg het omdat ik 'm ook nog niet heb. Zit nog wat te twijfelen vanwege de prijs.quote:
Friet stoofvleesquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
Is dat bord uit de Rasti Rostelli collectie?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:12 schreef Nober het volgende:
Beker stoofvlees erbij. Lekker man.
[ afbeelding ]
Volgens mij komen de borden van xenos.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat bord uit de Rasti Rostelli collectie?
Dit is gewoon een bord patat @Drizzt_DoUrden , als je hier al opgewonden van raakt, dan begin je echt een gevaar voor de samenleving te vormen.quote:
Dat is wel een erg hoog cijfer.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E08
9,2/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik zou het waarderen als je mij voortaan meeneemt in je BCS-reviews. Ik vind ze erg goed geschreven namelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E08
9,2/10
Hier zat ik al tijden op te wachten. Bedankt maat!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E08
9,2/10
Zie de tekst boven het plaatje, pik.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is gewoon een bord patat @:Drizzt_Dourden , als je hier al opgewonden van raakt, dan begin je echt een gevaar voor de samenleving te vormen.
LangeToepie is een ronduit smakeloos persoon.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Voor Hans is professionele hulp inmiddels te laat
@MC-Mquote:Op woensdag 13 juli 2022 09:26 schreef GGMM het volgende:
Woordle 389 5/6
🟩⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟨⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 185 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨⬛🟨🟨🟩
🟨⬛⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Die 6e poging is eigenlijk totaal overbodig als je wat hersenen hebt.
Dit doen we met een jong en dynamisch team van verschillende stakeholders en sparringspartners. Iedere ochtend komen we in een brainstorm sessie samen, en vanuit de benchmark pakken we de best practices en memes. Dit interne proces wordt geleid door onze scrummaster die iedereen in zijn kracht zet. Vervolgens komt er een follow-up waarbij we lean&mean met elkaar levelen om de finale klap erop te geven. Dit is een organische proces waarbij er gestreefd wordt de doelstellingen te syncen en te fine tunen. Uiteindelijk komt je dan tot hele gave resultaten en je creeert waarde. De stip op de horizon wordt dan werkelijkheid. Enorm gaaf om deel vanuit te maken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maak je ze nou zelf of haal je die memes van het internet? @:rambodirk?
Ik krijg jeuk van die termen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit doen we met een jong en dynamisch team van verschillende stakeholders en sparringspartners. Iedere ochtend komen we in een brainstorm sessie samen, en vanuit de benchmark pakken we de best practices en memes. Dit interne proces wordt geleid door onze scrummaster die iedereen in zijn kracht zet. Vervolgens komt er een follow-up waarbij we lean&mean met elkaar levelen om de finale klap erop te geven. Dit is een organische proces waarbij er gestreefd wordt de doelstellingen te syncen en te fine tunen. Uiteindelijk komt je dan tot hele gave resultaten en je creeert waarde. De stip op de horizon wordt dan werkelijkheid. Enorm gaaf om deel vanuit te maken.
"Impact maken" is bij mij het vervelendste modewoord op dit momentquote:Op woensdag 13 juli 2022 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
e benchmark pakken we de best practices en memes. Dit interne proces wordt geleid door onze scrummaster die iedereen in zijn kracht zet. Vervolgens komt er een follow-up waarbij we lean&mean met elkaar levelen om de finale klap erop te geven. Dit is een organische proces waarbij er gestreefd wordt de doelstellingen te syncen en te fine tunen. Uiteindelijk komt je dan tot hele gave resultaten en je creeert waarde. De stip op de horizo
Welk kernwoord zou jij gebruiken om jouw rol in dit proces te omschrijven? Zie jij jezelf als de ondernemer, of de architect of iets anders? En wat voor kleur ben jij dan?quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit doen we met een jong en dynamisch team van verschillende stakeholders en sparringspartners. Iedere ochtend komen we in een brainstorm sessie samen, en vanuit de benchmark pakken we de best practices en memes. Dit interne proces wordt geleid door onze scrummaster die iedereen in zijn kracht zet. Vervolgens komt er een follow-up waarbij we lean&mean met elkaar levelen om de finale klap erop te geven. Dit is een organische proces waarbij er gestreefd wordt de doelstellingen te syncen en te fine tunen. Uiteindelijk komt je dan tot hele gave resultaten en je creeert waarde. De stip op de horizon wordt dan werkelijkheid. Enorm gaaf om deel vanuit te maken.
Volgens deze guy ben ik turquoise.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welk kernwoord zou jij gebruiken om jouw rol in dit proces te omschrijven? Zie jij jezelf als de ondernemer, of de architect of iets anders? En wat voor kleur ben jij dan?
En vanuit jouw rol, kernwaardes en kleur wil ik graag weten: wat voor feedback heb je van ons nodig in dit proces? Wij specialiseren ons in het geven van adviezen op basis van je kleur en kernwaardes om jouw meme-doelen te verwezenlijken. Ik ben zelf een geel/rode reisleider, wat betekent dat ik jou met mijn enthousiasme en ambitie graag mee neem in mijn plannen. Ik stel voor een follow-up sessie in te schieten om deze samenwerking verder in te vullen.
Weinig afkortingen wel.quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |