Nou, gefeliciteerd zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:36 schreef Oriente het volgende:
Net al gesport, 3x105 squat(1.5 maand geleden 5x60)
@RamboDirk vindt dit ook veel leuker dan Woordle scores.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:28 schreef tong80 het volgende:
Er werd me gisteren door een mod verweten dat ik te veel zeur. Eat this:
[ afbeelding ]
juichen voor politiegeweldquote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:55 schreef tong80 het volgende:
Net gepost op Facebook in een Boerensite.
Ik nam het op voor de agent.
'Kan iedereen hier ff deze Herman rapporteren bij het beheer dat hij heel snel opgerot is uit deze groep?!'
Ha ha ha
Juichen voor een 16jarige crimineelquote:
Gerapporteerd. Wat ben jij een valse kut vent.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:09 schreef aTypisch het volgende:
maar ik snap wel dat je als oud stuk verdriet zit te genieten van een jongen van 16 die wordt beschoten
pas wel bij je persoonlijkheid
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerapporteerd. Wat ben jij een valse kut vent.
pot en ketel genotquote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:55 schreef tong80 het volgende:
Net gepost op Facebook in een Boerensite.
Ik nam het op voor de agent.
'Kan iedereen hier ff deze Herman rapporteren bij het beheer dat hij heel snel opgerot is uit deze groep?!'
Ha ha ha
Stik de moord.quote:
in de liefde en op FOK! is alles geoorloofd tongquote:
Ach erme ik reageer weer te fel.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in de liefde en op FOK! is alles geoorloofd tong
wilde je niet boos maken verder, hoop dat je een goed weekend hebt
je leek inderdaad wat geagiteerdquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach erme ik reageer weer te fel.
Dikke kus.
Na de geslachtsoperatie spelen m'n hormonen opquote:
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na de geslachtsoperatie spelen m'n hormonen op
Ben je er weer?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:40 schreef tong80 het volgende:
En gelijk een woordle erover heen.
De triestheid.
Laat mij zeuren.
Dat ging maar net goed Rene.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:15 schreef GGMM het volgende:
Woordle 385 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 181 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat is er aan de hand vriend? Gaat alles wel goed?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit erop te wachten om een gesprek met jou te voeren
"De laatste tijd" lolquote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand vriend? Gaat alles wel goed?
Ik vind je zo gemeen/rellerig de laatste tijd.
Het lijkt me voor iedereen beter als ze eens wat vaker de kerk zouden bezoeken.quote:
de hel zou een prima plek zijn voor bepaalde users.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt me voor iedereen beter als ze eens wat vaker de kerk zouden bezoeken.
Je afbeelding is 50x60 en hij moet 60x60 zijn om niet vervormd te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:15 schreef bbuddybb het volgende:
Kan iemand hiervan een FOK-compatible avatar maken die er niet platgedrukt uitziet? Ik heb hier geen verstand van.
https://abload.de/img/images3jjz.png
Dat gaat niet lukken zonder de helft van zijn hoofd weg te snijden. Misschien heb je de originele foto nog ergens.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:15 schreef bbuddybb het volgende:
Kan iemand hiervan een FOK-compatible avatar maken die er niet platgedrukt uitziet? Ik heb hier geen verstand van.
https://abload.de/img/images3jjz.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |