Nou ja, raakt ipv is.quote:
goed voor Max...?quote:
I'm so sorry guys, i'm so sorry to damage the carquote:
Dat was ook niet bestquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Die fans, ergens schaam ik me maar na Silverstone....
Oog om oog, tand om tand.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:55 schreef YellowBlacks het volgende:
Nederlandse fans net zo sportief als de Engelse.
Daar heeft ie zelf debet aan. En niet zo eenbeetje. Ik juich gewoon mee.quote:
"Wth - what was that..? so sorry to damage the car. ..."quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:56 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
I'm so sorry guys, i'm so sorry to damage the car
Dank!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
"So sorry guys, I don't understand" volgens mij.
Ik hoopte dat de Nederlandse fans beter waren dan Britse qua gedragquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heeft ie zelf debet aan. En niet zo eenbeetje. Ik juich gewoon mee.
Thanks!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
"what was that..? so sorry to damage the car. ..."
Nee, te veel oranje rookquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:57 schreef tripel7 het volgende:
Was het weer omdat Verstappen te weinig ruimte liet volgens hem?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:
iemand een gifje van de WALL of Fame van Hamlap
Ja al die McLaren fans joh! Onsportief volk!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Oostenrijkse fans die dan gaan juichen, wat een tuig. Dat zal je dus niet in Zandvoort.
Actie reactie in dit gevalquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoopte dat de Nederlandse fans beter waren dan Britse qua gedrag
Ze juichen ipv boe roepen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoopte dat de Nederlandse fans beter waren dan Britse qua gedrag
Roland Ratzenberger hooligansquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Oostenrijkse fans die dan gaan juichen, wat een tuig. Dat zal je dus niet in Zandvoort.
Britse en lewis fans?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat een heerlijk woeste mensen op social media.
YWquote:
Vind ik ook wel. Kut voor hem, dat wel. Maar een gevalletje karma is het ook. Fijn dat hij niks heeftquote:
Simpele overcorrectie lijkt mequote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:59 schreef beantherio het volgende:
Vreemde crash. Heel hard leek het niet te gaan en het was wel heel raar hoe ie de gravel in leek te sturen.
"Dangerous blowing man."quote:
Tijd voor een ander vakquote:
Even zoeken op 'Dutch fans' en je krijgt er al honderden. Allemaal huilen.quote:
welke?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Angela maakt de lipjes vast vochtig.
/carequote:
Wel ja..nu krijgt Jan weer de schuldquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon de wind. Niet Lewis zijn schuld
Ja ik krijg ook het gevoel van een echte originele stuurfout.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft het gevoel dat-ie 'm midden in de bocht kwijt raakt en "corrigeert" dan door het stuur volledig naar rechts te gooien. In een bocht naar links. Tja.
[ afbeelding ]
Dat kan best een prima correctie zijn. In Tokio drift.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft het gevoel dat-ie 'm midden in de bocht kwijt raakt en "corrigeert" dan door het stuur volledig naar rechts te gooien. In een bocht naar links. Tja.
[ afbeelding ]
"Karma" waarvoor?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Kut voor hem, dat wel. Maar een gevalletje karma is het ook. Fijn dat hij niks heeft
Zou best kunnen dat de wind er wel iets mee te maken heeft. Hele rare overcorrectie.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon de wind. Niet Lewis zijn schuld
Sky kan mijn ballen zuigenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky beklaagt zich over het gejuich van de fans na een crash, misschien iets voor een kerstboodschap dit jaar?
Welnee, hij is nu al zielig genoegquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef RAVW het volgende:
Hamilton waarschijnlijk nog een penalty Reed Leclerc flink in de weg
![]()
![]()
Volgens mij komt race pace morgen...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zat het met de training? Is er al iets te zeggen over de race pace van de verschillende teams?
ik hoop toch op strafpunten op zijn licensiequote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef RAVW het volgende:
Hamilton waarschijnlijk nog een penalty Reed Leclerc flink in de weg
![]()
![]()
11 stuks graagquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef amp25 het volgende:
[..]
ik hoop toch op strafpunten op zijn licensie
Dat zou wel pas 'gerechtigheid' zijnquote:
Panne is wat anders dan een crash toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Karma voor Max heeft panne en heel Engeland *JUICHEN*
Denk dat iedereen gefocused heeft op deze kwali morgen tijdens de training de long runsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:06 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe zat het met de training? Is er al iets te zeggen over de race pace van de verschillende teams?
Behalve dat ze dan de setup niet meer mogen wijzigen, toch? Dat is misschien wel het raarste van zo'n sprintweekend.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Denk dat iedereen gefocused heeft op deze kwali morgen tijdens de training de long runs
Jawel na de sprint race niet meer geloof ik parc fermequote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve dat ze dan de setup niet meer mogen wijzigen, toch? Dat is misschien wel het raarste van zo'n sprintweekend.
Het is zelfs Breaking Newsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky beklaagt zich over het gejuich van de fans na een crash, misschien iets voor een kerstboodschap dit jaar?
Deze video is niet beschikbaar op jouw locatie.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is zelfs Breaking News![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Geen enkel bericht over de "boooo's" van vorig weekend, en nu BREAKING NEWS.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Parc Fermé is na de kwalificatie. Ook voor een sprintrace.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jawel na de sprint race niet meer geloof ik parc ferme
Ook overdreven... Maar goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vast Nederlanders die hard aan het blazen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:11 schreef Evenstar het volgende:
F1 TV laat even windsnelheid is
2m/s
Daar lag het vast aan ja.
Ik denk dat het ook isquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:11 schreef vosss het volgende:
Mercedes is wat aan het kutviolen met hun vloer waardoor ze er ineens weer bij zitten, echter klein beetje wind en hij is weg. Mooi zo. Volgende GP staan de mercs weer verder naar achter, want dit was de oplossing niet.
Die crash van Russell zag er niet zo spannend uit als die van Hamilton. Lijkt me dat de schade beperkt is.quote:
Het is nog belangrijker als vorig jaar om de mythe hoog te houden, ten koste van alles.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Geen enkel bericht over de "boooo's" van vorig weekend, en nu BREAKING NEWS.
Fair and balanced.
Zie het idd dat is wel vaag danquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Parc Fermé is na de kwalificatie. Ook voor een sprintrace.
Juist niet, zo'n crash waarbij de achterkant in de muur komt is vaak killing voor de motor en schakelbak.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die crash van Russell zag er niet zo spannend uit als die van Hamilton. Lijkt me dat de schade beperkt is.
Achterkantje --> Bak?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die crash van Russell zag er niet zo spannend uit als die van Hamilton. Lijkt me dat de schade beperkt is.
Zo'n crash van achter kan zomaar motorschade zijn anders. Niks van te zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:13 schreef RipCity het volgende:
Sorry maar ik zie dat nu al kwalificatie is? Dus als Max nu wint mag die dan ook zondag op Pole? Of is het alleen voor morgen en is het de winnaar van de sprintrace die zondag als eerste mag starten?
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:13 schreef RipCity het volgende:
Sorry maar ik zie dat nu al kwalificatie is? Dus als Max nu wint mag die dan ook zondag op Pole? Of is het alleen voor morgen en is het de winnaar van de sprintrace die zondag als eerste mag starten?
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:13 schreef RipCity het volgende:
Dit wordt de startopstelling voor morgen, de eindstand van morgen wordt de startopstelling voor zondag.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:13 schreef RipCity het volgende:
Alleen morgen (wss spuit 11)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:13 schreef RipCity het volgende:
Verzoekje van Toto, kan HAM zich troosten met dat ie iig voor 'that guy' staatquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:13 schreef Evenstar het volgende:
Russell nog een extra strafje er bij straks
Wat dan weer geluk is voor Mercedes.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dit wordt de startopstelling voor morgen, de eindstand van morgen wordt de startopstelling voor zondag.
Mwah je kan morgen ook overdriven daardoor en nog verder van huis zijn. Bovendien --> Alonso train genot!quote:
Niks aan gelogenquote:
Blijven toch aparte luiquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Ferrari het hele team weer met gezichtsmaskers op, ook in de pitbox.
"ons"quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
De zilverpijlen gaan zich echt wel terugvechten. Jullie zijn nog niet van ons af dit weekend.
De Milka koe heeft wat windjes gelaten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bij Ferrari het hele team weer met gezichtsmaskers op, ook in de pitbox.
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
De zilverpijlen gaan zich echt wel terugvechten. Jullie zijn nog niet van ons af dit weekend.
Thanks! Fijn dat noobs geholpen worden!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dit wordt de startopstelling voor morgen, de eindstand van morgen wordt de startopstelling voor zondag.
Wie is ons?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |