Haha, doe ik als ik bestel ook altijd...quote:
Wow, dit ziet er echt heel goed uitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
(Onbeperkt) spareribs gegeten
[ link | afbeelding ]
Ik had 2,5 hele ribs, vriend had er 4![]()
Viel van het bot af en precies genoeg lekkere marinade. Echt enorm lekker!
[ link | afbeelding ]
Bijgerechtjes (op bord zelf nog broccoli en partje watermeloen)
[ link | afbeelding ]
Cappuccino met een Marakesh likeurtje.
Morgen Chinees lunchen dus hoop dat ik dan weer trek heb
smullen!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
(Onbeperkt) spareribs gegeten
[ link | afbeelding ]
Ik had 2,5 hele ribs, vriend had er 4![]()
Viel van het bot af en precies genoeg lekkere marinade. Echt enorm lekker!
[ link | afbeelding ]
Bijgerechtjes (op bord zelf nog broccoli en partje watermeloen)
[ link | afbeelding ]
Cappuccino met een Marakesh likeurtje.
Morgen Chinees lunchen dus hoop dat ik dan weer trek heb
pantosti beste tostiquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gebakken eieren met spek en twee bruine boterhammen getoast in het vet van het spek
Gerookte makreelquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:47 schreef borisz het volgende:
Ik ga salade maken.
Met erbij iig nog gerookte makreel.
intrigerendquote:Op zondag 10 juli 2022 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
bloemkool, kaassausje, gekookte aardappelen, jamburger met jus
Lekker uit eten geweest gisteren?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:15 schreef foodlover het volgende:
Gisteren linguini aglio olio peperoncino voor meneer, voor mij cacio e pepe.
Straks gyros, ui, knoflooksaus, pita, koolsalade, feta en een paar frietjes.
quote:Op maandag 11 juli 2022 16:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer eens Mexicaanse wraps met gehakt uit de oven.
Ziet er erg lekker uit!quote:Op maandag 11 juli 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
Pastinaak en wat roerbak groenten. Een teentje knoflook en wat tomaten pasta ras el hanout en rijst.
[ link | afbeelding ]
Zo irritant is dat met verse eieren, je houdt geen ei over na het pellen. Maar ik hou ze ook maar heel even onder de koude kraan dus dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb roti kip massala gemaakt, deze keer met sperziebonen en kakelverse (lees: niet te pellen) eieren van de kippen van kennissen.
Ik doe dat ook, en leg ze na het 'schrikken' in een bakje met koud water. Maar deze waren nog warm toen ik ze kreeg, echt, zo'n vers ei had ik nog niet eerder gekookt.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo irritant is dat met verse eieren, je houdt geen ei over na het pellen. Maar ik hou ze ook maar heel even onder de koude kraan dus dat zal het wel zijn.
Mooie soep!quote:
soepquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mooie soep!
Heb je een recept? Ziet er erg lekker uit.
Sorry haha, kwam eigenlijk door het broodquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soep
gewoon roomsaus(toegegeven: had iets meer ingedikt mogen wezen)
nee een diabolique achtig gebeuren met groenten, fumet, wijn, cognac en room enzo wat ik in huis had.
morgen pasta koken bij het restantquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sorry haha, kwam eigenlijk door het brood
Klinkt alsnog heerlijk.
Ik wil nu die smashburgerquote:Op zondag 10 juli 2022 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker uit eten geweest gisteren?![]()
Ik had net een double smashburger met cajun gekruide frietjes en chipotle mayo.
Toe bakje Haagen Dazs met karamel en aardbeien.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken aardappelblokjes met knoflook, salade met komkommer, ei en tomaat, gewokte zeekraal en op de huid gebakken zeebaarsfilets.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef golfer het volgende:
Straks: restant aardappelblokjes met zwarte knoflook, courgettespaghetti met spekjes, ui en knof en puntpaprika en eerst in de sous vide bak gegaarde en daarna hard gebakken varkenshaasjes.
Gezellig! Huisje ingewijdquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst iemand te eten in mijn nieuwe huisje
Pita souvlaki met tzaziki gemaakt met tomatensalade feta
Yeah van hartequote:Op donderdag 14 juli 2022 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst iemand te eten in mijn nieuwe huisje
Pita souvlaki met tzaziki gemaakt met tomatensalade feta
Wij ookquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:10 schreef golfer het volgende:
Straks: een grote ramesmaaltijd van de dorpstoko.
Waardeloos, Blues. Beterschap!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:40 schreef Blues het volgende:
Ik at een half bordje toko..ik heb Tante Corona op bezoek
Ah, balen zeg. Hopelijk wordt je er niet al te beroerd van. Beterschap!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:40 schreef Blues het volgende:
Heb je nog wel je smaak?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:40 schreef Blues het volgende:
Ben er helaas goed ziek van.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, balen zeg. Hopelijk wordt je er niet al te beroerd van. Beterschap!
Ja geur en smaak zijn er wel. Eetlust niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je nog wel je smaak?
Ik heb van de snackbar gehaald. Raspatat oorlog, mexicano en kaassoufflé. Toe chocopudding.
We kiezen elke zoveel weken een andere selectie van hun aanbod:quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:30 schreef Smallish het volgende:
[..]
Waardeloos, Blues. Beterschap!
Jullie laten volgens mij nooit jullie tokobordje zien hier. Zou ik best leuk vinden, ben benieuwd hoe dat er dan uit ziet.
Beterschapquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:40 schreef Blues het volgende:
Lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:23 schreef Karzai het volgende:
luxe borrelhap dit keer guillaume oesters, die slurp ik gewoon au naturel naar binnen, zonde om dit smaakvolle zeebeest te verpesten met verdere toevoegingen, gerookte paling en een trol biertje erbij
Fijn weekend iedereen!![]()
[ afbeelding ]
Bah verhoging is koorts geworden denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben er helaas goed ziek van.
[..]
Ja geur en smaak zijn er wel. Eetlust niet.
Dit ga ik zo ook maken, prima maaltje met deze temperaturenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:38 schreef littlemindy het volgende:
Hartige trek, dus wat champignons en courgette opgebakken.
Paar korrels zout over de champignons en wat chilisaus over de courgette.
Eitje erbij, smullen
Die spek, cha siu en eend nam ik ook altijd bij Fat Keequote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Fat Kee![]()
[ link | afbeelding ]
Ik had noedels in oestersaus met cha siu en een helder soepje.
[ link | afbeelding ]
Spek, cha siu en eend.
[ link | afbeelding ]
Alles.
Toe weer lekker vers softijs van Pavarotti.
Indofood altijdgoedquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:14 schreef foodlover het volgende:
We hadden gasten, ik maakte rendang, gado gado eigengemaakte pindasaus, loempiaatjes met gemalen kip/rijstwijn/oestersaus/sesamolie en wat lente ui. Witte rijst en kroepoek erbij. Was lekker ook met de hittegolf hier in Spanje.
Ja heerlijk! Flinke porties en super betaalbaar. Dat is helaas zeldzaam nu.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die spek, cha siu en eend nam ik ook altijd bij Fat Kee
Mooie prijzen nog bij Fat Kee!quote:Op zondag 17 juli 2022 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Flinke porties en super betaalbaar. Dat is helaas zeldzaam nu.
Die trio van vlees schotel met rijst was 13,50, mijn noedels met cha siu en soep was 10 euro.
Probeer zo vaak als mogelijk in DH te eten. Ben echt groot fan van Chinatown daar![]()
Vanavond eet ik bij oudersGebakken nieuwe aardappelen, wortelen, salade en biefstuk.
Mooi voor in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30quote:Op maandag 18 juli 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is vragen naar de bekende wegquote:Op maandag 18 juli 2022 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi voor in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
Als je er dan ook nog even bijzet waar en wat het was.
Wat is er dan zo bekend aan?quote:
Lekkerquote:
Zomers menuquote:Op maandag 18 juli 2022 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh jee! Anders naar de friettentquote:Op maandag 18 juli 2022 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb mezelf vanmorgen buitengesloten (sleutel zit aan de binnenkant) dus ik hoop dat ik vnv bij mn buurvrouw mag eten
quote:Op maandag 18 juli 2022 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb mezelf vanmorgen buitengesloten (sleutel zit aan de binnenkant) dus ik hoop dat ik vnv bij mn buurvrouw mag eten
Ow no!quote:Op maandag 18 juli 2022 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Straks restje chinees van gisteren (mihoen, char siu, babi pangang) of anders pasta met groene asperges en zalm.
Ff kijken nog of het lukt met kokkerellen want ook ik heb corona sinds vandaag en ben verre van fit.
P.S. Wel eetlust gelukkig![]()
Jeps, de thuiswonende zoon zit bij z'n vriendin momenteel en de husband blijft uit mijn buurt.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ow no!
Huisgenoten op afstand?
Beterschap
Beterschap!quote:Op maandag 18 juli 2022 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
Straks restje chinees van gisteren (mihoen, char siu, babi pangang) of anders pasta met groene asperges en zalm.
Ff kijken nog of het lukt met kokkerellen want ook ik heb corona sinds vandaag en ben verre van fit.
Wat is farmer salade?quote:Op maandag 18 juli 2022 18:06 schreef Mubassie het volgende:
Pastasalade
Vlug recept:
- Bak een paar bakjes spekjes hard uit
- Kook fusilli in zout water
- Snij een rode paprika en bosui fijn
- Mik alles in een mooie schaal en doe er 2 bakjes farmer salade en wat peper bij.
- Geraspte kaas er doorheen
- Eventueel stukjes perzik
Koud opeten
Groetjes en bedankt
Behalve de aardappeltjes en door de kleine porties hebben we redelijk gegeten.quote:Op maandag 18 juli 2022 17:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Beterschap!
Wij proberen straks toch wel iets te eten.
Gebakken aardappelpartjes, een aangemaakte salade en gebakken , gekruide biefstukspiesjes.
Oh ziet er lekker uit.quote:
Weet je zeker dat het kievitsbonen waren??quote:Op maandag 18 juli 2022 18:25 schreef NoCigar het volgende:
Chili sin carne achtig gerecht met geweekte en in groentenbouillon gekookte kievitsbonen dat ik blijkbaar zo lekker vind dat ik elke keer de hele pan leegschraap. Plus tomatensalade en ingelegde komkommerjtes.
Wat een mafketels! Is dat het rest. nabij Alphen NB?quote:Op maandag 18 juli 2022 18:36 schreef NoCigar het volgende:
Gisteren Indische rijsttafel afgehaald bij wappie-restaurant Bunga melatti waar de eigenaar (?) liep te vullen dat de vaccinaties nog experimenteel waren en dat wereldwijd mensen dood vielen, trombose hadden etc. De serveerster wist nog te melden dat Faja Louwens (?) ook trombose had.
Aangezien ze misschien ook niet mainstream ideeën over voedselhygiene hebben gaan we daar maar niet meer heen. Het is sowieso iets te ver weg.
Stond op de verpakking. En jij beterschap!quote:Op maandag 18 juli 2022 19:35 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het kievitsbonen waren??![]()
Moge het je welbekomen!
Ja, daar ben ik maar twee keer geweest hoor, dus het is niet echt een offer. (En het zijn exact hetzelfde gerechte/recepten als Melatti Dua trouwens: iets te zoute ned.indische gerechten; niet echt vies )quote:Op maandag 18 juli 2022 19:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat een mafketels! Is dat het rest. nabij Alphen NB?
Aha!quote:Op maandag 18 juli 2022 19:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Stond op de verpakking. En jij beterschap!
Het is gelukt!!! Net na het eten bij buufquote:Op maandag 18 juli 2022 16:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh jee! Anders naar de friettent![]()
Succes met binnenkomen, hopelijk niet te veel gedoe!
Heeft het toch een beetje gesmaakt?quote:Op maandag 18 juli 2022 16:18 schreef Kanaroe het volgende:
In ieder geval meer dan gisterenquote:Op maandag 18 juli 2022 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Behalve de aardappeltjes en door de kleine porties hebben we redelijk gegeten.
[ afbeelding ]
Ben je nog je huis ingekomen?quote:Op maandag 18 juli 2022 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het is gelukt!!! Net na het eten bij buuf![]()
Ze had krieltjes gebakken, asperges met ham en eieren en sla met tomaat en eieren. Toe een cornetto soft.
Nu thee in mn eigen huis
[..]
Heeft het toch een beetje gesmaakt?
Beterschap!
[..]
In ieder geval meer dan gisteren
Voor de restjes chinees gegaan, het smaakte wel, maar weinig trek uiteindelijk.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het is gelukt!!! Net na het eten bij buuf![]()
Ze had krieltjes gebakken, asperges met ham en eieren en sla met tomaat en eieren. Toe een cornetto soft.
Nu thee in mn eigen huis
[..]
Heeft het toch een beetje gesmaakt?
Beterschap!
[..]
In ieder geval meer dan gisteren
Oh, ik zie het nu ook! Maar hoe, is de vraag!quote:Op maandag 18 juli 2022 20:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ja niet goed gelezen, fijn dat het gelukt is
Ziet er lekker uit. Ingrediënten?quote:Op maandag 18 juli 2022 21:08 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lief had zin an hartige taart, dus maakte ik hartige taart.
[ afbeelding ]
En ik rommel maar wat aan, dus het is altijd afwachten of het wat gelukt is. Het was redelijk gelukt.
[ afbeelding ]
Toe: kersen, mascarpone, Duitse advocaat.
quote:
Sleutel zat nog aan de binnenkant maar ouders kwamen 's avonds met reservesleutel en ging gelukkig open. Anders moest er een slotenmaker komen voor veel geld. Heel blij dat dat niet nodig was maar maakte me wel de hele dag zorgen of het zou lukken of niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 20:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh, ik zie het nu ook! Maar hoe, is de vraag!
quote:
Sinds wanneer is het verplicht om een review in dat andere topic te plaatsen?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Lui, dus ik dump zonder verdere toelichting of commentaar wat foto's.
Vanwege alsdat ik echt heel weinig tijd had, een pakje diepvries kantenklaar hartigetaartdeeg.quote:
Rare reactie. Fijne dag verder.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is het verplicht om een review in dat andere topic te plaatsen?
Stelletje zuurpruimen.
Begint te komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanwege alsdat ik echt heel weinig tijd had, een pakje diepvries kantenklaar hartigetaartdeeg.
Er in: even in de koekepan geroerbakt: spekjes, paddestoelenmengsel, gesneden courgette. Kort gekookte broccoliroosjes & stam. Gesneden mini-tomaatjes. Handjevol bulgur (om overmaat aan vocht op te vangen).
En dit dan beschinken met een losgeklopt mengsel van 3 eieren en klein pakje slagroom.
Eetlust al weer terug?
Ik heb net de husband op pad gestuurd voor kant-en-klare kippensoep. Ik voel me nu zó niet oké dat ik het niet red om het zelf te maken.quote:
Ik had er zin in.quote:
Plus gehakt van runderworsten in die pastasaus.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:24 schreef Blues het volgende:
@:golfer staat een pastasausje met groente voor vanaaf te maken.
Daarbij wat verse spaghetti die we nog hadden en mss nog wat sla.
golfer ook corona? vast wel denk. Beterschap ook jij @golferquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:24 schreef Blues het volgende:
@:golfer staat een pastasausje met groente voor vanaaf te maken.
Daarbij wat verse spaghetti die we nog hadden en mss nog wat sla.
We willen goed blijven eten, al is t van alles maar de helft van normaal.
Overigens zijn we allebei door het weinige eten best lekker aan her afvallen
Yep die ook. Goed ziek geweest ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
golfer ook corona? vast wel denk. Beterschap ook jij @:golfer
Pokebowls zijn echt ideale maaltijden voor zulke warme dagenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet altijd loeiheet eten (wil niet koud eten) maar nu een keer niet want door de rook van mn bord wordt het heter in huis.
Heb nu een pokebowl gerookte zalm (actie in de supermarkt) met veel extreem pittige saus
Toe een grote schaal vanillevla (moet op) met nectarine, aardbeien en cacao.
Toch weer allebei de helft van een bordje gegetenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus gehakt van runderworsten in die pastasaus.
ziet er lekker uit, beterschap dat jullie snel aan mogen sterken!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Toch weer allebei de helft van een bordje gegeten![]()
[ afbeelding ]
ja ik snap het wel, koop ook weleens unox soep als ik moe of lui benquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:46 schreef Kanaroe het volgende:
Kantenklare kippensoep van unox, uit een zak gegeten.
Nou, dat is niet mijn smaak om het maar even netjes te schrijven.
Maar goed, het zoutgehalte is aardig opgekrikt en er zit eten in de buik.
Ohhh... hoezo te warmquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
De mussen vallen van het dak, maar ik wilde heel graag mijn nieuwe slowcooker gebruiken, dus vanavond eten we B½uf bourguignon. Het hele huis ruikt wel goddelijk
Ditquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer is het verplicht om een review in dat andere topic te plaatsen?
Stelletje zuurpruimen.
Oven kan wel, als je em direct daarna maar dicht doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik snap het wel, koop ook weleens unox soep als ik moe of lui ben
ik heb nu deze, weet nog niet of ik de oven aan ga zetten voor een stokbroodje met boursin erbij
[ afbeelding ]
Vind sommige zakken wel lekker van unox (linzen, ui, bruine boon) maar kip is helaas saai. Enige pluspunt is dikke vermicelliquote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:46 schreef Kanaroe het volgende:
wel eerder gehad, is goed te doen.; bij picnic besteld. in de supermarkt nog niet zien liggenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oven kan wel, als je em direct daarna maar dicht doet.
Ben benieuwd of de soep lekker is. Nog niet eerder gezien.
[..]
Vind sommige zakken wel lekker van unox (linzen, ui, bruine boon) maar kip is helaas saai. Enige pluspunt is dikke vermicelli.
Ik kan je soepje niet zien, maar je schreef over tomatensoep. Prima toch!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb nu deze, weet nog niet of ik de oven aan ga zetten voor een stokbroodje met boursin erbij
[ afbeelding ]
Kan je soepie niet zien, maar je schreef over tomaat dacht ik. Prima toch!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
henri tomatensoep is hetquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik kan je soepje niet zien, maar je schreef over tomatensoep. Prima toch!
[..]
Kan je soepie niet zien, maar je schreef over tomaat dacht ik. Prima toch!
is huismerk picnic afaikquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel eerder gehad, is goed te doen.; bij picnic besteld. in de supermarkt nog niet zien liggen
En? Lekker?quote:
De vermicelli is voor mij een groot minpunt!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oven kan wel, als je em direct daarna maar dicht doet.
Ben benieuwd of de soep lekker is. Nog niet eerder gezien.
[..]
Vind sommige zakken wel lekker van unox (linzen, ui, bruine boon) maar kip is helaas saai. Enige pluspunt is dikke vermicelli.
restjes groente e.d. uit de koelkast opgesneden, prei, lente ui, paprika, feta, paar eieren, 2 bbq worstjesquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie sla, ei, tomaat worst komkommer en paprikA
Zo is het.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:46 schreef Kanaroe het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Had een uitgebalanceerde lunch vandaag.
Neefje en nichtje opgehaald en naar nieuwe KFC gegaan. We bestelden een bucket chicken tenders met saus, 2 patat, crunchy burger en double crunch burger met cola en water.
Toe alledrie een ijshoorn met lekker veel softijs.
Zij hadden van gisteren sushi over dus dat krijg ik mee voor avondeten
Wat ik straks overhou bak ik morgen op met lekker veel knoflook en een uitje in de kruidenboter en dan op toastquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:50 schreef Kanaroe het volgende:
Oh, nu heb ik zin in mosselen! Heerlijk.
Maar hier straks Opperdoezers gebakken in eendenvet (oven), Duits biefstukje en gestoomde broccoli.
De aardappelen staan nu al beetgaar te stomen.
Corona begint zich al aardig koest te houden dus ik kokkerel vandaag, wel op mijn dooooooooie gemakkie.
Goed om te lezen dat jullie trek hebben met corona! Hopelijk weer gauw opgeknapt!quote:
quote:
Ook heerlijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:24 schreef ondeugend het volgende:
Quesadilla's gemaakt voor de lunch vanmiddag.
[ afbeelding ]
Oe lekker!quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:24 schreef ondeugend het volgende:
Quesadilla's gemaakt voor de lunch vanmiddag.
[ afbeelding ]
En we eten al wat meerquote:Op woensdag 20 juli 2022 16:29 schreef golfer het volgende:
Straks ook even op mijn dooie gemakkie wat ovegebleven aardappelpartjes bakken, een Duits biefstukje braden en een salade door elkaar mengen.
Dat ziet er heerlijk uit!quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:44 schreef marc0871 het volgende:
Draadjesvlees, rode kool en aardappels.
[ afbeelding ]
Hoeveel pakjes had je dan? Die dingen zijn zo klein. At ze vroeger zo veel.quote:Op donderdag 21 juli 2022 16:46 schreef NoCigar het volgende:
YumYum shrimp flavour ('Asian cuisine'). Nu een beetje spijt van want iets teveel.
Eentje maar, maar het was relatief teveel ivm het avondeten dat er ook aan zat te komen. Het was wel tamelijk heerlijk en onweerstaanbaar maar een foute planning kortom.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes had je dan? Die dingen zijn zo klein. At ze vroeger zo veel.
Begrijp ik. Die dingen zijn verslavend als je er eenmaal aan begint.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 14:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Eentje maar, maar het was relatief teveel ivm het avondeten dat er ook aan zat te komen. Het was wel tamelijk heerlijk en onweerstaanbaar maar een foute planning kortom.
Die zijn lekker maar maak ik zelf net zo snel en dan is het lekkerder. Vond ze vroeger wel lekkerder met grotere rigate pastaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:17 schreef Blues het volgende:
Ik krijg meer trek, dus houdt moed! Heb ook al een paar uurtjes gewerkt.Wel doodmoeiii en vanmiddag lekker naar bed gegaan
![]()
Vanavond eet ik zo'n (vind ik) lekkere diepvriesmaaltijd van Iglo die je moet roerbakken.
Kip spinazie pasta
https://www.ah.nl/product(...)sta-kipfilet-boursin
Dat is jammer zegquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:36 schreef Kanaroe het volgende:
Wij halen vette hap, broodjes hamburgert van de BK.
Nog steeds zo moe vanwege coronko, kan me niet zetten tot eten bereiden.
De disgenoten zijn blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |