Haha, doe ik als ik bestel ook altijd...quote:
Wow, dit ziet er echt heel goed uitquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
(Onbeperkt) spareribs gegeten
[ link | afbeelding ]
Ik had 2,5 hele ribs, vriend had er 4![]()
Viel van het bot af en precies genoeg lekkere marinade. Echt enorm lekker!
[ link | afbeelding ]
Bijgerechtjes (op bord zelf nog broccoli en partje watermeloen)
[ link | afbeelding ]
Cappuccino met een Marakesh likeurtje.
Morgen Chinees lunchen dus hoop dat ik dan weer trek heb
smullen!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
(Onbeperkt) spareribs gegeten
[ link | afbeelding ]
Ik had 2,5 hele ribs, vriend had er 4![]()
Viel van het bot af en precies genoeg lekkere marinade. Echt enorm lekker!
[ link | afbeelding ]
Bijgerechtjes (op bord zelf nog broccoli en partje watermeloen)
[ link | afbeelding ]
Cappuccino met een Marakesh likeurtje.
Morgen Chinees lunchen dus hoop dat ik dan weer trek heb
pantosti beste tostiquote:Op zaterdag 9 juli 2022 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gebakken eieren met spek en twee bruine boterhammen getoast in het vet van het spek
Gerookte makreelquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:47 schreef borisz het volgende:
Ik ga salade maken.
Met erbij iig nog gerookte makreel.
intrigerendquote:Op zondag 10 juli 2022 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
bloemkool, kaassausje, gekookte aardappelen, jamburger met jus
Lekker uit eten geweest gisteren?quote:Op zondag 10 juli 2022 17:15 schreef foodlover het volgende:
Gisteren linguini aglio olio peperoncino voor meneer, voor mij cacio e pepe.
Straks gyros, ui, knoflooksaus, pita, koolsalade, feta en een paar frietjes.
quote:Op maandag 11 juli 2022 16:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer eens Mexicaanse wraps met gehakt uit de oven.
Ziet er erg lekker uit!quote:Op maandag 11 juli 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
Pastinaak en wat roerbak groenten. Een teentje knoflook en wat tomaten pasta ras el hanout en rijst.
[ link | afbeelding ]
Zo irritant is dat met verse eieren, je houdt geen ei over na het pellen. Maar ik hou ze ook maar heel even onder de koude kraan dus dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
Ik heb roti kip massala gemaakt, deze keer met sperziebonen en kakelverse (lees: niet te pellen) eieren van de kippen van kennissen.
Ik doe dat ook, en leg ze na het 'schrikken' in een bakje met koud water. Maar deze waren nog warm toen ik ze kreeg, echt, zo'n vers ei had ik nog niet eerder gekookt.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo irritant is dat met verse eieren, je houdt geen ei over na het pellen. Maar ik hou ze ook maar heel even onder de koude kraan dus dat zal het wel zijn.
Mooie soep!quote:
soepquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mooie soep!
Heb je een recept? Ziet er erg lekker uit.
Sorry haha, kwam eigenlijk door het broodquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
soep
gewoon roomsaus(toegegeven: had iets meer ingedikt mogen wezen)
nee een diabolique achtig gebeuren met groenten, fumet, wijn, cognac en room enzo wat ik in huis had.
morgen pasta koken bij het restantquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sorry haha, kwam eigenlijk door het brood
Klinkt alsnog heerlijk.
Ik wil nu die smashburgerquote:Op zondag 10 juli 2022 19:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker uit eten geweest gisteren?![]()
Ik had net een double smashburger met cajun gekruide frietjes en chipotle mayo.
Toe bakje Haagen Dazs met karamel en aardbeien.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 15:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken aardappelblokjes met knoflook, salade met komkommer, ei en tomaat, gewokte zeekraal en op de huid gebakken zeebaarsfilets.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:31 schreef golfer het volgende:
Straks: restant aardappelblokjes met zwarte knoflook, courgettespaghetti met spekjes, ui en knof en puntpaprika en eerst in de sous vide bak gegaarde en daarna hard gebakken varkenshaasjes.
Gezellig! Huisje ingewijdquote:Op donderdag 14 juli 2022 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst iemand te eten in mijn nieuwe huisje
Pita souvlaki met tzaziki gemaakt met tomatensalade feta
Yeah van hartequote:Op donderdag 14 juli 2022 18:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst iemand te eten in mijn nieuwe huisje
Pita souvlaki met tzaziki gemaakt met tomatensalade feta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |