Facebook van buurvrouw Truus?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
Zojuist gelezen op social media, de agent die het schot lostte staat binnen het team van Politie Heerenveen bekend als licht ontvlambaar en instabiel, en zou zelfs al twee pogingen tot zelfmoord ondernomen hebben. Geen idee wat hier van waar is, maar als dit wel klopt vraag ik me af wat men bezielt om zo'n idioot in een uniform te hijsen en gewapend de straat op te sturen.
Ja natuurlijk, er is altijd een kans dat het wel waar is, en dat rechtvaardigt de vraag waarom er in Heerenveen labiele idioten in uniform rondlopen.quote:
Maar je weet hopelijk wel dat grootste deel wat men post op social media onzin is? Wat leidt er dan toe om het toch te posten? Is persoon die het plaatst betrouwbaar? Is het een interne bij de politie? Collega?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er is altijd een kans dat het wel waar is, en dat rechtvaardigt de vraag waarom er in Heerenveen labiele idioten in uniform rondlopen.
Veel wel ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je weet hopelijk wel dat grootste deel wat men post op social media onzin is?
Waren die dingen vroeger van apenvlees dan? Geen wonder dat er zoveel kindersterfte was.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:37 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag dus ook niet
Wat leidt je dan toe om het toch te posten? Is persoon die het plaatst betrouwbaar? Is het een interne bij de politie? Collega?quote:
Oh had ik jou eerst om toestemming moeten vragen of zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat leidt je dan toe om het toch te posten? Is persoon die het plaatst betrouwbaar? Is het een interne bij de politie? Collega?
Of is kans relatief groot dat het onzin is. Juist door het verder te verspreiden draag je aan een cultuur waar men blijkbaar liever een post van Facebook voor waarheid neemt dan een statement van politie bijvoorbeeld.
Ik ben gewoon benieuwd naar je beweegredenen... Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh had ik jou eerst om toestemming moeten vragen of zo?
Ik vond het een interessant bericht, en als er ook maar een kern van waarheid in zit, zou het een hoop verklaren. De persoon die dit postte (op twitter) ken ik verder niet dus kan ik ook niet zeggen of hij een collega of een kennis is of iemand die gewoon even aandacht wil, vandaar dat ik het zelf ook niet meteen voor waarheid aanneem.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd naar je beweegredenen... Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, er is altijd een kans dat het wel waar is, en dat rechtvaardigt de vraag waarom er in Heerenveen labiele idioten in uniform rondlopen.
Iedereen mag zo veel vlees eten als 'ie wil, maar ik vind het ronduit schofterig om extra vlees te nemen puur en alleen omdat ik het niet neem.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Als jij geen vlees hoeft kan hij toch wel een extra stuk pakken of zie ik dat verkeerd?
Deed hij het om jou te provoceren?
Figuren die extra vlees nemen omdat sommigen het niet eten hebben gewoon een tere ego en voelen zich erg snel op hun teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Iedereen mag zo veel vlees eten als 'ie wil, maar ik vind het ronduit schofterig om extra vlees te nemen puur en alleen omdat ik het niet neem.
Provincialen, wat vinnig en gevat!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:34 schreef StephanL het volgende:
Benieuwd wat de provincialen nu weer gaan bezetten vanavond.
Zolang het in Friesland gebeurt, lekker laten gaan
Jij denkt dat het gewoon een praatclub is?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik geloof persoonlijk niks van een WEF agenda.
Maar mocht dit waar zijn dan zou ik wel foxwild worden op de overheid.
Die types inderdaad. Die denken dat iedere vegetariër of veganist één of andere uitgemergelde, schuimbekkende idioot is die als ze een stukje vlees eten een tirade afsteken over hoe verschrikkelijk dat wel niet is.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zijn van die types die heel trots verkondigen dat ze voor elke vegetariër een extra biefstuk te eten ofzo.
Het is net zo debiel als 2 vegan salade's bestellen omdat iemand anders vlees eetquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou hier denk ook wel een beetje bozig van worden eigenlijk
niet iets voor de volgende dag maar het is wel raar ... als je twee biefstukken wil dan neem je twee biefstukken maar laat mij met rust zeg
Alleen als die persoon uit principe geen sla eetquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is net zo debiel als 2 vegan salade's bestellen omdat iemand anders vlees eet
Hoe wou je t anders noemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij denkt dat het gewoon een praatclub is?
.. Wat is het complete verhaal dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:58 schreef summer2bird het volgende:
Overigens net de beelden bekeken van het schietincident.
Tis niet het hele verhaal maar mijn god, kunnen ze die politie agenten daar ff opnieuw opleiden?
Macht?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoe wou je t anders noemen.
In NL worden de wetten bepaald door t parlement en de regering zover ik weet.
Om ideëen op te doen zullen politici wel eens naar zo'n wef congres gaan.
Maar politici gaan ook naar een buurtcommitee of zo. Of naar een directeur van een bandenfabriek.
Dus wat maakt het wef anders dan een andere buurtclub of bedrijf?
quote:Van alle EU-landen haalde Nederland in 2021 de meeste landbouwgoederen rechtstreeks uit Brazilië.
De Braziliaanse landbouwexport is de laatste jaren fors gegroeid en inmiddels is het de derde landbouwexporteur ter wereld, na de Verenigde Staten en Nederland.
Dit meldt het CBS op basis van nieuwe cijfers.
Tussen 2019 (pre-corona) en 2021 is de Nederlandse import van landbouwgoederen uit Brazilië met 19 procent gegroeid tot 3,5 miljard euro en 9 procent in gewicht tot 5,9 miljard kilogram.
Met name de Braziliaanse export van sojabonen is door zowel een groter invoervolume als een forse prijsstijging sterk in waarde toegenomen.
Nederland was in 2021 binnen de EU de grootste importeur van landbouwgoederen uit Brazilië.
Op grote afstand volgen Spanje (2,4 miljard euro), Duitsland (2,3 miljard), Italië (1,5 miljard) en Frankrijk (1,0 miljard). Nederland importeert vooral sojabonen, sojaschroot, vruchtensappen, fruit en vlees.
Spanje importeert meer sojabonen uit Brazilië dan Nederland, maar daarnaast relatief weinig andere agrarische goederen.
Duitsland richt zich juist vooral op de invoer van Braziliaanse koffie.
Er gaat nauwelijks koffie rechtstreeks van Brazilië
Ik vind het ronduit schofterig om extra vlees te nemen puur en alleen omdatquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Iedereen mag zo veel vlees eten als 'ie wil, maar ik vind het ronduit schofterig om extra vlees te nemen puur en alleen omdat ik het niet neem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |