quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zoiets als dit?
https://twitter.com/Arcoh(...)uN2aNrjmKzsCmUz9zTwA
Het is ook nog eens aangevuld:quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha. Oh verdomd is nog de echte burgemeester ook noggoede grap
Rutte zo live met zijn wekelijkse persmomentje. Zou al om 15:00 maar is nog niet begonnen. Live te volgen op https://www.rtlnieuws.nl/(...)nisterraad-wekelijks
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nog eens aangevuld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kan nu de hele stikstof crisis weer de kast in, het doel is bereikt, een extra aanmeldcentrum.quote:
... Burgermeester....quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nog eens aangevuld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja als het op socisl mexia hep geataan moet het waar zijn. Als jij wat vsrkeerd heeft gedaan is hij zijn baan wel kwijt op zijn minst.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
Zojuist gelezen op social media, de agent die het schot lostte staat binnen het team van Politie Heerenveen bekend als licht ontvlambaar en instabiel, en zou zelfs al twee pogingen tot zelfmoord ondernomen hebben. Geen idee wat hier van waar is, maar als dit wel klopt vraag ik me af wat men bezielt om zo'n idioot in een uniform te hijsen en gewapend de straat op te sturen.
Want wat op social media staat is altijd waarquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
Zojuist gelezen op social media, de agent die het schot lostte staat binnen het team van Politie Heerenveen bekend als licht ontvlambaar en instabiel, en zou zelfs al twee pogingen tot zelfmoord ondernomen hebben. Geen idee wat hier van waar is, maar als dit wel klopt vraag ik me af wat men bezielt om zo'n idioot in een uniform te hijsen en gewapend de straat op te sturen.
Dat zijn van die types die heel trots verkondigen dat ze voor elke vegetariër een extra biefstuk te eten ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou eet ik nog gewoon vlees en vis, maar het valt me inderdaad op dat de boeren en ook veel van de boerenfans nogal een obsessie met vlees hebben. Ik heb vrienden van me die een obsessieve angst voor vegetariërs hebben ook wel eens gevraagd of ze zich realiseren dat die mensen ook gewoon producten van de boer consumeren en niet producten vervaardigd uit aardolie of iets dergelijks, maar dat concept lijkt heel moeilijk te landen.
Ugh ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zijn van die types die heel trots verkondigen dat ze voor elke vegetariër een extra biefstuk te eten ofzo.
In Frankrijk is er onlangs een wet aangenomen dat vleesvervangers niet meer naar een vleessoort mogen verwijzen met de naamgeving.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ugh ja.![]()
Of mensen die boos worden dat ze het vega kip durven te noemen. Die gaan ook altijd extra vlees eten want zo woest worden ze ervan. Kutvolk.
Wat een verlicht land.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In Frankrijk is er onlangs een wet aangenomen dat vleesvervangers niet meer naar een vleessoort mogen verwijzen met de naamgeving.
Echt erg ja. Ik had een keer met een bedrijfsetentje dat iemand expres een extra biefstuk nam omdat ik een gerecht zonder vlees had genomen. Ik wilde opstaan en vertrekken, maar wilde niet de avond voor de rest verpesten. De volgende dag op kantoor heb ik hem wel de huid volgescholden. Ontzettend onfatsoenlijk en hufterig vond ik het.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een verlicht land.
Het is gewoon handig. Ik eet geen vlees maar niet omdat ik het smerig vind dus dan is het best handig om te weten waar iets naar smaakt. Net als paprikachips, sinaassplitjes of perzikjes van Haribo
Maar nu wordt er vast weer een extra koe gegeten door iemand want die wordt er vast pislink van.
Net zoals mensen vd week zo over de zeik gingen over de vega biefstuk van Loetje.
Tering, wat een staatsmongolen. Eet je biefstuk en hou je muil gewoon.
Je kan je er maar druk over maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Echt erg ja. Ik had een keer met een bedrijfsetentje dat iemand expres een extra biefstuk nam omdat ik een gerecht zonder vlees had genomen. Ik wilde opstaan en vertrekken, maar wilde niet de avond voor de rest verpesten. De volgende dag op kantoor heb ik hem wel de huid volgescholden. Ontzettend onfatsoenlijk en hufterig vond ik het.
Ben je vet mee als boer, die steun van Tucker Carlson. Toen al die extreemrechtse wappies zich met Zwarte Piet gingen bemoeien heeft dat de ondergang ook alleen maar versneld.quote:
ik zou hier denk ook wel een beetje bozig van worden eigenlijkquote:
Daarom zeg ik er ook specifiek bij dat ik niet weet of het waar is.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Want wat op social media staat is altijd waar
Maar waarom dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Echt erg ja. Ik had een keer met een bedrijfsetentje dat iemand expres een extra biefstuk nam omdat ik een gerecht zonder vlees had genomen. Ik wilde opstaan en vertrekken, maar wilde niet de avond voor de rest verpesten. De volgende dag op kantoor heb ik hem wel de huid volgescholden. Ontzettend onfatsoenlijk en hufterig vond ik het.
Maar je post het wel....quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook specifiek bij dat ik niet weet of het waar is.
"expres", "extra" en "omdat', dus ik neem aan dat laatste...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Als jij geen vlees hoeft kan hij toch wel een extra stuk pakken of zie ik dat verkeerd?
Deed hij het om jou te provoceren?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In Frankrijk is er onlangs een wet aangenomen dat vleesvervangers niet meer naar een vleessoort mogen verwijzen met de naamgeving.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
Vind ik op zich niets mis mee, hoor, onzin als kipstuckjes is naar mijn gevoel misleidend.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |