Lijkt me ook, maar vanwaar dan die lege plekken op de kaart?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou ik gek vinden. De gegevens zijn afkomstig van het KNMI waar ik zelden verstoringen zie bij meetstations.
Hamburg is ook al niet bepaald Zuid-Europa. Strandvakanties zijn sowieso niks voor mij.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan hoe goed je er tegen kan. Wij zitten nu al 3 weken in het Spaanse en het is/was standaard elke dag rond de 32 graden. We hebben best wat actieve dingen gedaan, paar steden bezocht, zelfs een paar keer een hike gedaan een berg op (toegegeven, wel na 17u pas, maar dan is het nog steeds heet).
Maar we hebben ook een aantal dagen lui aan het strand gehangen.
Je moet gewoon accepteren dat het warm is en er niet tegen vechten. Morgen weer terug naar huis
Edit > en als je echt een "doe" vakantie wilt met garantie dat het vrijwel niet boven de 20 graden zal komen kan je beter iets boeken naar Schotland of de westkust van NoorwegenSowieso ook mooie landen om te bezoeken.
EC zit op max 36 in het zuiden, 33 rond De Biltquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GFS zit wel een bugje in, je moet er zo 3 graden vanaf doen.
Waardoor je alsnog op 40 graden uitkomt [ link | afbeelding ]
Lekker manquote:Op donderdag 14 juli 2022 14:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
GFS zit wel een bugje in, je moet er zo 3 graden vanaf doen.
Waardoor je alsnog op 40 graden uitkomt [ link | afbeelding ]
Ik zie diverse malen 40+ op ecmwf voor zuid, midden, oost en zuid-west.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
EC zit op max 36 in het zuiden, 33 rond De Bilt
Ligt er wel aan of je de oper of gemiddelde selecteert of een van de andere runs.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zie diverse malen 40+ op ecmwf voor zuid, midden, oost en zuid-west.
Stuk of 5/6 runs dus.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt er wel aan of je de oper of gemiddelde selecteert of een van de andere runs.
Je verwart runs met leden. De rode lijn de oper is de operationele run.quote:Op donderdag 14 juli 2022 15:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Stuk of 5/6 runs dus.
40 tot pak 'm beet 43 graadjes
In onze steden kun je er 5 graden bij op tellen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
EC zit op max 36 in het zuiden, 33 rond De Bilt
De Noordzee is natuurlijk maar een pierenbadje op wereldschaal. Dat kan mijn computer zelfs aan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van zo'n model waar we jaren mee bang worden gemaakt dat de Noordzee ons de komende eeuwen gaat verzwelgen. Terwijl recentere fijnmazigere berekeningen een veel genuanceerder beeld geven van het stijgen van de zeespiegel.
Hitte duurt vaak maar een paar dagen en is even doorheen. Warm is het wel langer, maar wel acceptabel. het is wel lang fris/koud, maar echt koud is het hier meestal ook ook niet, dus dat is ook altijd wel te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies. Net als in de winter met kou. En met grijze dagen.![]()
Accepteer het, want je doet er toch niks aan.
Of pas je aan de omstandigheden aan.
Ik ben er vrijdag voor de feesten en dan is het een graad of 26, waarschijnlijk, dus dat is prima vol te houdenquote:Op donderdag 14 juli 2022 19:58 schreef Ed1234 het volgende:
Hitte duurt vaak inderdaad niet zo lang maar volgende week is het wel weer ontzettend warm tijdens de Vierdaagse. Met een temperatuur van 36 graden is dat behoorlijk afzien.
Braddie is back!quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:09 schreef DX11 het volgende:
[..]
Haha gebruiken we die naam nu ook al als bijvoeglijk naamwoord?
Over Braddie gesproken, kwam hem 2 weken geleden tegen op tiktok. Dus uiteraard blok ik zijn account. Komt die gisteren weer langs met een nieuw account. Die gozer weet echt niet van ophouden.
Het internet was zonder hem slechts een schaduw van zichzelf.quote:
Woensdag ook nog op veel plaatsen 28-32. Daarna minder heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |