Komt al jaren (sinds 2018) voor Kazachstan uit omdat ze in Rusland geen steun kreeg van de bond.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1.93
Maar ik begrijp dat Rybakina dus eigenlijk Russisch is en met een Kazachstaans paspoort de ban heeft omzeild? Heb dat totaal niet gevolgd. Heeft iemand haar naar de oorlog gevraagd?
Kazachstan koopt al jaren Russen op om voor ze te spelen, denk dat bijna iedereen die voor Kazachstan speelt eigenlijk een Rus is. Bijv. Bublik, Kukushkin, Popko, Skatov, etc.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1.93
Maar ik begrijp dat Rybakina dus eigenlijk Russisch is en met een Kazachstaans paspoort de ban heeft omzeild? Heb dat totaal niet gevolgd. Heeft iemand haar naar de oorlog gevraagd?
Geen enkele vraag is dom! Toch denk ik dat die dubbele fout geen signaal was, gewoon dom van de speler bij het net om je partner zo'n moeilijk uitvoerbare service te laten slaanquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar je ziet vaak dat dubbelspelers achter hun rug handsignalen geven aan de serveerder. Maar soms slaat de serveerder na zo'n handsignaal een dubbele fout. Is dat dan tactiek? Snap niet waarom de netman het signaal geeft aan de serveerder dat hij een dubbele fout moet slaan.
Nee, het was een grap.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:40 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Geen enkele vraag is dom! Toch denk ik dat die dubbele fout geen signaal was, gewoon dom van de speler bij het net om je partner zo'n moeilijk uitvoerbare service te laten slaan. Ik kan het mis hebben, en is een dubbele fout slaan soms handig bij het ontregelen van je tegenstanders.
quote:
Allemaal volledig uitgekeken?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Nog iets meer dan een half uur mensen, dan komen onze vrienden de baan op.Voor mij wordt het de 135e herenfinale bij de GS'en die ik op rij zie.
Ja.En mijn favoriete was de Wimbledonfinale van 1990, tussen Edberg en Becker, die Edberg won met 6-2 6-2 3-6 3-6 6-4 (in 2.58 u.).quote:
Haha, je grappen gaan de goede kant op! Hebben we bij de heren rolstoeltennis ook gewonnen?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Op BBC One zijn ze al bezig met een soort inleiding. Op BBC Two is rolstoeltennis. Wel grappig. Heb heel even gekeken. Zag een bal die twee keer stuiterde en pas toen werd teruggeslagen. De umpire greep niet eens in.Die dacht waarschijnlijk ook 'Het is al leuk dat ze zo bezig zijn. Laat ik ze niet gaan lastigvallen met die regels.'
Dank je wel. Nee, is is nog bezig. Maar goed, ik zag net weer een bal twee keer stuiteren zonder dat er werd ingegrepen dus ik geloof het verder wel. Prima hoor, maar als de officials het niet serieus nemen, neem ik het ook niet serieus.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:42 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha, je grappen gaan de goede kant op! Hebben we bij de heren rolstoeltennis ook gewonnen?
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Op BBC One zijn ze al bezig met een soort inleiding. Op BBC Two is rolstoeltennis. Wel grappig. Heb heel even gekeken. Zag een bal die twee keer stuiterde en pas toen werd teruggeslagen. De umpire greep niet eens in.Die dacht waarschijnlijk ook 'Het is al leuk dat ze zo bezig zijn. Laat ik ze niet gaan lastigvallen met die regels.'
Bedankt heer, dat kleurt mijn dag weer. Bijna net zo leuk als mijn gesprek met het meisje bij de bakker vanochtend.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:48 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.
Vroeg je haar of ze je baguette wilde zien?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt heer, dat kleurt mijn dag weer. Bijna net zo leuk als mijn gesprek met het meisje bij de bakker vanochtend.
Nee, ik zei (het was haar derde dag) dat ik de indruk heb dat ze snel van begrip is. Ze is heel mooi en stoer, met lang blond haar en donkere ogen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vroeg je haar of ze je baguette wilde zien?
Geen F1 spoilers plaatsen.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
Als jullie het niet erg vinden, kijk ik nog wel even naar de start van de GP van Oostenrijk.
Jeetje ik denk je zegt dat er een walkover is. Wil je mij n iet zo laten schrikken ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |