Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Gewoon een hoop erop gesmeten. De mooie winst deze editie van Wimbledon is toch alweer veiliggesteld.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, vóór de wedstrijd al.
Het is onmogelijk om niet in problemen te komen in je eigen servicegames tegen Djokovic.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo lang Kyrgios niet in de problemen komt in z'n eigen servicegames hoeft ie zich weinig zorgen te maken
Lukte in de 1e set toch best aardigquote:Op zondag 10 juli 2022 15:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om niet in problemen te komen in je eigen servicegames tegen Djokovic.
Boris Becker zit al in een cel.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:10 schreef Szura het volgende:
Voor hoeveel jaar cel zit er in die box van Djokovic?
Zal wel van choken houden.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat ordinaire vrouwtje Kyrigios zijn vriendin?
Tja een set winnen is vaak wel te doen, twee ook nog wel, maar drie...quote:Op zondag 10 juli 2022 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lukte in de 1e set toch best aardig
Maar nu niet meer inderdaad
Jij wel. 35 euro. Wel voor jezelf houden a.u.b.quote:
Op welke manier?quote:Op zondag 10 juli 2022 15:57 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gedaan inderdaad. Gewoon een hoop erop gesmeten. De mooie winst deze editie van Wimbledon is toch alweer veiliggesteld.
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:21 schreef superniger het volgende:
Kyrgios is MAD.
Hij gaat straks vrouwen meppen.
Jah, ze ziet er oud uit vind ik.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.
Dozen zijn van karton dus deze post klopt.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:22 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk die vegetarische doos van Djokovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |