Ja dat onderzoek is ook al gewoon gelijk ingesteld las ik. Maar goed, onderbuikblaten is nou eenmaal makkelijker dan gewoon naar de feiten kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Agent zal ook op matje komen hoor. Rijksrecherche stelt een onderzoek in bij elk schietincident, of iemand geraakt is of niet.
Hij reed op politie inquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:09 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het curieus is dat ze geen heldere toelichting geven maar wél iets suggereren.
Vervelend dat de boeren net op dat moment de boel geblokkeerd hadden daarquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij wilde naar de Mac, volgens zijn moeder. En naar huis.
Nee, dat is niet curieus.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:09 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het curieus is dat ze geen heldere toelichting geven maar wél iets suggereren.
Oh je bent blind? Je kon het filmpje niet zien? Ze hebben gemist want het zijn losers dus die gevaarlijke boer heeft kunnen doen wat ie van plan was. Waar zijn de dode wouten dan? En ja veel van jullie praten het goed en dat gaat niemand vergeten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik praat schieten op onschuldige mensen niet goed, echter is hier voor mij niet per se duidelijk of die persoon schuldig of onschuldig is en of schieten nodig was geweest in dit geval, dus ik geef daar geen oordeel over.
De politie durft A niet hard te maken door het niet direct te verbinden aan het gericht schieten zoals we op de beelden zien.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk reden heb jij om aan de legitimatie van hun handeling te twijfelen? Politie zegt A en moeder van jongen zegt B.
Oh gossie, niemand gaat het vergeten? Komen er tribunalen of zo? God man, maak je toch niet zo belachelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:10 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Oh je bent blind? Je kon het filmpje niet zien? Ze hebben gemist want het zijn losers dus die gevaarlijke boer heeft kunnen doen wat ie van plan was. Waar zijn de dode wouten dan? En ja veel van jullie praten het goed en dat gaat niemand vergeten.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik praat schieten op onschuldige mensen niet goed, echter is hier voor mij niet per se duidelijk of die persoon schuldig of onschuldig is en of schieten nodig was geweest in dit geval, dus ik geef daar geen oordeel over.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er iemand gewond geraakt door de kogels?
Je praat het niet goed maar je bagatelliseert dit natuurlijk wel een beetje. Geeft niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal wel mee toch? Storm in een glas water.
Teringjantje wie heeft jou zonder begeleiding toegang tot het internet gegeven.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:10 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Oh je bent blind? Je kon het filmpje niet zien? Ze hebben gemist want het zijn losers dus die gevaarlijke boer heeft kunnen doen wat ie van plan was? Waar zijn de dode wouten dan? En ja veel van jullie praten het goed en dat gaat niemand vergeten.
En moeder B was erbij?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:10 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
De politie durft A niet hard te maken door het niet direct te verbinden aan het gericht schieten zoals we op de beelden zien.
Op het (of een) moment van (gericht) schieten reed hij niet op politie in.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij reed op politie in
Daar heb je je toelichting.
#boerenverstandquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:06 schreef Zwoerd het volgende:
Maar als er dus al waarschuwingsschoten gelost zijn, besluit je alsnog om om de wegafzetting heen te rijden? Dat is op z'n zachtst gezegd ook niet zo verstandig.
Het interesseert mij echt 0 moeren wat moeders zegt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:11 schreef capricia het volgende:
En moeder B was erbij?
Zo'n lieve jongen.. moest om 5.00 uur op om te werken.
Mams zegt ook alleen maar wat ze van der zoontje heeft gehoord (en zelfs dan nog misschien wat opgepoetst). En ik weet niet of 16 jarigen nu anders zijn als vroegâh maar ik vertelde van zijn leven niet alle domme shit die ik uithaalde aan mijn oudersquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
En moeder B was erbij?
Ja echt hoor. Die arme knul zat gewoon rustig in de trekker van zijn vader zijn huiswerk te maken toen ineens die boze agent met getrokken pistool de deur opentrok.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
En moeder B was erbij?
Ik denk dat je erop mag vertrouwen dat politie niet zomaar schiet. Er zal dus wel het een en ander zijn voorgevallen waardoor ze hebben besloten om te gaan schietenquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:12 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Op het (of een) moment van (gericht) schieten reed hij niet op politie in.
Er zijn ook gewoon 6 schoten gelost. Dat is echt vrij veel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat je erop mag vertrouwen dat politie niet zomaar schiet. Er zal dus wel het een en ander zijn voorgevallen waardoor ze hebben besloten om te gaan schieten
Gelukkig hebben we een filmpje ervan dus hoeven we nergens op te vertrouwen. Dat zouden ze wel willen dat we ze allemaal weer op hun woord mochten vertrouwen, helaas deze keer niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat je erop mag vertrouwen dat politie niet zomaar schiet. Er zal dus wel het een en ander zijn voorgevallen waardoor ze hebben besloten om te gaan schieten
Nee, dan zeg je 'gewoon, een beetje chillen.'quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mams zegt ook alleen maar wat ze van der zoontje heeft gehoord (en zelfs dan nog misschien wat opgepoetst). En ik weet niet of 16 jarigen nu anders zijn als vroegâh maar ik vertelde van zijn leven niet alle domme shit die ik uithaalde aan mijn ouders.
In de USA zouden dat er 90 geweest zijn waarvan 60 raakquote:Op woensdag 6 juli 2022 13:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon 6 schoten gelost. Dat is echt vrij veel.
Ik ben er altijd wel blij mee, want het zijn altijd leuke berichtjes.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Teringjantje wie heeft jou zonder begeleiding toegang tot het internet gegeven.
Bij een blanke boerenzoon? Hahaha! Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In de USA zouden dat er 90 geweest zijn waarvan 60 raak
Heb je een filmpje waarin je de hele situatie van begin tot eind kan overzien? Dat scheelt, deel het maar even met ons dan weten we waar je je op baseert.quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:15 schreef GoogleFactChecker het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we een filmpje ervan dus hoeven we nergens op te vertrouwen. Dat zouden ze wel willen dat we ze allemaal weer op hun woord mochten vertrouwen, helaas deze keer niet.
En heb je dat vertrouwen altijd of alleen in specifieke gevallen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |