abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:51:23 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205254266


LIVEBLOG NOS 4-7-22 KLIK

quote:
Dit kun je vandaag verwachten van de boerenprotesten

Boeren die het niet eens zijn met het stikstofbeleid van het kabinet hebben voor vandaag acties door het hele land aangekondigd. Ze willen "Nederland platleggen", zo dreigen ze op sociale media. In ons liveblog lees je de stand van zaken, hieronder welke eventuele overlast die je kunt verwachten.

Om met de deur in huis te vallen: een deel van de verwachte chaos bestaat eruit dat niet precies bekend is wat er gaat gebeuren. En dus ook niet hoe groot de acties en overlast worden.

De boerenorganisatie Farmers Defence Force (FDF) zegt zelf geen coördinerende rol te spelen bij de actiedag. Hetzelfde geldt voor boerenactiegroep Agractie. De boeren worden opgeroepen de acties vanuit hun eigen regio's te organiseren.

Als de boeren hun dreigementen waarmaken, worden toegangswegen naar de luchthavens Schiphol, Eindhoven en Rotterdam geblokkeerd. Schiphol raadt reizigers aan om maandag met de trein naar het vliegveld te komen.

Volgens KLM kunnen de protesten mogelijk ook de vertrek- en aankomsttijden beïnvloeden. "Uw vlucht kan worden verstoord als u van, naar of via Schiphol reist", waarschuwt de luchtvaartmaatschappij.

Omdat boerenprotesten vaak bestaan uit het blokkeren van (snel)wegen, zullen maandag vermoedelijk ook automobilisten te maken krijgen met vertragingen, zo waarschuwt ook Rijkswaterstaat zondag. Het is nog niet bekend waar in Nederland maandag wegen afgesloten zullen zijn.

Boerenorganisaties hebben eerder opgeroepen om in ieder geval vluchtstroken vrij te laten. Mensen met haast voor bijvoorbeeld ziekenhuisbezoek zouden dan na overleg met de blokkerende boeren toch door kunnen rijden.

Als je boodschappen wilt doen of wacht op een pakketje, zou het kunnen dat je een leeg schap aantreft in de winkel of langer moet wachten op de bezorging. Er wordt namelijk opgeroepen distributiecentra voor levensmiddelen en de Rotterdamse haven als doelwit voor acties te kiezen. De oproep wordt gedaan via verschillende kanalen, waaronder op WhatsApp en Telegram.

Het grote logistiekbedrijf Jan de Rijk heeft klanten ervoor gewaarschuwd dat er maandag mogelijk sprake is van vertragingen bij ritten met vrachtwagens.

Albert Heijn, waarvoor dagelijks veel trucks in de weer zijn, betreurt de boerenacties waarvan klanten mogelijk hinder zullen ondervinden. De supermarktketen zegt er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat alle producten "en zeker ook die van de boeren en telers" te koop blijven.

De politie heeft maandag de mogelijkheid om met materieel van Defensie trekkers weg te slepen. De capaciteit is wel relatief beperkt.

"Bij een of twee trekkers lukt het wel", zegt een politiewoordvoerder tegen NU.nl. "Maar bij hele grote aantallen door het hele land heeft ook defensie te weinig materieel beschikbaar."

https://www.nu.nl/binnenl(...)boerenprotesten.html
twitter


Deel van de aanleiding:


[/img]
pi_205254290
Ah ik had 'liever boer dan tienerhoer' klaarstaan voor de TT
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:54:15 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205254299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:53 schreef Complotwappie het volgende:
Ah ik had 'liever boer dan tienerhoer' klaarstaan voor de TT
Oh oke

Nou gelukkig is het dat niet geworden dan
pi_205254302
Iedereen trekker-happy
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_205254304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja sorry als je om een wegafzetting heen gaat rijden dan ben je gewoon dom

De groeten thuis
Zeker, maar het is geen poging tot doodslag.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 12:54:43 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205254306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:53 schreef Complotwappie het volgende:
Ah ik had 'liever boer dan tienerhoer' klaarstaan voor de TT
"Lieve boer zoekt tienerhoer" ;) fixed.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:56:21 #7
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205254318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:54 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Zeker, maar het is geen poging tot doodslag.
Dat denk ik ook niet maar wij kennen exacte situatie niet. Wellicht stond er daar wel een politieagent.
pi_205254327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat denk ik ook niet maar wij kennen exacte situatie niet. Wellicht stond er daar wel een politieagent.
Ik krijg ergens het vage voorgevoel dat een 16 jarig ettertje misschien wel eens niet de volledige waarheid aan zijn moeder heeft verteld...
pi_205254329
quote:
88s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
"Lieve boer zoekt tienerhoer" ;) fixed.
:D ...een serie waarin de gedupeerde boer...♫ ''hoeren neuken en nooit meer werken!" ♫
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205254334
Die gespeelde verontwaardiging over woordjes als "tribunalen" of dat "er een boer aan je deur stond" of "omvolking" of een vergelijking met de joden valt weer helemaal door de mand bij de linkse wappies nadat ze het doodnormaal vinden dat zo'n smerige wout gerust op een boer die geen dreiging is mag schieten. Dat begrijpen jullie toch ook wel mag ik hopen?
  Redactie Sport woensdag 6 juli 2022 @ 12:59:00 #11
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205254337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:58 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Die gespeelde verontwaardiging over woordjes als "tribunalen" of dat "er een boer aan je deur stond" of "omvolking" of een vergelijking met de joden valt weer helemaal door de mand bij de linkse wappies nadat ze het doodnormaal vinden dat zo'n smerige wout gerust op een boer die geen dreiging is mag schieten. Dat begrijpen jullie toch ook wel mag ik hopen?
Mad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205254341
Is dat die jongen die taart gaf aan de politie?
  Redactie Sport woensdag 6 juli 2022 @ 13:00:00 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205254345
Maar zonder gekheid, ik snap die vergelijking niet zo goed. We kennen de situatie verder niet eens, ik kan me alleen best voorstellen dát er een exces is gebeurd waardoor de politie heeft moeten schieten. Of dat hier zo is kan ik slechts moeilijk beoordelen.

Daarnaast ben je af als je dingen als 'linkse wappies' of 'smerige wout' zegt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:00:08 #14
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205254346
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:58 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Die gespeelde verontwaardiging over woordjes als "tribunalen" of dat "er een boer aan je deur stond" of "omvolking" of een vergelijking met de joden valt weer helemaal door de mand bij de linkse wappies nadat ze het doodnormaal vinden dat zo'n smerige wout gerust op een boer die geen dreiging is mag schieten. Dat begrijpen jullie toch ook wel mag ik hopen?
Bij een poging tot aanhouding mag geschoten worden. Vervelend voor je.
pi_205254347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:58 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Die gespeelde verontwaardiging over woordjes als "tribunalen" of dat "er een boer aan je deur stond" of "omvolking" of een vergelijking met de joden valt weer helemaal door de mand bij de linkse wappies nadat ze het doodnormaal vinden dat zo'n smerige wout gerust op een boer die geen dreiging is mag schieten. Dat begrijpen jullie toch ook wel mag ik hopen?
Wat is het probleem nou? Er is gewoon gericht geschoten op relschoppers.
pi_205254348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat denk ik ook niet maar wij kennen exacte situatie niet. Wellicht stond er daar wel een politieagent.
Dat de politie geen nadere toelichting geeft over het moment van schieten vind ik curieus gezien ze het verwijt er wel tegenaan gooien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205254355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:58 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Die gespeelde verontwaardiging over woordjes als "tribunalen" of dat "er een boer aan je deur stond" of "omvolking" of een vergelijking met de joden valt weer helemaal door de mand bij de linkse wappies nadat ze het doodnormaal vinden dat zo'n smerige wout gerust op een boer die geen dreiging is mag schieten. Dat begrijpen jullie toch ook wel mag ik hopen?
Viesmad
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205254359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:58 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Die gespeelde verontwaardiging over woordjes als "tribunalen" of dat "er een boer aan je deur stond" of "omvolking" of een vergelijking met de joden valt weer helemaal door de mand bij de linkse wappies nadat ze het doodnormaal vinden dat zo'n smerige wout gerust op een boer die geen dreiging is mag schieten. Dat begrijpen jullie toch ook wel mag ik hopen?
Ik denk dat de agent PVV'ert is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205254360
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:00 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Bij een poging tot aanhouding mag geschoten worden. Vervelend voor je.
Als het de norm zou zijn zouden we 100 BLM-demonstraties per jaar zien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205254363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar zonder gekheid, ik snap die vergelijking niet zo goed. We kennen de situatie verder niet eens, ik kan me alleen best voorstellen dát er een exces is gebeurd waardoor de politie heeft moeten schieten. Of dat hier zo is kan ik slechts moeilijk beoordelen.

Daarnaast ben je af als je dingen als 'linkse wappies' of 'smerige wout' zegt.
Oh dan ben je af, niet als je het schieten op onschuldige mensen goedpraat? _O-

Nog geen seconde later val je weer in diezelfde selectieve verontwaardiging, echt "mad" is een understatement vriend, alles is nu geoorloofd.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:02:27 #21
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205254367
Toch is dit ook wel weer wat je kunt verwachten van puberende jongeren. Ik zie op twitter verontwaardiging over het 16 jaar oud zijn van die Jongen in de trekker bij het schietincident maar ik vind dat nou juist wel weer logisch. Je bent jong en je wilt wat, je puberbrein is boos en je rijdt gewoon op de popo in. Het is bij uitstek de leeftijdsklasse waar dit soort grensoverschreiding gebeurt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:03:07 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205254371
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:00 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat de politie geen nadere toelichting geeft over het moment van schieten vind ik curieus gezien ze het verwijt er wel tegenaan gooien.
Tsja, zo kan je alles curieus vinden. Politie is in principe niet verplicht om toelichting te geven. Ze zullen eerst ook exacte situatie willen onderzoeken voordat ze aanklacht gaan veranderen of intrekken. Uiteindelijk moet de politie ook gewoon bewijs aanleveren bij de rechter als het zover komt.
pi_205254375
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:01 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Als het de norm zou zijn zouden we 100 BLM-demonstraties per jaar zien.
Het criterium is inderdaad dat er sprake moet zijn van levensgevaar voor agent of omstanders.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:04:17 #24
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205254379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:01 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Als het de norm zou zijn zouden we 100 BLM-demonstraties per jaar zien.
Vertel.
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:04:17 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205254380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, zo kan je alles curieus vinden. Politie is in principe niet verplicht om toelichting te geven. Ze zullen eerst ook exacte situatie willen onderzoeken voordat ze aanklacht gaan veranderen of intrekken. Uiteindelijk moet de politie ook gewoon bewijs aanleveren bij de rechter als het zover komt.
Maar als je als agent een man onder het bloed die net 2 mensen heeft neergestoken neerschiet moet je meteen op het matje komen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:04:34 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205254381
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:48 schreef capricia het volgende:
Joukes moeder is erg verdrietig. Hij wilde gewoon naar de Mac.
[..]
https://www.hln.be/nieuws(...)-naar-huis~a54117dc/
Tja, want 22:40 is een tijd om je 16-jarige zoon met zijn trekker naar de mac te laten gaan...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:04:37 #27
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205254383
Smerige boerse klote boertjes. Net reed er weer 1 met zijn domme klote tractor. Even stoer een middelvinger opgestoken en doorgereden.
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:04:41 #28
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205254385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar als je als agent een man onder het bloed die net 2 mensen heeft neergestoken neerschiet moet je meteen op het matje komen.
Waar heb je het over?
pi_205254387
POLL
Vakman pur sang
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:05:39 #30
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205254398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tja, want 22:40 is een tijd om je 16-jarige zoon met zijn trekker naar de mac te laten gaan...
Sowieso, dat je je kinderen inzet om de omgeving te terroriseren is ook weer zo ongelooflijk treurig.
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:05:57 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205254403
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar als je als agent een man onder het bloed die net 2 mensen heeft neergestoken neerschiet moet je meteen op het matje komen.
Agent zal ook op matje komen hoor. Rijksrecherche stelt een onderzoek in bij elk schietincident, of iemand geraakt is of niet.
pi_205254406
quote:
88s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch is dit ook wel weer wat je kunt verwachten van puberende jongeren. Ik zie op twitter verontwaardiging over het 16 jaar oud zijn van die Jongen in de trekker bij het schietincident maar ik vind dat nou juist wel weer logisch. Je bent jong en je wilt wat, je puberbrein is boos en je rijdt gewoon op de popo in. Het is bij uitstek de leeftijdsklasse waar dit soort grensoverschreiding gebeurt.
Maar dat is ook het problematische in deze situatie. Kijk als jij als 16-jarige lekker bij het voetbal gaat staan rellen dan krijg je een keer zo'n lief hondje aan je arm, een tik met de wapenstok of een straaltje water op je bakkes. Met een (landbouw)voertuig wordt de situatie heel anders en dan is de kans ook een stuk groter dat een agent zich genoodzaakt voelt om z'n vuurwapen te trekken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:06:15 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205254407
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Waar heb je het over?
Die gast die in den haag in de wurgklem zat geloof ik iig volledig ongerelateerd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:06:20 #34
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205254408
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[poll=4225]
Gewoon sowieso schieten en niet alleen als ze de blokkade omzeilen. Gewoon preventief janken met die pistolen. Leuk geweest nu, we hebben gegeten en gedronken van die klote boertjes.
pi_205254410
Maar als er dus al waarschuwingsschoten gelost zijn, besluit je alsnog om om de wegafzetting heen te rijden? Dat is op z'n zachtst gezegd ook niet zo verstandig.
pi_205254415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, zo kan je alles curieus vinden. Politie is in principe niet verplicht om toelichting te geven. Ze zullen eerst ook exacte situatie willen onderzoeken voordat ze aanklacht gaan veranderen of intrekken. Uiteindelijk moet de politie ook gewoon bewijs aanleveren bij de rechter als het zover komt.
Dat kan zo zijn maar dat doet niets af aan dat ze de legitimatie van de handeling suggereren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:07:18 #37
236264 crew  capricia
pi_205254421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tja, want 22:40 is een tijd om je 16-jarige zoon met zijn trekker naar de mac te laten gaan...
Doet ie anders nooit. Zo'n lieve jongen. :+
Definitely not CIA
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:07:19 #38
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205254422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar als je als agent een man onder het bloed die net 2 mensen heeft neergestoken neerschiet moet je meteen op het matje komen.
Dit incident wordt ook gewoon onderzocht natuurlijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205254423
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tja, want 22:40 is een tijd om je 16-jarige zoon met zijn trekker naar de mac te laten gaan...
Van de zotte inderdaad, bah! 16 jaar nog maar!

Hier is het tv uit, voorlezen uit de Bijbel en om 20.00 uiterlijk onder de wol.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:07:41 #40
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205254424
quote:
88s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch is dit ook wel weer wat je kunt verwachten van puberende jongeren. Ik zie op twitter verontwaardiging over het 16 jaar oud zijn van die Jongen in de trekker bij het schietincident maar ik vind dat nou juist wel weer logisch. Je bent jong en je wilt wat, je puberbrein is boos en je rijdt gewoon op de popo in. Het is bij uitstek de leeftijdsklasse waar dit soort grensoverschreiding gebeurt.
Ik vind het ook weer zo'n onzin om de leeftijd van die jongen als argument te gebruiken. Net zoals die corona-debielen die elke keer zeiden: de politie slaat zelfs vrouwen, of dat een of andere seniele bejaarde te hardhandig zou worden opgepakt.

Als je meedoet aan een protest en je daar misdraagt, word je net zo behandeld als ieder ander die meedoet aan een protest en zich daar misdraagt. Als je daar niet mee om kan gaan, moet je niet meedoen.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:07:50 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205254425
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:00 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat de politie geen nadere toelichting geeft over het moment van schieten vind ik curieus gezien ze het verwijt er wel tegenaan gooien.
De politie is jou geen toelichting schuldig. De zaak is in onderzoek door de Rijksrecherche.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:07:51 #42
236264 crew  capricia
pi_205254427
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:06 schreef Zwoerd het volgende:
Maar als er dus al waarschuwingsschoten gelost zijn, besluit je alsnog om om de wegafzetting heen te rijden? Dat is op z'n zachtst gezegd ook niet zo verstandig.
Hij wilde naar de Mac, volgens zijn moeder. En naar huis.
Definitely not CIA
  Redactie Sport woensdag 6 juli 2022 @ 13:08:06 #43
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205254433
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:02 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Oh dan ben je af, niet als je het schieten op onschuldige mensen goedpraat? _O-

Nog geen seconde later val je weer in diezelfde selectieve verontwaardiging, echt "mad" is een understatement vriend, alles is nu geoorloofd.
Ik praat schieten op onschuldige mensen niet goed, echter is hier voor mij niet per se duidelijk of die persoon schuldig of onschuldig is en of schieten nodig was geweest in dit geval, dus ik geef daar geen oordeel over.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:08:14 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205254435
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:06 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Dat kan zo zijn maar dat doet niets af dat ze de legitimatie van de handeling suggereren.
Welk reden heb jij om aan de legitimatie van hun handeling te twijfelen? Politie zegt A en moeder van jongen zegt B.
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:08:18 #45
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205254436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar dat is ook het problematische in deze situatie. Kijk als jij als 16-jarige lekker bij het voetbal gaat staan rellen dan krijg je een keer zo'n lief hondje aan je arm, een tik met de wapenstok of een straaltje water op je bakkes. Met een (landbouw)voertuig wordt de situatie heel anders en dan is de kans ook een stuk groter dat een agent zich genoodzaakt voelt om z'n vuurwapen te trekken.
Klopt helemaal maar raar is het niet dat deze jongen 16 is. De hele blackmetal kerkverbranding moorden gezemel uit de jaren 90 waren ook 15-20 jarigen, het is een ontvlambare (hihi) leeftijd. En ik denk dat die ook wel wat radicale kantjes aan deze protesten veroorzaken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:08:19 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205254437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:58 schreef GoogleFactChecker het volgende:
Die gespeelde verontwaardiging over woordjes als "tribunalen" of dat "er een boer aan je deur stond" of "omvolking" of een vergelijking met de joden valt weer helemaal door de mand bij de linkse wappies nadat ze het doodnormaal vinden dat zo'n smerige wout gerust op een boer die geen dreiging is mag schieten. Dat begrijpen jullie toch ook wel mag ik hopen?
Je doet een hoop aannames om precies helemaal geen punt te maken over "linkse wappies".
Huilen dan.
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:08:45 #47
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_205254443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tja, want 22:40 is een tijd om je 16-jarige zoon met zijn trekker naar de mac te laten gaan...
Wat voor een broekenpoeper ben jij dan dat je als 16 jarige om 22:40 niet naar buiten mocht. :')
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:08:58 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205254446
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar als je als agent een man onder het bloed die net 2 mensen heeft neergestoken neerschiet moet je meteen op het matje komen.
Ja, dat moet altijd in Nederland en dat moet ook altijd zo blijven. De overheid heeft een geweldsmonopolie en moet zich verantwoorden als er vuurwapengeweld gebrukt wordt. Volkomen terecht en gezond.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205254447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De politie is jou geen toelichting schuldig. De zaak is in onderzoek door de Rijksrecherche.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat het curieus is dat ze geen heldere toelichting geven maar wél iets suggereren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator woensdag 6 juli 2022 @ 13:09:00 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_205254448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 13:07 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ik vind het ook weer zo'n onzin om de leeftijd van die jongen als argument te gebruiken. Net zoals die corona-debielen die elke keer zeiden: de politie slaat zelfs vrouwen, of dat een of andere seniele bejaarde te hardhandig zou worden opgepakt.

Als je meedoet aan een protest en je daar misdraagt, word je net zo behandeld als ieder ander die meedoet aan een protest en zich daar misdraagt. Als je daar niet mee om kan gaan, moet je niet meedoen.
Ja dat.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')