quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:19 schreef zorro28 het volgende:
Lotto-Jumbo en voorgangers curse. Hun Tour-kopman is altijd gedoemd iets te overkomen.
Minder als het een stijgbeugel is.quote:
Die auto is op dat groepje fietsers ingereden en die donker geklede inzittende probeert snel alle fietsen te stelen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto geeft wel het beeld van vandaag weer.
Haiquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die auto is op dat groepje fietsers ingereden en die donker geklede inzittende probeert snel alle fietsen te stelen?![]()
Met succes, te zien aan het aantal gestolen fietsen wat hij al op het dak heeft weten je hijsen![]()
Oh, dan klinkt mijn verklaring nog niet eens zo vergezocht.quote:
Oh manquote:Op woensdag 6 juli 2022 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Stel je voor dat de Wimbledon-finale Novax-Kyrgios wordt.
quote:
Allebei uitvallen met blessures (waar ze snel van herstellen) is zeker geen gepaste wens?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:50 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Allebei uitvallen met blessures (waar ze snel van herstellen) is zeker geen gepaste wens?
Novax met corona zou wel karma zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Allebei uitvallen met blessures (waar ze snel van herstellen) is zeker geen gepaste wens?
Dan haalt Kyrgios het eind van de wedstrijd niet.quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:50 schreef zorro28 het volgende:
Over een week is het hier ook warm, dus dan ben jij alvast gewendquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik roep hier te pas en te onpas “allora” en dat m’n vrienden maar half begrijpen waarom neem ik maar op de koop toe
Vanaf morgen weer wat minder allora’s, morgenmiddag vlieg ik weer naar het heerlijk koele Nederland. Fijne reis heb ik sowieso gehad maar een graad of 10 minder had ik meer dan prima gevonden
Toch wel zeker 5 tot 10 graden minder (bij mij in de regio tenminste) dan wat ik hier mee heb gemaakt de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over een week is het hier ook warm, dus dan ben jij alvast gewend
Dat mag ik idd wel hopen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch wel zeker 5 tot 10 graden minder (bij mij in de regio tenminste) dan wat ik hier mee heb gemaakt de afgelopen dagen.
Goed weer om zelf pasta bij te kokenquote:Op woensdag 6 juli 2022 21:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch wel zeker 5 tot 10 graden minder (bij mij in de regio tenminste) dan wat ik hier mee heb gemaakt de afgelopen dagen.
Ik weet niet of ik het was, maar ik heb het een tijdje terug geluisterd. Echt bizar hè, hoe iedereen er maar in meegingquote:Op woensdag 6 juli 2022 22:19 schreef Yesse het volgende:
Wie had het hier laatst nu over Maurice de Hond en de podcast Deventer mediazaak? Ik ben het nu aan het luisteren en het is echt bizar hoe dit gegaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |