Alsof je daar niet mee wegkomt op het hbo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. Categorie-Luzac figuren die het hele jaar door liever zuipen in hun villawijkje en vijf dagen voor de herkansingsdeadline nog gaan vragen hoe lang een videoreportage moet duren.
Daar komt hij niet mee weg, want hij was tijdens datajournalistiek in Oostenrijk aan het golfen en zuipen. Heel handig.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je daar niet mee wegkomt op het hbo.
ziggo go van een bekende gebruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Ik ben ook nog nieuw in de hippe generatie zonder tv-abonnement. @:atypisch graag duiding
Callie is in Oostenrijk.quote:
quote:Een plastic zak over een bewakingscamera heentrekken zodat je niet in beeld komt, maar terwijl je dat doet vol met je gezicht in beeld komen. Het overkomt een man die verdacht wordt van een poging tot inbraak bij een woning in West, in april van dit jaar.
Dit is echt walgelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een viezerik een hele grote viezerik.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
@Gutanoth , we roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:50 schreef fetX het volgende:
In FB wordt Gutanoth een goede user genoemd.![]()
Toen zag ik wie dat postte.
Ter info.
Ik ga morgen ook weerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een viezerik een hele grote viezerik.
Sushi
Ik pak vanaf morgen het sporten weer op. @:onlogisch
Oh ja, dronken plannen maken die je morgen weer vergeten bent.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook weervandaag aan de alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |