Je kunt nu allerlei onzin gaan opvoeren maar is er geschoten toen? Ja of nee?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:59 schreef Vis1980 het volgende:
Nee, maar gaan we nu echt zo dom doen? Ik leg het nog duidelijk voor je uit, maar jij kiest ervoor om zogenaamd de domme te spelen.
Caroline moet haar muil houden. Zij zit lekker die boeren op te ruien.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:55 schreef StephanL het volgende:
Caroline wilt morgen een spoeddebat in de kamer
Omdat het uit de hand loopt. Er moet zo snel mogelijk gepraat worden en een oplossing komenquote:Op woensdag 6 juli 2022 00:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waarom? Wil Caroline dat de overheid nu eindelijk eens met harde hand gaat ingrijpen om de onredelijke trekkerterreur te stoppen?
Sowquote:Op woensdag 6 juli 2022 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Caroline moet haar muil houden. Zij zit lekker die boeren op te ruien.
Eh, ja, dat is wel Heerenveen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat dit niet Heerenveen is.
Zodat ze kan oproepen dat die agrarische debielen eens stoppen met het platleggen van kritieke infrastructuur?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:55 schreef StephanL het volgende:
Caroline wilt morgen een spoeddebat in de kamer
Kan net zo goed zijn dat die boer eerst heeft gedreigd, maar ook dat is gissen, Laten we wachten op verdere uitleg. Ik vind het verder wel opmerkelijk dat dagen lang strafbare feiten plegen wordt aangemoedigd (onterecht) en dan zo'n actie wordt afgekeurd (terecht op het eerste gezicht). Die trekker kan ook eerst van plan zijn geweest om daar heen te rijden, maar het lijkt ook aannemelijk dat de agenten op de een of andere manier dachten dat de trekker vaart maakte om naar hen toe te rijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Punt is dat je 4 seconden beeld ziet en niet de uren / minuten die er aan vooraf zijn gegaan.
Dit ja. Wat je zaait oogst je.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:04 schreef EinarBoe het volgende:
Wat een gejank. Terroriseer gewoon niet wekenlang het land met je trekkervriendjes als je niet met de politie in aanraking wil komen.
Als de kogelgaten aan de zijkant van het voertuig zitten moet je met een heel goed verhaal komen om dat te kunnen verantwoorden en dat weet jij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:02 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Als jij ergens bij een roadblock had gestaan en er zou een trekker op je af rijden/doorbreken dan had je ook geschoten.
Het lijkt mij meer dan terecht dat er nu geschoten is. Uiteraard komen alleen de gewenste filmpjes online....
Ik heb daar al antwoord op gegeven. Mooie manier om mijn stelling compleet te negeren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt nu allerlei onzin gaan opvoeren maar is er geschoten toen? Ja of nee?
Niemand hier heeft er grote problemen mee als de ME er een keer overheen gaat. Alleen de inzet van dodelijk geweld is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:04 schreef EinarBoe het volgende:
Wat een gejank. Terroriseer gewoon niet wekenlang het land met je trekkervriendjes als je niet met de politie in aanraking wil komen.
Er is ook niemand dood toch?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand hier heeft er grote problemen mee als de ME er een keer overheen gaat. Alleen de inzet van dodelijk geweld is een ander verhaal.
Ik wacht het oordeel wel even af.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:03 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Het moment van de knal op dat filmpje. Trekker is al voorbij de schietende agent…
Typisch weer, het komt je niet uit dus gaan we op een andere toer.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:06 schreef Vis1980 het volgende:
Ik heb daar al antwoord op gegeven. Mooie manier om mijn stelling compleet te negeren.
Precies, op het moment van gericht schieten werd er in elk geval niet geprobeerd om op agenten in te rijden. Een behoorlijk manipulerend nepnieuwsachtigberichtje vd Friese politie wmb.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:03 schreef trein2000 het volgende:
Het moment van de knal op dat filmpje. Trekker is al voorbij de schietende agent…
Nogmaals, het blijft een fragment.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:03 schreef trein2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er ook geen problemen mee als er geschoten moet worden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand hier heeft er grote problemen mee als de ME er een keer overheen gaat. Alleen de inzet van dodelijk geweld is een ander verhaal.
Hoe kwam je er nu bij dat die beelden niet bij Heerenveen zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2022 00:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als de kogelgaten aan de zijkant van het voertuig zitten moet je met een heel goed verhaal komen om dat te kunnen verantwoorden en dat weet jij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |