quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:40 schreef Rob het volgende:
Hein de Haanbrug
hmmm topic bijna vol ik zet de nieuwe opgave in het nieuwe topic
Was het Amsterdam of was het Amsterdam..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
Opzouten met die gein... daar is een ander topic voor
https://goo.gl/maps/4QFENiNWCHTn32rv8
Gemeente of stad ?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:00 schreef Rob het volgende:
btw. tot aan de gele pijl op de weg is het Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er niet echt een voorstander van maar in alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik op basis van het oorspronkelijke plaatje reeds in die richting zat te denken....was echter niet verder gegaan dan Zunderdorp omdat ik mij niet kon herinneren dat er el eerder een plaatje buiten de stadsgrenzen was gepost.quote:
Voor de volledigheid dan maar een linkje.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:36 schreef casita het volgende:
Bijlmermeer??? Nee belmermeer Amsterdam grens Broek in Waterland
Het is letterlijk de grens met Amsterdam en Broek... Maar nog steeds in Amsterdam..quote:Op maandag 11 juli 2022 18:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben er niet echt een voorstander van maar in alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik op basis van het oorspronkelijke plaatje reeds in die richting zat te denken....was echter niet verder gegaan dan Zunderdorp omdat ik mij niet kon herinneren dat er el eerder een plaatje buiten de stadsgrenzen was gepost.
Anyway...maar eens zien hoe de andere vaste topic bezoekers hierover denken.
Dat ishet monument Rozenoord in het Amstelparkquote:Op maandag 11 juli 2022 19:54 schreef DJMO het volgende:
Nou ja, een simpele opgave dan maar.
[ afbeelding ]
Technisch kun je misschien wel gelijk hebben maar het is een wezenlijk andere benadering dan hetgeen in mijn ogen de charme van het topic was te weten kennis van de verschillende bouwstijlen van de stad en deze kunnen herkennen. Tevens werd het daarmee iig voor mij ook een klein beetje een trip down memory lane.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:53 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is letterlijk de grens met Amsterdam en Broek... Maar nog steeds in Amsterdam..
Het zou dus geen probleem moeten zijn.
Ik vermoed wederom een stadsgrens gevalletje ...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:01 schreef Jappie het volgende:
Der neue
[ link | afbeelding ]
p.s. vanwege de restricties qua uploaden op mijn werk ook deze clicakable tot normale proporties..let je op Casita ?
Ben er bang voor idd..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed wederom een stadsgrens gevalletje ...
Ik meen iets te herkennen, maar ik it mobiel en kan dat pas thuis nakijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben er bang voor idd..
Zal um morgen weghalen en er een andere voor terugplaatsen mocht ie dan nog niet geraden zijn.
Ook met gebruikmaken van de nieuwe regels trouwens maar dan iets minder mistroostig en wellicht wel herkenbaar
Is het een recentelijk uitbreiding van Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben er bang voor idd..
Zal um morgen weghalen en er een andere voor terugplaatsen mocht ie dan nog niet geraden zijn.
Ook met gebruikmaken van de nieuwe regels trouwens maar dan iets minder mistroostig en wellicht wel herkenbaar
Dan komt het vast wel goedquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef Jappie het volgende:
Wat wel weer grappig is is dat de uitdaging wordt opgepakt.![]()
Ik ben effe uitgezocht voor nu. M'n ogen worden moe van het getuur. Maar wat ik herkende op je afbeelding is een wandelknooppuntquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef Jappie het volgende:
Wat wel weer grappig is is dat de uitdaging wordt opgepakt.![]()
Het Westerborkpad ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben effe uitgezocht voor nu. M'n ogen worden moe van het getuur. Maar wat ik herkende op je afbeelding is een wandelknooppuntMaar ja, er zijn zoveel wandelknooppunten rondom Amsterdam
Nee, dat had ik ogenblikkelijk herkend aan de LAW sticker. Dit is een onderdeel van wandelnetwerk noord holland.quote:
Het is in Weesp als ik Jappie moet geloven ...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ogenblikkelijk herkend aan de LAW sticker. Dit is een onderdeel van wandelnetwerk noord holland.
https://www.wandelnetwerk(...)lanner?adr=Amsterdam
Houten paaltje met gekleurde pijltjes. Maar ga er maar aan zitten om ze stuk voor stuk te controleren.
Morgen weer een dag. Of niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is in Weesp als ik Jappie moet geloven ...
Voor zover ik het kan zien ééntje. Zo'n route wordt in twee richtingen bewegwijzerd, zodat je zowel linksom als rechtsom kunt wandelen, als je begrijpt wat ik bedoel.Het bovenste (oranje) plaatje is het logo van het wandelroutenetwerk, de blauwe pijltjes dus van één route, maar dat onderste ding is te onscherp.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
lopen er 3 routes langs dat punt of zie ik dat fout?
een roodwitte route die zag ik elders wel in de buurtquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien ééntje. Zo'n route wordt in twee richtingen bewegwijzerd, zodat je zowel linksom als rechtsom kunt wandelen, als je begrijpt wat ik bedoel.Het bovenste (oranje) plaatje is het logo van het wandelroutenetwerk, de blauwe pijltjes dus van één route, maar dat onderste ding is te onscherp.
Ook daarvan lopen er meerdere door en rond Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
een roodwitte route die zag ik elders wel in de buurt
Gemeentegrens met het nieuwe Weeps als laatste aanwinst.. kan het alleen niet vinden .. Denk ergens richting Naardermeerquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:09 schreef Jappie het volgende:
Ik zie dat ik een paar posts geleden heb bevestigd dat het ook weer een gevalletje stadsgrens zou betreffen maar ik heb nu juist indachtig Rob's vb de gemeentegrens opgezocht. Neem aan dat dit ook zo begrepen was maar toch nog maar even voor de zekerheid.
Als een waar toreador gooi je je in het gevecht met de gemeentegrenzen maar pas op dat niet ook jij het middelpunt wordt van allerlei feestelijkheden; met Weesp als bullseye is het nu nog een kwestie van de juiste dubbel gooien.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemeentegrens met het nieuwe Weeps als laatste aanwinst.. kan het alleen niet vinden .. Denk ergens richting Naardermeer
Architectonisch hoogstandje.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:01 schreef Jappie het volgende:
Der neue
[ link | afbeelding ]
p.s. vanwege de restricties qua uploaden op mijn werk ook deze clicakable tot normale proporties..let je op Casita ?
Mooi om te zien dat je Amsterdam weer wat meer "centraal" stelt, ook al betekent het in sommige gevallen dat je er zonder pas niet bij kan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:52 schreef Rob het volgende:
Nieuwe opgave.
[ afbeelding ]
de eerste klap is ook een daalder waard![]()
Ach ja.. Ik vind een straat op de grens ook een straat.quote:Op woensdag 13 juli 2022 06:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je Amsterdam weer wat meer "centraal" stelt, ook al betekent het in sommige gevallen dat je er zonder pas niet bij kan.
Waarvoor hulde maar je weet wat ze hier van oudsher ook wel zeggen; "de spiering doet de kabeljauw afslaan"quote:Op woensdag 13 juli 2022 13:08 schreef Rob het volgende:
[..]
Ach ja.. Ik vind een straat op de grens ook een straat.
Maar zoals je ziet ben ik van alle markten thuis, ik heb immers jouw opgave ook weten te vinden.
Mattenbiesstraatquote:
Ik niet iig, ik wil graag op de nieuwe Ooster begraven worden ;Pquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie wil hier nou dood gevonden worden ?
Driehoekstraatquote:
Heb er zo'n 22 jaar gewoond en ben er net 3 jaar weg..het enige wat is veranderd is dat er geen kermis meer is; dat er veel minder parkeerplekken zijn. En dat de buurt momenteel veel last heeft van eikel proseco yups.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Driehoekstraat
Mijn eerste schot was meteen raak.
(ben zo goed als opgegroeid op de kermis op de Palmgracht![]()
maar zeker 30 jaar niet meer geweest. Weinig veranderd daar )
Zou onze schouw hebben geweten dat hier x jaar na zijn dood zou worden gebasketbald ?quote:
Nu is je kans..tis een vrij mooie opgave in mijn ogen door zijn doodlopende element en het tunneltje...ken een paar plekken met zo'n doorlooptunneltje maar niet met deze steenkleur en raamvariaties. M.a.w. ik herken het zeker niet op het eerste oog.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:11 schreef DJMO het volgende:
Jullie gaan veel te snel, ik krijg geen kans om te zoeken
Straat is al eerder eens hier geweest (zag ik vanmorgen) maar met de blik op het andere gedeelte (kruising) van de straat. Overigens niet zo gek ver weg van de Tellegen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu is je kans..tis een vrij mooie opgave in mijn ogen door zijn doodlopende element en het tunneltje...ken een paar plekken met zo'n doorlooptunneltje maar niet met deze steenkleur en raamvariaties. M.a.w. ik herken het zeker niet op het eerste oog.
Openbaring 2:17quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:27 schreef Rob het volgende:
[..]
Straat is al eerder eens hier geweest (zag ik vanmorgen) maar met de blik op het andere gedeelte (kruising) van de straat. Overigens niet zo gek ver weg van de Tellegen.
quote:
Deze ??quote:Wie oren heeft, laat hij horen wat de Geest tegen de gemeenten zegt. Aan wie overwint, zal Ik van het verborgen manna te eten geven, en Ik zal hem een witte steen geven met op die steen een nieuwe naam geschreven, die niemand kent dan wie hem ontvangt.
Ik zou hem zelf in korten tot aan gemeente om hier volledig van toepassing te zijn. Maar quick and dirty google search leverde de variant: "Wie een oor heeft die hore" op. Met dat begin vind ik hem leuker.quote:
i.i.g. * Rob is nu op zoek naar een witte steenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf in korten tot aan gemeente om hier volledig van toepassing te zijn. Maar quick and dirty google search leverde de variant: "Wie een oor heeft die hore" op. Met dat begin vind ik hem leuker.
......quote:
Je hint de openbaringquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:29 schreef Rob het volgende:
[..]
i.i.g. * Rob is nu op zoek naar een witte steen
Dat was niet mijn post. En ik heb hem ook neit opgelostquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
In één van de reeksen voordat jij hier kwam was die van Hygieaplein hier gepost
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:08 schreef Jappie het volgende:
Maar eh waar blijft DJMO nu met de oplossing en een nieuw plaatje ?
Komt iequote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:14 schreef DJMO het volgende:
Vincent van Goghstraat
Iemand anders mag een nieuwe opgave plaatsen, ik zit op m'n laptop te klooien en , zoals gezegd, ik heb vakantie en probeer me mentaal voor te bereiden op de vierdaagse volgende week.
Het eerste waar ik aan dacht was molenwijk, maar dat komt niet eens in de buurt. Je was wel verdomd snel met een nieuwe opgavequote:
Op je berichtje van 22.10 was ik reeds aan het zoeken en bewerken..ten tijde van je 2e post zou ik zonder die 2e post met een andere begeleidende post sowieso van start zijn gegaan....volgt u hem nog ?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan dacht was molenwijk, maar dat komt niet eens in de buurt. Je was wel verdomd snel met een nieuwe opgave
Ik zal zo eens 33n blik werpen op Maps. Zit noodgedwongen binnen vandaag dus heb ik even tijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:16 schreef Jappie het volgende:
In je rug zichtbaar het hoogste punt van Amsterdam.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op je berichtje van 22.10 was ik reeds aan het zoeken en bewerken..ten tijde van je 2e post zou ik zonder die 2e post met een andere begeleidende post sowieso van start zijn gegaan....volgt u hem nog ?![]()
Anyway...and back to the here and now....
In de nabijheid van een (dubbele) rivieren het woord van de dag is watermanagement.
Waardeloze hintsquote:Op maandag 18 juli 2022 13:09 schreef Jappie het volgende:
Binnen of op de ring ? Of misschien allebei
Weggevertje wel, als je weet waar je op moet letten en waar je moet zoekenquote:
ik had 'm al gevonden (heb de locatie aan Rob doorgeappt), heb alleen geen focus om een nieuwe opgave te zoeken en te posten. Ben teveel met de vierdaagse bezig op dit moment.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:29 schreef casita het volgende:
Daar heb jij gelopen vorige maand DJMO om de hoek poortje onderdoor, ben ddaar geboren![]()
/me ziet geen poortje ??quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:29 schreef casita het volgende:
Daar heb jij gelopen vorige maand DJMO om de hoek poortje onderdoor, ben ddaar geboren![]()
Welk poortje ? ik zie geen poortje op de foto ... Leer eens plaatjes posten dan kun je echt meedoenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:40 schreef casita het volgende:
Poortje is in de Putterstraat, O Jappie buurt verklapt
Stond ook op mijn lijstje. Oom en tante hebben in gebouw links gewoond en oom had de garage boot daar aan het water.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:33 schreef Jappie het volgende:
[ link | afbeelding ]
(vanaf het werk dus doorklikken op het plaatje levert een grotere versie op)
Ìk hoor hier regelmatig nog geschreeuwquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:32 schreef casita het volgende:
Eendracht, maakt macht wordt verkracht door een man of acht,heel zacht midden in de nacht als je fietst op de Albardagracht, dat schreewde we altijd vroeger heel lang. geleden, en kwam er toevallig een kerel achter ons fietsen dan trapte je de pleuris.
Heb je de klok horen luiden maar kon de klepel niet vinden o.i.d. ???quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
Ziet er als bekend uit maar kan m niet plaatsen ook niet met die post van casita
Casita's opmerking ging over stokj's foto volgens mij.quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
Ziet er als bekend uit maar kan m niet plaatsen ook niet met die post van casita
Ja zoiets en nu ren ik bij elke passerende scooter naar buitenquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Heb je de klok horen luiden maar kon de klepel niet vinden o.i.d. ???
Dat ligt niet eens aan een gracht , die had ik ook zo ,maar goed ze post toch van alles wat in dr opkomtquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Casita's opmerking ging over stokj's foto volgens mij.
De Alberdagracht ligt in geuzenveld zo goed als aan de rand van de eendracht polder waar de vorige opdracht was .quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt niet eens aan een gracht maar goed, ze post toch van alles wat in dr opkomt
Je meent hetquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:31 schreef Rob het volgende:
[..]
De Alberdagracht ligt in geuzenveld zo goed als aan de rand van de eendracht polder waar de vorige opdracht was .
gefixtquote:Op maandag 25 juli 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
Ergens in het Westelijk Havengebied lijkt me, maar wederom nog niet gevonden
te makkelijk.. lijkt wel schilderij in mijn woonkamer van Van Rijnquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:04 schreef Jappie het volgende:
Geen idee waar mijn nieuwe opgave is gebleven..had hem er direkt achteraan gepost![]()
Anyway..hierbij alsnog:
[ afbeelding ]
Pasgeleden nog anderhalf uur in die buurt rondgeslenterd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:04 schreef Jappie het volgende:
Geen idee waar mijn nieuwe opgave is gebleven..had hem er direkt achteraan gepost![]()
Anyway..hierbij alsnog:
[ afbeelding ]
Lange Stammerdijkquote:
Het was bij mij ook niet lang zoeken. Ik had al even niet gekekenquote:Op donderdag 28 juli 2022 22:05 schreef chufi het volgende:
Nog niet echt gezocht .. heb ik m en ben ik te laat
Jij boeffie. Ik dacht echt Slotermeerlaan e.o.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2022 17:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Jij boeffie. Ik dacht echt Slotermeerlaan e.o.Lijkt mij een goede worp..gezien je eerdere vertoeven op het dwaalspoor denk ik wel dat het een spare en geen strike is magoe..een kniesoor die daar nu nog op let.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danzigerkadequote:Op zondag 31 juli 2022 18:06 schreef Rob het volgende:
De nieuwe opgave.
Ik denk vrij makkelijk. maar wel een mooie plek imo.
[ afbeelding ]
Als ik thuis ben vanavond. Mobiel niet te doen.quote:
Zet ff de straatnaam neer, want hier kan ik niet wijs uit wordenquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:37 schreef Rob het volgende:
Hakford
kijkend naar Heesterveld.
Met dank aan @:DJMO voor het herkennen van een bever
ging ook fout met kopiëren van de linkquote:Op zondag 7 augustus 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet ff de straatnaam neer, want hier kan ik niet wijs uit worden
Het duurde even, blauw op blauw is lastig te ontcijferen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:37 schreef Rob het volgende:
Hakford
kijkend naar Heesterveld.
Met dank aan @:DJMO voor het herkennen van een bever
Vanaf het dak kun je inderdaad de bomenrij zien.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:43 schreef Jappie het volgende:
Mogelijk dat je ook dit kunt zien vanaf de bever...moet je wel op de hoogste verdieping staan en aan de balkonzijde uiteraard.
ps.: Kijk puur naar de gebouwen op maps. Op Earth kun je namelijk kiezen uit de twee streetview lijnen in de straat. Via maps een iets ander beeld dus.quote:
Die je via Google earth hebt gebruikt is wel een stuk "schoner"..pakt precies alle karakteristieken van de gebouwen en de straat mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:51 schreef Rob het volgende:
[..]
ps.: Kijk puur naar de gebouwen op maps. Op Earth kun je namelijk kiezen uit de twee streetview lijnen in de straat. Via maps een iets ander beeld dus.
Ondanks dat blijft het uiteraard wel gewoon een door het "slijk"straatquote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die je via Google earth hebt gebruikt is wel een stuk "schoner"..pakt precies alle karakteristieken van de gebouwen en de straat mee.
Het is maar wat je makkelijk noemtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:53 schreef Jappie het volgende:
Makkelijke dan maar weer ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is maar wat je makkelijk noemt
Ik herken het, weet dat ik er geweest moet zijn, maar ik kan het niet plaatsen
Heel veel mensen hebben hier ff verderop ooit de haak in hun nek voor het leren zwemmen gevoeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is maar wat je makkelijk noemt
Ik herken het, weet dat ik er geweest moet zijn, maar ik kan het niet plaatsen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ondanks dat blijft het uiteraard wel gewoon een door het "slijk"straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik heb me rot gezocht daar want wist dat het daar eigenlijk moest zijnquote:
Net terug van 1 weekje Lofer Oostenrijk. Lekker ontspannen watervalletje bekeken een paar kloven door gewandeld en toch ook nog maar even naar Fieberbrun gereden voor een trip down memory lane...laatste keer dat ik daar geweest ben was medio 2014. Fucking veel veranderd sinds die tijd...quote:
flux... ik heb daar op school gezeten.quote:
SPOILER: (volgens mijn eerste ingeving)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Rob op 08-09-2022 07:49:53 ]
Laten we het hopen..dan weten we iig zeker dat ie geraden wordtquote:Op donderdag 8 september 2022 07:13 schreef Rob het volgende:
[..]
flux... ik heb daar op school gezeten.
(volgens mijn eerste ingeving)
SPOILER: ja echtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2022 11:30 schreef Rob het volgende:
SPOILER: ja echtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: komkommertijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah vooruit...quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:33 schreef Rob het volgende:
[..]
Duurt me te lang![]()
Batjanstraat
Nieuwe opgave:
[ afbeelding ]
Knooppunt Frizeaustraat met Kruislaanquote:Op dinsdag 20 september 2022 06:51 schreef Jappie het volgende:
Nieuwe opgave...wel zuinig op zijn dit keer...
[ afbeelding ]
Voor jou is alles makkelijk...quote:Op donderdag 22 september 2022 17:27 schreef Rob het volgende:
Te makkelijk met die kolentransportband
Wat ik persoonlijk altijd wel prettig vind is dat de noord/zuid indicator erbij staat afgebeeldquote:Op donderdag 22 september 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
Lijkt dan idd op Westelijk Havengebied , maar kan m niet vinden
Leuke straat deze.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:44 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld al eens geweest, maar terugzoeken op deze term in Mycroft leverde iets teveel resultaten op om specifiek deze reeks te filteren
Ziet er ook wel iets vrediger uit.quote:Op vrijdag 23 september 2022 08:44 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld al eens geweest, maar terugzoeken op deze term in Mycroft leverde iets teveel resultaten op om specifiek deze reeks te filteren
Eerder de omliggende straten dan...quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:02 schreef Hineni het volgende:
Denk dat de straat binnenkort wordt geannexeerd?
Bellamypleinquote:
Ik snap de hint na ruim een week nog steeds niet...quote:
4 oktober geplaatst en de filenaamquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap de hint na ruim een week nog steeds niet...![]()
Dacht eerst ff dat het een cryptische omschrijving was als in "hond weg" maar ik kan dit in de verste verte niet rijmen met de naam van de gezochte straat zelf
ik snap die hint ook niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik snap de hint na ruim een week nog steeds niet...![]()
Dacht eerst ff dat het een cryptische omschrijving was als in "hond weg" maar ik kan dit in de verste verte niet rijmen met de naam van de gezochte straat zelf
quote:
Dat het plaatje zo heette had ik wel gezien maar had niet verwacht dat chufi's post daarop sloegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]zo heb ik 'm genoemd omdat het idd dierendag was, maar de straatnaam heeft geen link met een dier
Het was helemaal geen hint. Ik moet elke keer andere file Namen verzinnen en ik was lichtelijk melig na een lange dag in het ov.quote:
Goed dat je de mensen er even op gewezen hebt, uiteindelijk verdient ook deze opdracht een nieuw thuis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:05 schreef Rob het volgende:
Gelukkig geen burgerlijk buurtje, zo blijft er wat te zoeken.
Misschien dat Dominique weet waar het isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed dat je de mensen er even op gewezen hebt, uiteindelijk verdient ook deze opdracht een nieuw thuis.
Pilotenstraatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:59 schreef Rob het volgende:
Omdat iedereen zich denkelijk wezenloos gezocht heeft zonder resultaat...
hier maar een nieuwe makkelijkere opgave.
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen ideequote:
Het zit je niet mee ...quote:
Sorry kreeg geen melding van een reactie omdat je niet gequote hebt dus zie het nu pas.quote:
Ik zocht het eerst in "De Jordaan" maar de Willemstraat lijkt er sterk op maar is het niet..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry kreeg geen melding van een reactie omdat je niet gequote hebt dus zie het nu pas.
Maar nope het is zeker geen Oud-west, ik denk dat je het binnen een kleiner gezelschap moet zoeken.
Tis dat ik weet welke straat het is maar ben bang dat ieder ander hierdoor in grote verwarring gaat belanden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:05 schreef casita het volgende:
HEt is in oost, er is een straat in oud-west met dezelfde naam, maar deze straat in oost is in nederland een hoop gezeik en willen dat je het niet meer zegt. Lik me reet er mag niets meer tegenwoordig met al die lange tenen.
Zover was ik al. Het werd me even Zwart voor de ogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm..strange..dat is juist nagenoeg zichtbaar.
ik zie het nu ook staan maar volgens mij klopt er iets niet op google maps..als je vanaf de andere kant binnenkomt heeft hij wel gewoon zijn eigen naam en ook als je vanaf boven kijkt met maps is het nog de oorspronkelijke naam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:52 schreef Rob het volgende:
Nieuwe opgave, in verband met het verwijderen van het Swaffelpad maar een andere aangepaste straatnaam.
[ afbeelding ]
Gevalletje met genoeg mensen iets aan Google melden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
ik zie het nu ook staan maar volgens mij klopt er iets niet op google maps..als je vanaf de andere kant binnenkomt heeft hij wel gewoon zijn eigen naam en ook als je vanaf boven kijkt met maps is het nog de oorspronkelijke naam.
bizar dit...
Kut Googlequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:31 schreef Rob het volgende:
[..]
Gevalletje met genoeg mensen iets aan Google melden.
Straat naast Arena blijkt 'Swaffelpad' te heten: geintje van Feyenoordfans?
btw.. Google heeft Swaffelpad al hersteld op streetview
Voetboogstraat Daar rechts heb je een patattent waar ik weleens patat heb gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:52 schreef Rob het volgende:
Nieuwe opgave, in verband met het verwijderen van het Swaffelpad maar een andere aangepaste straatnaam.
[ afbeelding ]
Volgens Google klopt dat nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Voetboogstraat Daar rechts heb je een patattent waar ik weleens patat heb gehaald.
Iemand anders mag een nieuwe plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |