/me ziet geen poortje ??quote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:29 schreef casita het volgende:
Daar heb jij gelopen vorige maand DJMO om de hoek poortje onderdoor, ben ddaar geboren
Welk poortje ? ik zie geen poortje op de foto ... Leer eens plaatjes posten dan kun je echt meedoenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 16:40 schreef casita het volgende:
Poortje is in de Putterstraat, O Jappie buurt verklapt
Stond ook op mijn lijstje. Oom en tante hebben in gebouw links gewoond en oom had de garage boot daar aan het water.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:33 schreef Jappie het volgende:
[ link | afbeelding ]
(vanaf het werk dus doorklikken op het plaatje levert een grotere versie op)
Ìk hoor hier regelmatig nog geschreeuwquote:Op woensdag 20 juli 2022 19:32 schreef casita het volgende:
Eendracht, maakt macht wordt verkracht door een man of acht,heel zacht midden in de nacht als je fietst op de Albardagracht, dat schreewde we altijd vroeger heel lang. geleden, en kwam er toevallig een kerel achter ons fietsen dan trapte je de pleuris.
Heb je de klok horen luiden maar kon de klepel niet vinden o.i.d. ???quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
Ziet er als bekend uit maar kan m niet plaatsen ook niet met die post van casita
Casita's opmerking ging over stokj's foto volgens mij.quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
Ziet er als bekend uit maar kan m niet plaatsen ook niet met die post van casita
Ja zoiets en nu ren ik bij elke passerende scooter naar buitenquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Heb je de klok horen luiden maar kon de klepel niet vinden o.i.d. ???
Dat ligt niet eens aan een gracht , die had ik ook zo ,maar goed ze post toch van alles wat in dr opkomtquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Casita's opmerking ging over stokj's foto volgens mij.
De Alberdagracht ligt in geuzenveld zo goed als aan de rand van de eendracht polder waar de vorige opdracht was .quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt niet eens aan een gracht maar goed, ze post toch van alles wat in dr opkomt
Je meent hetquote:Op donderdag 21 juli 2022 00:31 schreef Rob het volgende:
[..]
De Alberdagracht ligt in geuzenveld zo goed als aan de rand van de eendracht polder waar de vorige opdracht was .
gefixtquote:Op maandag 25 juli 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
Ergens in het Westelijk Havengebied lijkt me, maar wederom nog niet gevonden
Ah ja daar kwam me bekend voor, in dat gebouw rechts ben ik wel een paar keer geweest ...quote:
te makkelijk.. lijkt wel schilderij in mijn woonkamer van Van Rijnquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:04 schreef Jappie het volgende:
Geen idee waar mijn nieuwe opgave is gebleven..had hem er direkt achteraan gepost
Anyway..hierbij alsnog:
[ afbeelding ]
Pasgeleden nog anderhalf uur in die buurt rondgeslenterd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:04 schreef Jappie het volgende:
Geen idee waar mijn nieuwe opgave is gebleven..had hem er direkt achteraan gepost
Anyway..hierbij alsnog:
[ afbeelding ]
Lange Stammerdijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |