quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:40 schreef Rob het volgende:
Hein de Haanbrug
hmmm topic bijna vol ik zet de nieuwe opgave in het nieuwe topic
Was het Amsterdam of was het Amsterdam..quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
Opzouten met die gein... daar is een ander topic voor
https://goo.gl/maps/4QFENiNWCHTn32rv8
Gemeente of stad ?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:00 schreef Rob het volgende:
btw. tot aan de gele pijl op de weg is het Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er niet echt een voorstander van maar in alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik op basis van het oorspronkelijke plaatje reeds in die richting zat te denken....was echter niet verder gegaan dan Zunderdorp omdat ik mij niet kon herinneren dat er el eerder een plaatje buiten de stadsgrenzen was gepost.quote:
Voor de volledigheid dan maar een linkje.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:36 schreef casita het volgende:
Bijlmermeer??? Nee belmermeer Amsterdam grens Broek in Waterland
Het is letterlijk de grens met Amsterdam en Broek... Maar nog steeds in Amsterdam..quote:Op maandag 11 juli 2022 18:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben er niet echt een voorstander van maar in alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik op basis van het oorspronkelijke plaatje reeds in die richting zat te denken....was echter niet verder gegaan dan Zunderdorp omdat ik mij niet kon herinneren dat er el eerder een plaatje buiten de stadsgrenzen was gepost.
Anyway...maar eens zien hoe de andere vaste topic bezoekers hierover denken.
Dat ishet monument Rozenoord in het Amstelparkquote:Op maandag 11 juli 2022 19:54 schreef DJMO het volgende:
Nou ja, een simpele opgave dan maar.
[ afbeelding ]
Technisch kun je misschien wel gelijk hebben maar het is een wezenlijk andere benadering dan hetgeen in mijn ogen de charme van het topic was te weten kennis van de verschillende bouwstijlen van de stad en deze kunnen herkennen. Tevens werd het daarmee iig voor mij ook een klein beetje een trip down memory lane.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:53 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is letterlijk de grens met Amsterdam en Broek... Maar nog steeds in Amsterdam..
Het zou dus geen probleem moeten zijn.
Ik vermoed wederom een stadsgrens gevalletje ...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:01 schreef Jappie het volgende:
Der neue
[ link | afbeelding ]
p.s. vanwege de restricties qua uploaden op mijn werk ook deze clicakable tot normale proporties..let je op Casita ?
Ben er bang voor idd..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed wederom een stadsgrens gevalletje ...
Ik meen iets te herkennen, maar ik it mobiel en kan dat pas thuis nakijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben er bang voor idd..
Zal um morgen weghalen en er een andere voor terugplaatsen mocht ie dan nog niet geraden zijn.
Ook met gebruikmaken van de nieuwe regels trouwens maar dan iets minder mistroostig en wellicht wel herkenbaar
Is het een recentelijk uitbreiding van Amsterdam?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben er bang voor idd..
Zal um morgen weghalen en er een andere voor terugplaatsen mocht ie dan nog niet geraden zijn.
Ook met gebruikmaken van de nieuwe regels trouwens maar dan iets minder mistroostig en wellicht wel herkenbaar
Dan komt het vast wel goedquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef Jappie het volgende:
Wat wel weer grappig is is dat de uitdaging wordt opgepakt.![]()
Ik ben effe uitgezocht voor nu. M'n ogen worden moe van het getuur. Maar wat ik herkende op je afbeelding is een wandelknooppuntquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef Jappie het volgende:
Wat wel weer grappig is is dat de uitdaging wordt opgepakt.![]()
Het Westerborkpad ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben effe uitgezocht voor nu. M'n ogen worden moe van het getuur. Maar wat ik herkende op je afbeelding is een wandelknooppuntMaar ja, er zijn zoveel wandelknooppunten rondom Amsterdam
Nee, dat had ik ogenblikkelijk herkend aan de LAW sticker. Dit is een onderdeel van wandelnetwerk noord holland.quote:
Het is in Weesp als ik Jappie moet geloven ...quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ogenblikkelijk herkend aan de LAW sticker. Dit is een onderdeel van wandelnetwerk noord holland.
https://www.wandelnetwerk(...)lanner?adr=Amsterdam
Houten paaltje met gekleurde pijltjes. Maar ga er maar aan zitten om ze stuk voor stuk te controleren.
Morgen weer een dag. Of niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is in Weesp als ik Jappie moet geloven ...
Voor zover ik het kan zien ééntje. Zo'n route wordt in twee richtingen bewegwijzerd, zodat je zowel linksom als rechtsom kunt wandelen, als je begrijpt wat ik bedoel.Het bovenste (oranje) plaatje is het logo van het wandelroutenetwerk, de blauwe pijltjes dus van één route, maar dat onderste ding is te onscherp.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
lopen er 3 routes langs dat punt of zie ik dat fout?
een roodwitte route die zag ik elders wel in de buurtquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien ééntje. Zo'n route wordt in twee richtingen bewegwijzerd, zodat je zowel linksom als rechtsom kunt wandelen, als je begrijpt wat ik bedoel.Het bovenste (oranje) plaatje is het logo van het wandelroutenetwerk, de blauwe pijltjes dus van één route, maar dat onderste ding is te onscherp.
Ook daarvan lopen er meerdere door en rond Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
een roodwitte route die zag ik elders wel in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |