Neehee, in Nederland doen we dat niet zo. Het galgenveld is voor de tentoonstelling. Het is hoofd eraf met het zwaard en die wordt dan naast de romp aan het rad opgehangen bij de stadspoort zodat reizigers kunnen zien hoe het ter plekke werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:14 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Toch is alle sympathie op. Jammer, maar kom maar met die strop.
Ik denk eerder andersom. Maar ook bij anderen werd er praktisch niks verhaald.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:48 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Bij een 19-jarige jongen uit Rotterdam-Zuid valt niet zoveel te halen. Dat zal bij de gemiddelde boer wel anders liggen.
Ik snap inmiddels dat jij alles wat je leest gelooft als het in je straatje past, maar natuurlijk wens ik de man niet echt dood.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat je last hebt van blokkades etc, soit, kan ik me voorstellen.
Maar een ludieke actie door het een Duitse enclave te noemen met de dood bestraft zien willen, nee dat is wel de kant waar ik bij wil horen.
Jij wil die man niet echt dood hebben en die man wil niet echt bij Duitsland horen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap inmiddels dat jij alles wat je leest gelooft als het in je straatje past, maar natuurlijk wens ik de man niet echt dood.
Punt is wel dat ik niets ludieks vind aan de rol van de burgemeester in dit geheel. Die hoort daar simpelweg niet te staan. Niet zijn rol. Hoi moet boven de politiek staan en tegen de initiatiefnemers zeggen:"ga je gang maar, ik doe niet mee" en vervolgens dat bord 10 seconden na plaatsing weer laten verwijderen door zijn BOA.
Maar hey, staatsrecht enzo. Hahaha, grappig de burgemeester wil Duitse stad zijn.
Laten we er vorige week een poll over houden?
Het heeft te maken met de functie die bepaalt hoe je je kunt uiten. Is dat nou echt zo moeilijk voor je om te begrijpen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wil die man niet echt dood hebben en die man wil niet echt bij Duitsland horen.
Dus wat is nou je punt? Jij mag wel hyperbool zijn in je mening, maar iemand waar je het mee oneens bent mag dat niet?
Check.
Gezellig altijd met jouquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de functie die bepaalt hoe je je kunt uiten. Is dat nou echt zo moeilijk voor je om te begrijpen?
Retorische vraag, want het is me volstrekt helder dat het te moeilijk voor je is.
Het is me niet helemaal duidelijk waar je de EU in dezen de schuld van wilt geven. Nederland heeft zichzelf die stikstofnorm opgelegd: de EU houdt ons enkel aan die belofte.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is dan ook niet per se de boeren waarvoor ik sympathie heb.
Het is een bredere tendens. Je wijkt voor de zeitgeist. Als je niet aan de norm voldoet word je weggebeuld. Nu is het een stikstofnorm voortvloeiend uit EU wetgeving.
Wat is het volgende? Een EU lebensraumberekening? Mensen met een grote kavel de sjaak.
De 'what's next' redenatie gevolgd door een willekeurige maatregel waar geen enkele aanwijzing voor is. Daar herken je de echte wappies aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is een bredere tendens. Je wijkt voor de zeitgeist. Als je niet aan de norm voldoet word je weggebeuld. Nu is het een stikstofnorm voortvloeiend uit EU wetgeving.
Wat is het volgende? Een EU lebensraumberekening? Mensen met een grote kavel de sjaak.
Criminele organisatie nog wel, poeehee, nou, nou, die hebben vast wat op hun geweten in Nederland. Oh...wacht...helemaal niks ooit gedaan in Nederland wat strafbaar is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezellig altijd met jou.
Die man heeft ook gewoon het recht het ergens mee oneens te zijn, Halsema stond ook op de Dam voor de criminele organisatie BLM te protesteren, maar dat is uiteraard nu "anders".
Halsema had daar dus ook niet moeten staan. Heel simpel. Beide burgemeesters die hun plaats niet kennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezellig altijd met jou.
Die man heeft ook gewoon het recht het ergens mee oneens te zijn, Halsema stond ook op de Dam voor de criminele organisatie BLM te protesteren, maar dat is uiteraard nu "anders".
Heb je hier een wetenschappelijke bron voor? Of ben je nou het typische wappiegedrag van een uitkomst verzinnen en die koppelen aan een tegenstander aan het vertonen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De 'what's next' redenatie gevolgd door een willekeurige maatregel waar geen enkele aanwijzing voor is. Daar herken je de echte wappies aan.
"Het gaat me niet om dit thema, maar die overheid pakt alles van ons af let maar op!! Jij bent als volgende aan de beurt!!!"
En toch zit ze er nog gewoon, dus blijkbaar is het jouw mening dat die man en halsema dat niet mogen doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Halsema had daar dus ook niet moeten staan. Heel simpel. Beide burgemeesters die hun plaats niet kennen.
In strikte theorie zou het te verdedigen zijn als ze er duidelijk op persoonlijke titel zijn, maar bij Halsema was dat niet het geval en hier al helemaal niet. Dus wegblijven.
Ja, zonder twijfel. En dat jij er op reageert zegt ook alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je hier een wetenschappelijke bron voor? Of ben je nou het typische wappiegedrag van een uitkomst verzinnen en die koppelen aan een tegenstander aan het vertonen?.
Ook zeker zonder bewijs.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, zonder twijfel. En dat jij er op reageert zegt ook alles.
Ik denk dat iedereen hier jou wel aardig in kan schatten zonder wetenschappelijke onderbouwingquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook zeker zonder bewijs.
Wat het dan zegt, nobody knows.
Dus die net uit de lucht gegrepen aanname is nu versterkt met nog een aanname!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier jou wel aardig in kan schatten zonder wetenschappelijke onderbouwing
Ik heb er vorige week een poll over gehouden op een regionale website?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus die net uit de lucht gegrepen aanname is nu versterkt met nog een aanname!
ik ben om.
Dan zou je nog iig wat achterhaald bewijs hebben, zelfs dat heb je nu nietquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week een poll over gehouden op een regionale website?
Wat een kansloze redenatie...quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zou het belangrijk zijn bij welke kant je wil horen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat je last hebt van blokkades etc, soit, kan ik me voorstellen.
Maar een ludieke actie door het een Duitse enclave te noemen met de dood bestraft zien willen, nee dat is wel de kant waar ik bij wil horen.
Dat is het ook niet natuurlijk, daarom was het ook even een schertsende post tussen neus en lippen doorquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Waarom zou het belangrijk zijn bij welke kant je wil horen?
En dan vooral verbouwen voor eigen bewoners? Absoluut.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je wilt graag dat de agrarische sector per direct stoppen met de massale export van goederen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |