Ja mooi. Gerard-Jan van Rooyenstein uit Enschede heeft alle sympathie voor de boeren verloren.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:59 schreef Complotwappie het volgende:
Ik vind het altijd wel komisch als mensen spreken over de mate van hun sympathie alsof ze Goden zijn die dit o-zo-belangrijke-goedje wel of niet uitdelen aan het betreffende subject.
"Oeh, nee, nu ze dit hebben gedaan, nee, nu verdienen ze mijn sympathie niet meer. Hoe gaan ze nu verder zonder steun van de immer wijze en deugdzame ik? En oh, oeh, wat ruiken mijn scheten toch goed."
https://www.google.com/ma(...)9757985,5.947348,17zquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:02 schreef Rode_Wijn het volgende:
Hebben we een livemap van bezette distributiecentra?
Mooi, dan kan ik de AD weer bijwerken en m'n Windows machines aanmelden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
NOS zei net dat er geen DC's meer bezet zijn.
Nee, dit was het. Boeren hebben hun verzet gestaakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:06 schreef capricia het volgende:
Zijn er nog acties gepland of was dit het?
Nou ja, het effect dat dit soort acties sorteren hangt wel af van de mate waarin er sympathie voor opgebracht kan worden. Niet per de van individuen op fok, maar wel van het bredere sentiment. Maar goed, men mag hier natuurlijk net zo goed afgeven op de acties als er steun voor uitspreken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:59 schreef Complotwappie het volgende:
Ik vind het altijd wel komisch als mensen spreken over de mate van hun sympathie alsof ze Goden zijn die dit o-zo-belangrijke-goedje wel of niet uitdelen aan het betreffende subject.
"Oeh, nee, nu ze dit hebben gedaan, nee, nu verdienen ze mijn sympathie niet meer. Hoe gaan ze nu verder zonder steun van de immer wijze en deugdzame ik? En oh, oeh, wat ruiken mijn scheten toch goed."
Nah, er is iets aan sympathie dat het relevanter - meer zeggend - maakt voor het individu. Het is meer dan het delen van een mening, of een idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je verwoord nu de waarde van iedere mening op het Internet. Inclusief die van jezelf.
Het schijnt dat ze de Biesbosch volledig plat gaan rijden en volstorten met stront. Ze hebben alleen twee dagen nodig om genoeg stront te verzamelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:06 schreef capricia het volgende:
Zijn er nog acties gepland of was dit het?
En dan nog 5 dagen om hun trekkers uit te gravenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze de Biesbosch volledig plat gaan rijden en volstorten met stront. Ze hebben alleen twee dagen nodig om genoeg stront te verzamelen.
Ik denk dat je je iets beter moet inlezen: https://www.biomaatschapp(...)et-stikstofprobleem/quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Jij wil het gewoon niet snappen volgens mij.
Het gaat niet zozeer de mening van wie dan ook maar als het land zich tegen ze keert is het zo klaar met die idiote acties. Daarom is het belangrijk je uit te spreken, of nouja eigenlijk nog niet. Maar geeft is in elk geval een gevoel van urgentie dat te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:59 schreef Complotwappie het volgende:
Afgelopen maandag zou toch '..heel Nederland plat gaan'. Lijkt tot nu toe wel mee te vallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, dit was het. Boeren hebben hun verzet gestaakt.
Topic kan wel dicht nu.
Daar gaat dan de laatste troef.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
NOS zei net dat er geen DC's meer bezet zijn.
Ik wacht nog even mijn bestelling vanavond af!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Afgelopen maandag zou toch '..heel Nederland plat gaan'. Lijkt tot nu toe wel mee te vallen.
Ja, het is allemaal wel wat half. Waren ook vooral jongeren die ze gestuurd hebben en een paar veewagens met wappies.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Afgelopen maandag zou toch '..heel Nederland plat gaan'. Lijkt tot nu toe wel mee te vallen.
Ja eens. Het is vaak een manier om een gezamenlijk verontwaardigd-sentiment-front te creëren. Als (ook) hij er geen sympathie (meer) voor kan opbrengen, dan moet er wel flink wat aan het subject schorten immers.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:07 schreef Monolith het volgende:
Nou ja, het effect dat dit soort acties sorteren hangt wel af van de mate waarin er sympathie voor opgebracht kan worden. Niet per de van individuen op fok, maar wel van het bredere sentiment. Maar goed, men mag hier natuurlijk net zo goed afgeven op de acties als er steun voor uitspreken.
Dat is een drinkwaterbekken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze de Biesbosch volledig plat gaan rijden en volstorten met stront. Ze hebben alleen twee dagen nodig om genoeg stront te verzamelen.
Als dit heel Nederland gaat plat voorstelt dan is het inderdaad niet veel zaaks.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Het land tegen ze keert. Oef dat zijn toch wel 4 boze twitterdraadjes en een boze lubachquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer de mening van wie dan ook maar als het land zich tegen ze keert is het zo klaar met die idiote acties. Daarom is het belangrijk je uit te spreken, of nouja eigenlijk nog niet. Maar geeft is in elk geval een gevoel van urgentie dat te doen.
Ik ga ff mijn sympathie op de wc kwijtraken als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:11 schreef Elan het volgende:
Als ze zo geen aardbeien meer hebben bij de Lidl zijn ze mijn sympathie ook wel kwijt hoor.
Ja. De opkomst lijkt wel mee te vallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wel wat half. Waren ook vooral jongeren die ze gestuurd hebben en een paar veewagens met wappies.
Eerder deze dag is er sympathie verloren door lege schappen kaasquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:11 schreef Elan het volgende:
Als ze zo geen aardbeien meer hebben bij de Lidl zijn ze mijn sympathie ook wel kwijt hoor.
Vergeet fok nietquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:12 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het land tegen ze keert. Oef dat zijn toch wel 4 boze twitterdraadjes en een boze lubach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |