Is het echt zo erg?quote:Op maandag 4 juli 2022 21:26 schreef Sked het volgende:
Botic doet zijn best niet eens meer. Walgelijk.
Diede de Groot voor haar 1049e titel?quote:Op maandag 4 juli 2022 21:28 schreef Sked het volgende:
Het is gedaan met het vlaggetje. Hoewel het rolstoeltennis nog moet beginnen.
Rojer is er nog!quote:Op maandag 4 juli 2022 21:28 schreef Sked het volgende:
Het is gedaan met het vlaggetje. Hoewel het rolstoeltennis nog moet beginnen.
40-45quote:Op maandag 4 juli 2022 21:29 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel ballen heeft Botic in het net geslagen?
Nee ze zijn nog bezigquote:
Dan is ie al zn hele leven ziekquote:Op maandag 4 juli 2022 21:51 schreef RipCity het volgende:
Is die nadal ziek ofzo? allemaal rare tics en dingen rechtzetten en alles? Is toch niet gezond?
Is dit een grap?quote:Op maandag 4 juli 2022 21:51 schreef RipCity het volgende:
Is die nadal ziek ofzo? allemaal rare tics en dingen rechtzetten en alles? Is toch niet gezond?
Dat sluipt erin denk ik en voor je het weet zie je eruit als een enorme debiel.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:51 schreef RipCity het volgende:
In z'n knie?quote:Op maandag 4 juli 2022 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Kap eens met die afschuwelijke dropshots lamme tak.
Echt 10 bewegingen voordat die eens slaat. Wordt je toch gek van als tegenspeler lijkt me idd.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat sluipt erin denk ik en voor je het weet zie je eruit als een enorme debiel.
Dit doet hij al eeuwen, tegenstanders houden er allang rekening meequote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt 10 bewegingen voordat die eens slaat. Wordt je toch gek van als tegenspeler lijkt me idd.
Ja dat ze erop wachten is een privilege voor de ster.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt 10 bewegingen voordat die eens slaat. Wordt je toch gek van als tegenspeler lijkt me idd.
Af en toe vraag ik me wel af of de shotclock het doet bij Nadal.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat ze erop wachten is een privilege voor de ster.
Barbara ook nietquote:Op maandag 4 juli 2022 21:58 schreef Szura het volgende:
Umpire weet nog steeds niet hoe de naam uit te spreken
emma raducanu ook al naar huis zie ik. Doei Wimbledon.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nou, ik als dagjesmens ben weg uit dit topic. Tot volgend jaar
Jammer van de neus.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Spannende vrouw, jammer van die stem
Fijn voor je kerel, kan je weer je gebruikelijke schijtlollige dijenkletsers met je beste maatjes delen in plaats van al die vreemde usersquote:Op maandag 4 juli 2022 21:58 schreef superniger het volgende:
En we nemen afscheid van alle dagjesmensen.
quote:Op maandag 4 juli 2022 21:58 schreef superniger het volgende:
En we nemen afscheid van alle dagjesmensen.
quote:Op maandag 4 juli 2022 22:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Fijn voor je kerel, kan je weer je gebruikelijke schijtlollige dijenkletsers met je beste maatjes delen in plaats van al die vreemde users
Gewoon op andere dingen letten. Het is niet goed om je steeds te ergeren.quote:Op maandag 4 juli 2022 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn zo'n life coach. Voel me direct stuk beter en positiever staan in het leven!quote:Op maandag 4 juli 2022 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewoon op andere dingen letten. Het is niet goed om je steeds te ergeren.
Wow.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn zo'n life coach. Voel me direct stuk beter en positiever staan in het leven!
Net als Dennis van Squote:Op maandag 4 juli 2022 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Sijsling heeft een ik-zit-aan-kinderen-hoofd
Moet nog zien of Rijthoven ook potten kan breken op een andere ondergrond dan gras hoor. Zijn spel is perfect voor gras, maar je speelt slechts een heel klein deel van het jaar op gras. Hij is 25, en heeft het verder nog nergens laten zien. Maar even afwachten dus. Hij gaat nu naar ATP 250 Newport toe, weer op gras...quote:Op maandag 4 juli 2022 22:11 schreef Foppe1986II het volgende:
Het is wel mooi dat Nederland nu twee tennissers heeft die zomaar in de laatste zestien van een GS staan. En dan nog een Tallon erbij, die op andere toernooien bovengemiddeld presteert.
Straks drie nederlanders bij de beste 100, misschien wel beste 50? Dan kunnen we ook eindelijk weer potten breken in de DC.
Toch zeer sympathiek dat hij Botic feliciteert met zijn ontwikkelingen het afgelopen jaar, en dat hij weer een 4e ronde heeft weten te bereiken. Nadal weet alles van die jongen, dus waarschijnlijk volgt bij Botic op de voet. Compliment hoor!quote:Op maandag 4 juli 2022 22:02 schreef Szura het volgende:
Nadal doet weer een interview uit 2007 in de repeat
Botic is zijn favoriete tegenstander en Wimbledon zijn favoriete toernooi.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zeer sympathiek dat hij Botic feliciteert met zijn ontwikkelingen het afgelopen jaar, en dat hij weer een 4e ronde heeft weten te bereiken. Nadal weet alles van die jongen, dus waarschijnlijk volgt bij Botic op de voet. Compliment hoor!
No?quote:Op maandag 4 juli 2022 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Botic is zijn favoriete tegenstander en Wimbledon zijn favoriete toernooi.
Tallon juist niet!quote:Op maandag 4 juli 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel weer kansloos dat de Nederlanders er af gaan tegen een paar oudgedienden.
Bizar dat dat ogenschijnlijk dan toch zo dicht bij elkaar ligt in een individueel partijtje (natuurlijk niet als je naar de resultaten op de langere termijn kijkt.)quote:Op maandag 4 juli 2022 22:29 schreef Alpha0 het volgende:
Toch mooi dat je via MijnKNLTB en eventueel de H2H die het heeft precies kan zien tegen wie Botic en Tim gespeeld hebben. Paar lokale talentjes hebben nog tegen respectievelijk de coach van Botic en Botic himself gespeeld bij een NRT toernooi. Wel verloren, maar het was close.
Ik ben ook heel benieuwd naar Djokovic-Sinner, al moeten we niet verbaasd zijn als het na anderhalf uur 6-3 6-2 6-3 voor Djokovic is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:28 schreef Sked het volgende:
Hopelijk kan Sinner iets uitrichten tegen Djokovic, van de rest van het programma word je toch niet vrolijk. En dat moet dan kwartfinale Grand Slam voorstellen.
En dan kwam die corona ook weer de kop opsteken. In de vorige rondes merkte ik het nog niet zo, maar nu des te meer hoe gedevalueerd het toernooi eigenlijk is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar Djokovic-Sinner, al moeten we niet verbaasd zijn als het na anderhalf uur 6-3 6-2 6-3 voor Djokovic is.
Maar dat het zo mager is, komt natuurlijk voor een deel doordat bepaalde toppers niet konden meedoen (in elk geval Federer en Medvedev, en in mindere mate Rublev).
Ja, maar wat mij betreft maakt een finale Djokovic-Nadal - als dat het wordt - alles weer goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:41 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan kwam die corona ook weer de kop opsteken. In de vorige rondes merkte ik het nog niet zo, maar nu des te meer hoe gedevalueerd het toernooi eigenlijk is.
Dit is één van je subtielste grappen ooit nietwaar??!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd naar Djokovic-Sinner, al moeten we niet verbaasd zijn als het na anderhalf uur 6-3 6-2 6-3 voor Djokovic is.
Maar dat het zo mager is, komt natuurlijk voor een deel doordat bepaalde toppers niet konden meedoen (in elk geval Federer en Medvedev, en in mindere mate Rublev).
Talentjes in kwestie waren absolute top van NL in hun leeftijdsklasse. Dus zo heel gek was het niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bizar dat dat ogenschijnlijk dan toch zo dicht bij elkaar ligt in een individueel partijtje (natuurlijk niet als je naar de resultaten op de langere termijn kijkt.)
Popcorn is al ingeslagenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:43 schreef monkyyy het volgende:
Morgen weer een theatervoorstelling met onze vrolijke vriend Kyrgios
Dan is hij zo subtiel dat ik hem zelf niet eens begrijp.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:23 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Dit is één van je subtielste grappen ooit nietwaar??!!!
Goffin (oud top 10) vs Norrie (nieuw top 10) is niet zo raar toch? Enige vreemde eend in de bijt in de kwart is nu toch Garinquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:28 schreef Sked het volgende:
Hopelijk kan Sinner iets uitrichten tegen Djokovic, van de rest van het programma word je toch niet vrolijk. En dat moet dan kwartfinale Grand Slam voorstellen.
Ik laat hem nog even wachten totdat iemand anders hem ziet. Of is deze reactie ook een grap van jequote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan is hij zo subtiel dat ik hem zelf niet eens begrijp.
Komt door Wimbledon zelf.quote:[b]Op dinsdag 5 juli 2022 12:28 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/436595]Sked[/url rest van het programma word je toch niet vrolijk. En dat moet dan kwartfinale Grand Slam voorstellen.
Niet raar, maar aansprekend is anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goffin (oud top 10) vs Norrie (nieuw top 10) is niet zo raar toch? Enige vreemde eend in de bijt in de kwart is nu toch Garin
Nee, bedoel je dat Sinner mager is?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:38 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik laat hem nog even wachten totdat iemand anders hem ziet. Of is deze reactie ook een grap van je
Ik vind het helemaal niet exceptioneel mager voor Wimbledon-begrippen, daar heb je relatief vaak wat mindere goden die wat verder komen. En dat is in dit geval eigenlijk alleen Garínquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh wat Norrage zegt dusquote:Op dinsdag 5 juli 2022 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goffin (oud top 10) vs Norrie (nieuw top 10) is niet zo raar toch? Enige vreemde eend in de bijt in de kwart is nu toch Garin
Dat is afhankelijk van de wedstrijd, als 1 van beide makkelijk wint is het een teleurstellend toernooi wmbquote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij betreft maakt een finale Djokovic-Nadal - als dat het wordt - alles weer goed.
Nou vooral ook Berrettini en Bautista. En ook Cilic in mindere mate. Bizar veel goede grasspelers die er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
Dit gaat helemaal nergens over. Zou mij niets verbazen als Sinner zometeen van de baan stapt en zegt: ''bekijk het allemaal lekker''.
Ik vond het laag, maar inderdaad is het ook niet zo gek. Fritz is gevaarlijk. Misschien dat ik dan met je meedoe en dan kunnen we van het verlies iets gaan drinken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zie dat de odd op Fritz 3.40 is morgen. Dat lijkt me zo gek nog niet! Zal er eens over denken.
Prima grapquote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn.
(haha check deze grap)
Miraclequote:Op maandag 4 juli 2022 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Blijft bizar welke ballen Nadal soms nog weet te halen, ik snap ook wel dat je er moedeloos van wordt of teveel risico gaat nemen....
Zou ze haar vagijn ook zo noemen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:53 schreef superniger het volgende:
Prins William en zijn sletje in the royal box.
Ik snap hem niet.quote:
Je kent me goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Voor jou moet het inderdaad niet al te ingewikkeld zijn.
Ow, ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Probeer Sinner eens te vertalen naar het Nederlands, dan ben je een eind op weg
Deze van Sinner bepaald niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:31 schreef FundsAreSafu het volgende:
Die dropshots van Djokovic zijn niveautje Tim en Botic
Sinner staat toch wel goed te spelen? Geen zorgen hoor...Novak wint dit wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waar zit ik naar te kijken joh. Dramatisch dit.
Klopt, maar dat hangende koppie van Nole baart me wel zorgen. Als hij de tweede set verliest, is er een grote kans dat ik ragequitquote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:49 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Sinner staat toch wel goed te spelen? Geen zorgen hoor...Novak wint dit wel.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:49 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Sinner staat toch wel goed te spelen? Geen zorgen hoor...Novak wint dit wel.
Ik begin er ernstig aan de twijfelen, maar ik hoop het jullie helpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:53 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Wat mij betreft nog 70/30 voor Nole.
Misschien heeft ie gluten gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterke bet!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:08 schreef eentwee het volgende:
Maar goed dat ik een paar tientjes op Sinner heb ingezet.
Wat kreeg je voor Nadal?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Pre-tournament ook al op Nadal ingezet natuurlijk.
Denk dat Sinner het in 3 sets af moet maken, als Djoko deze set pakt, wint hij ook nog de wedstrijd vast nogquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:07 schreef GoldRushFrog het volgende:
60/40 voor Novak nog wel wat mij betreft. Die man is zo'n vechter en komt bijna altijd weer terug. Maar eerlijk is eerlijk, Sinner zn kansen zijn nu wel redelijk.
quote:
Absoluut ja, zie dit ook als Sinner zijn laatste kans. Deze set moet ie vlammen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Sinner het in 3 sets af moet maken, als Djoko deze set pakt, wint hij ook nog de wedstrijd vast nog
Zou eerder zeggen zijn eerste kans.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Absoluut ja, zie dit ook als Sinner zijn laatste kans. Deze set moet ie vlammen.
Even quoten voor het nageslachtquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:08 schreef eentwee het volgende:
Tokkie Klokkiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, niet echt toch? Zei bij de 2-0 achterstand nog dat Novak ruim de favoriet blijft. Had echt niet anders verwacht.quote:
Klopt, het valt een beetje tegen. Maar jouw geloof had ik dus - gebiedt eerlijkheid mij te zeggen - niet meer bij 2-0.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 17:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, niet echt toch? Zei bij de 2-0 achterstand nog dat Novak ruim de favoriet blijft. Had echt niet anders verwacht.
Oeiquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:08 schreef eentwee het volgende:
Toen die break in set 3 kwam, had ik al wel verwacht dat Djoko hem “gewoon” zou pakken eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse weer van Djokovic. Ik had gedacht dat Sinner zou winnen toen hij 2-0 voor stond in sets, maar goed.
Was een prima bet met een odd van 9. Ik had hem ook makkelijk in-play kunnen cashen met 50/50 odds maar bewust niet gedaan. Jullie hoeven je geen zorgen te maken om mijn financiënquote:
Ja, dat vond ik anders. Dat was wel een/de ommekeer. Maar vlak na winst van set 2 leek het me nog Sinner te worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen die break in set 3 kwam, had ik al wel verwacht dat Djoko hem “gewoon” zou pakken eigenlijk
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse weer van Djokovic. Ik had gedacht dat Sinner zou winnen toen hij 2-0 voor stond in sets, maar goed.
Ik heb dat wat Djopkovic daar doet - liggend met zijn armen wijd boven de baan - ook een keer gedaan na een passeerbal. Maar goed, er stonden geloof ik twee mensen te kijken en het was niet eens een mooie bal.quote:
Haha leuk, maar bij 6-1 6-2 is het niet zo'n kunst om dit te doen. Tegenstander had vast al opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |