Dagvaarden kan altijd toch? Of je het uiteindelijk ook in een rechtszaak aangetoond krijgt is dan weer een ander verhaal.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:02 schreef maan_man het volgende:
Die boeren worden wel steeds slimmer: "De voorman van Agractie, Bart Kemp, legde uit dat dit soort acties in de regio's ontstaat, ongecoördineerd, en niet geregeld zijn door organisaties."
Geen organisatie die je in kortgeding kan dagvaarden als je wil dat de blokkades van jouw distributiecentrum worden opgeheven.
Ja, natuurlijk. Ik kan ook mijn buurman dagvaarden omdat ik vind dat hij van mijn zolder af moet komen, maar dat komt wel enigszins vreemd over als hij niet op mijn zolder zit.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dagvaarden kan altijd toch? Of je het uiteindelijk ook in een rechtszaak aangetoond krijgt is dan weer een ander verhaal.
Je kunt de boerenbedrijven waarvan de trekkers zijn dagvaardigen om hun materiaal daar weg te halen of voor een onrechtmatige daad.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:02 schreef maan_man het volgende:
Die boeren worden wel steeds slimmer: "De voorman van Agractie, Bart Kemp, legde uit dat dit soort acties in de regio's ontstaat, ongecoördineerd, en niet geregeld zijn door organisaties."
Geen organisatie die je in kortgeding kan dagvaarden als je wil dat de blokkades van jouw distributiecentrum worden opgeheven.
Dankzij deze trekkerterroristen geen voedsel.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:09 schreef Zwoerd het volgende:
Ze blokkeren distributiecentra met de boodschap: zonder boer geen voedsel. Maar is het dan niet 'zonder distributiecentrum geen voedsel'
Ja want het eten groeit daar op locatie ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2022 14:09 schreef Zwoerd het volgende:
Ze blokkeren distributiecentra met de boodschap: zonder boer geen voedsel. Maar is het dan niet 'zonder distributiecentrum geen voedsel'
Uiteraard.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:09 schreef Zwoerd het volgende:
80% komt uit het buitenland.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja want het eten groeit daar op locatie ofzo?
Nee, vooral in Spanje, Marokko, Italië en Kenia.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja want het eten groeit daar op locatie ofzo?
Je hebt het maar druk met die wappies volgen.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:12 schreef EinarBoe het volgende:
Op de wappie-stream: bloemetjes in de berm, dus we hebben geen stikstofprobleem!
Het doel van intimidatie is dan ook zelden om begrip te kweken bij anderen.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:13 schreef Seeburg54 het volgende:
"Lege schappen is het doel"..
Lees ik ergens.
Niet geheel handig als je begrip wilt houden van de mensen die geen schuld hebben aan dit beleid maar hier wel de dupe van zijn.
Is dat zo? Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 4 juli 2022 14:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met die wappies volgen.
Subsidie vangen, dieren exploiteren, Nederland vervuilen en dan boos de boel platleggen als duidelijk wordt dat het zo niet langer kanquote:
Waarom zit het je zo dwars? Wanneer is dat ontstaan?quote:
Waar heb je het over?quote:Op maandag 4 juli 2022 14:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waarom zit het je zo dwars? Wanneer is dat ontstaan?
Er was al zodanige regelgeving omtrent natura2000 en stikstof, dat het mogelijk was voor de RvS om in 2012 te zeggen 'hej regering, die nieuwe Programmatische Aanpak vermindering Stikstofdepositie regelgeving die jullie in de crisis en herstelwet proberen te proppen, die is niet juridisch houdbaar tov Europese regelgeving mbt natura2000 en stikstof.'quote:Op maandag 4 juli 2022 13:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die dingen hebben helemaal niets met elkaar te maken. Bij de aanwijzing van natura2000 gebieden had men al rekening moeten houden met stikstof. Dat is niet gebeurd.
Denk dat we weg moeten met onze huidige ecologen en deze mensen op die plaats moeten zettenquote:Op maandag 4 juli 2022 14:12 schreef EinarBoe het volgende:
Op de wappie-stream: bloemetjes in de berm, dus we hebben geen stikstofprobleem!
Ah, maar wat wel kan is dieren over de grens laten exploiteren natuurlijk. Vooral gezien ze het overal zoveel liever doen dan hier.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:15 schreef Perrin het volgende:
Subsidie vangen, dieren exploiteren, Nederland vervuilen en dan boos de boel platleggen als duidelijk wordt dat het zo niet langer kan
Ja dat vraag ik jou dus. Iets met wappies en bloemetjes en stikstof?quote:
Dat vraag je helemaal niet aan mij. Je zei allemaal vage dingen over mijn gevoel enzo.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik jou dus. Iets met wappies en bloemetjes en stikstof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |