Een echte Chadquote:
Maar de TT dan?quote:
Dan moet je een rondje geven.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben trouwens twee keer de TS op rij in deze reeks.
Dat idee heb ik ook. Het had er alles van weg dat hij er in drie sets overheen zou wandelen.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:17 schreef Sked het volgende:
Djokovic snapt niet helemaal hoe dit kan gebeuren
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
McEnroe fapt zich een ongeluk op ONZE This Guy.
Vaccin?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nooit tennis maar ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Djokovic? Onze Tim is veel beter.
Doet me denken aan die keer dat ik mijn diploma-uitreiking van de mavo had en mijn leraar Nederlands en mij en een paar anderen een grap vertelde waarvan de clou was "Dan moet je flossen na het beffen" en ik geen idee had wat flossen was.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
McEnroe fapt zich een ongeluk op ONZE Tim.
Djokovic wint alles op vastigheid. Alles superdegelijk en een prima service/return.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nooit tennis maar ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Djokovic? Onze Tim is veel beter.
Dat idee had ik al ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik mijn diploma-uitreiking van de mavo had en mijn leraar Nederlands en mij en een paar anderen een grap vertelde waarvan de clou was "Dan moet je flossen na het beffen" en ik geen idee had wat flossen was.
Kutquote:Op zondag 3 juli 2022 22:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe is timmetje op andere ondergronden?? Gras is niet bepaald het meest gespeelde.
Daarna ook havo, vwo en wo. Niet ervan uitgaan dat dat het eindstation was hè? Aannames doen, is in zulke gevallen nooit zo goed.quote:
Als Bambi op het ijsquote:Op zondag 3 juli 2022 22:21 schreef TjjWester het volgende:
Hoe is timmetje op andere ondergronden?? Gras is niet bepaald het meest gespeelde.
Eens een mavist, altijd een mavist.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarna ook havo, vwo en wo. Niet ervan uitgaan dat dat het eindstation was hè? Aannames zijn nooit goed.
Haha, je spreekt uit ervaring?quote:
Mijn ervaring met mensen die mavo hebben gedaan is inderdaad dat ze stuk voor stuk vrij achterlijk zijn ja.quote:
Eeuwige losers zijn wequote:Op zondag 3 juli 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Hij wil het te mooi doen. Typisch Nederlands.
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
Hij wil het te mooi doen. Typisch Nederlands.
In vergelijking met iemand van jouw kaliber zijn ze dat denk ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met mensen die mavo hebben gedaan is inderdaad dat ze stuk voor stuk vrij achterlijk zijn ja.
Eens.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In vergelijking met iemand van jouw kaliber zijn ze dat denk ik ook.
Davids is Raad van Commissaris.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Typisch KNLTB product. Davids neem je rotzooi mee.
Dit benne pro's.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Als je valt moet je je racket laten vallen, anders kun je echt vervelend terecht komen
Dit dan weer niet.quote:
Tegen Djoko geen schande maar ik denk dat jij gelijk hebt.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij vecht knap maar het lijkt allemaal niet vast genoeg
En zelf helemaal gebroken.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Vandaag afmaken voor van Rijthoven gaat lastig worden. Zit je morgen weer met een fitte Djoko.
Tim is een stuk jonger dan Novak dus zal veel sneller herstellen van zo'n nachtje rust.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Vandaag afmaken voor van Rijthoven gaat lastig worden. Zit je morgen weer met een fitte Djoko.
Novak heeft iets meer langere partijen gespeeld.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tim is een stuk jonger dan Novak dus zal veel sneller herstellen van zo'n nachtje rust.
Deze user heeft de mavo gedaan denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Novak heeft iets meer langere partijen gespeeld.
Mentaal erg sterk hoor.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
4 BP´s weggewerkt. Tim is een hele grote
Was dat een tweede service?quote:
Alsof je een emmer leeggooitquote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een tweede service?203 km/h.
Ik ben een dagjesmens (ook al heb ik andere partijen van Wimbledon gekeken), maar is een ace op tweede service moeilijker omdat je normaal dan minder risico neemt? Of hoe moet ik het zien?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een tweede service?203 km/h.
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, maar nu verwacht ik wel dat deze sensatie drop en drover gaat.
Klopt. Maar ben benieuwd hoe fit Djoko nu is na Corona in een lange wedstrijd. Daarnaast geeft het Djoko tijd om tactisch na te denken.quote:Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tim is een stuk jonger dan Novak dus zal veel sneller herstellen van zo'n nachtje rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |