Die hoort ook hierquote:Op zondag 3 juli 2022 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pech, wat respect voor de natuur zou een mens sieren. Trouwens ik heb dat filmpje gezien en ze was toch wel wat ver hoor.
Nee ik zat in Engeland op de Henley Regattaquote:Op zondag 3 juli 2022 21:02 schreef chufi het volgende:
@:pullup zit je nu al in Zuid West Frankrijk?
OK, nog wat gescoord? niet gevolgdquote:Op zondag 3 juli 2022 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik zat in Engeland op de Henley Regatta
Vrijdag ga ik
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet meequote:
Biertje en relaxenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet mee
Nu ben ik even klaar met dat geroei
Precies wat ik doe nuquote:
Mooie prestatie! Lekker relaxen nuquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet mee
Ding dongquote:
quote:
Geen haaien iigquote:
Lekker naar huis fietsen .... Wat voor soort fiets neem je mee?quote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Artikel gelezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, bizar hč. Dit is het hele artikel, daar hebben ze het over eerdere aanvallen in Sharm en Marsa Alam. Ik zou in oktober weer gaan, maar moet er nu nog goed over na denken of ik dat nog wel wil.
Een goede Koga World travelerquote:Op zondag 3 juli 2022 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker naar huis fietsen .... Wat voor soort fiets neem je mee?
Ik zou met mijn zus gaan, die zag het probleem niet zoquote:Op zondag 3 juli 2022 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Artikel gelezen.
Ik zou er niet meer heen gaan
quote:Op zondag 3 juli 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou met mijn zus gaan, die zag het probleem niet zo
Leuk!quote:Op zondag 3 juli 2022 21:12 schreef BasEnAad het volgende:
Twee maanden geleden heb ik die gemberwortel in de grond gestopt, nu eindelijk komt er wat boven![]()
[ afbeelding ]
Haha, ja!quote:Op zondag 3 juli 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Krijgen we nu elke week een update?
Topquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Eind Augustus pak ik het weer opquote:
Aparte baan wel.... maar wel typische Engels entouragequote:
Een van de oudste wedstrijden die er zijn met een heel dorp ingericht op deze wedstrijd roeien.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Aparte baan wel.... maar wel typische Enels entourage
Die dieren leven daar. Jij nietquote:Op zondag 3 juli 2022 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Artikel gelezen.
Ik zou er niet meer heen gaan
1 tegen 1 races... ander concept maar simpel welquote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van de oudste wedstrijden die er zijn met een heel dorp ingericht op deze wedstrijd roeien.
Iedereen op zijn Engels met hoedjes en pak en vol met tradities
Ik zou die bootjes van de tegenstander saboterenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van de oudste wedstrijden die er zijn met een heel dorp ingericht op deze wedstrijd roeien.
Iedereen op zijn Engels met hoedjes en pak, vrouwen met jurken met lengte verpicht onder de knie en vol met tradities
Oh dat heb ik wel eens gezien. Traditiequote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen op zijn Engels met hoedjes en pak, vrouwen met jurken met lengte verpicht onder de knie en vol met tradities
Dat is niet erg sportmanship likequote:Op zondag 3 juli 2022 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou die bootjes van de tegenstander saboteren
Leuk om mee te maken.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja er was ook ooit een uitzending met Borat die de boel mooi belachelijk zat te makenquote:
Het gaat om winnen en overleven dan is alles toegestaanquote:Op zondag 3 juli 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet erg sportmanship likeMaar wel effectief
Aan de kant gaat het om netwerken ... op kaknivoquote:Op zondag 3 juli 2022 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het gaat om winnen en overleven dan is alles toegestaan
Ik sloop ze allemaal hoeveel poen ze ook hebbenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de kant gaat het om netwerken ... op kaknivo
Klopt helemaalquote:Op zondag 3 juli 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jéé als Mario dit leestquote:Op zondag 3 juli 2022 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet uitroeitquote:
Sssstquote:
Het heeft wel wat.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oudbollige taarten lurkend aan bubbels / witte wijn biij het nuttigen van sjieke sandwiches
Deed me af en toe denken aan Monty Python daar met hun greatest Twat olympicsquote:Op zondag 3 juli 2022 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oudbollige taarten lurkend aan bubbels / witte wijn biij het nuttigen van sjieke sandwiches
Jiskefet deed het ook wel leukquote:Op zondag 3 juli 2022 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Deed me af en toe denken aan Monty Python daar met hun greatest Twat olympics
Heel veel karikaturen
quote:
Ja daar zijn ze in Engeland goed in ... Is het fout ?quote:Op zondag 3 juli 2022 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Deed me af en toe denken aan Monty Python daar met hun greatest Twat olympics
Heel veel karikaturen
Ja die was ook topquote:
Nee het was net niet foutquote:Op zondag 3 juli 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja daar zijn ze in Engeland goed in ... Is het fout ?
Daar zag ik jouw wel voor eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2022 21:52 schreef pullup het volgende:
Van die oude mannen die met een serieuze kop dit op hun hoofd hebben de hele dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kom gewoon met mijn katamaran aan racenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:54 schreef chufi het volgende:
Nog ff een vraagje... deze baan is duidelijk te smal om terug te kunnen roeien naar de start.. gaat dat anders of is daar dan een window voor ?
zoiets?quote:Op zondag 3 juli 2022 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom gewoon met mijn katamaran aan racen
Ze roeien op naar de start en moeten zelfs een aantal keer de baan oversteken voor voldoende ruimte.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:54 schreef chufi het volgende:
Nog ff een vraagje... deze baan is duidelijk te smal om terug te kunnen roeien naar de start.. gaat dat anders of is daar dan een window voor ?
OK... een zooitje dus op het water ...quote:Op zondag 3 juli 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze roeien op naar de start en moeten zelfs een aantal keer de baan oversteken voor voldoende ruimte.
Er is zelfs veel gewoon gemotoriseerd verkeer op het water tijdens de races die ook golven trekken. Het gaat allemaal lekker door elkaar heen en wat helpt is dat er slechts een keer in de 5 a 10 minuten een start is
Het is anders dan alle andere wedstrijdenquote:
Kan ik me voorstellen ..quote:Op zondag 3 juli 2022 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is anders dan alle andere wedstrijden
Shot himself in seccond place.quote:
Ik was er nog nooit geweest, ook niet mijn ding eerlijk gezegd maar je moet er eigenlijk wel ooit een keer zijn geweest als roeiertquote:
Je moet roeien met de riemen die je hebtquote:Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweest, ook niet mijn ding eerlijk gezegd maar je moet er eigenlijk wel ooit een keer zijn geweest als roeiert
OK net zoiets als de GP van Silverstone winnenquote:Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweest, ook niet mijn ding eerlijk gezegd maar je moet er eigenlijk wel ooit een keer zijn geweest als roeiert
Niet verkeerdquote:
Niemand kent die hierquote:Op zondag 3 juli 2022 22:37 schreef mario390 het volgende:
ganz grote konzert komt nu met
rainhard fendrich en van de gigant
van austropop
Wie leven er hier nog van eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Shot himself in seccond place.Waarom is deze fucking funny humor er niet meer. Oh zelfmoord
Which Pythons are still alive?quote:Op zondag 3 juli 2022 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie leven er hier nog van eigenlijk?
John Cleese weet ik die was laatst nog in NL, maar de rest?
O dat valt nog mee gelukkig, niet net als de Ramones dat er bijna geen 1 meer van over isquote:Op zondag 3 juli 2022 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Which Pythons are still alive?
Terry Jones The Monty Python legend has died age 77 after a heartbreaking dementia battle. His death followed his Monty Python co-star Graham Chapman who died aged 48 in 1989. Only surviving members remaining now of The Monty Python are Terry Gilliam, Michael Palin, Eric Idle and John Cleese.
Tis gewoon niet te voorspellen en nauwelijks te voorkomen. Iedere idioot kan aan een wapen komen en zoiets doen.quote:
Ja helaas ...quote:Op zondag 3 juli 2022 23:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tis gewoon niet te voorspellen en nauwelijks te voorkomen. Iedere idioot kan aan een wapen komen en zoiets doen.
Lillequote:Op zondag 3 juli 2022 23:06 schreef drakin het volgende:
Na Oslo nu Kopenhagen, welke morgen? Stockholm of Reykjavik?
Vandaag Lille?quote:
Zwolle.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:06 schreef drakin het volgende:
Na Oslo nu Kopenhagen, welke morgen? Stockholm of Reykjavik?
We blijven niet in Scandinavische hoofdsteden?quote:
Neuh, das te simpel.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
We blijven niet in Scandinavische hoofdsteden?
Die terroristische boeren gaan het land 'platleggen'.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op de planning .... ik zie niets maar iedereen is in panike
Je denkt toch niet dat die gekkies iets anders dan simpel zijn?quote:
Je had moeten hamsteren volgens de boeren want alle supermarkten worden geblokkeerd.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er morgen op de planning .... ik zie niets maar iedereen is in panike
Ik denk dat ze te dom zijn om het bij Scandinavische hoofdsteden te houden. Dat zou een plan betekenen.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die gekkies iets anders dan simpel zijn?
Tussen mijn huis en de super past geen blokkadequote:Op zondag 3 juli 2022 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Je had moeten hamsteren volgens de boeren want alle supermarkten worden geblokkeerd.
Ik hamster helemaal niks, heb nog 2 toiletrollen dus kan wel even vooruit.
Ik koop gewoon niks morgen, en echt alle supermarkten blokkeren? Geloof er niks vanquote:Op zondag 3 juli 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Tussen mijn huis en de super past geen blokkade
Ik heb nog genoeg in huisquote:Op zondag 3 juli 2022 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik koop gewoon niks morgen, en echt alle supermarkten blokkeren? Geloof er niks van
Eenlingen die vaak opgeruid zijnquote:Op zondag 3 juli 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze te dom zijn om het bij Scandinavische hoofdsteden te houden. Dat zou een plan betekenen.
En dat is er echt niet, dit zijn vooral eenlingen die ergens toeslaan waar het ze uitkomt.
Ik ookquote:
serieusquote:Op zondag 3 juli 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga sowieso 5 dagen niet naar de supermarkt.
Hebben je schildpadden nog genoeg te eten zolang?quote:Op zondag 3 juli 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga sowieso 5 dagen niet naar de supermarkt.
Jaquote:
Ja, maar dat is nog steeds geen plan. Het is vaak een toevalligheid.quote:
Zeker.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben je schildpadden nog genoeg te eten zolang?
Wel toevallig dan al die aanslagen op vaak eenzelfde manier.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog steeds geen plan. Het is vaak een toevalligheid.
Mooi, das het belangrijkste toch?quote:
Nee, 3 of 4 keer. Het is vlakbij.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi, das het belangrijkste toch?![]()
Maar je bent zeker zo 1 die 1 keer per week boodschappen doet?
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel toevallig dan al die aanslagen op vaak eenzelfde manier.
Ik hoop koffie en een goed boekquote:
Ik heb wekker om 5:30 staan, kijken of ik dan Almere nog haalquote:
Ja want als je in Kopenhagen woont ga je niet even met je wapen in het vliegtuig naar Lillequote:Op zondag 3 juli 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja.
De manier is hetzelfde, de meest simpele.
De locatie, daar zit de toevalligheid.
Thuiswerken en 5 dagen niet naar de supermarkt net als Domniquote:Op zondag 3 juli 2022 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb wekker om 5:30 staan, kijken of ik dan Almere nog haal
Ben je zo bang voor de boeren?quote:
Hier volgens mij regelmatig in de aanbieding bij mn superquote:Op zondag 3 juli 2022 23:31 schreef drakin het volgende:
Echt waanzinnig lekker deze, het heet gegrilde houthakkert, kent iemand dat?
Bij de slager vandaan, soort marinade ofzo zit erop
Ja schrijfwijze klopt.
Neh dit moet echt bij de slager gekocht hoor, deze hier heeft echt vaak goed spul.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier volgens mij regelmatig in de aanbieding bij mn super
oh en dt bepaal jijquote:Op zondag 3 juli 2022 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Neh dit moet echt bij de slager gekocht hoor, deze hier heeft echt vaak goed spul.
Nee de slagerquote:
Nee. Ik heb covid.quote:
O no, ik ga je missen Domniquote:
Trustenquote:Op zondag 3 juli 2022 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ook bed maar eens zoeken,
wekker gaat weer vroeg.
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 juli 2022 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ook bed maar eens zoeken,
wekker gaat weer vroeg.
Lekker hoor, zitten daar nootjes?quote:Op maandag 4 juli 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
ja die vraag verwachte ik al...
MMMs crisp dus
Heb er nog geen minuut overlast van gehadquote:Op maandag 4 juli 2022 08:14 schreef pullup het volgende:
Nooit verwacht dat de situatie met die stomme kutboeren zover uit de hand zou lopen
Matige trolquote:Op maandag 4 juli 2022 08:41 schreef engine het volgende:
[..]
Heb er nog geen minuut overlast van gehad
Wielrenners vind ik vervelender. Daar moeten we eerst iets aan doen.
Geen boer gezien, wel lekker rustig op de wegquote:Op maandag 4 juli 2022 08:14 schreef pullup het volgende:
Nooit verwacht dat de situatie met die stomme kutboeren zover uit de hand zou lopen
Ze zullen wel de boel naar Rotterdam toe geblokkeerd hebbenquote:Op maandag 4 juli 2022 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen boer gezien, wel lekker rustig op de weg
quote:
Ja dan krijg je datquote:Op maandag 4 juli 2022 09:14 schreef Prisha het volgende:
Vorige week maandag en dinsdag heb ik er 3 uur over gedaan om thuis te komen vanuit mijn werk door de boeren die de snelweg blokkeerden![]()
Vandaag werk ik thuis. Ze doen maar
Geen woord aan gelogenquote:
quote:
Ja, en ook gewonden.quote:Op maandag 4 juli 2022 09:40 schreef mario390 het volgende:
morgen![]()
zijn echt in kopenhagen doden geweest?
quote:
Hulloquote:Op maandag 4 juli 2022 09:40 schreef mario390 het volgende:
morgen![]()
zijn echt in kopenhagen doden geweest?
Laatste keer een schietpartij in Denemarken was1994 blijkbaarquote:
Schijnt toch al niet zo gezond te zijnquote:
Dat is zeker lekker. Dat haal ik altijd in Maasdijk bij een bakker. Niet elke bakker verkoopt dat hier.quote:
nee dat mak ik zoquote:Op maandag 4 juli 2022 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker. Dat haal ik altijd in Maasdijk bij een bakker. Niet elke bakker verkoopt dat hier.
Ik jat even dat recept van jequote:Op maandag 4 juli 2022 10:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat mak ik zo
brot snijden, 1 scheibe kas snijden en op de brot met butter geven
Ohhhquote:Op maandag 4 juli 2022 10:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat mak ik zo
brot snijden, 1 scheibe kas snijden en op de brot met butter geven
2015quote:Op maandag 4 juli 2022 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Laatste keer een schietpartij in Denemarken was1994 blijkbaar
Kippensoepquote:
Ah dan was ik verkeerd voorgelichtquote:Op maandag 4 juli 2022 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
2015
https://edition.cnn.com/2(...)-shooting/index.html
Getsie jaquote:
Wat voor gerecht wil ze maken dan?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat meisje snijd in stücken van de filet
quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef engine het volgende:
Persoon opgepakt voor het aansturen van de moordenaars van Peter r.
Dan had ze die kip wel erg kort lopen kokenquote:Op maandag 4 juli 2022 11:39 schreef mario390 het volgende:
dat is overigens dat meisje dat gisteren ongefähr vanaf nacht 30 keer
diargea met breken had
wowquote:Op maandag 4 juli 2022 11:25 schreef pullup het volgende:
En het stond er nog zo duidelijk
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat zit je dan te kijken?quote:
nee kann ook zijn dat zij in de city barcelonaquote:Op maandag 4 juli 2022 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan had ze die kip wel erg kort lopen koken
Hulde voor de politie. Benieuwd of er nu meer informatie naar buiten komt.quote:
The continentals have good food; the English have good table manners.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:43 schreef pullup het volgende:
Overigens kunnen die Engelsen ook nog steeds niet koken
Ja best wel..quote:Op maandag 4 juli 2022 11:45 schreef pullup het volgende:
Ow Remco Campert is overleden![]()
Wel oud geworden
hahaquote:Op maandag 4 juli 2022 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
The continentals have good food; the English have good table manners.
Ben jij niet in paniek?quote:
Oehhh dan zijn de Russen vast al binnengekomen!quote:
Hė verdikkeme.. had ik de brug maar omhoog gedaanquote:Op maandag 4 juli 2022 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oehhh dan zijn de Russen vast al binnengekomen!
Ik denk dat die wat extra schoon ondergoed aan zijn moeder kan gaan vragenquote:Op maandag 4 juli 2022 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
“De Pool is vandaag gearresteerd in zijn cel.”
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Wie?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:38 schreef engine het volgende:
Persoon opgepakt voor het aansturen van de moordenaars van Peter r.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 4 juli 2022 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)eter-r-de-vries.html
Ene Christian
92 geworden, niet verkeerd. Ik zat net te kijken naar zijn bibliografie. Die man zal niet snel vergeten zijn. Wat een lijst!!quote:Op maandag 4 juli 2022 12:26 schreef puzziepie het volgende:
Ik lees nu ook dat Remco Campert is overleden.
Dat is een flinke lijstquote:Op maandag 4 juli 2022 12:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
92 geworden, niet verkeerd. Ik zat net te kijken naar zijn bibliografie. Die man zal niet snel vergeten zijn. Wat een lijst!!
Krystian ... klinkt Pools ....quote:Op maandag 4 juli 2022 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)eter-r-de-vries.html
Ene Christian
Eet smakelijkquote:
Darf ich mal bellen?quote:
Ze staan je goed.quote:
Speciaal voor Fokquote:
met vissers?quote:Op maandag 4 juli 2022 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goedd dat mn vriezer redelijk vol zit
quote:Op maandag 4 juli 2022 15:40 schreef pullup het volgende:
Tsja dat krijg je dan
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220704_86845024
Dan ben je wel goed gek als je je eigen auto voor een tractor zetquote:Op maandag 4 juli 2022 15:40 schreef pullup het volgende:
Tsja dat krijg je dan
Ja beterschapquote:Op maandag 4 juli 2022 15:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik mag vrijdag pas weer boodschappen doen. Maar ik kom een heel eind met wat ik nu in huis heb.
quote:Op maandag 4 juli 2022 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben je wel goed gek als je je eigen auto voor een tractor zet
Rara wie dat gaat winnen..
Ik geef ze groot gelijkquote:Op maandag 4 juli 2022 15:40 schreef pullup het volgende:
Tsja dat krijg je dan
Ik maak hem nog wat duidelijker, het is die rode karquote:
Dank u.quote:
Ja ook. Die auto's niet gezien?quote:
En anders heb je je buren nogquote:Op maandag 4 juli 2022 15:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik mag vrijdag pas weer boodschappen doen. Maar ik kom een heel eind met wat ik nu in huis heb.
Stoute Vomarquote:Op maandag 4 juli 2022 15:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ook. Die auto's niet gezien?
Overigens blokkeren ze de uitgang waar toch al niemand gebruik van wou maken?
Niet erg verstandig van de Vomar om er een oorlog van te maken.
Vuurtje eronderquote:Op maandag 4 juli 2022 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak hem nog wat duidelijker, het is die rode kar
[ afbeelding ]
Ik zeg alleen dat het dom is.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Stoute Vomar![]()
Ik zou bijna bij de Vomar willen werken nu
Dit is vast niet de enige tegen actie de komende tijdquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 15:40 schreef pullup het volgende:
Tsja dat krijg je dan
Oops mijn superquote:Op maandag 4 juli 2022 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak hem nog wat duidelijker, het is die rode kar
[ afbeelding ]
Je hebt een goede superquote:
Verkeerde groep om oorlog mee te maken ben ik bang.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is vast niet de enige tegen actie de komende tijd
Niets wat niet door een goed ME pelotonnetje uit elkaar geknuppeld kan wordenquote:Op maandag 4 juli 2022 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Verkeerde groep om oorlog mee te maken ben ik bang.
quote:
Ben je ziekquote:
Ik moest heel hard lachen jaquote:
Prish ik hoorde in de wandelgangen dat je huis verkocht isquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |