Die hoort ook hierquote:Op zondag 3 juli 2022 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pech, wat respect voor de natuur zou een mens sieren. Trouwens ik heb dat filmpje gezien en ze was toch wel wat ver hoor.
Nee ik zat in Engeland op de Henley Regattaquote:Op zondag 3 juli 2022 21:02 schreef chufi het volgende:
@:pullup zit je nu al in Zuid West Frankrijk?
OK, nog wat gescoord? niet gevolgdquote:Op zondag 3 juli 2022 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik zat in Engeland op de Henley Regatta
Vrijdag ga ik
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet meequote:
Biertje en relaxenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet mee
Nu ben ik even klaar met dat geroei
Precies wat ik doe nuquote:
Mooie prestatie! Lekker relaxen nuquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet mee
Ding dongquote:
quote:
Geen haaien iigquote:
Lekker naar huis fietsen .... Wat voor soort fiets neem je mee?quote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Artikel gelezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, bizar hč. Dit is het hele artikel, daar hebben ze het over eerdere aanvallen in Sharm en Marsa Alam. Ik zou in oktober weer gaan, maar moet er nu nog goed over na denken of ik dat nog wel wil.
Een goede Koga World travelerquote:Op zondag 3 juli 2022 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker naar huis fietsen .... Wat voor soort fiets neem je mee?
Ik zou met mijn zus gaan, die zag het probleem niet zoquote:Op zondag 3 juli 2022 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Artikel gelezen.
Ik zou er niet meer heen gaan
quote:Op zondag 3 juli 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou met mijn zus gaan, die zag het probleem niet zo
Leuk!quote:Op zondag 3 juli 2022 21:12 schreef BasEnAad het volgende:
Twee maanden geleden heb ik die gemberwortel in de grond gestopt, nu eindelijk komt er wat boven![]()
[ afbeelding ]
Haha, ja!quote:Op zondag 3 juli 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Krijgen we nu elke week een update?
Topquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Eind Augustus pak ik het weer opquote:
Aparte baan wel.... maar wel typische Engels entouragequote:
Een van de oudste wedstrijden die er zijn met een heel dorp ingericht op deze wedstrijd roeien.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Aparte baan wel.... maar wel typische Enels entourage
Die dieren leven daar. Jij nietquote:Op zondag 3 juli 2022 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Artikel gelezen.
Ik zou er niet meer heen gaan
1 tegen 1 races... ander concept maar simpel welquote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van de oudste wedstrijden die er zijn met een heel dorp ingericht op deze wedstrijd roeien.
Iedereen op zijn Engels met hoedjes en pak en vol met tradities
Ik zou die bootjes van de tegenstander saboterenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Een van de oudste wedstrijden die er zijn met een heel dorp ingericht op deze wedstrijd roeien.
Iedereen op zijn Engels met hoedjes en pak, vrouwen met jurken met lengte verpicht onder de knie en vol met tradities
Oh dat heb ik wel eens gezien. Traditiequote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen op zijn Engels met hoedjes en pak, vrouwen met jurken met lengte verpicht onder de knie en vol met tradities
Dat is niet erg sportmanship likequote:Op zondag 3 juli 2022 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zou die bootjes van de tegenstander saboteren
Leuk om mee te maken.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja er was ook ooit een uitzending met Borat die de boel mooi belachelijk zat te makenquote:
Het gaat om winnen en overleven dan is alles toegestaanquote:Op zondag 3 juli 2022 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet erg sportmanship likeMaar wel effectief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |