Die hoort ook hierquote:Op zondag 3 juli 2022 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja pech, wat respect voor de natuur zou een mens sieren. Trouwens ik heb dat filmpje gezien en ze was toch wel wat ver hoor.
Nee ik zat in Engeland op de Henley Regattaquote:Op zondag 3 juli 2022 21:02 schreef chufi het volgende:
@:pullup zit je nu al in Zuid West Frankrijk?
OK, nog wat gescoord? niet gevolgdquote:Op zondag 3 juli 2022 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik zat in Engeland op de Henley Regatta
Vrijdag ga ik
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet meequote:
Biertje en relaxenquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet mee
Nu ben ik even klaar met dat geroei
Precies wat ik doe nuquote:
Mooie prestatie! Lekker relaxen nuquote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
nou een boot in de halve finales gisteren en dat was al best goed want de echte wereldtop doet mee
Ding dongquote:
quote:
Geen haaien iigquote:
Lekker naar huis fietsen .... Wat voor soort fiets neem je mee?quote:Op zondag 3 juli 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Artikel gelezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook, bizar hč. Dit is het hele artikel, daar hebben ze het over eerdere aanvallen in Sharm en Marsa Alam. Ik zou in oktober weer gaan, maar moet er nu nog goed over na denken of ik dat nog wel wil.
Een goede Koga World travelerquote:Op zondag 3 juli 2022 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker naar huis fietsen .... Wat voor soort fiets neem je mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |