Moet ik daar een auto tussen de banden en vangrail zien?quote:Op zondag 3 juli 2022 16:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n auto zat tussen de banden en het hek?
komt niet door Russell maar door die achter hemquote:
Hard genoeg om onder de bandenstapel terecht te komen.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij was de snelheid waarmee Zhou de banden in ging niet zo heel hoog. De impact op het rechte stuk zelf was zwaarder.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
starten we opnieuw of is het achter een safetycar?
Dat lijkt me nietquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Zorro het volgende:
Er staat overigens in beeld: Lap2 Red Flag
Als ze bij de herstart de stand na lap 1 nemen is Max eerste
Wat een vage carambolage van Russell. Hoe kan het dat ie zo enorm aan het tollen slaat?quote:
AFPAKKEN.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt niet door Russell maar door die achter hem
Gewone startquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af waarom ze nog bandenstapels gebruiken, er zijn al jaren alternatieven.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n auto zat tussen de banden en het hek?
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar, hij is dan over de banden heen gevlogen ofzoquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet ik daar een auto tussen de banden en vangrail zien?
quote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hard genoeg om onder de bandenstapel terecht te komen.
Nou niet echt.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:19 schreef LTVDK het volgende:
Zou schandalig zijn mocht Russell weer mogen starten
Ligt echt aan het teamquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Russell leert snel in ieder geval. Iemand ziekenhuis in rijden en dan vooral bezig zijn met een discussie of je aub. je auto terug mag
Gewoon laten zien wat er gebeurd is.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat vind je er kut aan? Op dit moment hebben ze weinig opties.
duidelijkquote:
Preciesquote:
Ik was eventjes iemand aan het redden, jullie slepen mijn kapotte auto weg, ik kom terug en nu mag ik niet starten.. Thats racistquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Russell leert snel in ieder geval. Iemand ziekenhuis in rijden en dan vooral bezig zijn met een discussie of je aub. je auto terug mag
Een auto die ondersteboven hangt graaft makkelijk die banden in.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:19 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij is dan over de banden heen gevlogen ofzo
Dan komt Jos de Mercedes-garage even verbouwen.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks Lewis die vanaf P3 Max er weer af tikt
quote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt niet door Russell maar door die achter hem
Die klimaatlui?quote:
Jaquote:
Al besprokenquote:Op zondag 3 juli 2022 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de tandarts zijn er demonstranten op het circuit gekomen.
Weet niet, gewoon vreemd ongeluk.quote:
Dat heeft niets met de regie te maken. Daar zijn gewoon afspraken over met de FIA.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:19 schreef quo_ het volgende:
[..]
Gewoon laten zien wat er gebeurd is.
Schijnheilig gedoe het is autoracen en geen klaverjassen.
Dat wil niet zeggen dat ik 10x een ingezoomde herhaling wil of een live-reanimatie. Maar dit is overdreven politieke correctheid.
Met scherp schieten.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
We hebben ook nog wat gekkies.
De Chinezen zelf zeggen Zhou Guanyu (familienaam vóór persoonlijke naam), de Europeanen en Amerikanen doen het andersom: Guanyu Zhou (persoonsnaam eerst)quote:
Kont door Gasly die het sluitende gat in duikt en daarmee Russell raakt.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt wel een foto van Guantanamo Bay.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
We hebben ook nog wat gekkies.
Lewis start vanaf P5quote:Op zondag 3 juli 2022 16:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks Lewis die vanaf P3 Max er weer af tikt
Ze hebben geluk dat het niet zo warm is, anders zit het asfalt niet zo lekkerquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Russell probeert zichzelf nog terug in de race te praten.
Een Jos vs Toto boks match zou wel vermakkelijk zijnquote:Op zondag 3 juli 2022 16:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan komt Jos de Mercedes-garage even verbouwen.
In een helicopter lhbtiq+-en.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:20 schreef RipCity het volgende:
Stelletje wokies meteen kwaad om in helicopter flikkeren
Zou ook wat zijn als die rebellen iets té vroeg het circuit oprennen in een vliegende Alfa in hun mik krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |