Moet ik daar een auto tussen de banden en vangrail zien?quote:Op zondag 3 juli 2022 16:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n auto zat tussen de banden en het hek?
komt niet door Russell maar door die achter hemquote:
Hard genoeg om onder de bandenstapel terecht te komen.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij was de snelheid waarmee Zhou de banden in ging niet zo heel hoog. De impact op het rechte stuk zelf was zwaarder.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
starten we opnieuw of is het achter een safetycar?
Dat lijkt me nietquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Zorro het volgende:
Er staat overigens in beeld: Lap2 Red Flag
Als ze bij de herstart de stand na lap 1 nemen is Max eerste
Wat een vage carambolage van Russell. Hoe kan het dat ie zo enorm aan het tollen slaat?quote:
AFPAKKEN.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt niet door Russell maar door die achter hem
Gewone startquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag me af waarom ze nog bandenstapels gebruiken, er zijn al jaren alternatieven.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n auto zat tussen de banden en het hek?
Jaquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijkbaar, hij is dan over de banden heen gevlogen ofzoquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet ik daar een auto tussen de banden en vangrail zien?
quote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hard genoeg om onder de bandenstapel terecht te komen.
Nou niet echt.quote:Op zondag 3 juli 2022 16:19 schreef LTVDK het volgende:
Zou schandalig zijn mocht Russell weer mogen starten
Ligt echt aan het teamquote:Op zondag 3 juli 2022 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Russell leert snel in ieder geval. Iemand ziekenhuis in rijden en dan vooral bezig zijn met een discussie of je aub. je auto terug mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |