Tja, hij racet dit weekeinde zelf niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Dat kromme broertje van Lewis mag er ook bij staan.
Great incrowd.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef heywoodu het volgende:
Ah leuk, celebrities die lekker allemaal goede vrienden van elkaar zijn. Want ze zijn ook bekend.
God wat ben ik blij dat ik niet praat als een Limboquote:
Sow.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Dat kromme broertje van Lewis mag er ook bij staan.
Denk ook dat hij het meer bedoelde omtrent F1. Kunnen buiten F1 nog best vrienden zijn, maar in F1 is het nu gewoon een saai, getrainde puppet.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit komt meer over als iets in de persoonlijke sfeer. "Vroeger was het altijd leuk maar nu wil hij niet meer met mij spelen", dat idee een beetje. Mag hij zeggen hoor, uiteraard, maar ik vind het een beetje kinderachtig overkomen om dat zo te doen.
Hoewel ze dat privé ongetwijfeld al uitgebreid besproken hebben, mag ik hopen (als je daadwerkelijk vrienden bent).
De motor.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uh wat is er precies Duits aan het formule 1 team van Mercedes eigenlijk
Zover ik weet was er gisteren geen F1 kwalificatie in de zonquote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ver genoeg. Ik heb gisteren de kwalificatie in de zon kunnen kijken.
Vettel was ook gewoon pure PR tot vrij recent. Ik zei ook niet dat het altijd zo is geweest, maar er was een aantal jaar dat het allemaal doodsaai was.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, er zaten altijd wel een paar gasten tussen die net anders waren. Kimi had ook weinig met PR en media, Vettel maakt er soms ook een bende van, Alonso staat ook niet bekend om zijn correcte PR houding
Schumacher kon bijv. heel correct zijn, maar kon ook totaal de eikel uithangen. Het was wel een karakter. Senna .... om nog maar een grote te noemen, dus onzin wat jij nu zegt, sorry.
Vaak worden ze beter als ze ouder en minder goed wordenquote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel was ook gewoon pure PR tot vrij recent. Ik zei ook niet dat het altijd zo is geweest, maar er was een aantal jaar dat het allemaal doodsaai was.
Jij ook halloquote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zover ik weet was er gisteren geen F1 kwalificatie in de zon
Het is hun werk, ik ben ook anders in mijn vrije tijd.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel was ook gewoon pure PR tot vrij recent. Ik zei ook niet dat het altijd zo is geweest, maar er was een aantal jaar dat het allemaal doodsaai was.
Niet echt, komt uit Brixworth.quote:
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uh wat is er precies Duits aan het formule 1 team van Mercedes eigenlijk
Jawel want het is een Mercedes en Mercedes is Duits, dat is ook de enige link die er valt te leggen trouwensquote:
Tsunoda voelt zich gepasseerd.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tom Cruiser heeft de enige man op de grid gevonden die kleiner is dan hem. Respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |