hier schijnt de zonquote:
Dus naar de douche racen?quote:
Nee maar Engeland is niet ver!!quote:
Ver genoeg. Ik heb gisteren de kwalificatie in de zon kunnen kijken.quote:
Het geeft alleen maar weer dat Duitsers geen humor hebben, en dat druipt zelfs door naar de Britten in een Duits team.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Logisch dat hij professioneel is nu hij voor een topteam rijdtTop PR dus, en gewoon professionaliteit hoog in het vaandel.
Nah, er zaten altijd wel een paar gasten tussen die net anders waren. Kimi had ook weinig met PR en media, Vettel maakt er soms ook een bende van, Alonso staat ook niet bekend om zijn correcte PR houdingquote:Op zondag 3 juli 2022 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Feitelijk hoe het tot Verstappen jaren is gegaan dus.
Tuurlijk, maar dit komt meer over als iets in de persoonlijke sfeer. "Vroeger was het altijd leuk maar nu wil hij niet meer met mij spelen", dat idee een beetje. Mag hij zeggen hoor, uiteraard, maar ik vind het een beetje kinderachtig overkomen om dat zo te doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, Norris is net als Verstapen iemand die gewoon doet en zegt waar hij zin in heeft. Dat overdreven PR gedoe en het vormen van de coureurs in PR-poppetjes past gewoon niet bij ze en dat mag hij gewoon zeggen, vriend of niet.
Het is gewoon jammer, want het verneukt F1 toch wel een beetje. Stel je voor dat je 20 van de Russell types hebt die tijdens een interview praten alsof ze een briefje oplezen. Nou leuk ....
Misschien moeten ze de richtlijnen van de FIA, die in Imola opnieuw openbaar gemaakt werden, eens lezen. Dan is het meteen duidelijk dat het geen race incident was.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lol bij F1tv hebben ze het nog steeds over dat het een race incident is.![]()
Die heb ik gemistquote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ver genoeg. Ik heb gisteren de kwalificatie in de zon kunnen kijken.
gisteren stond hij nog bij maxquote:
Uh wat is er precies Duits aan het formule 1 team van Mercedes eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2022 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het geeft alleen maar weer dat Duitsers geen humor hebben, en dat druipt zelfs door naar de Britten in een Duits team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |