is toch mooi man, heerlijk voor Sainzquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:01 schreef Wertha het volgende:
Dat gejuich van de Britten omdat Verstappen niet op pole staat. Wat een kneusjes.
Altijd die Ferrari'squote:
Snelste ronde afpakkenquote:
Denk het niet, die zat er echt wel 6-7 seconden achter en zoveel tijd verloor Leclerc niet in sector 2.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
Moest Verstappen afremmen voor Leclerc ?
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:03 schreef Donna het volgende:
Ahh leuk voor Sainz. Morgen bij de start zit Max er wel weer voor hoop ik.
Hamilton mag tevreden zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ham tevreden mag zijn als hij als 5de kwalificeert.
En Hamilton mag Copse uitvechten met een anderquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:03 schreef Tijn het volgende:
Morgen is Verstappen in de eerste ronde Sainz al voorbij joh.
Daar heeft Max toch geen moment last van gehad? Die zat daar toen helemaal nog nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
Sainz mazzel met geel in tweede stuk circuit.
Dan wel op strategie of motorquote:
van Carlos en Max zeker !!!quote:
Dat hij Q3 haalt, is al geweldig genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:04 schreef OmniRocket het volgende:
Niemand die het hier over de geweldige Q3 van Latifi heeft?
Hij heeft er een mooie show van gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:04 schreef OmniRocket het volgende:
Niemand die het hier over de geweldige Q3 van Latifi heeft?
Zin in, al kan ik het niet live zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wel op strategie of motor
Als Verstappen morgen wint om al die britse fans nog zuurder te maken.
Jawel.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Had Verstappen geen last van geel voor Leclerc?
Hopelijk geen herhaling van de race toen danquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nondeju, herhaling van Turkije. De hele sessie de snelste en op het laatste moment het toch nog weergeven.
Heerlijk toch, als ze het daarvan moeten hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:01 schreef Wertha het volgende:
Dat gejuich van de Britten omdat Verstappen niet op pole staat. Wat een kneusjes.
Volgens mij was dat in sector 3 terwijl Verstappen nog in sector 2 reed.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Had Verstappen geen last van geel voor Leclerc?
Gaat Zhou Bottas harder outqualifying dan Hamilton gedaan heeft?quote:
Leclerc ging eraf volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:07 schreef Donna het volgende:
LEC en Max hadden beide een gele sector 2. Geen idee wat daar gebeurde.
Met Viaplay Premium kun je terugspoelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:07 schreef Donna het volgende:
LEC en Max hadden beide een gele sector 2. Geen idee wat daar gebeurde.
Nederlandse fans >>>>>>> Britse fansquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een vuil kutpubliek, nadat wij ons zo goed gedragen hebben in Zandvoort.
Dus als iemand anders iemand doodschiet mag jij dat ook?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:08 schreef StephanL het volgende:
En dan zouden wij geen boe mogen roepen op Zandvoort naar Hamilton
Nee, laat zien wie er wel klasse heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:08 schreef StephanL het volgende:
dit jaar gewoon geen respect meer tonen....opflikkerenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat een vuil kutpubliek, nadat wij ons zo goed gedragen hebben in Zandvoort.
Inderdaad, want je moet altijd hetzelfde doen als de rest!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:08 schreef StephanL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |