Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen omdat er Porsche op staat
Check 't uut
Wou foto's hier plaatsen van de dieptepunten, maar ik ben te kneus op de jpg's te kunnen linken want die zie ik tegenwoordig niet meer op marketplatz dus geen idee hoe het dan moet
Maar even samenvatting van wat mijn ogen hebben waargenomen:
- Interieur compleet verrot en fucked, wat wil je met een auto van 47 jaar oud
- Kilometerstand? Staat er niet eens bij, ding zal wel 2x helemaal rond zijn geweest op de teller
- Gare plastic bumpers voor en achter, waren ooit zwart nu compleet grijs prik je zo door met een schroevendraaier, de laatste weekmakers zijn begin 2000 verdampt toen deze importbak nog in Californië stond te bakken.
Voor 30k heb je ook een nette Cayman S oid die er wel netjes uit ziet ipv deze gare sloeberbak, minimaal 30 jaar jonger is, geen technische mankementen en het belangrijkste; echt minimaal 10x beter rijdt in alle opzichten.
Klacht: Mensen wier 30k durven vragen voor een gare schrootbak
Geïmporteerd vertrouw ik sowieso al een stuk minderquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
https://www.autoscout24.n(...)07-a428-0bae0632565a
Lijkt me slapquote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen omdat er Porsche op staat
Check 't uut
Wou foto's hier plaatsen van de dieptepunten, maar ik ben te kneus op de jpg's te kunnen linken want die zie ik tegenwoordig niet meer op marketplatz dus geen idee hoe het dan moet
Maar even samenvatting van wat mijn ogen hebben waargenomen:
- Interieur compleet verrot en fucked, wat wil je met een auto van 47 jaar oud
- Kilometerstand? Staat er niet eens bij, ding zal wel 2x helemaal rond zijn geweest op de teller
- Gare plastic bumpers voor en achter, waren ooit zwart nu compleet grijs prik je zo door met een schroevendraaier, de laatste weekmakers zijn begin 2000 verdampt toen deze importbak nog in Californië stond te bakken.
Voor 30k heb je ook een nette Cayman S oid die er wel netjes uit ziet ipv deze gare sloeberbak, minimaal 30 jaar jonger is, geen technische mankementen en het belangrijkste; echt minimaal 10x beter rijdt in alle opzichten.
Klacht: Mensen wier 30k durven vragen voor een gare schrootbak
Waarom? Niks mis met een Duitse importbak dik in de opties, beter dan die schrale kale leasewagens die hier verkocht worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:03 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Geïmporteerd vertrouw ik sowieso al een stuk minder
In het geval van die oude 911 zeker!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:17 schreef knoopie het volgende:
Op het moment dat je gaat discussiëren welke Porsche het meeste waar voor je geld biedt, heb je het punt van een Porsche niet begrepen. Als je de beste prijs-kwaliteitverhouding wil hebben, dan zijn en honderden andere modellen van andere merken die veel meer bieden.
Mooi dat jij dat vindt, maar dat vindt de gemiddelde tandarts of Midlife-Crisis-net-gescheiden-papa niet. Die kopen zo een auto om lekker met het dakje open te cruisen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In het geval van die oude 911 zeker!
Maar in het geval van die Cayman S voor 30k? Ik betwijfel het, maar ik hoor graag betere alternatieven voor dit budget om lekker mee te knallen en strakke rondetijden neer te zetten op bv de Nordschleife. Want dat is de nr 1 reden waarvoor je zo'n auto moet kopen.
Ditquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Een auto kopen![]()
Niet gewoon altijd thuisblijven
Het komt vaker voor dat de kilometer standen niet correct zijn met uit Duitsland geïmporteerde auto’s.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom? Niks mis met een Duitse importbak dik in de opties, beter dan die schrale kale leasewagens die hier verkocht worden.
Maar origineel NL heb je ook voor die prijs:
https://www.autotrack.nl/(...)137972401.1654625192
30 jaar jonger, waarschijnlijk ook enkele tonnen minder km's, 10x netter, moderner, comfortabeler, sneller en rijdt 10x beter dan het geval uit de OP.
Zo zo, een post zonder het WEF of een ander gare complottheorie te noemen. Dat moet goed voelen!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:48 schreef HansCojona het volgende:
Een auto is om van A naar B te gaan, wat je allemaal voor termen bezigt in je OP kan me dan ook helemaal niks boeien.
Het was een erg aparte ervaring kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zo zo, een post zonder het WEF of een ander gare complottheorie te noemen. Dat moet goed voelen!
Wat? Sorry maar ik spreek niet in nerd taal.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normale link zou fijn zijn i.p.v. deze ad referrer
redbull petje opquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:49 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit
'Vroem vroem! Toet toet! Ik ben Max Verstappen! Nu ga ik een rondje rijden vroemmmmm!'
Als ie goed onderhouden is, houden ze in DL ook km-stand bij hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:03 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Het komt vaker voor dat de kilometer standen niet correct zijn met uit Duitsland geïmporteerde auto’s.
Hoe weet je zeker dat het klopt?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Als ie goed onderhouden is, houden ze in DL ook km-stand bij hoor.
Heb 3 geimporteerde auto's hier, kloppen allemaal. Keurig gedocumenteerd, alle rekeningen erbij.
Beter dan sommige sjappies hier in NL.
Hoe heb je die zekerheid dan met een Nederlandse auto? Kan net zo goed mee gerommeld zijn.quote:
Oh is dat het, ik vond het er al verschrikkelijk lelijk uitzien. Maar is dus geen standaard Porsche design.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
Mooi die Amerikaanse uitvoering met van die wettelijk verplichte dikke stukken rubber op de bumpers
Ja, zelfs tegenwoordig gebeurt het nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh is dat het, ik vond het er al verschrikkelijk lelijk uitzien. Maar is dus geen standaard Porsche design.
Wat den fuckquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, zelfs tegenwoordig gebeurt het nog.
US spec Chiron
[ afbeelding ]
En de Europese
[ afbeelding ]
https://www.autoblog.nl/n(...)s-spec-bumpers-97656quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat den fuck
Is me nog nooit eerder opgevallen, waar dient dit dan voor? En is de voorkant van de Chiron ook verkracht?
Oh die Chiron is blijkbaar een verzekeringskwestie en geen wet meer. Misschien omdat ze bang zijn tijdens transport van en naar die beurs. Maar in de jaren '70 zijn best wat auto's verpest. Hier wat voorbeelden: https://chicagocarclub.com/ugly-bumper-mandate-74/quote:De US-spec bumper is een fenomeen dat ontstond in de vroege jaren ’70. De National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) besloot dat auto’s in Amerika geen functionele schade aan componenten mochten oplopen die te maken hadden met de veiligheid. Tenminste, dat gold voor botsingen met een snelheid tot en met vijf mijl per uur. Dit leidde uiteindelijk tot de potsierlijke joekels van bumpers op vele auto’s die in dit tijdsgewricht verkocht werden in Amerika. Pas aan het eind van de jaren ’80 werden de regels wat minder streng, dankzij Ronald Reagan.
LOL ziet er toch niet uit ditquote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/n(...)s-spec-bumpers-97656
[..]
Oh die Chiron is blijkbaar een verzekeringskwestie en geen wet meer. Misschien omdat ze bang zijn tijdens transport van en naar die beurs. Maar in de jaren '70 zijn best wat auto's verpest. Hier wat voorbeelden: https://chicagocarclub.com/ugly-bumper-mandate-74/
Goh, wat rijdt jij dan voor iets "speciaals"...?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:14 schreef bianconeri het volgende:
Porsche is sws
Voor mensen die net het geld niet hebben om iets beter en iets meer klasse te kopen en dus die zooi maar kopen.
Suzuki Wagon-R vriend.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:59 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Goh, wat rijdt jij dan voor iets "speciaals"...?
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Zo zo, een post zonder het WEF of een ander gare complottheorie te noemen. Dat moet goed voelen!
De carrosserie. Onderstel en chassis hebben ze aan gelast. Dus buitenkant is roestvrijquote:Op zondag 3 juli 2022 00:56 schreef Ferdii het volgende:
Dit ook echt uit die advertentie
De auto heeft het grootste deel van z’n leven in Californië gereden en in Nederland in een garage gestaan waardoor de body hard is. Onder het linker voorscherm heeft de body herstel laswerk gekregen in 2012 om de hardheid van het chassis te waarborgen en is daarna opnieuw getectyleerd.
Altijd binnen gestaan of in het zonnetje, maar wel zodanig doorgeroest/ in elkaar gedrukt onderstel dat lassen en tectyleren nodig is![]()
En wtf is (bij een auto) een harde body?
Je bent de + vergeten.quote:
Denken dat je klasse hebt omdat je een bepaald type auto rijdtquote:Op zondag 3 juli 2022 07:42 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd klasse..
Dat je er in durft te rijden....
Als je dan per sé een Porsche moet rijden, dan is natuurlijk de cayman niet de slechtste keuze. Ten minste hebben ze het grootste euvel van de 911 verholpen, en de motor op de goede plek gezet.quote:
Ik zeg niet dat ik iets beters rijd, maar een Porsche is net niets. Als je dan wat geld zou hebben ga dan wat fatsoenlijks kopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 23:59 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Goh, wat rijdt jij dan voor iets "speciaals"...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |