Sowieso nooit op advertenties klikken! Dat houdt die ellende alleen maar in stand.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:54 schreef XanderH het volgende:
Ik vind die advertenties van gaspedaal op Fok wel schijtirritant.
Zie je een interessante auto, klik je hier op, maar in plaats van dat je dan bij deze advertentie uitkomt kom je op een pagina met zoekresultaten waar deze specifieke auto niet eens tussen lijkt te staan.
Nou, dan niet he.
Dat ook ja, inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:54 schreef XanderH het volgende:
Ik vind die advertenties van gaspedaal op Fok wel schijtirritant.
Zie je een interessante auto, klik je hier op, maar in plaats van dat je dan bij deze advertentie uitkomt kom je op een pagina met zoekresultaten waar deze specifieke auto niet eens tussen lijkt te staan.
Nou, dan niet he.
Als ik daarmee advertenties krijg te zien die ik interessant(er) vind, kan ik daar werkelijk niet mee zitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 04:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Sowieso nooit op advertenties klikken! Dat houdt die ellende alleen maar in stand.
Wat is er mis met een goede adblocker?quote:Op zondag 3 juli 2022 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tja als je te gierig bent om een tientje neer te leggen voor een halfjaar jaar reclameloos FOK!ken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |