Mijn auto heeft zelfs een 3.5 mm aansluiting en geen bluetooth.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:05 schreef XL het volgende:
In 2022 nog over auto’s met uitlaten praten… haha, heb je ook nog een telefoon met 3,5 mm koptelefoonaansluiting ofzo?
Sinds ik mijn 45cm geïntroduceerd heb aan je zusje heeft zij iig geen 3,5mm aansluiting meer.quote:Op woensdag 6 april 2022 07:05 schreef XL het volgende:
In 2022 nog over auto’s met uitlaten praten… haha, heb je ook nog een telefoon met 3,5 mm koptelefoonaansluiting ofzo?
Ja, dat is echt belachelijk, want al zeker 8% van de markt heeft geen uitlaat meer.quote:
Wat zijn dit? Nieuwe Covid-varianten ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2022 08:53 schreef DrDarwin het volgende:
Onze IS200 had een 'kachelpijp' veel mensen dachten dat het een nepuitlaat was, maar dat was gewoon origineel zo.
Onze GS430 had links en rechts een mooi ovalen exemplaar ook dat was origineel.
Onze huidige NX300h heeft helemaal geen uitstekende uitlaten, maar dan nog zie je aftermarket rommel om er toch nog uitlaatpijpen onder te hangen, en daar zagen ze dan ook nog een paar stukken uit de bumper.
Eeuwig zonde.
Automodellen van het merk Lexus.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:06 schreef Raw85 het volgende:
Wat zijn dit? Nieuwe Covid-varianten ofzo?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Klacht: Dubbele Auspuffs op slome auto's
Geen cassettebandjes afspelen in je autoquote:Op woensdag 6 april 2022 07:05 schreef XL het volgende:
Het ene sluit het andere niet uit:quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen cassettebandjes afspelen in je auto
Met de Focus en Fiesta ST is niet zoveel mis, dat zijn prima rijdersauto's.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 23:40 schreef Aiciu het volgende:
Ford altijd terechte klacht. Wat een tering kneuzen rijden daar altijd in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |