Flikker op. Alles voor niks getikt.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Poging 2, had hem blijkbaar in ONZ geopend
Daar had ik ook al een topic overquote:Op zondag 22 mei 2022 17:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het kan nog erger, je kan ook een Audi A3 kopen net als @:socios
Nou ik zou niet weten wat hier mooi aan isquote:Op zondag 22 mei 2022 18:03 schreef laforest het volgende:
2 series 2016 is lelijk.
2021 model is wel mooi.
Oh duh, de M4 is veel mooier.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou ik zou niet weten wat hier mooi aan is
[ afbeelding ]
Eerste gen 4-serie blijft wel mooi
Jouw mening, die respecteer ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh duh, de M4 is veel mooier.
[ afbeelding ]
En hoeveel nieuwe BMW's heb jij gekocht en in gereden?quote:
0 natuurlijk, een nieuwe auto kopen, 5k weggooien als je de showroom uitrijdtquote:Op zondag 22 mei 2022 18:10 schreef laforest het volgende:
[..]
En hoeveel nieuwe BMW's heb jij gekocht en in gereden?
Precies, dus jouw mening is niet zo interessant dus over de nieuwe M2 en M4.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
0 natuurlijk, een nieuwe auto kopen, 5k weggooien als je de showroom uitrijdt
Wel 2x 2dehands gekocht van 5 jaar oud. Rijdt net zo goed als een nieuwe
Waar precies heb ik mijn mening over een nieuwe M2/M4 gegeven?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies, dus jouw mening is niet zo interessant dus over de nieuwe M2 en M4.
Waarom zit je dan deze en die Audi a3 advertentie zo aandachtig door te lezen?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou ik zou niet weten wat hier mooi aan is
[ afbeelding ]
Omdat ze mij worden opgedrongen door fok, ze springen op mijn scherm en ik klik daar vervolgens op.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan deze en die Audi a3 advertentie zo aandachtig door te lezen?
Nou daar zeg ik geen nee tegen! Komen die nichten van RTL4 mijn woonkamer dan gratis restylen?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen wier "wier" in de TT zetten![]()
Direct aanmelden voor een inrichting!
Ze komen gratis en voor niks je internet toegang afsluitenquote:Op zondag 22 mei 2022 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou daar zeg ik geen nee tegen! Komen die nichten van RTL4 mijn woonkamer dan gratis restylen?
Maar waarom klik je dan er op? Ben je op zoek naar een nieuwe auto, of ben je een beetje spastisch?quote:Op zondag 22 mei 2022 18:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze mij worden opgedrongen door fok, ze springen op mijn scherm en ik klik daar vervolgens op.
Met teleurstelling tot gevolg wegens diverse gebreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |