190000 pound. Ik ken de koersen niet, maar da's volgens mij ruim 2 ton.quote:
Dat komt volgend toernooi wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit steeds te wachten op het moment dat Van Rijthoven een enorme fluke blijkt, maar nog niets daarvan.
Oh netjes. Kan die first class vliegen voortaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
190000 pound. Ik ken de koersen niet, maar da's volgens mij ruim 2 ton.
Een 2-0 voorsprong gaat nog wel eens misquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:11 schreef superniger het volgende:
2-0 voor onze Tim van Rijthoven.
Dit is wel klaar.
Volgende ronde winnen en de weg naar de finale ligt open.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Volgende ronde ook een makkelijke tegenstander.
Tim verslaat Djoko, Botic verslaat Nadal. Komt goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Volgende ronde ook een makkelijke tegenstander.
Haasse ondertussen ook aan het shinen in Luedenscheidquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tim verslaat Djoko, Botic verslaat Nadal. Komt goed.
Blad bier.quote:
Is die ondertussen wat kilo's kwijt?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:35 schreef The_Undertone het volgende:
Ostapenko staat ze ondertussen heerlijk te raken tegen Begu. Die gaat er dus wel uit in de volgende ronde.
Nee, totaal niet. Maar op gras komt ze zo ver met die power..dat is niet normaal. Beetje Serena stijl. Als je haar laat lopen is het waardeloos, maar het is niet makkelijk om het initiatief te nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die ondertussen wat kilo's kwijt?
Mwah, het was met name in die derde set ineens helemaal weg... eerste twee sets was gewoon prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste service percentage moet flink omhoog volgende wedstrijd.
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Koele kikker hoor, mentaal sterk..
[ afbeelding ]
Ja die was slecht en had er weinig zin in. Geld is binnen...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste service percentage moet flink omhoog volgende wedstrijd. Aardige pot, maar Basilashvili was erg zwak.
Ik denk ook niet dat je tegen een Djoko 15 breakpoints haalt en als je daarnog niet eens de helft van benut dat het idd een moeilijk verhaal gaat worden..quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.
Wordt gewoon 6-0 6-0 6-1 voor Timquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Djokovic kan misschien nog afzeggen met een corona excuus, want dit is gespeeld in de 4e ronde.
Gaat er ook wel vol voor die 2e.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.
38% is best een prima percentage qua benutten van BP'squote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je tegen een Djoko 15 breakpoints haalt en als je daarnog niet eens de helft van benut dat het idd een moeilijk verhaal gaat worden..
Krajicek-Sampras flashbacksquote:
Sijsgod, de man zonder lachquote:
Of een percentage gebaseerd op de punten die verdiend worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij zal wel vast bedrag krijgen in plaats van percentage van het prijzengeld
Of hij krijgt een bonus aan het eind van het jaar aan de hand van de bereikte ranking.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Hij zal wel vast bedrag krijgen in plaats van percentage van het prijzengeld
Die is wel 2x zo breed inmiddels ja..quote:
Die heeft nog altijd meer titelsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hoe zal Haase zich voelen wanneer hij na zijn potje op de Challenger van Luedenscheid op zijn telefoon kijkt en ziet dat een Nederlander tijdens zijn slamdebuut Haase's beste prestatie ooit heeft overtroffen?
Ovitz.quote:
Mooi woord: 'boel' Verder stel je niet aanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kan jij niet naar je eigen onzinnige topics de boel lopen spammen?
Weten we nog niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:49 schreef tong80 het volgende:
Hou het serieus mensen. Hoe laat moet Tim tegen Novak?
Ik mag Novak zeggen.
Als Parry vs Jabeur klaar is volgens mijquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:49 schreef tong80 het volgende:
Hou het serieus mensen. Hoe laat moet Tim tegen Novak?
Ik mag Novak zeggen.
Nou, Jabeur is wel cool hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
De namen van de top-10 uit het damestennis zijn ook wel ronduit triest op Swiatek na..
Ja, inderdaad. Bij de vraag hoe veel GS'en hij nog kan winnen gaat het vooral om de halve finale en verder. Dit zijn bijna walkovers.quote:
Zul je zien dat deze niet op CC gespeeld word om Tim te plagen of omdat een brits iemand belangrijker gevonden word.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:48 schreef leukeditter het volgende:
novak mag blij zijn als hij een setje meekan
Normaal werden er wel punten gegeven.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:17 schreef Fietsertje70 het volgende:
Normaal werd er toch op zondag niet gespeeld op Wimbledon?
Goh een man wint eens een keer drie wedstrijden op rij na 18 jaar.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Goh een man wint eens een keer drie wedstrijden op rij na 18 jaar.
Gelijk hele slechte single spelers van 20 jaar geleden die overal opduiken.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:31 schreef eentwee het volgende:
Dat punt van De Minaur om op 2-1 in de 4e set te komen
Die is technisch ook echt een stuk minder geworden, die kroop vroeger toch nooit zo overdreven in elkaar bij de service?quote:
Botic 15 winners en 5 UE'squote:Op zaterdag 2 juli 2022 14:40 schreef Szura het volgende:
Raar dat deze set met 6-2 verloren gaat als je de spelverhoudingen ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |