Je weet alleen niet of hij misschien nog sneller kon. Verstappen liep steeds een beetje in, zonder het probleem van Leclerc, kon het gat misschien gelijk blijven of misschien zelfs uitlopen.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar was in de tijden niet zoveel van te merken, pas in de laatste rondes toen hij bewust vroeger leek te remmen
(in de sprintrace kon Max de tijden ook prima matchen trouwens)
Klopt, denk dat Max op alle compounds net wat minder was én de banden eerder versleten waren, maar heel groot was het verschil ook niet. in ieder geval niet te vergelijken met Brazilië vorig jaar, eerder met Bahrain/Australië dit jaarquote:Op maandag 11 juli 2022 12:43 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Je weet alleen niet of hij misschien nog sneller kon. Verstappen liep steeds een beetje in, zonder het probleem van Leclerc, kon het gat misschien gelijk blijven of misschien zelfs uitlopen.
dit ja, denk dat die laatste stint vrij gelijkwaardig was, met een sc ipv vsc had Verstappen misschien nog een gooi kunnen doen naar P1 maar je kan niet alles hebben, gewoon een verdiende overwinning voor Leclercquote:Op maandag 11 juli 2022 12:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, denk dat Max op alle compounds net wat minder was én de banden eerder versleten waren, maar heel groot was het verschil ook niet. in ieder geval niet te vergelijken met Brazilië vorig jaar, eerder met Bahrain/Australië dit jaar
Pakzeffelquote:Op maandag 11 juli 2022 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom wordt de race ineens hier nabesproken ipv in het live-topic? Dat is toch gewoon nog open?
Is een afweging die ze maken denk ik, als een bepaald onderdeel zwaarder is kan die netto misschien alsnog sneller zijnquote:Op maandag 11 juli 2022 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het van Red Bull wel vreemd dat upgrades gepaard gaan met gewichtstoename
Ik denk persoonlijk wel meer dan 1 keer dat ze nog 10 plekken straf gaan pakken. Sainz zal denk ik in Frankrijk wel een straf moeten incasseren en Leclerc gaat het met de huidige setup misschien tot aan de zomer volhouden, maar daarna zal die toch nog wel minimaal 2x een straf moeten pakkenquote:Op maandag 11 juli 2022 11:43 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari gaat sowieso nog een 10 plekken straf pakken i.v.m. de motoren en dat kan ze wel eens de kop gaan kosten. Afhankelijk van wanneer het moet/gaat gebeuren kan het echt van groot invloed zijn. De Ferrari is echt niet de vergelijken met de Mercedes met een nieuwe motor van vorig jaar. Dat was echt belachelijk.
uiteraard maar dan nog is het altijd zondequote:Op maandag 11 juli 2022 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een afweging die ze maken denk ik, als een bepaald onderdeel zwaarder is kan die netto misschien alsnog sneller zijn
Honda heeft vorig jaar al die cilinderkoppen aangepakt met het oog op de biofuel wat heter schijnt te worden bij verbranding, Ferrari heeft dat blijkbaar wat onderschat, daarom is het ook niet zo 1,2,3 opgelostquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop gewoon alleen nog maar op nog zoveel mooie races zoals deze van gisterenwant ik voorspel dat Max kampioen wordt.
Vergelijk alleen al eens even de reliability van de Ferrari vs. de RBPT. Daar stijgt de RBPT mijlenver bovenuit, want kijk ook eens naar vorig jaar, Max had geen enkele mechanische DNF met die Honda PU. Weet niet in hoeverre de motor van vorig jaar te vergelijken valt met dit jaar maar dit jaar zie ik ook een vrij betrouwbare motor.
Marginaal brandstoftoevoerprobleempje al lang opgelost dus daar gaan ze geen last meer van krijgen. En die motor gaat al helemaal niet exploderen.
die AT gaat voor geen meter, met dezelfde motorquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop gewoon alleen nog maar op nog zoveel mooie races zoals deze van gisterenwant ik voorspel dat Max kampioen wordt.
Vergelijk alleen al eens even de reliability van de Ferrari vs. de RBPT. Daar stijgt de RBPT mijlenver bovenuit, want kijk ook eens naar vorig jaar, Max had geen enkele mechanische DNF met die Honda PU. Weet niet in hoeverre de motor van vorig jaar te vergelijken valt met dit jaar maar dit jaar zie ik ook een vrij betrouwbare motor.
Marginaal brandstoftoevoerprobleempje al lang opgelost dus daar gaan ze geen last meer van krijgen. En die motor gaat al helemaal niet exploderen.
Het verbaast me echt dat AT er het hele seizoen al niet lekker bij zit. Ik had er wellicht meer van verwacht.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die AT gaat voor geen meter, met dezelfde motor
Het zou eerder nieuwswaardig zijn als Verstappen zonder enige penalty te pakken het seizoen uitrijdt, iets wat ik Mercedes nog eerder zie doen. Ik zie het nog wel gebeuren dat Verstappen, op het moment dat Leclerc een engine change aankondigt, Verstappen daarin meegaat. Al was het alleen al om een extra motor in de poule te krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:44 schreef Blik het volgende:
Ik denk persoonlijk wel meer dan 1 keer dat ze nog 10 plekken straf gaan pakken. Sainz zal denk ik in Frankrijk wel een straf moeten incasseren en Leclerc gaat het met de huidige setup misschien tot aan de zomer volhouden, maar daarna zal die toch nog wel minimaal 2x een straf moeten pakken
Ken je cabaret jongequote:
Valt wel mee.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:31 schreef Shodan het volgende:
[..]
Het zou eerder nieuwswaardig zijn als Verstappen zonder enige penalty te pakken het seizoen uitrijdt, iets wat ik Mercedes nog eerder zie doen. Ik zie het nog wel gebeuren dat Verstappen, op het moment dat Leclerc een engine change aankondigt, Verstappen daarin meegaat. Al was het alleen al om een extra motor in de poule te krijgen.
Irritant is dat een goede recente lijst met gewisselde componenten online amper te vinden is.
Paak zeffel!quote:
Oh fuck Leclerc zit al op 4quote:Op maandag 11 juli 2022 13:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk wel meer dan 1 keer dat ze nog 10 plekken straf gaan pakken. Sainz zal denk ik in Frankrijk wel een straf moeten incasseren en Leclerc gaat het met de huidige setup misschien tot aan de zomer volhouden, maar daarna zal die toch nog wel minimaal 2x een straf moeten pakken
Leclerc heeft wel een extra motor in zijn pool geplaatst vorige keer. Die kan weer even vooruitquote:Op maandag 11 juli 2022 15:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh fuck Leclerc zit al op 4die gaat dan nog wel minstens 2x een straf pakken. Max hooguit 1x, misschien mee met Leclerc als die zijn 2e straf pakt.
Sainz volgende GP al een straf waarschijnlijk ja.
Wel bizar dat AT al aan 3 en 4 zit, terwijl RB bij beide coureurs maar 2 motoren in de pool heeft.
nou ja eentje total loss dus heeft er ook maar 3quote:Op maandag 11 juli 2022 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Leclerc heeft wel een extra motor in zijn pool geplaatst vorige keer. Die kan weer even vooruit
zou het kunnen dat ze daar wat meer testen wat de limiet is?quote:Op maandag 11 juli 2022 15:50 schreef Evenstar het volgende:
Wel bizar dat AT al aan 3 en 4 zit, terwijl RB bij beide coureurs maar 2 motoren in de pool heeft.
Hij moest toen dat elektrische ding vervangen, dat leverde een gridstraf op, toen werd er maar gelijk een nieuwe motor bij gekomen. Hoewel er wel al twijfel was over de turbo, heeft hij iets meer ruimte voorlopig.quote:Op maandag 11 juli 2022 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja eentje total loss dus heeft er ook maar 3
Goede kans. Al valt het niet echt te zien in de topsnelheidquote:Op maandag 11 juli 2022 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou het kunnen dat ze daar wat meer testen wat de limiet is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |