Zonder verwijzing iddquote:Op zondag 3 juli 2022 12:49 schreef BE het volgende:
Ja, dat zou ook nog kunnen. En daar kan ik evt zonder verwijzing voor bellen toch?
Ik ben er een keer voor naar de huisarts gegaan. Die gaf toen aan dat ik ibuprofen moest slikken. Het ging na een paar dagen alweer een heel stuk beter. Daarna nog een aantal keren gehad en ook uit zichzelf overgegaan en ik heb toen geen pijnstillers meer geslikt. Ik denk dat het bij mij ook gerelateerd was aan stress.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef BE het volgende:
Even vragen naar de bekende weg, of mss wel een schop onder mijn kont.
Ik kreeg deze week last van mijn kaakgewricht(en) en onderkaak.
Inmiddels voelt het alsof mijn onderkaak naar voren gekomen is en krijg ik mijn kiezen niet meer op elkaar. En als ik het probeer doet het simpelweg zeer. (Ik krijg mij ondertanden echt nog maar net achter mijn boventanden.)
Ik had een bizar drukke werkweek met heel weinig slaap en mijn gevoel zegt me dat dit daar wellicht mee te maken kan hebben. Knarsen of klemmen 's nachts vanuit die spanning en stress.
What to do? Over 1,5 week gaan we voor 3wk op vakantie, dus als het spanning en stress is is dat wellicht het moment dat de boel weer ontspant. Of zou dat niet uit zichzelf gaan? En anders? Is dit iets voor de huisarts of voor de tandarts?
Het doet op zich als ik niks doe geen pijn, wel voelen de gewrichten aan beide kanten alsof er spanning op staat. Maar ik zou dit zo best lang vol kunnen houden.Het doet alleen maar pijn als ik mijn kaak in de juiste positie probeer te doen.
Dit zou ik ook zeggen.quote:
Zoek op Orofaciaal fysiotherapie, dat is wat je mogelijk zoekt...quote:
Koorts is gelukkig gezakt, schommelt rond de 38C. Hij kucht (hoesten kan ik het niet noemen) en voelt zich niet 100%. Maar wel goed genoeg om te gamen😆quote:Op zondag 3 juli 2022 19:20 schreef F_r het volgende:
@:amaranta hoe is het met je moeder? en de formatie rond?
Ik zag een jarige Juul gefeliciteerd nog
Mushanga hoe is het met je zoon?
Wij hebben nog niks gehoord over al dan niet vrij zijn. Halve school in spanning.quote:Op maandag 4 juli 2022 07:16 schreef Hupje het volgende:
Ik ben aan het duimen dat de boeren de route naar ons schoolreisje niet gaan blokkeren. Tot nu toe is de route vrij.
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Die schietpartij in KopenhagenSchoonzusje woont daar dus man heeft net gebeld. Ze doet daar altijd boodschappen en zou vandaag ook gaan. Maar er kwam iets tussen dus ze ging niet. Wat een mazzel.
Bij ons ook en ik maak me ook wat zorgen.quote:Op maandag 4 juli 2022 07:16 schreef Hupje het volgende:
Ik ben aan het duimen dat de boeren de route naar ons schoolreisje niet gaan blokkeren. Tot nu toe is de route vrij.
Spannend, hopelijk kunnen jullie gewoon gaan!quote:Op maandag 4 juli 2022 07:16 schreef Hupje het volgende:
Dan heb je toch een engeltje op je schouderquote:Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Die schietpartij in KopenhagenSchoonzusje woont daar dus man heeft net gebeld. Ze doet daar altijd boodschappen en zou vandaag ook gaan. Maar er kwam iets tussen dus ze ging niet. Wat een mazzel.
Jakkes, ziek zijn op vakantie is helemaal waardeloos. Beterschap!quote:Op maandag 4 juli 2022 08:35 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn een dag eerder terug van vakantie gekomen gisterenavond vanwege de boeren. Ik wilde met twee kleine kinderen en de nieuwe caravan het niet riskeren om uren vast te komen te staan.
In de week voor onze vakantie had ik buikgriep. Sinds zaterdagavond heb ik nu enorme buikpijn, inclusief kots en wc. Weer buikgriep dus... Wat een gedoe en timing ook.
Echt he? Geen idee waarom ze er niet was maar wat een geluk.quote:Op maandag 4 juli 2022 08:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dan heb je toch een engeltje op je schouder. Fijn dat ze in orde is! Een leverancier op mijn werk waar ik goed contact mee heb, woont ook in Kopenhagen. Maar geen idee waar precies natuurlijk. Ik ga toch maar even mailen naar hem vandaag.
Juul is standaard elke ochtend boos dat ze niet 1 van haar prinsessenjurken aan mag naar school.....Ik bereid me voor op een boze kleuter zo. Maar ik heb 3 jurken klaarhangen voor haar dus ze kan zo hoppa omkleden.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben sowieso wel klaar met die boeren-acties. Ga lekker op het Malieveld of plein demonstreren zodat de politiek het ziet/merkt. Bij de gewone burgers verliezen ze nu alleen maar aan sympathie, en die kunnen hier toch weinig aan doen nu.
Exode, hier is eigenlijk nooit iedereen verkleed, dus ze zal vast niet de enige zijn. Mijn oudste is er zo een die weigert zich te verkleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |