abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205220645
Kaakfysiotherapie?
  zondag 3 juli 2022 @ 12:49:03 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205220728
Ja, dat zou ook nog kunnen. En daar kan ik evt zonder verwijzing voor bellen toch?
  zondag 3 juli 2022 @ 12:50:31 #203
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_205220744
@BE dat had ik afgelopen winter ook. Ik heb een paar dagen paracetamol en ibuprofen geslikt, daarmee kon in mijn kaak wel in de goede houding houden. De dagen ervoor trok hij juist steeds verkeerd omdat dat de meest pijnloze houding was, maar natuurlijk niet praktisch. En het werd ook niks beter.

(Leek een beetje op wat ik ook in mijn schouder had en moest ik van de huisarts ook oplossen met pijnstillers, al kreeg ik toen Diclofenac)
pi_205220771
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:49 schreef BE het volgende:
Ja, dat zou ook nog kunnen. En daar kan ik evt zonder verwijzing voor bellen toch?
Zonder verwijzing idd
  zondag 3 juli 2022 @ 13:11:07 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205220943
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef BE het volgende:
Even vragen naar de bekende weg, of mss wel een schop onder mijn kont.
Ik kreeg deze week last van mijn kaakgewricht(en) en onderkaak.
Inmiddels voelt het alsof mijn onderkaak naar voren gekomen is en krijg ik mijn kiezen niet meer op elkaar. En als ik het probeer doet het simpelweg zeer. (Ik krijg mij ondertanden echt nog maar net achter mijn boventanden. :? )

Ik had een bizar drukke werkweek met heel weinig slaap en mijn gevoel zegt me dat dit daar wellicht mee te maken kan hebben. Knarsen of klemmen 's nachts vanuit die spanning en stress.
What to do? Over 1,5 week gaan we voor 3wk op vakantie, dus als het spanning en stress is is dat wellicht het moment dat de boel weer ontspant. Of zou dat niet uit zichzelf gaan? En anders? Is dit iets voor de huisarts of voor de tandarts? :?

Het doet op zich als ik niks doe geen pijn, wel voelen de gewrichten aan beide kanten alsof er spanning op staat. Maar ik zou dit zo best lang vol kunnen houden. :@ Het doet alleen maar pijn als ik mijn kaak in de juiste positie probeer te doen. :+
Ik ben er een keer voor naar de huisarts gegaan. Die gaf toen aan dat ik ibuprofen moest slikken. Het ging na een paar dagen alweer een heel stuk beter. Daarna nog een aantal keren gehad en ook uit zichzelf overgegaan en ik heb toen geen pijnstillers meer geslikt. Ik denk dat het bij mij ook gerelateerd was aan stress.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 juli 2022 @ 14:26:57 #206
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_205221575
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:40 schreef F_r het volgende:
Kaakfysiotherapie?
Dit zou ik ook zeggen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 3 juli 2022 @ 14:52:44 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205221820
Tx ladies! Hier kan ik iig al iets mee! :Y
  zondag 3 juli 2022 @ 16:56:37 #208
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205224098
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:52 schreef BE het volgende:
Tx ladies! Hier kan ik iig al iets mee! :Y
Zoek op Orofaciaal fysiotherapie, dat is wat je mogelijk zoekt... :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_205226850
@amaranta hoe is het met je moeder? en de formatie rond?
Ik zag een jarige Juul gefeliciteerd nog
Mushanga hoe is het met je zoon?
pi_205228965
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:20 schreef F_r het volgende:
@:amaranta hoe is het met je moeder? en de formatie rond?
Ik zag een jarige Juul gefeliciteerd nog
Mushanga hoe is het met je zoon?
Koorts is gelukkig gezakt, schommelt rond de 38C. Hij kucht (hoesten kan ik het niet noemen) en voelt zich niet 100%. Maar wel goed genoeg om te gamen😆
Eten gaat niet geweldig en daardoor weet ik dat ie ziekig is.

Ggd zei dat ze ervan uitgaan dat hij na donderdag niet meer besmettelijk is. Dus doe ik dan nog wel een test. Voor de zekerheid *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205229019
Die schietpartij in Kopenhagen ;( Schoonzusje woont daar dus man heeft net gebeld. Ze doet daar altijd boodschappen en zou vandaag ook gaan. Maar er kwam iets tussen dus ze ging niet. Wat een mazzel.
If they say
  maandag 4 juli 2022 @ 07:01:13 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205230889
Wat eng Mushanga
pi_205230921
Ik ben aan het duimen dat de boeren de route naar ons schoolreisje niet gaan blokkeren. Tot nu toe is de route vrij.
pi_205231026
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 07:16 schreef Hupje het volgende:
Ik ben aan het duimen dat de boeren de route naar ons schoolreisje niet gaan blokkeren. Tot nu toe is de route vrij.
Wij hebben nog niks gehoord over al dan niet vrij zijn. Halve school in spanning.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205231061
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Die schietpartij in Kopenhagen ;( Schoonzusje woont daar dus man heeft net gebeld. Ze doet daar altijd boodschappen en zou vandaag ook gaan. Maar er kwam iets tussen dus ze ging niet. Wat een mazzel.
:X Dat is eng.. gelukkig was ze niet aanwezig.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205231223
quote:
Bij ons ook en ik maak me ook wat zorgen.
  maandag 4 juli 2022 @ 08:35:56 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205231266
Wij zijn een dag eerder terug van vakantie gekomen gisterenavond vanwege de boeren. Ik wilde met twee kleine kinderen en de nieuwe caravan het niet riskeren om uren vast te komen te staan.

In de week voor onze vakantie had ik buikgriep. Sinds zaterdagavond heb ik nu enorme buikpijn, inclusief kots en wc. Weer buikgriep dus... Wat een gedoe en timing ook.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205231285
quote:
Spannend, hopelijk kunnen jullie gewoon gaan!

@Tink89 beterschap!

@Mushanga71, gelukkig dat ze niet in dat winkelcentrum was.
Fake it till you make it...
pi_205231349
Wat een gezeik met die boeren. Hopelijk laten ze Schiphol met rust, niet omdat ik ga vliegen maar omdat ik vrees dat het dan echt een nare confrontatie gaat worden.

En ik voelde me vanochtend even een waardeloze moeder, het is juffen/meesterdag bij de kleuters. Dus alle kinderen stonden verkleed en met een cadeautje voor de juf op het schoolplein behalve Juul :@ We hebben het bericht gewoon gehad, maar het is niet blijven hangen.
Ik zag haar verbaasd rondkijken naar al die kinderen in prinsessenjurk en ridders en en en.
Gelukkig eet ze zo thuis boterhammen, hijs ik haar dan wel in een prinsessenjurk.
pi_205231361
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Dan heb je toch een engeltje op je schouder :o. Fijn dat ze in orde is! Een leverancier op mijn werk waar ik goed contact mee heb, woont ook in Kopenhagen. Maar geen idee waar precies natuurlijk. Ik ga toch maar even mailen naar hem vandaag.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205231378
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 08:35 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn een dag eerder terug van vakantie gekomen gisterenavond vanwege de boeren. Ik wilde met twee kleine kinderen en de nieuwe caravan het niet riskeren om uren vast te komen te staan.

In de week voor onze vakantie had ik buikgriep. Sinds zaterdagavond heb ik nu enorme buikpijn, inclusief kots en wc. Weer buikgriep dus... Wat een gedoe en timing ook.
Jakkes, ziek zijn op vakantie is helemaal waardeloos. Beterschap!

@exode, dat zou mij ook kunnen gebeuren :*.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205231512
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 08:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dan heb je toch een engeltje op je schouder :o. Fijn dat ze in orde is! Een leverancier op mijn werk waar ik goed contact mee heb, woont ook in Kopenhagen. Maar geen idee waar precies natuurlijk. Ik ga toch maar even mailen naar hem vandaag.
Echt he? Geen idee waarom ze er niet was maar wat een geluk.
Zou hem idd ffies mailen. Drie doden en 6 zwaar gewonden :'(
De bezoekers werden gister ook opgeroepen om het thuisfront te laten weten dat ze veilig waren. Blijft bizar.

@Hupje, @Vanyel en @Roosje84, duimen maar dat schoolreisje door gaat! Hoorde van een vriendin dat er laatst bussen waren omgekeerd vanwege blokkades. Zit je dan met kids in een bus ;(

Ben een beetje klaar met die Booligans.

@Tink89, beterschap!

@exode, zou me er niet druk om maken. Het is Juuls eerste week, dan is het voor jullie ook nog ffies inkomen. En een halve dag een prinsessenjurk is óók leuk :Y

Zei ik gister dat zoon kucht en ik het geen hoesten kon noemen? Haha :')
If they say
pi_205231988
Ik ben sowieso wel klaar met die boeren-acties. Ga lekker op het Malieveld of plein demonstreren zodat de politiek het ziet/merkt. Bij de gewone burgers verliezen ze nu alleen maar aan sympathie, en die kunnen hier toch weinig aan doen nu.

Exode, hier is eigenlijk nooit iedereen verkleed, dus ze zal vast niet de enige zijn. Mijn oudste is er zo een die weigert zich te verkleden :)
pi_205232016
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben sowieso wel klaar met die boeren-acties. Ga lekker op het Malieveld of plein demonstreren zodat de politiek het ziet/merkt. Bij de gewone burgers verliezen ze nu alleen maar aan sympathie, en die kunnen hier toch weinig aan doen nu.

Exode, hier is eigenlijk nooit iedereen verkleed, dus ze zal vast niet de enige zijn. Mijn oudste is er zo een die weigert zich te verkleden :)
Juul is standaard elke ochtend boos dat ze niet 1 van haar prinsessenjurken aan mag naar school.....Ik bereid me voor op een boze kleuter zo. Maar ik heb 3 jurken klaarhangen voor haar dus ze kan zo hoppa omkleden.

B deed altijd gewoon een voetbalshirt aan, die vond dat ook voldoende.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:15:57 #225
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205232726
Er is ook zoveel deze week. Ik moet een agenda bijhouden. Maandag geknutselde theezakjes inleveren voor het kado voor juffendag, dinsdag zijn uitnodigingen uitdelen, woensdag milkshakes maken, donderdag verkleden en zelf mee naar school voor de gezamenlijke juffendag-en-tevens-laatste-schooldag-viering. Vrijdag vrij. 8)7 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')