abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205219770
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 10:41 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik heb een trampstamp die niemand ziet, want geen bikinibody :') Maar ikzelf loer inderdaad elke keer voor of na het douchen even in de spiegel O+
How to get a bikinibody? Buy a bikini and put it on your body.

Ik heb jarenlang badpakken aangetrokken en toevallig dacht ik van de week: ik koop 2 mooie bikini’s en ga die rocken 8-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_205220013
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
How to get a bikinibody? Buy a bikini and put it on your body.

Ik heb jarenlang badpakken aangetrokken en toevallig dacht ik van de week: ik koop 2 mooie bikini’s en ga die rocken 8-)
Helemaal mee eens, maar m'n hoofd werkt op dat vlak niet altijd goed mee.. ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205220553
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 11:43 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, maar m'n hoofd werkt op dat vlak niet altijd goed mee.. ;)
Als je jezelf daar niet lekker bij voelt, moet je het vooral niet doen. :)
  zondag 3 juli 2022 @ 12:36:16 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205220606
Even vragen naar de bekende weg, of mss wel een schop onder mijn kont.
Ik kreeg deze week last van mijn kaakgewricht(en) en onderkaak.
Inmiddels voelt het alsof mijn onderkaak naar voren gekomen is en krijg ik mijn kiezen niet meer op elkaar. En als ik het probeer doet het simpelweg zeer. (Ik krijg mij ondertanden echt nog maar net achter mijn boventanden. :? )

Ik had een bizar drukke werkweek met heel weinig slaap en mijn gevoel zegt me dat dit daar wellicht mee te maken kan hebben. Knarsen of klemmen 's nachts vanuit die spanning en stress.
What to do? Over 1,5 week gaan we voor 3wk op vakantie, dus als het spanning en stress is is dat wellicht het moment dat de boel weer ontspant. Of zou dat niet uit zichzelf gaan? En anders? Is dit iets voor de huisarts of voor de tandarts? :?

Het doet op zich als ik niks doe geen pijn, wel voelen de gewrichten aan beide kanten alsof er spanning op staat. Maar ik zou dit zo best lang vol kunnen houden. :@ Het doet alleen maar pijn als ik mijn kaak in de juiste positie probeer te doen. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 03-07-2022 12:49:23 ]
pi_205220645
Kaakfysiotherapie?
  zondag 3 juli 2022 @ 12:49:03 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205220728
Ja, dat zou ook nog kunnen. En daar kan ik evt zonder verwijzing voor bellen toch?
  zondag 3 juli 2022 @ 12:50:31 #203
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_205220744
@BE dat had ik afgelopen winter ook. Ik heb een paar dagen paracetamol en ibuprofen geslikt, daarmee kon in mijn kaak wel in de goede houding houden. De dagen ervoor trok hij juist steeds verkeerd omdat dat de meest pijnloze houding was, maar natuurlijk niet praktisch. En het werd ook niks beter.

(Leek een beetje op wat ik ook in mijn schouder had en moest ik van de huisarts ook oplossen met pijnstillers, al kreeg ik toen Diclofenac)
pi_205220771
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:49 schreef BE het volgende:
Ja, dat zou ook nog kunnen. En daar kan ik evt zonder verwijzing voor bellen toch?
Zonder verwijzing idd
  zondag 3 juli 2022 @ 13:11:07 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205220943
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef BE het volgende:
Even vragen naar de bekende weg, of mss wel een schop onder mijn kont.
Ik kreeg deze week last van mijn kaakgewricht(en) en onderkaak.
Inmiddels voelt het alsof mijn onderkaak naar voren gekomen is en krijg ik mijn kiezen niet meer op elkaar. En als ik het probeer doet het simpelweg zeer. (Ik krijg mij ondertanden echt nog maar net achter mijn boventanden. :? )

Ik had een bizar drukke werkweek met heel weinig slaap en mijn gevoel zegt me dat dit daar wellicht mee te maken kan hebben. Knarsen of klemmen 's nachts vanuit die spanning en stress.
What to do? Over 1,5 week gaan we voor 3wk op vakantie, dus als het spanning en stress is is dat wellicht het moment dat de boel weer ontspant. Of zou dat niet uit zichzelf gaan? En anders? Is dit iets voor de huisarts of voor de tandarts? :?

Het doet op zich als ik niks doe geen pijn, wel voelen de gewrichten aan beide kanten alsof er spanning op staat. Maar ik zou dit zo best lang vol kunnen houden. :@ Het doet alleen maar pijn als ik mijn kaak in de juiste positie probeer te doen. :+
Ik ben er een keer voor naar de huisarts gegaan. Die gaf toen aan dat ik ibuprofen moest slikken. Het ging na een paar dagen alweer een heel stuk beter. Daarna nog een aantal keren gehad en ook uit zichzelf overgegaan en ik heb toen geen pijnstillers meer geslikt. Ik denk dat het bij mij ook gerelateerd was aan stress.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 3 juli 2022 @ 14:26:57 #206
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_205221575
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:40 schreef F_r het volgende:
Kaakfysiotherapie?
Dit zou ik ook zeggen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 3 juli 2022 @ 14:52:44 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205221820
Tx ladies! Hier kan ik iig al iets mee! :Y
  zondag 3 juli 2022 @ 16:56:37 #208
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205224098
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 14:52 schreef BE het volgende:
Tx ladies! Hier kan ik iig al iets mee! :Y
Zoek op Orofaciaal fysiotherapie, dat is wat je mogelijk zoekt... :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_205226850
@amaranta hoe is het met je moeder? en de formatie rond?
Ik zag een jarige Juul gefeliciteerd nog
Mushanga hoe is het met je zoon?
pi_205228965
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 19:20 schreef F_r het volgende:
@:amaranta hoe is het met je moeder? en de formatie rond?
Ik zag een jarige Juul gefeliciteerd nog
Mushanga hoe is het met je zoon?
Koorts is gelukkig gezakt, schommelt rond de 38C. Hij kucht (hoesten kan ik het niet noemen) en voelt zich niet 100%. Maar wel goed genoeg om te gamen😆
Eten gaat niet geweldig en daardoor weet ik dat ie ziekig is.

Ggd zei dat ze ervan uitgaan dat hij na donderdag niet meer besmettelijk is. Dus doe ik dan nog wel een test. Voor de zekerheid *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205229019
Die schietpartij in Kopenhagen ;( Schoonzusje woont daar dus man heeft net gebeld. Ze doet daar altijd boodschappen en zou vandaag ook gaan. Maar er kwam iets tussen dus ze ging niet. Wat een mazzel.
If they say
  maandag 4 juli 2022 @ 07:01:13 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205230889
Wat eng Mushanga
pi_205230921
Ik ben aan het duimen dat de boeren de route naar ons schoolreisje niet gaan blokkeren. Tot nu toe is de route vrij.
pi_205231026
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 07:16 schreef Hupje het volgende:
Ik ben aan het duimen dat de boeren de route naar ons schoolreisje niet gaan blokkeren. Tot nu toe is de route vrij.
Wij hebben nog niks gehoord over al dan niet vrij zijn. Halve school in spanning.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205231061
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Die schietpartij in Kopenhagen ;( Schoonzusje woont daar dus man heeft net gebeld. Ze doet daar altijd boodschappen en zou vandaag ook gaan. Maar er kwam iets tussen dus ze ging niet. Wat een mazzel.
:X Dat is eng.. gelukkig was ze niet aanwezig.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205231223
quote:
Bij ons ook en ik maak me ook wat zorgen.
  maandag 4 juli 2022 @ 08:35:56 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205231266
Wij zijn een dag eerder terug van vakantie gekomen gisterenavond vanwege de boeren. Ik wilde met twee kleine kinderen en de nieuwe caravan het niet riskeren om uren vast te komen te staan.

In de week voor onze vakantie had ik buikgriep. Sinds zaterdagavond heb ik nu enorme buikpijn, inclusief kots en wc. Weer buikgriep dus... Wat een gedoe en timing ook.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205231285
quote:
Spannend, hopelijk kunnen jullie gewoon gaan!

@Tink89 beterschap!

@Mushanga71, gelukkig dat ze niet in dat winkelcentrum was.
Fake it till you make it...
pi_205231349
Wat een gezeik met die boeren. Hopelijk laten ze Schiphol met rust, niet omdat ik ga vliegen maar omdat ik vrees dat het dan echt een nare confrontatie gaat worden.

En ik voelde me vanochtend even een waardeloze moeder, het is juffen/meesterdag bij de kleuters. Dus alle kinderen stonden verkleed en met een cadeautje voor de juf op het schoolplein behalve Juul :@ We hebben het bericht gewoon gehad, maar het is niet blijven hangen.
Ik zag haar verbaasd rondkijken naar al die kinderen in prinsessenjurk en ridders en en en.
Gelukkig eet ze zo thuis boterhammen, hijs ik haar dan wel in een prinsessenjurk.
pi_205231361
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 22:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Dan heb je toch een engeltje op je schouder :o. Fijn dat ze in orde is! Een leverancier op mijn werk waar ik goed contact mee heb, woont ook in Kopenhagen. Maar geen idee waar precies natuurlijk. Ik ga toch maar even mailen naar hem vandaag.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205231378
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 08:35 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn een dag eerder terug van vakantie gekomen gisterenavond vanwege de boeren. Ik wilde met twee kleine kinderen en de nieuwe caravan het niet riskeren om uren vast te komen te staan.

In de week voor onze vakantie had ik buikgriep. Sinds zaterdagavond heb ik nu enorme buikpijn, inclusief kots en wc. Weer buikgriep dus... Wat een gedoe en timing ook.
Jakkes, ziek zijn op vakantie is helemaal waardeloos. Beterschap!

@exode, dat zou mij ook kunnen gebeuren :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205231512
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 08:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dan heb je toch een engeltje op je schouder :o. Fijn dat ze in orde is! Een leverancier op mijn werk waar ik goed contact mee heb, woont ook in Kopenhagen. Maar geen idee waar precies natuurlijk. Ik ga toch maar even mailen naar hem vandaag.
Echt he? Geen idee waarom ze er niet was maar wat een geluk.
Zou hem idd ffies mailen. Drie doden en 6 zwaar gewonden :'(
De bezoekers werden gister ook opgeroepen om het thuisfront te laten weten dat ze veilig waren. Blijft bizar.

@Hupje, @Vanyel en @Roosje84, duimen maar dat schoolreisje door gaat! Hoorde van een vriendin dat er laatst bussen waren omgekeerd vanwege blokkades. Zit je dan met kids in een bus ;(

Ben een beetje klaar met die Booligans.

@Tink89, beterschap!

@exode, zou me er niet druk om maken. Het is Juuls eerste week, dan is het voor jullie ook nog ffies inkomen. En een halve dag een prinsessenjurk is óók leuk :Y

Zei ik gister dat zoon kucht en ik het geen hoesten kon noemen? Haha :')
If they say
pi_205231988
Ik ben sowieso wel klaar met die boeren-acties. Ga lekker op het Malieveld of plein demonstreren zodat de politiek het ziet/merkt. Bij de gewone burgers verliezen ze nu alleen maar aan sympathie, en die kunnen hier toch weinig aan doen nu.

Exode, hier is eigenlijk nooit iedereen verkleed, dus ze zal vast niet de enige zijn. Mijn oudste is er zo een die weigert zich te verkleden :)
pi_205232016
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben sowieso wel klaar met die boeren-acties. Ga lekker op het Malieveld of plein demonstreren zodat de politiek het ziet/merkt. Bij de gewone burgers verliezen ze nu alleen maar aan sympathie, en die kunnen hier toch weinig aan doen nu.

Exode, hier is eigenlijk nooit iedereen verkleed, dus ze zal vast niet de enige zijn. Mijn oudste is er zo een die weigert zich te verkleden :)
Juul is standaard elke ochtend boos dat ze niet 1 van haar prinsessenjurken aan mag naar school.....Ik bereid me voor op een boze kleuter zo. Maar ik heb 3 jurken klaarhangen voor haar dus ze kan zo hoppa omkleden.

B deed altijd gewoon een voetbalshirt aan, die vond dat ook voldoende.
  maandag 4 juli 2022 @ 11:15:57 #225
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205232726
Er is ook zoveel deze week. Ik moet een agenda bijhouden. Maandag geknutselde theezakjes inleveren voor het kado voor juffendag, dinsdag zijn uitnodigingen uitdelen, woensdag milkshakes maken, donderdag verkleden en zelf mee naar school voor de gezamenlijke juffendag-en-tevens-laatste-schooldag-viering. Vrijdag vrij. 8)7 8)7
  maandag 4 juli 2022 @ 11:18:56 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205232773
En ja, mijn kind is in september jarig, maar wilde nu al uitnodigingen uitdelen. We zijn iig op tijd :') En iedereen kan.
pi_205234011
Hier is het ook al de laatste week voor de zomervakantie, dus inderdaad druk met allerlei 'dingen'. Schoonmaken in de klas, speelgoeddag, juffendag... en dan ook nog een groep 8er die vanaf woensdagmiddag vrij is. Met die groep 8er ga ik a.s. donderdag naar de Efteling en vrijdag shoppen als afsluiter van haar basisschoolperiode. O+
pi_205234069
Defenitieve schoolgids voor volgend jaar binnen. B en Juul hebben volgend jaar maar 2 studiemiddagen. Wat een wereld van verschil met andere scholen. Ik zou ook wel eens een studiedag met die kinderen willen :@

Het valt me vooral op dat die laatste weken van school veel van ouders wordt gevraagd. Het is al 5 weken lang elke week minstens 1 keer prijs. Wat dat betreft was de Corona periode wel lekker rustig :P
pi_205234293
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 11:18 schreef Quoi het volgende:
En ja, mijn kind is in september jarig, maar wilde nu al uitnodigingen uitdelen. We zijn iig op tijd :') En iedereen kan.
Ooh wat heerlijk. :D
Je mag tegen die tijd iedereen wel een reminder sturen. :+
  maandag 4 juli 2022 @ 13:27:02 #230
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_205234410
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:51 schreef exode het volgende:
Defenitieve schoolgids voor volgend jaar binnen. B en Juul hebben volgend jaar maar 2 studiemiddagen. Wat een wereld van verschil met andere scholen. Ik zou ook wel eens een studiedag met die kinderen willen
Ik mag blij zijn als we die binnen hebben voor het begin van het schooljaar :P

Hier meestal 4 studiedagen. Maar afgelopen jaar niet gelijk met die van puber, dus dan heb je er wat minder aan met zijn allen.
pi_205234881
Onze AH bestelling van morgen is geannuleerd. Iemand een trekker te leen? Ga ik het wel even halen bij het distributiecentrum.
pi_205234933
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 14:11 schreef exode het volgende:
Onze AH bestelling van morgen is geannuleerd. Iemand een trekker te leen? Ga ik het wel even halen bij het distributiecentrum.
Beter neem je een tank >:)
Maar tis écht kut. Ik moet mn bestelling morgen ook krijgen maar weet niet of dat gaat lukken :{

Net nog maar een thuistest er tegenaan gegooid. Nog steeds negatief :+
If they say
  maandag 4 juli 2022 @ 14:20:26 #233
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_205234959
quote:
Als je vandaag de wekelijkse boodschappen ging halen bij de Lidl kon je ook wel terug naar huis. Er stond vast ergens een trekker voor de vrachtauto met groente/fruit en voorraden.

Maar als boerendochter snap ik de boosheid wel. Die supermarkten nemen ook gewoon een groot deel van de prijs die wij betalen en dan kun je als boer niet eens vernieuwen. Dat hele systeem is brak.
pi_205235035
Ik las vorige week een goed draadje over de boeren, stikstof en de boosheid. Daarna snapte ik er eindelijk meer van. Kort door de bocht heeft de overheid gefaald en de boeren doen al jaren alsof hun neus bloedt.

Ah oh die boodschappen zijn geen issue hoor. Ik haal zo wel wat en de rest laat ik dan later deze week wel bezorgen. Maar het is zo typisch dat al deze acties juist de burgers raakt.
pi_205235346
Beide hebben fouten gemaakt. Daar staan wij burgers buiten maar zijn wel degenen die nu de shit :') ervan op ons bord krijgen.

En ik zit wél met mn boodschappen. Iets met niet kunnen tillen.

Voor zover ik kan zien zijn er geen blokkades op de routes naar de zaken. Laatst hadden ze een kruising geblokkeerd maar toen was man al thuis. En dít vind ik dus niet kunnen. Als de zaak onbereikbaar is, kunnen we niet open en we zitten al in genoeg ellende door de vorige crisis :X
If they say
pi_205236876
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:51 schreef exode het volgende:
Defenitieve schoolgids voor volgend jaar binnen. B en Juul hebben volgend jaar maar 2 studiemiddagen. Wat een wereld van verschil met andere scholen. Ik zou ook wel eens een studiedag met die kinderen willen :@

Het valt me vooral op dat die laatste weken van school veel van ouders wordt gevraagd. Het is al 5 weken lang elke week minstens 1 keer prijs. Wat dat betreft was de Corona periode wel lekker rustig :P
Hebben ze dan misschien een extra week vakantie? Ik hoor verschillende scholen die studiedagen opsparen en dan in juni 1 alle studiedagen dus een week vakantie doen.

Hier nog even afwachten wat de studiedagen gaan doen. Er is een tijd terug wel een bericht geweest dat groep 3 en 4 niet meer op vrijdag om 12.00 vrij zijn maar ook om 14.45. En dat dat te maken had met het aantal studiedagen in de bovenbouw. Omdat de leerlingen anders niet aan het aantal lesuren kwamen die ze in alle jaren gemaakt moeten hebben ofzo.

Hier is wel de klasindeling bekend. Beide kinderen hebben de zelfde leerkracht waar ze beiden heel blij mee zijn. Vooral de oudste. Die was dit jaar al heel blij met ‘een leraar die ons snapt’. Hij had die afgelopen jaar deeltijd en komend jaar voltijd (en het is ook de docent van de verdiepte groep).
En de jongste noemde laatst als eerste de naam van de juf toen ik vroeg bij wie ze hoopte in de klas te zitten komend jaar.

@Mushanga71 beterschap!

Hier trouwens een klein beetje van de boerenprotesten meegekregen. Na met de kinderen een klein beetje geshopt te hebben afgesproken een broodje te halen bij de Subway. En daarom over de snelweg naar huis (anders is binnendoor korter maar deze zit vlakbij de oprit). Maar tussen de afrit en de oprit stonden al wat boeren (met een hele hoop polizei). We konden de snelweg nog wel op net voorbij de boeren. En alles wat op de snelweg zat kon er daar af en weer op.

Toen ik na het eten thuis keek zag ik dat er ondertussen 10 km file stond met 88 minuten vertraging. Dus ik verwacht dat het nog wat verder dicht gezet hadden.. ik zou gelukkig nog hebben kunnen draaien mocht het net wat verder vast gestaan hebben.
pi_205236940
Nee Hillie, geen extra vakantiedagen. Op deze school sowieso nooit dagen steeds alleen een middag. Verloofde zei dat ze dan vast te weinig uren maken op jaarbasis maar wat dat inzit? Geen idee. B is wel vrij op woensdagmiddag en vrijdagmiddag.

Ik zou dat echt heel fijn vinden, minstens 1 dag per schooljaar vrij buiten de vakanties en weekenden. Maar ik hoor om me heen altijd alleen maar klagen over de vele studiedagen _O-
pi_205236973
Ik vind het zelf ook fijn. Maar ik heb wisselende werkdagen en hoef dus geen snipperdagen in te leveren, ik werk die week dan gewoon een andere dag.
Hier waren eerst de studiedagen allemaal op maandag of vrijdag zodat je een lang weekend weg kan gaan een keer. Maar afgelopen jaar was dat geen enkele keer (alleen vandaag met de kermis).
En daags na Sinterklaas. Maar ook dat was dit jaar niet. Dus ik ben benieuwd komend jaar. We zullen het komende week wel ergens door krijgen denk ik.

Studiemiddag vind ik wel echt nutteloos trouwens. Daar zou ik minder blij mee zijn omdat dat (voor mij) geen nut heeft om dan iets te gaan doen. Dan zou ik het meer als ‘last’ ervaren denk ik. (Ook niet echt natuurlijk, maar ook geen voordeel)
pi_205237171
Wij hadden dit schooljaar 14 studiedagen :')
pi_205237549
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:38 schreef exode het volgende:
Nee Hillie, geen extra vakantiedagen. Op deze school sowieso nooit dagen steeds alleen een middag. Verloofde zei dat ze dan vast te weinig uren maken op jaarbasis maar wat dat inzit? Geen idee. B is wel vrij op woensdagmiddag en vrijdagmiddag.

Ik zou dat echt heel fijn vinden, minstens 1 dag per schooljaar vrij buiten de vakanties en weekenden. Maar ik hoor om me heen altijd alleen maar klagen over de vele studiedagen _O-
Mijn oudste gaat al vanaf de kleuters ma, Di, do, vr van 845-15 continu rooster en op woensdag tot 1230. Als ik dan hoor dat B twee middagen vrij heeft lijkt mij dat dat het verschil in zit plus de langere lunchpauze vermoed ik. Las iets over Juul die thuis komt lunchen. Denk dat dat op jaarbasis best wat scheelt.

Dochterlief had bij de kleuters wel om de vrijdag vrij en in groep 3 tot de herfstvakantie.
pi_205238094
Dit is de uitleg die we hadden gekregen over de uren die gemaakt moeten worden en hoe ze het nu gaan verdelen (hier geen probleem meer want ze zijn groep 4 al even voorbij, maar voor verschillende ouders kwam het als een minder fijne verrassing begreep ik, ik zou er zelf niet zo’n probleem mee gehad hebben).
Ik weet dat andere scholen hier in de buurt de kleuter jaren op vrijdag helemaal vrij zijn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben hier overigens continue rooster op ma di do vr. Dan hebben ze 45 minuten pauze in de middag

[ Bericht 6% gewijzigd door hilliebillie op 04-07-2022 19:55:01 ]
  Moderator / Colorchick maandag 4 juli 2022 @ 19:49:39 #242
382129 crew  Donna
pi_205238373
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:36 schreef hilliebillie het volgende:
Dit is de uitleg die we hadden gekregen over de uren die gemaakt moeten worden en hoe ze het nu gaan verdelen (hier geen probleem meer want ze zijn groep 4 al even voorbij, maar voor verschillende ouders kwam het als een minder fijne verrassing begreep ik, ik zou er zelf niet zo’n probleem mee gehad hebben).
Ik weet dat andere scholen hier in de buurt de kleuter jaren op vrijdag helemaal vrij zijn

Dat heeft mijn werkgever ook met zijn zoontje idd.

Hij vroeg mij laatst hoe ik dat eigenlijk deed op vrijdag (want dan ben ik op kantoor). Hij dacht dat de mijne ook vrij waren haha.

Hier is het MA-DO 8:30 - 14:15 en VRIJ 8:30 - 12:00 tot en met groep 4.
En dan vanaf groep 5 elke dag van 8:30 tot 14:15

Ben nog altijd verbaast dat er door het land zoveel variatie in zit.
pi_205238453
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:44 schreef hilliebillie het volgende:
Ik vind het zelf ook fijn. Maar ik heb wisselende werkdagen en hoef dus geen snipperdagen in te leveren, ik werk die week dan gewoon een andere dag.
Hier waren eerst de studiedagen allemaal op maandag of vrijdag zodat je een lang weekend weg kan gaan een keer. Maar afgelopen jaar was dat geen enkele keer (alleen vandaag met de kermis).
En daags na Sinterklaas. Maar ook dat was dit jaar niet. Dus ik ben benieuwd komend jaar. We zullen het komende week wel ergens door krijgen denk ik.

Studiemiddag vind ik wel echt nutteloos trouwens. Daar zou ik minder blij mee zijn omdat dat (voor mij) geen nut heeft om dan iets te gaan doen. Dan zou ik het meer als ‘last’ ervaren denk ik. (Ook niet echt natuurlijk, maar ook geen voordeel)
Klopt, het is juist meer regelen.

Maar het zal vast in de uren zitten. B zit in groep 4 en heeft 3 dagen van 08:30 tot 12 en van 13 tot 15 uur. 1 dag van 08:30 tot 12:15 en de 1 dag van 08:30 tot 12. Vanaf groep 5 gaan ze vrijdagmiddag ook naar school.
pi_205238604
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:53 schreef exode het volgende:

[..]
Klopt, het is juist meer regelen.

Maar het zal vast in de uren zitten. B zit in groep 4 en heeft 3 dagen van 08:30 tot 12 en van 13 tot 15 uur. 1 dag van 08:30 tot 12:15 en de 1 dag van 08:30 tot 12. Vanaf groep 5 gaan ze vrijdagmiddag ook naar school.
Dan zittende qua tijden op hetzelfde als dat ze hier zaten (want hier 45 min pauze in de middag en 15 minuten eerder vrij dan bij jullie). Maar hier altijd wel studiedagen gehad. Dus ben ook benieuwd of ze die nu meer gaan hebben als eerst of dat het wel mee valt. Afgelopen jaar hadden ze er 5,5 (de middag voor de zomervakantie zijn ze ook vrij)

(En dan de dag na Hemelvaart en nog ergens zo’n dag vrij, maar dat was geen studiedag voor de leraren dus die stonden niet in dat rijtje)
En 12 weken vakantie
pi_205238866
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:36 schreef hilliebillie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben hier overigens continue rooster op ma di do vr. Dan hebben ze 45 minuten pauze in de middag
Wat een verschil zeg. Hier hebben ze tot en met groep 4 anderhalf en daarna 2 uur per week minder dan die van jullie. Ook continurooster op lange dagen.
Zou m dat dan in de pauzes zitten of in de studiedagen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205238914
Hier zijn 10 studiedagen per jaar en een extra week vrij met Hemelvaart. De meeste studiedagen vallen op woensdag en dan is Sjaak toch al thuis, dus ik krijg er weinig van mee. Maar die extra week vrij gaan we altijd lekker kamperen O+
pi_205239042
Hier hebben ze al jaren het 5 gelijke dagen model dus elke dag van 8:30 tot 14:00.
Direct vanaf de kleuters al wat voor sommige kleuters best pittig is maar ze zijn nog niet leerplichtig dus daar valt makkelijk in te schuiven als dat nodig is.
pi_205239294
Hier op de vrije school is het bij de kleuters elke dag 8.30 tot 12.45, dan in de 1e klas (groep 3) 3 korte dagen per week en 2 lange (8.30 tot 14.45), in de 2e klas 3 lange dagen en 2 korte, en pas in de 3e klas (groep 5) 4 lange dagen.
Geen idee hoe ze alle leerstof in zo weinig uren passen, als je ook nog ziet hoeveel extra creatieve dingen ze doen :?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_205239493
Hier is het ma tm do 8.30-15.00 en vrijdag 8.30- 12.15
6 of 7 studiedagen, aansluitend op vakantie of na hemelvaart, 6 weken zomervakantie, 1 week herfst, 2 weken kerst, 1 week voorjaarsvakantie en dit jaar 3 weken meivakantie.

Geen idee hoe en wat na de vakantie op het VO.
If they say
pi_205240023
Ik ben vooral blij dat de schoolvakanties steeds gelijk lopen tussen school B en verloofde.
Wij hebben geen vakantie opvang.
pi_205240271
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 21:49 schreef exode het volgende:
Ik ben vooral blij dat de schoolvakanties steeds gelijk lopen tussen school B en verloofde.
Wij hebben geen vakantie opvang.
Nou! Mijn man heeft een paar jaar in een andere vakantieregio gewerkt dan waar we wonen, dus zijn vakanties liepen niet altijd synchroon met die van Ketel. Dat leverde wel stress op. Gelukkig start hij in augustus bij een school dichter bij huis.
pi_205240444
Ik zou persoonlijk wel heel blij worden van 5 studiedagen in één week... Een weekje lekker rustig goedkoop op vakantie *O*

Bij ons had de onderbouw altijd vrijdagmiddag vrij, maar ze hebben corona-geld ingezet om groep 3 en 4 nu ook op vrijdagmiddag naar school te laten gaan. Geen idee hoe dat zit met het aantal lesuur per leerling en studiedagen enzo. Ik vind zelf studiedagen ook wel fijn. Studiemiddagen lijken me daarentegen juist weer vervelend. Wel de lasten, maar niet de lusten :N Ik moet de jaarplanning nog krijgen, ben vooral benieuwd of groep 3/4 les blijft krijgen op de vrijdagmiddag en wat dat dan inhoudt voor mijn kleuters die naar een gecombineerde groep 2/3 gaan.
pi_205240460
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:15 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou persoonlijk wel heel blij worden van 5 studiedagen in één week... Een weekje lekker rustig goedkoop op vakantie *O*

Bij ons had de onderbouw altijd vrijdagmiddag vrij, maar ze hebben corona-geld ingezet om groep 3 en 4 nu ook op vrijdagmiddag naar school te laten gaan. Geen idee hoe dat zit met het aantal lesuur per leerling en studiedagen enzo. Ik vind zelf studiedagen ook wel fijn. Studiemiddagen lijken me daarentegen juist weer vervelend. Wel de lasten, maar niet de lusten :N Ik moet de jaarplanning nog krijgen, ben vooral benieuwd of groep 3/4 les blijft krijgen op de vrijdagmiddag en wat dat dan inhoudt voor mijn kleuters die naar een gecombineerde groep 2/3 gaan.
Ja ik dus ook, of gewoon een lang weekend.
pi_205240685
Wij hadden afgelopen jaar minstens 10 studiedagen, verschrikkelijk.
Komend jaar wordt de schooltijd een kwartier vervroegd en dan hebben we er gelukkig nog maar 4.
Iedere studiedag is lastig, of omdat er opvang geregeld moet worden, of vrij gevraagd, of mijn moeder langer oppassen.
pi_205240702
Ik ben van school gewisseld toen J bijna naar school ging. Ik werkte in een andere regio en dat was anders heel onhandig geweest qua vakanties.

Schooltijden hier 5 gelijke dagen 8.30-14u en de andere school ma-di-do 8.30-14.30, wo 8.30-12.30, onderbouw vr 8.30-12.30, bovenbouw 8.30-14.30u.

@Mevrouw_Cactus Best veel, 10 studiedagen (geen middagen?). Ik ben (als MR-lid) benieuwd hoe ze dat wegschrijven want je mag er -wat ik er van weet- maximaal 7 hebben in een jaar.

Studiedagen zijn altijd gedoe :P
Als kind studiedag heeft moet ik vaak oppas regelen of vrij nemen. Als ik studiedag heb op een niet-werkdag moet ik oppas regelen.
Komend jaar hebben we allebei studiedag op 6 december. Heeft J extra vrij, zit ik de hele dag op school.
  maandag 4 juli 2022 @ 23:54:57 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205241264
Op de school van mijn kleinzoon heeft de onderbouw geen vrije vrijdagmiddag, maar hebben de kleuters op woensdag vrij.
Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat, 2 hele dagen school, dag vrij, 2 hele dagen school.
Ik denk dat het een mooi schema is.

Tegelijkertijd is er geen VSO/BSO op vrijdag :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205241695
Voor het lijstje:
Mijn kids, onder en bovenbouw: ma, di, do, vr van 8.30-14.30 en wo: 8.30-12.00

Op mijn werk: ma, di, di: 8.30-12.00 en 13.00-15.15
En wo-vr: 8.30-12.15
  dinsdag 5 juli 2022 @ 07:52:07 #258
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_205241974
Hier gaan ze t/m groep 4: ma, di, do van 8.30-14.45 en wo&vr: 8.30-12.30
Groep 5-8 heeft de vrijdag ook tot 14:45.
Tot vorig jaar was die 12:30 12:00 maar daarmee kwamen ze net uren tekort. Dus zo is het nu even snel opgelost.
Volgend jaar gaan ze over naar 8:30-14:00 voor iedereen, elke dag.
En het maakt mij voor dat laatste jaar ook niet zoveel meer uit.
pi_205242123
So, er zit dus echt best veel variatie in qua leestijden, maar ook qua aantal uren les per week
pi_205242227
Hier 08:30-14:45 en woe 08:30-12:00
pi_205242233
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:33 schreef LeSage het volgende:
Wij hadden afgelopen jaar minstens 10 studiedagen, verschrikkelijk.
Komend jaar wordt de schooltijd een kwartier vervroegd en dan hebben we er gelukkig nog maar 4.
Iedere studiedag is lastig, of omdat er opvang geregeld moet worden, of vrij gevraagd, of mijn moeder langer oppassen.
Wij ook. Hadden we er net eentje gehad, diende de volgende zich alweer aan....

Vind een studiedag wel ideaal om naar bijvoorbeeld de Efteling te gaan.
pi_205242399
Hier vallen studiedagen meestal op donderdag en dan werk ik altijd dus daar heb ik niet bijzonder veel aan. :')
pi_205242401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:17 schreef hilliebillie het volgende:
So, er zit dus echt best veel variatie in qua leestijden, maar ook qua aantal uren les per week
Uiteindelijk moeten ze op jaarbasis toch wel hetzelfde zijn. Zo zullen sommige scholen wel met Sint vrijgeven en anderen weer niet.

B zijn school is ook 1 van de weinige zonder continuerooster als ik het zo altijd hoor.
pi_205242405
Overigens vangt B zijn BSO de kinderen op de studiedagen op tenzij je net als ons het minst uitgebreide pakket hebt.
Maar goed, dat kunnen ze makkelijk doen met slechts 2 middagen per schooljaar _O-
pi_205242782
quote:
Van mij van de Jumbo idem, gisteravond maar even zelf gegaan

Hier allebei op de middelbare school, ze hebben elke maand 1 inhaaldag, maar als ze niks hoeven in te halen dan zijn ze vrij. En volgens mij waren er nog wat studiedagen ook afgelopen jaar.
Fake it till you make it...
pi_205242792
Wat doe je als de verveling toeslaat? Dan kijk je samen met de 11 jarige Molang _O-
If they say
  dinsdag 5 juli 2022 @ 10:01:21 #267
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_205242809
Ik kreeg net bericht van school. De eerste 3 studiedagen doen ze in de laatste week van de vakantie. De andere 4 worden verdeeld over het jaar.
pi_205242991
Bij verloofde zijn alle studiedagen komend schooljaar op haar vrije dagen. Ook zo leuk. Dus we gaan even kijken waar we wat kunnen regelen.

Ik heb gewoon bijna vakantie, wiehoeeeee. Vanaf vrijdag zeg ik 4 weken doei doei. *O* Ik ben aan het aftellen hoor.
pi_205244131
Oh handig, @exode Idd even kijken wat er te regelen valt.

Wij gaan vandaag over 3 weken naar Londen *O*

En ik voel me prutterig.
If they say
pi_205244300
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 12:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh handig, @:exode Idd even kijken wat er te regelen valt.

Wij gaan vandaag over 3 weken naar Londen *O*

En ik voel me prutterig.
Nouja, niet handig....want dan hebben we dus geen opvang :P Meestal ving ik dat soort dagen dan op, maar dat liep teveel op gedurende een jaar.
pi_205244492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 08:57 schreef exode het volgende:
Overigens vangt B zijn BSO de kinderen op de studiedagen op tenzij je net als ons het minst uitgebreide pakket hebt.
Maar goed, dat kunnen ze makkelijk doen met slechts 2 middagen per schooljaar _O-
Dat is in principe bij ons op school ook. Alleen is de administratie van de BSO nogal belabberd en gaat dat ook wel eens mis }:|
Gisteren heeft vriend voor de 5e keer een toestemmingsformulier voor Mijm meegekregen omdat ie dus al 4 keer eerder verloren is daar :N
pi_205244670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 12:46 schreef exode het volgende:

[..]
Nouja, niet handig....want dan hebben we dus geen opvang :P Meestal ving ik dat soort dagen dan op, maar dat liep teveel op gedurende een jaar.
Ooooh, ik dacht dat je bedoelde dat ze op haar vrije dag tóch moest werken. Neemt ze de kinderen mee :P
If they say
pi_205244714
Mail over mijn bestelling van vanavond dat ze niet alles kunnen leveren vanwege blabla en dat ze een mail hebben gestuurd met wat niet leverbaar is. Die mail heb ik niet dus weet niet wat er niet geleverd wordt :?

Misschien komt die mail ook niet door de blokkade :')
If they say
pi_205244852
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 13:20 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ooooh, ik dacht dat je bedoelde dat ze op haar vrije dag tóch moest werken. Neemt ze de kinderen mee :P
Dat klopt ook, de voorgaande jaren ging ze dan dus en was ik thuis voor de kinderen. Maar daar was ik wel klaar mee. Er was steeds wel iets. Ik blijf ook altijd thuis bij ziekte en dat liep nogal op in Coronatijd.
Zo bijzonder weer dat dus alle studiedagen op een maandag of vrijdag vallen voor haar.

We gaan het zien, nu Juul ook naar school gaat is het wel wat makkelijker natuurlijk.
pi_205245024
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 13:39 schreef exode het volgende:

[..]
Dat klopt ook, de voorgaande jaren ging ze dan dus en was ik thuis voor de kinderen. Maar daar was ik wel klaar mee. Er was steeds wel iets. Ik blijf ook altijd thuis bij ziekte en dat liep nogal op in Coronatijd.
Zo bijzonder weer dat dus alle studiedagen op een maandag of vrijdag vallen voor haar.

We gaan het zien, nu Juul ook naar school gaat is het wel wat makkelijker natuurlijk.
Dan is het idd weer ff wennen. En overblijf op school voor een keertje? Scheelt iig thuis zijn voor lunch.
En nu maar hopen dat er niet weer shit komt door corona.
If they say
pi_205245236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 13:39 schreef exode het volgende:

[..]

Ik snap dit sowieso niet. Wat als je op twee scholen werkt, dan kun je toch ook niet zomaar naar die studiedagen? Of als je elders werkt/een eigen bedrijf hebt. Ik snap dat het een grote puzzel is en dan nooit iedereen kan, maar verwachten dat al je personeel maar iets moet kunnen regelen vind ik ook vreemd.
pi_205245330
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 14:04 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dan is het idd weer ff wennen. En overblijf op school voor een keertje? Scheelt iig thuis zijn voor lunch.
En nu maar hopen dat er niet weer shit komt door corona.
Ja, precies, met overblijf is het al handiger. Maar ik word er vooral wat opstandig van omdat het zo al jaren gaat. Ze gaan er vanuit dat ik het wel oplos 'Kan exode niet thuisblijven?' Ja hoor, als jullie mijn salaris doorbetalen omdat ik dan vrij moet nemen.

Maar goed, gelukkig staat verloofde er zelf ook wat anders in sinds het met haar misging. We kijken wat we kunnen regelen en anders pech pech pech gehad.
pi_205245498
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:34 schreef Hupje het volgende:

@:Mevrouw_Cactus Best veel, 10 studiedagen (geen middagen?). Ik ben (als MR-lid) benieuwd hoe ze dat wegschrijven want je mag er -wat ik er van weet- maximaal 7 hebben in een jaar.

Ik heb geen idee, het is altijd op woensdag dus dan missen de kinderen maar een halve dag. Kan dat ook?
pi_205245519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 14:38 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, precies, met overblijf is het al handiger. Maar ik word er vooral wat opstandig van omdat het zo al jaren gaat. Ze gaan er vanuit dat ik het wel oplos 'Kan exode niet thuisblijven?' Ja hoor, als jullie mijn salaris doorbetalen omdat ik dan vrij moet nemen.

Maar goed, gelukkig staat verloofde er zelf ook wat anders in sinds het met haar misging. We kijken wat we kunnen regelen en anders pech pech pech gehad.
Zo dan. Dus haar werkgever gaat eventjes bepalen dat jouw werkgever maar telkens coulant moet zijn 8)7 En jouw vakantiedagen gaan naar de haaien.
Wel fijn dat verloofde er nu wat anders instaat. Als je beide werkt heb je ook beide de zorg.
En wat FlyingFish zegt :Y
If they say
pi_205245610
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:04 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zo dan. Dus haar werkgever gaat eventjes bepalen dat jouw werkgever maar telkens coulant moet zijn 8)7 En jouw vakantiedagen gaan naar de haaien.
Wel fijn dat verloofde er nu wat anders instaat. Als je beide werkt heb je ook beide de zorg.
En wat FlyingFish zegt :Y
Ze heeft leren nee zeggen en is ook wel gaan inzien wat er eigenlijk van mij werd gevraagd. Wat dat betreft is wat er is gebeurd goed geweest, hoe naar ook.

Maar eej, wij gaan zo met wat collega's weer eens naar het oester happy hour dus hoppa echt bijna vakantie mood.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:40:29 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205245810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 14:38 schreef exode het volgende:

[..]

Maar als zij op haar vrije dag moet werken, krijgt ze toch een andere dag daarvoor vrij in de plaats?
KuikenGuppy
pi_205245826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:15 schreef exode het volgende:

[..]
Ze heeft leren nee zeggen en is ook wel gaan inzien wat er eigenlijk van mij werd gevraagd. Wat dat betreft is wat er is gebeurd goed geweest, hoe naar ook.

Maar eej, wij gaan zo met wat collega's weer eens naar het oester happy hour dus hoppa echt bijna vakantie mood.
Das idd dan een leermoment geweest. Is ze wel weer helemaal hersteld?

Haha, veel plezier!
If they say
pi_205245919
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:40 schreef Burdie het volgende:

[..]
Maar als zij op haar vrije dag moet werken, krijgt ze toch een andere dag daarvoor vrij in de plaats?
Neuh, er moet toch iemand voor de klas staan...die discussie heb ik in het verleden al zo vaak gehad.
Maar goed, haar school en de stichting waar ze onder vallen, zijn sowieso vaak van de eigen regels.

Nu ze het zelf ook inziet, zegt ze dus alleen ja als ze echt kan.
pi_205245933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:41 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das idd dan een leermoment geweest. Is ze wel weer helemaal hersteld?

Haha, veel plezier!
Nee nog niet. Ze werkt nu 50% bijvoorbeeld. Fysiek is ze er al aardig. Weer op oude gewicht en wat energieker.

Prikkels moet ze echt nog reguleren. Zaterdag hadden we een klein feestje voor Juul. Bewust heel klein en ik had alles geregeld. Toch lag ze er zondag deels af. Lang geslapen en de hele dag moe.
pi_205246127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:56 schreef exode het volgende:

[..]
Nee nog niet. Ze werkt nu 50% bijvoorbeeld. Fysiek is ze er al aardig. Weer op oude gewicht en wat energieker.

Prikkels moet ze echt nog reguleren. Zaterdag hadden we een klein feestje voor Juul. Bewust heel klein en ik had alles geregeld. Toch lag ze er zondag deels af. Lang geslapen en de hele dag moe.
50%, dat is toch een behoorlijke vooruitgang vanaf waar ze gekomen is. En prikkels...ook dat kost tijd. Het is al heel fijn dat er weer een klein feestje gehouden kon worden. Komt goed al duurt het even :Y
If they say
pi_205246453
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:23 schreef exode het volgende:
Bij verloofde zijn alle studiedagen komend schooljaar op haar vrije dagen. Ook zo leuk. Dus we gaan even kijken waar we wat kunnen regelen.
Als MR lid heb ik er goed op gelet of de studiedagen een beetje verdeeld zijn over de dagen. Maar op mijn eigen werk is bijna alles komend jaar op woensdagmiddag :') (dan heb ik dus mijn tweede baan en vrij) Dus daar moet ik ook het gesprek nog over aangaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:02 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, het is altijd op woensdag dus dan missen de kinderen maar een halve dag. Kan dat ook?
Het gaat erom dat je maar 7x een vierdaagse schoolweek mag hebben in een jaar, dus nee, dat maakt -behalve voor het aantal lesuren wat gemist wordt- niet uit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:40 schreef Burdie het volgende:

[..]
Nope, dat zit dan in je taakuren (=niet leerling gebonden uren).
pi_205247074
Ben dus niet immuun. 2 streepjes ;(
Voel me weird en heb een loopneus.
If they say
pi_205247227
Oké. Wat is wijsheid. Toch een test bij de ggd, dan staat het iig genoteerd? Gaat mij om de volgende booster, na het debacle van de eerste wil ik niet meer. Dan zou dit een natuurlijke booster zijn, toch? :+
If they say
pi_205247260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Oké. Wat is wijsheid. Toch een test bij de ggd, dan staat het iig genoteerd? Gaat mij om de volgende booster, na het debacle van de eerste wil ik niet meer. Dan zou dit een natuurlijke booster zijn, toch? :+
Ik ben zo iemand die altijd alsnog een ggd test gehad wil hebben, want herstelbewijs en eventueel verzekeringstechnisch. Voelt voor mij als een hele kleine moeite.

Alleen ik heb tot nu toe alleen maar op andere testen 2 streepjes gezien, niet op Corona zelftesten. :+ Dus kan nog niet claimen dat ik het ook daadwerkelijk zo gedaan heb.
pi_205247265
Hoop trouwens dat het meevalt en blijft vallen qua klachten mushanga!
pi_205247312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Een GGD test is geen hele grote moeite (er van uitgaande dat je een testmogelijkheid in de buurt hebt) en kan je veel gedoe besparen, dus ik zou me zeker laten testen. Heb dat ook gedaan toen ik in april een positieve zelftest had.
pi_205247347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:09 schreef Bami het volgende:

[..]
Ik ben zo iemand die altijd alsnog een ggd test gehad wil hebben, want herstelbewijs en eventueel verzekeringstechnisch. Voelt voor mij als een hele kleine moeite.

Alleen ik heb tot nu toe alleen maar op andere testen 2 streepjes gezien, niet op Corona zelftesten. :+ Dus kan nog niet claimen dat ik het ook daadwerkelijk zo gedaan heb.
Oooh, daar zeg je zoiets. Heb een annuleringshuppel bij het hotel zodat ik tot 3 dagen van te voren kan annuleren. Hopelijk niet nodig maar stel wel...morgenochtend naar de ggd dus maar.

Haha, die streepjes zijn veeeel leuker :D Hoe is het met je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:10 schreef Bami het volgende:
Hoop trouwens dat het meevalt en blijft vallen qua klachten mushanga!
Hoop het. Wel koorts 38.3 en ik heb nóóit koorts. Loopneus, geen trek en voel me slapjes. Wel astma/copd dus weet niet of dat het erger maakt. Of juist niet.
If they say
pi_205247371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 18:14 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Een GGD test is geen hele grote moeite (er van uitgaande dat je een testmogelijkheid in de buurt hebt) en kan je veel gedoe besparen, dus ik zou me zeker laten testen. Heb dat ook gedaan toen ik in april een positieve zelftest had.
Was laatst in 21 minuten met zoon heen en weer, getest en wel. Daar hoef ik het niet voor te laten. Als ik morgen niet omval, ga ik in de ochtend meteen.

Thanx meiden, ik ga toch een ritje ggd doen.
If they say
pi_205248806
Ik ben vandaag geopereerd. Mijn onderkantje is gereconstrueerd :P
Ik had heel erg last van mijn litteken. Nu heeft de gynaecoloog een heel stuk littekenweefsel weg gehaald.
Ging goed, maar nu is de verdoving uitgewerkt :X
Maar ik en de gynaecoloog hopen erg dat ik er vanaf nu geen last meer van heb!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')