Da's een totale dorpsidioot, walgelijk dat dat soort figuren genoeg dom kutvolk aanspreken om er ook nog de politiek mee in te komen...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ever-stikstof-boeren
De enige eervolle politicus in die hele zaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Omtzigt is te autistisch om een partij te leiden.
Die lachen zich een breuk over onze achterlijke zelf gecreerde stikstofproblematiek. Heeft in de T. gestaan dus is het waar!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze in het buitenland ook nog aandacht voor al deze acties eigenlijk?
Mja, anderzijds is het knap van Van der Wal dat ze nu eens rechtlijnig is en voorlopig niet wil buigen. Dat hebben we weinig meegemaakt afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte 4 is wel een succes![]()
![]()
Alleen maar competente ministersdie een groot draagvlak hebben
![]()
En dan de peilingen 32 zetels verlies al![]()
Bom onder dit kabinet en snel nieuwe verkiezingen met competente mensen aan het bewind
Niet machtsgeile psychopaten
Lol.quote:
Diegene die Sywert tipte aan Hugo?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De enige eervolle politicus in die hele zaal.
quote:
Alle bedrijven die in Harderwijk zijn uitgekocht om ruimte te maken voor het Waterfront, deden dat met een grote glimlach. Hebben ook stuk voor stuk een groter en mooier pand neer kunnen zetten van het geld dat zij ontvingen (al is verplaatsing in het geval van de boeren niet aan de orde).quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden die allemaal met zulke regelingen bezig zijn geweest. Nu is woningbouw waarschijnlijk anders dan de stikstof regeling maar ik zou zeggen een ton winst om je ouderlijk huis te verlaten, je bedrijf stop te zetten en je contracten af te kopen, dan nog een huis te kopen & aan te kleden valt bij mij niet echt onder riant.
Anekdotisch bewijs misschien, maar blijkbaar zitten er grote verschillen tussen regio’s hierover.
Vreselijk programma was dat inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef TLC het volgende:
Hoe meer die boertjes te keer gaan hoe minder ze mijn sympathie hebben en ik voor de andere partij ben, sowieso heb ik n teringhekel aan Boer zoekt Vrouw.
Lijkt me handig om die rechtszaken te gaan voeren ja. Verwacht alleen dat ze dan een expert aanwijzen die de juiste mening vertolkt en de rechter dan akkoord geeft aan de staat dat zijn beleid in orde is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is hier helemaal niet gaande en wat zal de rechter smullen van 'te dunne argumentatie'. Dan sleept men de staat toch voor de rechter of gaan de boeren ineens bepalen wat wel en niet mag in Nederland?
Hooi met keutels.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is een oogstmachine, dat lijkt me eerder hooi oid.
Jamaar D66rechtersquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lijkt me handig om die rechtszaken te gaan voeren ja. Verwacht alleen dat ze dan een expert aanwijzen die de juiste mening vertolkt en de rechter dan akkoord geeft aan de staat dat zijn beleid in orde is.
Dat zal best en ook al keur ik die terreur af, het gaat bij die boeren niet om geld, hun leven wordt afgepakt, daar gaat men veel te makkelijk aan voorbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle bedrijven die in Harderwijk zijn uitgekocht om ruimte te maken voor het Waterfront, deden dat met een grote glimlach. Hebben ook stuk voor stuk een groter en mooier pand neer kunnen zetten van het geld dat zij ontvingen (al is verplaatsing in het geval van de boeren niet aan de orde).
Google voor de grap maar eens op Van den Berg en vishandel en zie wat voor kasteel die heeft neergezet met het geld van de uitkoopregeling.
Laten we een petitie houden dat ze dat programma tezamen met Yvon Jaspers ook preventief ruimen. Zijn de protesten ook gelijk la minuut verleden tijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vreselijk programma was dat inderdaad.
Nee daar gaat men niet aan voorbij. Dat soort argumenten zijn aan de orde als je met een koe voor de deur van de Tweede Kamer staat, niet als de trekkers dwars door de barricades oprukken richting de woning van (het gezin van) de minister. Dan zijn we dat stadium gepasseerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zal best en ook al keur ik die terreur af, het gaat bij die boeren niet om geld, hun leven wordt afgepakt, daar gaat men veel te makkelijk aan voorbij.
Ook alsof een minister zulk beleid gewoon even op eigen houtje beslist omdat ze er zin in heeft ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ever-stikstof-boeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |