De verandering zelf vind ik prima (het is wat informeler) maar de aanleiding niet. Net als dat "Beste reizigers" in de trein ("Beste mensen" is waarschijnlijk weer speciëcistischquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Op het bord met alle winnaars stond Mrs of Miss bij de vrouwen en alleen de naam bij de mannen. Nu hebben ze dus besloten om bij allebei alleen de naam te gebruiken.
En dit geldt dus ook voor de umpires bij het omroepen van de scores.
Het formele vind ik ook wel bij Wimbledon passen, maar dan hadden ze ook Mr. bij mannen moeten gebruiken. Nu was het dus alleen Ms./Mrs. bij vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De verandering zelf vind ik prima (het is wat informeler) maar de aanleiding niet. Net als dat "Beste reizigers" in de trein ("Beste mensen" is waarschijnlijk weer speciëcistisch).
Tsitsipas speelt morgen pas weer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:41 schreef Dazalbest het volgende:
Griek ook ergens te zien of alleen Rijthoven?
Die gaan ze nu uitzenden bij Eurosportquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef Dazalbest het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hahaha!!
Bedoel griekie, Griekspoor, tallon
Nee true, beetje zoals Isner. Als je ze eenmaal een x hebt kunnen breken dan heb je de set ook binnen.quote:
Isner vind ik dan nog wel een klasse beterquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee true, beetje zoals Isner. Als je ze eenmaal een x hebt kunnen breken dan heb je de set ook binnen.
Op gras wel in ieder geval, maar op andere ondergronden weet ik het niet. Karlovic was weer een klasse minder hehequote:Op woensdag 29 juni 2022 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Isner vind ik dan nog wel een klasse beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |