Ik zie toch 10x liever een wedstrijd zoals deze dan een ‘goede’ vrouwenwedstrijd. Dat zijn altijd van die doodsaaie 1-1.5 uur partijen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:38 schreef wimderon het volgende:
Dit was me een partij slecht. Tan deed ook alsof ze een wereldprestatie heeft geleverd. Al is dat voor haar doen wellicht ook zo.
Ik vond het een mooie clash van stijlen. Een ordinaire beuker vs een flegmatieke styliste. Een leuke afwisseling van het normale vrouwentennis waar het vooral veel van hetzelfde is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:38 schreef wimderon het volgende:
Dit was me een partij slecht. Tan deed ook alsof ze een wereldprestatie heeft geleverd. Al is dat voor haar doen wellicht ook zo.
Natuurlijk zou dat leuk zijn. Maar niet als die ordinaire beuker ongeveer haar alle slechtste wedstrijd ooit speelt en die ander de vleesgeworden veldvulling is. Die forehandslicejes zien er nu leuk uit, maar die worden normaal gewoon weggeslagen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie clash van stijlen. Een ordinaire beuker vs een flegmatieke styliste. Een leuke afwisseling van het normale vrouwentennis waar het vooral veel van hetzelfde is.
Ook best veel goeie punten gezien.
Er komt kennelijk nog genoeg brood op de plank.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:43 schreef superniger het volgende:
Kim Clijsters is er ook. Dat is ook een dikkerd.
Ja, en ik vind omikron ook wel anders dan bijvoorbeeld delta. Als het een heel ziekmakende variant is, vind ik het onverantwoord. Maar voordat er corona was, ging je ook niet heel krampachtig doen als je griep had.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja inmiddels begint mijn coronastandpunt toch wat te schuiven. Als je als speler dan wel probeert zo veel mogelijk weg te blijven bij publiek, persconferenties etc moet je maar lekker proberen ermee te spelen.
omikron is echt een gamechanger geweest in dat opzicht.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en ik vind omikron ook wel anders dan bijvoorbeeld delta. Als het een heel ziekmakende variant is, vind ik het onverantwoord. Maar voordat er corona was, ging je ook niet heel krampachtig doen als je griep had.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:32 schreef Tim86 het volgende:
Voorspelling is wel prima voor vandaag verder. Rain delay zal niet te lang zijn.
Ik begrijp het niet. Die mochten toch niet meedoen?quote:
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Die mochten toch niet meedoen?
Bedankt heer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Leuke grap. Heb je een duimpje omhoog gegeven.
Ter ondersteuning van zijn borstenquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom heeft Murray een sport-bh aan?
Heeft hij wel met zijn eigen rackets gespeeld dan?quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:16 schreef Tim86 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CfY3A1tj0Uj/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Humbert was zijn rackets vergeten..
Rond 21:00 onze tijd verwachten ze. Ja dat wordt m nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:46 schreef geitenbrei het volgende:
Van Rijthoven als vijfde partij de baan op. Die gaat wss niet spelen dus.
Oud-winnares Muguruza: min minquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:01 schreef Max23 het volgende:
De Belgische Greet Minnen wint met 6-4 6-0 van Muguruza
Deelnemers doen toch echt óf in het mannen- óf in het vrouwentoernooi meequote:Op woensdag 29 juni 2022 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden volgens mij altijd "Mr. [naam]" en 'Ms./Mrs. [naam]'. Tegenwoordig zeggen ze de hele naam. Ik neem aan dat ze het gender niet meer assumeren?
Al ben je meestal de lul tegen Humbert als je top 10 bent. 7-5 record vs top 10 spelersquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heeft hij wel met zijn eigen rackets gespeeld dan?
In ieder geval wel gewonnen van Ruud, die er zoals verwacht helemaal niets van kan en van iedereen kan verliezen, zelfs van de altijd grillige en matige Humbert.
Ja, maar dat zegt tegenwoordig weinig, als je ziet dat mensen die bij geboorte man zijn bij de vrouwen mogen meedoen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deelnemers doen toch echt óf in het mannen- óf in het vrouwentoernooi mee
Op het bord met alle winnaars stond Mrs of Miss bij de vrouwen en alleen de naam bij de mannen. Nu hebben ze dus besloten om bij allebei alleen de naam te gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden volgens mij altijd "Mr. [naam]" en 'Ms./Mrs. [naam]'. Tegenwoordig zeggen ze de hele naam. Ik neem aan dat ze het gender niet meer assumeren?
De verandering zelf vind ik prima (het is wat informeler) maar de aanleiding niet. Net als dat "Beste reizigers" in de trein ("Beste mensen" is waarschijnlijk weer speciëcistischquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Op het bord met alle winnaars stond Mrs of Miss bij de vrouwen en alleen de naam bij de mannen. Nu hebben ze dus besloten om bij allebei alleen de naam te gebruiken.
En dit geldt dus ook voor de umpires bij het omroepen van de scores.
Het formele vind ik ook wel bij Wimbledon passen, maar dan hadden ze ook Mr. bij mannen moeten gebruiken. Nu was het dus alleen Ms./Mrs. bij vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De verandering zelf vind ik prima (het is wat informeler) maar de aanleiding niet. Net als dat "Beste reizigers" in de trein ("Beste mensen" is waarschijnlijk weer speciëcistisch).
Tsitsipas speelt morgen pas weer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:41 schreef Dazalbest het volgende:
Griek ook ergens te zien of alleen Rijthoven?
Die gaan ze nu uitzenden bij Eurosportquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef Dazalbest het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hahaha!!
Bedoel griekie, Griekspoor, tallon
Nee true, beetje zoals Isner. Als je ze eenmaal een x hebt kunnen breken dan heb je de set ook binnen.quote:
Isner vind ik dan nog wel een klasse beterquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee true, beetje zoals Isner. Als je ze eenmaal een x hebt kunnen breken dan heb je de set ook binnen.
Op gras wel in ieder geval, maar op andere ondergronden weet ik het niet. Karlovic was weer een klasse minder hehequote:Op woensdag 29 juni 2022 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Isner vind ik dan nog wel een klasse beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |