Heeft hij wel met zijn eigen rackets gespeeld dan?quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:16 schreef Tim86 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CfY3A1tj0Uj/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Humbert was zijn rackets vergeten..
Rond 21:00 onze tijd verwachten ze. Ja dat wordt m nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:46 schreef geitenbrei het volgende:
Van Rijthoven als vijfde partij de baan op. Die gaat wss niet spelen dus.
Oud-winnares Muguruza: min minquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:01 schreef Max23 het volgende:
De Belgische Greet Minnen wint met 6-4 6-0 van Muguruza
Deelnemers doen toch echt óf in het mannen- óf in het vrouwentoernooi meequote:Op woensdag 29 juni 2022 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden volgens mij altijd "Mr. [naam]" en 'Ms./Mrs. [naam]'. Tegenwoordig zeggen ze de hele naam. Ik neem aan dat ze het gender niet meer assumeren?
Al ben je meestal de lul tegen Humbert als je top 10 bent. 7-5 record vs top 10 spelersquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heeft hij wel met zijn eigen rackets gespeeld dan?
In ieder geval wel gewonnen van Ruud, die er zoals verwacht helemaal niets van kan en van iedereen kan verliezen, zelfs van de altijd grillige en matige Humbert.
Ja, maar dat zegt tegenwoordig weinig, als je ziet dat mensen die bij geboorte man zijn bij de vrouwen mogen meedoen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deelnemers doen toch echt óf in het mannen- óf in het vrouwentoernooi mee
Op het bord met alle winnaars stond Mrs of Miss bij de vrouwen en alleen de naam bij de mannen. Nu hebben ze dus besloten om bij allebei alleen de naam te gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeiden volgens mij altijd "Mr. [naam]" en 'Ms./Mrs. [naam]'. Tegenwoordig zeggen ze de hele naam. Ik neem aan dat ze het gender niet meer assumeren?
De verandering zelf vind ik prima (het is wat informeler) maar de aanleiding niet. Net als dat "Beste reizigers" in de trein ("Beste mensen" is waarschijnlijk weer speciëcistischquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:12 schreef BobW het volgende:
[..]
Op het bord met alle winnaars stond Mrs of Miss bij de vrouwen en alleen de naam bij de mannen. Nu hebben ze dus besloten om bij allebei alleen de naam te gebruiken.
En dit geldt dus ook voor de umpires bij het omroepen van de scores.
Het formele vind ik ook wel bij Wimbledon passen, maar dan hadden ze ook Mr. bij mannen moeten gebruiken. Nu was het dus alleen Ms./Mrs. bij vrouwen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De verandering zelf vind ik prima (het is wat informeler) maar de aanleiding niet. Net als dat "Beste reizigers" in de trein ("Beste mensen" is waarschijnlijk weer speciëcistisch).
Tsitsipas speelt morgen pas weer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:41 schreef Dazalbest het volgende:
Griek ook ergens te zien of alleen Rijthoven?
Die gaan ze nu uitzenden bij Eurosportquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:45 schreef Dazalbest het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hahaha!!
Bedoel griekie, Griekspoor, tallon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |