Of de functie is jou nu nog niet duidelijkquote:Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine renovatie-update:
Ik realiseer me nu dat ze een lichtschakelaar hebben geplaatst zonder enige functie.
[ afbeelding ]
Rare plek ook om een lichtschakelaar te plaatsen, die zit doorgaans bij de deur en niet naast de wastafelquote:Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine renovatie-update:
Ik realiseer me nu dat ze een lichtschakelaar hebben geplaatst zonder enige functie.
[ afbeelding ]
Ja, dat zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of de functie is jou nu nog niet duidelijk
Ik denk niet dat de schakelaar antwoord geeft.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rare plek ook om een lichtschakelaar te plaatsen, die zit doorgaans bij de deur en niet naast de wastafel
Misschien er een stekker in doenquote:Op zondag 26 juni 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de schakelaar antwoord geeft.
En als er dan een lamp aan de andere kant van die stekker met snoer zit dan is ie daarvoor.quote:
Het stopcontact werkt in elk geval.quote:
Jij hebt het licht gezien.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En als er dan een lamp aan de andere kant van die stekker met snoer zit dan is ie daarvoor.
Opgelost slotje
Is het voor een scheerapparaat of een föhn of zo ..quote:Op zondag 26 juni 2022 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voor een lampje boven de spiegel zou het misschien handig zijn. Maar die is er niet.
Ja. Heb ik gecheckt.quote:
is dat met MvdP?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:42 schreef pullup het volgende:
Zo, ik heb mijn team voor het eerste tourspel waar ik aan meedoe ingevuld
Die doet mee en zit nu in mijn teamquote:
Nu op zoek naar het verborgen lampje ergensquote:
Die verschillen wel eens.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
en Pogacjar en/of Roglic? Ken de regels verder niet
En je mag elke dag wisselen ?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die verschillen wel eens.
Dit tourspel is simpel, de eerste 10 plekken per etappe geven punten
1e -> 10 punten
2e -> 9 punten etc
Verdernog wat extra's voor eindklassement maar dat gaat je de winst niet opleveren
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu op zoek naar het verborgen lampje ergensOf misschien krijg je wel een ander effect
Nopequote:
Krijg extra punten als je de voglende vragen goed gokt?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die verschillen wel eens.
Dit tourspel is simpel, de eerste 10 plekken per etappe geven punten
1e -> 10 punten
2e -> 9 punten etc
Verdernog wat extra's voor eindklassement maar dat gaat je de winst niet opleveren
Ha jij kent dit tourspelquote:Op zondag 26 juni 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg extra punten als je de voglende vragen goed gokt?
Wie wordt als eerste met doping gepakt?
Hoeveel doping heeft de winnaar genomen?
Hoeveel renners gaan uit de koers door corona?
Etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken de tourquote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
Lijkt op brand hier in een flat aan de overkant ...
Zal de zon zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n brand moet rook geven.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 26 juni 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
Lijkt op brand hier in een flat aan de overkant ...
Oei,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de weerspiegeling van een zonsondergang in de ruiten?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
ah dat zal het dan zijn ... Mr smartquote:Op zondag 26 juni 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Oei,
Niet de weerspiegeling van een zonsondergang in de ruiten?
En kijk naar de ramen rechts, die zijn zwart niet roodquote:
ja und?quote:Op zondag 26 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En kijk naar de ramen rechts, die zijn zwart niet rood
Die ramen doen blijkbaar niet meer mee aan de brandquote:
Bij brand had je zeker het bovenste raam rood verwacht, dat moet wel dezelfde kamer zijn.quote:
Iemand moet ze ook bellenquote:
Zit die onder de wasbak?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine renovatie-update:
[ afbeelding ]
Verdient ie geheid meer mee dan wij in 1 maandquote:Op zondag 26 juni 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
Oh echt een 90 minuten Guus Meeuwis concert ... man wat staat die ongeïnspireerd te zingen 🎶
Eindhoven de beste ....quote:Op zondag 26 juni 2022 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verdient ie geheid meer mee dan wij in 1 maand
Daar is een goede buikspreker aan verloren gegaanquote:Op zondag 26 juni 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
Oh echt een 90 minuten Guus Meeuwis concert ... man wat staat die ongeïnspireerd te zingen 🎶
Theo maassen is engquote:Op zondag 26 juni 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is een goede buikspreker aan verloren gegaan![]()
Yep, ze zijn ook gekquote:
Hij heeft enorme handenquote:
Die gaat naar Theoquote:Op zondag 26 juni 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, ze zijn ook gek
Even bij bos navragen?
Volgens mij is hij gewoon zichzelf daarin. Niet aan het acterenquote:
Ernaast.quote:
Vroegah mochten dergelijke stopcontacten en schakelaars absoluut niet in de badkamerquote:
Ja dat ... schakelaars nog wel, maar stopcontacten niet ... ik heb zo'n speciaal ding voor mn wasmachine, met een trekkoordjequote:Op zondag 26 juni 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroegah mochten dergelijke stopcontacten en schakelaars absoluut niet in de badkamer
Ik heb in badkamer een waterdichte schakelaar met trekkoord en stopcontact met klepjequote:Op zondag 26 juni 2022 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ... schakelaars nog wel, maar stopcontacten niet ... ik heb zo'n speciaal ding voor mn wasmachine
had ie al gecheckt volgens mij ...quote:Op zondag 26 juni 2022 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Je zou eens kunnen kijken of die schakelaar de spanning van dat stopcontact afhaalt @:domnivoor
Zit er ook geen rond plastic deksel boven de spiegel?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voor een lampje boven de spiegel zou het misschien handig zijn. Maar die is er niet.
Ja datquote:Op zondag 26 juni 2022 22:38 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zit er ook geen rond plastic deksel boven de spiegel?
Nee. Daar is geen ruimte voor een wasmachine.quote:
Ik wil hem ook vervangen door een met een klep.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroegah mochten dergelijke stopcontacten en schakelaars absoluut niet in de badkamer
Moet je woningbouw voor zorgen ... navragen dusquote:Op zondag 26 juni 2022 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil hem ook vervangen door een met een klep.
Die zit achter de spiegel, zag ik net. En nog één onder de wastafel.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:38 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zit er ook geen rond plastic deksel boven de spiegel?
kijkquote:Op zondag 26 juni 2022 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zit achter de spiegel, zag ik net. En nog één onder de wastafel.
Mysterie opgelost
Die onder de wastafel is waarschijnlijk de aarde.quote:Op zondag 26 juni 2022 23:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die zit achter de spiegel, zag ik net. En nog één onder de wastafel.
Mysterie opgelost
Ah, handig om te weten. Bedankt.quote:Op zondag 26 juni 2022 23:07 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die onder de wastafel is waarschijnlijk de aarde.
Achter de spiegel is voor het lampje.
Dat is zo gebeurd. Die zit niet vast.quote:Op zondag 26 juni 2022 23:16 schreef chufi het volgende:
Moet je wel de spiegel eerst weer weg halen ..
alleen op de hoekjesquote:Op zondag 26 juni 2022 23:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurd. Die zit niet vast.
Story of my lifequote:
quote:
quote:
Morguh herenquote:
quote:
Hey D.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk, zo’n busstaking...
Misschien heb ik geluk, want ze staken niet allemaal. Anders wordt het een hele lange wandeling.
owjee. En dat op de maandagochtend, een leuk begin van de week.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk, zo’n busstaking...
Misschien heb ik geluk, want ze staken niet allemaal. Anders wordt het een hele lange wandeling.
He kakquote:Op maandag 27 juni 2022 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk, zo’n busstaking...
Ik lees dat het wel vooraf was aangekondigd ,maar dat maakt het niet minder vervelendquote:Op maandag 27 juni 2022 08:10 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk, zo’n busstaking...
Nog beter zelfs. Ik werd afgezet bij het adres waar ik moest zijn, i.p.v. de bushaltequote:
Ah dat is wel attentquote:Op maandag 27 juni 2022 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
De bus is er![]()
Ik wil inchecken.
"Nee lama. Gama zitten."
Goede verhuizing toegewenstquote:
Vertelquote:Op maandag 27 juni 2022 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn ziekenhuizen soms toch onhandig communicerende instellingen
Zorg dat die afspraak vaststaat, voordat het opeens weer 10 weken wordt.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Moet nog 1 onderzoek om te bepalen welk type operatie ik krijg.
Ging met 'spoed', wachttijd 10 weken.
Had al gebeld, nee, kan niets aan gedaan worden.
Bel net weer, oh joh, natuurlijk kan dat sneller. Mag nu over 2 weken, dus een maand sneller dan eerst
OK spannend... hoop dat het een succesvolle ingreep gaat wordenquote:Op maandag 27 juni 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Bel net weer, oh joh, natuurlijk kan dat sneller. Mag nu over 2 weken, dus een maand sneller dan eerst
Je passagiers niet laten inchecken is ook een vorm van actievoeren.quote:
Wat stom zeg. Goed dat je er achteraan bent gegaan!quote:Op maandag 27 juni 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja beter danquote:Op maandag 27 juni 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Heb de bevestigingsmail alquote:Op maandag 27 juni 2022 13:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zorg dat die afspraak vaststaat, voordat het opeens weer 10 weken wordt.
Succes
Thx, al is dit nog niet spannend, dit is een scan.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK spannend... hoop dat het een succesvolle ingreep gaat worden
Soms moet je hequote:Op maandag 27 juni 2022 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat stom zeg. Goed dat je er achteraan bent gegaan!
En sterkte met het onderzoek
Dit is de nette manier, klantvriendelijk actievoeren.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je passagiers niet laten inchecken is ook een vorm van actievoeren.
quote:Op maandag 27 juni 2022 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)ltelijk-in~abd264c2/
Nope, nu thuis, morgen op de meiden passen en woe weer naar de camping. Ben wel klaar met dat rare, grillige weer.quote:
Nope, tot vorig jaar met een tourcaravan en nu een vaste, grote plek met grote caravan met voorbouw.quote:Op maandag 27 juni 2022 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ouderwets camperen, met tent?
Goedemorgen
Dagdagquote:
Barcelona ligt aan zee..quote:Op maandag 27 juni 2022 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
32 gradselfs in barcelona is nur 27
quote:Op maandag 27 juni 2022 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kwam hier al voorbij... 1 dode lees ikk net
Valt hier wel mee het weer, weinig grillig nogquote:Op maandag 27 juni 2022 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nope, nu thuis, morgen op de meiden passen en woe weer naar de camping. Ben wel klaar met dat rare, grillige weer.
Getsiequote:Op maandag 27 juni 2022 15:57 schreef engine het volgende:
Hier komt een beste bak water uit de lucht vallen
quote:Op maandag 27 juni 2022 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt hier wel mee het weer, weinig grillig nog
We komen er steeds goed vanaf
Dat zou het wel afmaken jaquote:
quote:
83 -85 was idd een tolle tijdquote:Op maandag 27 juni 2022 16:23 schreef mario390 het volgende:
op youtube zeggen ze dat de jaren 83 - 85 zo toll gewezen
zijn, geen corona geen krieg
maar 86 dann de tschernobyl supergau
Zekerquote:
Waar halen ze het vandaanquote:Op maandag 27 juni 2022 16:35 schreef Domnivoor het volgende:
Code geel.
Ik ben nog niet onder de indruk.
Maar nog steeds wel een lekker dingquote:Op maandag 27 juni 2022 16:58 schreef mario390 het volgende:
nena bij pinkpop 83 man oh man is dat oud
Mijn sokken waren nat net, in waterdichte schoenenquote:
quote:
Misschien last van zweetvoetenquote:Op maandag 27 juni 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn sokken waren nat net, in waterdichte schoenen
Dat misschien ook wel, maar dat komt meestal niet van de bovenkant van de sokquote:
Niet goed geveterdquote:Op maandag 27 juni 2022 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat misschien ook wel, maar dat komt meestal niet van de bovenkant van de sok
Iedere dag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 27 juni 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
dat is de waterijs
had ik zaterdag zondag niet
quote:Op maandag 27 juni 2022 18:44 schreef Soury het volgende:
We hadden het over pannen ergens anders. Ik ga de test met die oude koekenpan doen met zeep en amonia doenDan de oven in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden het over pannen ergens anders. Ik ga de test met die oude koekenpan doen met zeep en amonia doenGa je een museum beginnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja daar ligt ie nuquote:
Nee ik gebruik die pan. Maar is wat wobbelig na 60 plus jaar.quote:
Ja ik ook is wel héél veel jaren gebruik.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd ... zie het resultaat morgen wel
We hadden het over pannen ergens anders. Ik ga de test met die oude koekenpan doen met zeep en amonia doenDie bodemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jah joh die pan komt uit het zomerhuisje van mijn ouders. Die pan was er eerder dan ik. Lets see !!! Houten steel wel ingepakt.quote:
Die kan zo het museum in, ik dacht dat je de pan in gebruik had.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jah joh die pan komt uit het zomerhuisje van mijn ouders. Die pan was er eerder dan ik. Lets see !!! Houten steel wel ingepakt.
Ja ik gebruik dat ding ook. Had je ook mijn rookoven gezien met die opknap beurt. Dammm.... Die is ook weer als nieuw.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan zo het museum in, ik dacht dat je de pan in gebruik had.
Ik had de foto's gezien, het werkt echt geweldig hč, hier is de oven een paar weken geleden ook weer gedaan. Spiksplinternieuw.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik gebruik dat ding ook. Had je ook mijn rookoven gezien met die opknap beurt. Dammm.... Die is ook weer als nieuw.
Super ik wilde eigenlijk een nieuw oventje kopen die doet ook al 20 jaar dienst. Maar die is weer als nieuw. Zo we kunnen een reclame kanaal op YT zetten.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de foto's gezien, het werkt echt geweldig hč, hier is de oven een paar weken geleden ook weer gedaan. Spiksplinternieuw.
IT'S AMAZING!quote:Op maandag 27 juni 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Super ik wilde eigenlijk een nieuw oventje kopen die doet ook al 20 jaar dienst. Maar die is weer als nieuw. Zo we kunnen een reclame kanaal op YT zetten.
Ik ben echt blij met die tip.quote:
Prisha zou het ook gaan proberen toch? Ik heb niet meer gelezen hoe het bij haar gelukt is.quote:
Sterkte vandaag mario.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
vandaag vor 3 jaren is mijn vater gegangen
Die heeft haar toko verkocht met oven en alquote:Op maandag 27 juni 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prisha zou het ook gaan proberen toch? Ik heb niet meer gelezen hoe het bij haar gelukt is.
Sterkte Mario..quote:Op maandag 27 juni 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
vandaag vor 3 jaren is mijn vater gegangen
Dan zal het wel gelukt zijnquote:Op maandag 27 juni 2022 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft haar toko verkocht met oven en al
Jo Bdssquote:
Het SS lijflied ?quote:Op maandag 27 juni 2022 20:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jo BdssWat was dat nu laatst met die post van dat nazi-lied?
Het waren ook mensen etc. blabla, maar je toelichting ontbrak mijns inziens.
Maar waarom?quote:
Dat is het Horst Wesselliedquote:
Nee, you're wrong.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het Horst Wessellied
Edit: dat was het lijflied van de SA
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, you're wrong.
Ging overigens om de vraag "waarom?" het werd geplaatst.. Schijnt hier wel vaker moeilijk te zijn om wat directer antwoord te geven / krijgenOuwe moffenhoer
![]()
Toen nog met de hand geladen en gelost werd.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren die balen idd een stuk kleiner ...
10 hoog stapelden we ze bij de boerquote:Op maandag 27 juni 2022 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toen nog met de hand geladen en gelost werd.
hahaha doetjesquote:Op maandag 27 juni 2022 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit zie ik echt helemaal voor me.![]()
Boer die zegt: "Probeer die maar eens weg te krijgen
En agentjes die met veel bravoure zeggen: "Duh, zo'n baaltje stro".![]()
En een paar van die fanatieke wijven erbij.![]()
[ afbeelding ]
Pas maar op dat je pullup niet tegenkomt. Dan ga je meteen van je trekkerquote:Op maandag 27 juni 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op het land met de trekker en de crossbrommert
Dat was al heel lang geledenquote:Op maandag 27 juni 2022 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je pullup niet tegenkomt. Dan ga je meteen van je trekker
Voor je huidige veiligheid wel zo goedquote:
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 27 juni 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor je huidige veiligheid wel zo goed
Gemeen spul dat chloorgas welquote:Op maandag 27 juni 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
Oops daar gaat het goed fout
https://www.nu.nl/buitenl(...)alt.html?jwsource=cl
Ik werkte in mijn jeugd in kassen, zou dat wel mogen?quote:Op maandag 27 juni 2022 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik werk ook af en toe op een boerderij. Zeg dat maar niet tegen @:pullup
Gelukkig rijden of reden ze hier ermee over het spoor door steden en dorpen.quote:
Ook al vroeg wakkerquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 06:25 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
LANG LEVE ORANJE
LANG LEVE HOLLANDIA
Hey Enginequote:
Goedemorgen Dotquote:
O Jee, waarom en van wie moet je hem inleveren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 06:54 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Laatste dag eigen autovanmiddag moet ik em inleveren.
De leasemaatschappij. Contract is afgelopen. Vind het wel jammer, fijn autootje.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, waarom en van wie moet je hem inleveren.
Wat komt ervoor in de plaats?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
De leasemaatschappij. Contract is afgelopen. Vind het wel jammer, fijn autootje.
🚲🛹quote:
Dat is ook een optie, af en toe lenen. Als dat voldoet.... Een auto is niet goedkoop nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:42 schreef engine het volgende:
[..]
🚲🛹
Dat weet ik nog niet. Misschien hetzelfde model nog een keer maar kan ook de auto van m'n ouders regelmatig lenen. Als dat bevalt misschien voorlopig even geen auto.
Goedemorgen Dees.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:50 schreef Deisyy het volgende:
LEKKER DE HELE DAG SCHREEUWEN OP FOK!
GOEDEMORGEN!
Als je vroeg opstaat doe je extra veel, dus de was is al aan kant? De kamer is al stofgezogen...quote:
Ik ben inmiddels alweer ingebonden. Figuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen Dees.
Ik dacht al, waar komt al die rumoer toch vandaan ineens...
Nu al? Dan wordt het hoog tijd voor een kopje koffie. Hier... ☕quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer ingebonden. Figuurlijk.
Mogguh Chanel...quote:
aha... HET IS VANDAAG CAPS LOCK DAYquote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:50 schreef Deisyy het volgende:
GOEDEMORGEN!
Ah, je bent een open boek 📖quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer ingebonden. Figuurlijk.
Een soort Multomap...quote:
Goedemorgen. Koffie?quote:
Kan je hem niet verder lease dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:36 schreef engine het volgende:
[..]
De leasemaatschappij. Contract is afgelopen. Vind het wel jammer, fijn autootje.
Hey GGquote:
Morguh skreeuwerdquote:Op dinsdag 28 juni 2022 07:50 schreef Deisyy het volgende:
GOEDEMORGEN!
Morguhquote:
Graagquote:
Helaas niet nee.quote:
Private lease dus krijg sowieso niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |