Of de functie is jou nu nog niet duidelijkquote:Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine renovatie-update:
Ik realiseer me nu dat ze een lichtschakelaar hebben geplaatst zonder enige functie.
[ afbeelding ]
Rare plek ook om een lichtschakelaar te plaatsen, die zit doorgaans bij de deur en niet naast de wastafelquote:Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine renovatie-update:
Ik realiseer me nu dat ze een lichtschakelaar hebben geplaatst zonder enige functie.
[ afbeelding ]
Ja, dat zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of de functie is jou nu nog niet duidelijk
Ik denk niet dat de schakelaar antwoord geeft.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rare plek ook om een lichtschakelaar te plaatsen, die zit doorgaans bij de deur en niet naast de wastafel
Misschien er een stekker in doenquote:Op zondag 26 juni 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de schakelaar antwoord geeft.
En als er dan een lamp aan de andere kant van die stekker met snoer zit dan is ie daarvoor.quote:
Het stopcontact werkt in elk geval.quote:
Jij hebt het licht gezien.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En als er dan een lamp aan de andere kant van die stekker met snoer zit dan is ie daarvoor.
Opgelost slotje
Is het voor een scheerapparaat of een föhn of zo ..quote:Op zondag 26 juni 2022 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Inderdaad.
Voor een lampje boven de spiegel zou het misschien handig zijn. Maar die is er niet.
Ja. Heb ik gecheckt.quote:
is dat met MvdP?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:42 schreef pullup het volgende:
Zo, ik heb mijn team voor het eerste tourspel waar ik aan meedoe ingevuld
Die doet mee en zit nu in mijn teamquote:
Nu op zoek naar het verborgen lampje ergensquote:
Die verschillen wel eens.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
en Pogacjar en/of Roglic? Ken de regels verder niet
En je mag elke dag wisselen ?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die verschillen wel eens.
Dit tourspel is simpel, de eerste 10 plekken per etappe geven punten
1e -> 10 punten
2e -> 9 punten etc
Verdernog wat extra's voor eindklassement maar dat gaat je de winst niet opleveren
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu op zoek naar het verborgen lampje ergensOf misschien krijg je wel een ander effect
Nopequote:
Krijg extra punten als je de voglende vragen goed gokt?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die verschillen wel eens.
Dit tourspel is simpel, de eerste 10 plekken per etappe geven punten
1e -> 10 punten
2e -> 9 punten etc
Verdernog wat extra's voor eindklassement maar dat gaat je de winst niet opleveren
Ha jij kent dit tourspelquote:Op zondag 26 juni 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg extra punten als je de voglende vragen goed gokt?
Wie wordt als eerste met doping gepakt?
Hoeveel doping heeft de winnaar genomen?
Hoeveel renners gaan uit de koers door corona?
Etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken de tourquote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
Lijkt op brand hier in een flat aan de overkant ...
Zal de zon zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n brand moet rook geven.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 26 juni 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
Lijkt op brand hier in een flat aan de overkant ...
Oei,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de weerspiegeling van een zonsondergang in de ruiten?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
ah dat zal het dan zijn ... Mr smartquote:Op zondag 26 juni 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Oei,
Niet de weerspiegeling van een zonsondergang in de ruiten?
En kijk naar de ramen rechts, die zijn zwart niet roodquote:
ja und?quote:Op zondag 26 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En kijk naar de ramen rechts, die zijn zwart niet rood
Die ramen doen blijkbaar niet meer mee aan de brandquote:
Bij brand had je zeker het bovenste raam rood verwacht, dat moet wel dezelfde kamer zijn.quote:
Iemand moet ze ook bellenquote:
Zit die onder de wasbak?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
Kleine renovatie-update:
[ afbeelding ]
Verdient ie geheid meer mee dan wij in 1 maandquote:Op zondag 26 juni 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
Oh echt een 90 minuten Guus Meeuwis concert ... man wat staat die ongeīnspireerd te zingen 🎶
Eindhoven de beste ....quote:Op zondag 26 juni 2022 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verdient ie geheid meer mee dan wij in 1 maand
Daar is een goede buikspreker aan verloren gegaanquote:Op zondag 26 juni 2022 22:12 schreef chufi het volgende:
Oh echt een 90 minuten Guus Meeuwis concert ... man wat staat die ongeīnspireerd te zingen 🎶
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |