Ik ook.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is dat het te warm is om me boos te maken, maar ik ben nog steeds wel pissig.
Thnx meis!quote:
De dag is nog niet voorbijquote:
Het is nu pas etenstijd.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook.
Vooral omdat er geen enkele reden was. Tenminste niet om het zo lang dicht te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:17 schreef DJMO het volgende:
Lekker. Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Stokj. Lang niet gezienquote:
Algemeen bekendquote:Op maandag 27 juni 2022 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
kersen werken laxerend las ik. Ja ik merk het![]()
heb er normaal geen last van, maar heb vandaag wel even driekwart bak opgegetenquote:
Als maar lekker was, en fruit laxeerd.quote:Op maandag 27 juni 2022 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb er normaal geen last van, maar heb vandaag wel even driekwart bak opgegeten
Deed vaak darmspoeling vroeger, liter zuurkoolsap en gaan. Is wel eens goed voor je darmen zo nu en danquote:Op maandag 27 juni 2022 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn stoelgang door mijn goede vezelinname is wel meer dan prima in orde
Op de pot zekerquote:Op maandag 27 juni 2022 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
Mij vertellen over goed schijten, ga je ook Max Verstappen vertellen hoe hij moet racen![]()
Die kan een heel topic er mee vullenquote:Op maandag 27 juni 2022 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Een zekere kackmeister uit Oostenrijk is ook onder de indruk van mijn darmproducten
ZIJn gangetje, en met jou?quote:
Ik moest lachenquote:
Helemaal topquote:Op maandag 27 juni 2022 12:42 schreef Maanvis het volgende:
nu.nl/binnenland/6208832/boeren-blokkeren-a67-tussen-eindhoven-en-venlo-snelweg-gesloten.html 1e snelweg dicht
Beter heel Nederland lamleggen, moet eens over zijn met die misdaden uit den haag.quote:Op maandag 27 juni 2022 12:42 schreef Maanvis het volgende:
nu.nl/binnenland/6208832/boeren-blokkeren-a67-tussen-eindhoven-en-venlo-snelweg-gesloten.html 1e snelweg dicht
Lijkt me geweldig! Ik zat er weleens aan te denken om een partij op te richten, en het de naam Partij 1789 te geven, en daarmee een staatsgreep te plegenquote:Op maandag 27 juni 2022 12:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Beter heel Nederland lamleggen, moet eens over zijn met die misdaden uit den haag.
En waarom specifiek Costa Rica en Schotland?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig! Ik zat er weleens aan te denken om een partij op te richten, en het de naam Partij 1789 te geven, en daarmee een staatsgreep te plegen![]()
ik heb zóveel imo goede ideeën hoe het beter kan in Nederland...het wordt of dat, of emigreren naar Costa Rica of Schotland en off grid/zelfvoorzienend te gaan leven
![]()
We worden aan alle kanten langzaam gewurgd in dit land, gaat echt een keer helemaal mis hier. Waanbeleid na Waanbeleid. Alles word naar de kloten geholpen hier. Emigreren naar Canada beterquote:Op maandag 27 juni 2022 13:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig! Ik zat er weleens aan te denken om een partij op te richten, en het de naam Partij 1789 te geven, en daarmee een staatsgreep te plegen![]()
ik heb zóveel imo goede ideeën hoe het beter kan in Nederland...het wordt of dat, of emigreren naar Costa Rica of Schotland en off grid/zelfvoorzienend te gaan leven
![]()
Scotland grote Pullen bierquote:Op maandag 27 juni 2022 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En waarom specifiek Costa Rica en Schotland?
almere buiten?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie al eens voor langere tijd in buiten gewoond?
Schotland omdat ik half Schotse ben, heb daar ook familie, plus ze zitten door de Brexit niet meer bij de EU, en Costa Rica omdat er een chille sfeer hangt door de surfers die daar komen en blijven hangen, en het is een redelijk ecologisch verantwoord/bewust land, zijn nog niet zo verpest door de kapitalistische mindset van de westerse wereldquote:Op maandag 27 juni 2022 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En waarom specifiek Costa Rica en Schotland?
Fam van mij in calafornie. Beviel prima, kennissen in Canada bevalt prima..quote:Op maandag 27 juni 2022 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
En Costa Rica is waarschijnlijk ook vrij stabiel zonder controle door bendes?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Schotland omdat ik half Schotse ben, heb daar ook familie, plus ze zitten door de Brexit niet meer bij de EU, en Costa Rica omdat er een chille sfeer hangt door de surfers die daar komen en blijven hangen, en het is een redelijk ecologisch verantwoord/bewust land, zijn nog niet zo verpest door de kapitalistische mindset van de westerse wereld
Daar heb ik ook familie, maar Canada is best moeilijk om in te komen, je moet óf veel geld meenemen óf een specifieke skill hebben waardoor je daar een baan krijgt aangeboden..wat dat betreft is Australië makkelijker, die werken met een puntensysteem, maar dat land trekt me voor geen meterquote:Op maandag 27 juni 2022 13:04 schreef PLY het volgende:
[..]
We worden aan alle kanten langzaam gewurgd in dit land, gaat echt een keer helemaal mis hier. Waanbeleid na Waanbeleid. Alles word naar de kloten geholpen hier. Emigreren naar Canada beter
Het is geloof ik nog niet zo corrupt en verpest door drugsgerelateerd geweld als bepaalde andere Zuid-en Midden-Amerikaanse landen.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En Costa Rica is waarschijnlijk ook vrij stabiel zonder controle door bendes?
Ik in Israël voor bijna 4 jaarquote:Op maandag 27 juni 2022 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn zwager werkte ooit voor een Nederlandse firma op Barbados, toen 3 weken op vak geweest daar. Daar is echt alles chill en mooiquote:Op maandag 27 juni 2022 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En Costa Rica is waarschijnlijk ook vrij stabiel zonder controle door bendes?
Op vakantie kijk je er met een roze bril naar. Dat is anders dan daar wonen.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn zwager werkte ooit voor een Nederlandse firma op Barbados, toen 3 weken op vak geweest daar. Daar is echt alles chill en mooi
Australië lijkt mij ook niks, en alles is giftig daarquote:Op maandag 27 juni 2022 13:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook familie, maar Canada is best moeilijk om in te komen, je moet óf veel geld meenemen óf een specifieke skill hebben waardoor je daar een baan krijgt aangeboden..wat dat betreft is Australië makkelijker, die werken met een puntensysteem, maar dat land trekt me voor geen meter
Ik keek naar hun en ze waren happy genoeg. 10j gewoond daarquote:Op maandag 27 juni 2022 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op vakantie kijk je er met een roze bril naar. Dat is anders dan daar wonen.
Ik vond het een geweldig land, kwam er al vanaf mn 18e, en toen ik voor de eerste keer uit het vliegtuig stapte daar voelde ik me gelijk alsof ik thuiskwamquote:
Gave ervaringen idd. Veel psytrance artiesten komen uit Israël, vraag me af hoe dat komt.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldig land, kwam er al vanaf mn 18e, en toen ik voor de eerste keer uit het vliegtuig stapte daar voelde ik me gelijk alsof ik thuiskwamging er op mn 25e wonen vanwege de liefde, en als die relatie niet stuk was gelopen was ik nooit terug naar Nederland gekomen. Heb vanalles meegemaakt, heb in schuilkelders gezeten vanwege een oorlog met Libanon/de Hezbollah, ben naar illegale psytrance feesten in woestijnen en bossen geweest, heb zóveel coole mensen ontmoet, heb een vreemde taal moeten leren en de struggle om een werkvisum te krijgen meegemaakt etc etc
maar wat vond je ervan dat ze in dat land de palestijnen als untermensch behandleenquote:Op maandag 27 juni 2022 13:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond het een geweldig land, kwam er al vanaf mn 18e, en toen ik voor de eerste keer uit het vliegtuig stapte daar voelde ik me gelijk alsof ik thuiskwamging er op mn 25e wonen vanwege de liefde, en als die relatie niet stuk was gelopen was ik nooit terug naar Nederland gekomen. Heb vanalles meegemaakt, heb in schuilkelders gezeten vanwege een oorlog met Libanon/de Hezbollah, ben naar illegale psytrance feesten in woestijnen en bossen geweest, heb zóveel coole mensen ontmoet, heb een vreemde taal moeten leren en de struggle om een werkvisum te krijgen meegemaakt etc etc
Ja ontzettend veel! Ik kende er een paar persoonlijk door mn ex, waren vrienden van 'mquote:Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gave ervaringen idd. Veel psytrance artiesten komen uit Israël, vraag me af hoe dat komt.
Vini Vici?quote:Op maandag 27 juni 2022 13:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ontzettend veel! Ik kende er een paar persoonlijk door mn ex, waren vrienden van 'm![]()
Ik heb daar een mening over, maar heb geen zin in een banquote:Op maandag 27 juni 2022 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar wat vond je ervan dat ze in dat land de palestijnen als untermensch behandleen
oke je vindt ze dus untermenschenquote:Op maandag 27 juni 2022 13:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb daar een mening over, maar heb geen zin in een banlaten we het erop houden dat ik niet pro-palestijns ben
Nee, jammer genoeg nietquote:
Wel top iddquote:Op maandag 27 juni 2022 13:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van de acties van de Hamas e.d.quote:
Bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)-tractoren~ae76f5d7/quote:Een woordvoerder van minister Van der Wal zegt dat ‘boeren het recht hebben om te protesteren’ en dat de overheid hun zorgen ‘serieus neemt’. Hij maakt echter ook duidelijk dat de minister haar plannen niet zal intrekken;
En bij de grenzen las ik.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:53 schreef Maanvis het volgende:
a50 zal ook wel volgen, kan niet anders als ze zich in schaijk verzamelen
Als ze de zorgen van de boeren net zo serieus nemen als de zorgen van de Groningers mbt de aardbevingen daar/de toestand van hun huizen, dan weet jij het welquote:Op maandag 27 juni 2022 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
FF lachen hoor.
[..]
Bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)-tractoren~ae76f5d7/
Hoe tegenstrijdig en vol leugens kan je zitten.
Precies.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ze de zorgen van de boeren net zo serieus nemen als de zorgen van de Groningers mbt de aardbevingen daar/de toestand van hun huizen, dan weet jij het wel
Word een mega opstand en gaan gewonden vallenquote:Op maandag 27 juni 2022 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gaat morgen nog een dingetje worden als de kamer gaat stemmen, ze moeten en zullen de plannen doordrukken en de boeren om zeep helpen.
Zijn gewoon misdadigers in den haag en word echt tijd voor een nw kabinet.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ze de zorgen van de boeren net zo serieus nemen als de zorgen van de Groningers mbt de aardbevingen daar/de toestand van hun huizen, dan weet jij het wel
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:02 schreef PLY het volgende:
Word een mega opstand en gaan gewonden vallen![]()
Nieuw kabinet wordt gewoon oude wijn in nieuwe zakkenquote:Op maandag 27 juni 2022 14:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Word een mega opstand en gaan gewonden vallen
[..]
Zijn gewoon misdadigers in den haag en word echt tijd voor een nw kabinet.
Als het nou een BLM demo was dan was de politie nergens te bekennenquote:Op maandag 27 juni 2022 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Precies.
En boeren hebben het recht op demonstreren ??? Ze hoeven maar een kik te geven en ze geven politie al opdracht om hard aan te pakken.
Ja precies en die vernielen en provoceren opzettelijk. Maar hee recht op demonstreren. Hun wel.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als het nou een BLM demo was dan was de politie nergens te bekennen
Geen vvd en d666 stemmen simpel toch?quote:Op maandag 27 juni 2022 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nieuw kabinet wordt gewoon oude wijn in nieuwe zakken
Ook tijd dat het koningshuis oprot/afgeschaft wordtquote:
En ook geen CDA, Groenlinks, PVDA, CU, SP etcquote:
Opvretersquote:Op maandag 27 juni 2022 14:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook tijd dat het koningshuis oprot/afgeschaft wordt
Links sowieso ergquote:Op maandag 27 juni 2022 14:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ook geen CDA, Groenlinks, PVDA, CU, SP etc
wat dan wel?quote:Op maandag 27 juni 2022 14:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ook geen CDA, Groenlinks, PVDA, CU, SP etc
En dat zegt iemand met een regenboog avator.quote:
Als je de kleuren van de avatar en dat Oekraïense vlaggetje erbjj van die twitteraar ziet dan weet ik al wat voor typetje het isquote:
Zo waar wat je zegtquote:Op maandag 27 juni 2022 14:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een regenboog avator.
Die staan om het minste geringste al overal en nergens te krijsen dat ze niet begrepen worden. En de bek maar open over anderen.![]()
![]()
Nee Fosh for presidentquote:
Ik stemde bij de laatste verkiezingen op de PVVquote:
Ik heb een schijthekel aan die extreme gasten.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 14:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik stemde bij de laatste verkiezingen op de PVV
Is parodie account van voormalig directeur rtvnoordquote:
Demonstreren om het demonstrerenquote:Op maandag 27 juni 2022 14:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan die extreme gasten.
Het enige wat deze types doen is juist een hekel creeren aan de doelgroep waar ze zogenaamd zich voor inzetten.
Ik zei op fbook dat ik op geert had gestemd, gelijk 25 vrienden kwijtquote:Op maandag 27 juni 2022 14:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik stemde bij de laatste verkiezingen op de PVV
okquote:Op maandag 27 juni 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is parodie account van voormalig directeur rtvnoord
Net zoals die gasten van de "Grauwe Eeuw "quote:Op maandag 27 juni 2022 14:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan die extreme gasten.
Het enige wat deze types doen is juist een hekel creeren aan de doelgroep waar ze zogenaamd zich voor inzetten.
Lol! Beter kwijt dan rijk die "vrienden"quote:Op maandag 27 juni 2022 14:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik zei op fbook dat ik op geert had gestemd, gelijk 25 vrienden kwijt
Ik zie koeien in het weiland.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:07 schreef Maanvis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)k&v=3480636378847784 livestreaam
En zo is dat!quote:Op maandag 27 juni 2022 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie koeien in het weiland.
EN ZO MOET HET BLIJVEN.
quote:Op maandag 27 juni 2022 15:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze zijn gewoon met de trekkers door de pliesie barricades gebeukt.
Ik ben een beelddenker hè?quote:
Nee wel een vlog van een boerquote:Op maandag 27 juni 2022 16:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had ook al geen succes, ook op youtube niet.
live stream is voorbijquote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 15:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zie koeien in het weiland.
EN ZO MOET HET BLIJVEN.
Thnx even checkenquote:Op maandag 27 juni 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/785098049327561/
Een hele ‘verse’ stream 😘
Lekker boers accent welquote:Op maandag 27 juni 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
Maar geen lokaal accent.. klopt niet bij de plaatsquote:
Gaan ze nu niet gewoon iedere dag een andere burgemeester lastig vallen?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar geen lokaal accent.. klopt niet bij de plaats
Als ze het hier doen ga ik live 🤣quote:Op maandag 27 juni 2022 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan ze nu niet gewoon iedere dag een andere burgemeester lastig vallen?
Als dat het geval is, stuur me dan een DMquote:
Zal ik zeker doenquote:Op maandag 27 juni 2022 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat het geval is, stuur me dan een DM
Is het niet gewoon een boer uit een ander dorp/gebied in Nederland en heeft ie zich gewoon aangesloten bij deze actie? Of getrouwd met een lokale boerin en dus import?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar geen lokaal accent.. klopt niet bij de plaats
Greysbones voor al uw vlogvragenquote:
Levert zeker weten tig kijkers opquote:Op maandag 27 juni 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Greysbones voor al uw vlogvragen
At your service
Ik ken iemand uit de omgeving waar ik geboren ben die import is. Die woont al 30 jaar in Limbabwe, spreekt geen woord Limburgs maar heeft wel zo'n heftig accent gekregen dat de gemiddelde zuid Limburger denkt 'jij kan echt wel gewoon dialect spreken'quote:Op maandag 27 juni 2022 16:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een boer uit een ander dorp/gebied in Nederland en heeft ie zich gewoon aangesloten bij deze actie? Of getrouwd met een lokale boerin en dus import?![]()
Tuurlijkquote:
Of hij heeft zijn tong in zijn neus met praten?quote:Op maandag 27 juni 2022 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit de omgeving waar ik geboren ben die import is. Die woont al 30 jaar in Limbabwe, spreekt geen woord Limburgs maar heeft wel zo'n heftig accent gekregen dat de gemiddelde zuid Limburger denkt 'jij kan echt wel gewoon dialect spreken'
quote:Op maandag 27 juni 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij mag ook meekijken op de mooie Veluwe
Hebben hier een bal van een burgemeester
Je verwart Limbabwe met de Veluwequote:Op maandag 27 juni 2022 16:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn tong in zijn neus met praten?
Ach, na een paar biertjes kunnen we vast prima converseren in onze eigen dialectenquote:Op maandag 27 juni 2022 16:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb je mijn zaanse dialect nog niet gehoord
En dan van elkaar denken dat je niet goed wordquote:Op maandag 27 juni 2022 16:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, na een paar biertjes kunnen we vast prima converseren in onze eigen dialecten
Het wilde westenquote:Op maandag 27 juni 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
Ze denken altijd dat ik uit het westen kom hier
Ik heb een tijdje gedate met een meisje die ergens daar in de buurt geboren was die mee naar Limburg was gegaan om een keertje carnaval mee te maken. Toen heb ik even met haar bij vrienden van mij gestaan waar ik gewoon Limbabnees mee aan het praten was.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:34 schreef PLY het volgende:
[..]
En dan van elkaar denken dat je niet goed word
Calamity Greysquote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedate met een meisje die ergens daar in de buurt geboren was die mee naar Limburg was gegaan om een keertje carnaval mee te maken. Toen heb ik even met haar bij vrienden van mij gestaan waar ik gewoon Limbabnees mee aan het praten was.
Zij heeft daarna gezegd: het klonk alsof je zwaar bezopen een beroerte kreeg
Zaans is meer zingend praten zegt menquote:Op maandag 27 juni 2022 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedate met een meisje die ergens daar in de buurt geboren was die mee naar Limburg was gegaan om een keertje carnaval mee te maken. Toen heb ik even met haar bij vrienden van mij gestaan waar ik gewoon Limbabnees mee aan het praten was.
Zij heeft daarna gezegd: het klonk alsof je zwaar bezopen een beroerte kreeg
quote:Op maandag 27 juni 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
Jawel jawel, morgen mag ik naar Eindhoven op werkbezoek. Helaas wel om 08:30 uur op locatie zijn. Hoop niet dat die boeren dan al met hooi gaan strooien.quote:
ga gewoon met OV, eindhoven is goed bereikbaarquote:Op maandag 27 juni 2022 16:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel, morgen mag ik naar Eindhoven op werkbezoek. Helaas wel om 08:30 uur op locatie zijn. Hoop niet dat die boeren dan al met hooi gaan strooien.
Het is wel verleidelijk om met de auto te gaan (1,5 uur reistijd t.o.v. 2 uur reistijd met de treinquote:Op maandag 27 juni 2022 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ga gewoon met OV, eindhoven is goed bereikbaar
1,5 uur opletten en moe worden ipv 2 uur lekker uit rustenquote:Op maandag 27 juni 2022 16:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is wel verleidelijk om met de auto te gaan (1,5 uur reistijd t.o.v. 2 uur reistijd met de trein).
Maar ik overweeg het wel. Ik denk dat ik het van vanavond een beetje laat afhangen.
ik was ooit in nijmegen na een concert (half uurtje rijden) waar een fries voor me liep en zei tegen me 'wat kut dat jullie weer helemala naar belgie moeten'...quote:Op maandag 27 juni 2022 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben er ook zo 1
In Friesland zeggen ze jij bent zo te horen geen Fries.
En elke Hollander roept gelijk: He een Fries.
quote:Op maandag 27 juni 2022 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik was ooit in nijmegen na een concert (half uurtje rijden) waar een fries voor me liep en zei tegen me 'wat kut dat jullie weer helemala naar belgie moeten'...
In Limburg krijg ik steeds vaker te horen dat ik qua spraak 'aan het verhollandse' ben terwijl iedereen buiten de provincie mij 'Die Limburger' noemtquote:Op maandag 27 juni 2022 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben er ook zo 1
In Friesland zeggen ze jij bent zo te horen geen Fries.
En elke Hollander roept gelijk: He een Fries.
Hetzelfde idee.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Limburg krijg ik steeds vaker te horen dat ik qua spraak 'aan het verhollandse' ben terwijl iedereen buiten de provincie mij 'Die Limburger' noemt
Ja dat is mooi mooi manquote:Op maandag 27 juni 2022 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dis Drachten nou.
https://www.facebook.com/(...)k&v=1029049941318182
Ik was ooit als kleine meid op zomerkamp in Susteren, en 1 van de activiteiten was zo'n dropping, dus liepen met een klein groepje ergens in de middle of nowhere, eindelijk zagen we opeens een benzinepomp ofzo met wat mensen, ik de weg vragen aan een vrouw, en kon er echt totaal NIKS van verstaan , glimlachte maar een beetje en liep maar weer verderquote:Op maandag 27 juni 2022 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit de omgeving waar ik geboren ben die import is. Die woont al 30 jaar in Limbabwe, spreekt geen woord Limburgs maar heeft wel zo'n heftig accent gekregen dat de gemiddelde zuid Limburger denkt 'jij kan echt wel gewoon dialect spreken'
Weet totaal niet wat ik me bij Zaans voor moet stellen, is het gewoon net als Amsterdams/Noord-Hollands? 🤔quote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 17:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was ooit als kleine meid op zomerkamp in Susteren, en 1 van de activiteiten was zo'n dropping, dus liepen met een klein groepje ergens in de middle of nowhere, eindelijk zagen we opeens een benzinepomp ofzo met wat mensen, ik de weg vragen aan een vrouw, en kon er echt totaal NIKS van verstaan , glimlachte maar een beetje en liep maar weer verder![]()
Het is ook een raar dialect als je het niet kentquote:Op maandag 27 juni 2022 17:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was ooit als kleine meid op zomerkamp in Susteren, en 1 van de activiteiten was zo'n dropping, dus liepen met een klein groepje ergens in de middle of nowhere, eindelijk zagen we opeens een benzinepomp ofzo met wat mensen, ik de weg vragen aan een vrouw, en kon er echt totaal NIKS van verstaan , glimlachte maar een beetje en liep maar weer verder![]()
Heb ik ook weleens zuksquote:Op maandag 27 juni 2022 17:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zoiets, maar minder plat. De ui praten we als eu en dat soortquote:Op maandag 27 juni 2022 17:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet totaal niet wat ik me bij Zaans voor moet stellen, is het gewoon net als Amsterdams/Noord-Hollands? 🤔
quote:Op maandag 27 juni 2022 17:26 schreef Maanvis het volgende:
https://speld.nl/2022/06/(...)en-van-nederlanders/
"Protest: huisartsen gaan slagaders blokkeren van Nederlanders"
Ze willen gewoon van de vleesindustrie af, we moeten allemaal soja bonen gaan kauwen.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mijn pa fietste ,als 16-jarige jongen samen met mn opa met de bakfiets vanuit Utrecht naar de boeren in Drenthe tijdens de hongerwinter van 1944 om daar een paar mut aardappelen , en wat ze verder nog konden krijgen, te scoren .
Boeren zijn gewoon de producenten van de basisbehoeften van de mens 😑
Fuck Den Haag dus
Schijnbaar hebben ze alleen in Nederland last van de boeren, over de grens hoor je er weinig over. Fuck the systemquote:Op maandag 27 juni 2022 18:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze willen gewoon van de vleesindustrie af, we moeten allemaal soja bonen gaan kauwen.
En hoe willen ze die gaan verbouwen als er amper meer dieren zijn, ze halen een belangrijke schakel uit de keten weg.
Daar is mijn snavel nog te kort voorquote:Op maandag 27 juni 2022 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow ja en krekels en maden en zow moeten we gaan eten.![]()
![]()
Fuck de Nederlandse regering gewoon, denken dat ze met dit soort acties nog wat voorstellen en indruk maken op het politieke wereldtoneel/ bij de EU. Het gaat steeds meer en meer de verkeerde kant op in Nederlandquote:Op maandag 27 juni 2022 18:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze alleen in Nederland last van de boeren, over de grens hoor je er weinig over. Fuck the system
Dit is bewust het land naar de klote helpen.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben ze alleen in Nederland last van de boeren, over de grens hoor je er weinig over. Fuck the system
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fuck de Nederlandse regering gewoon, denken dat ze met dit soort acties nog wat voorstellen en indruk maken op het politieke wereldtoneel/ bij de EU. Het gaat steeds meer en meer de verkeerde kant op in Nederland
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 27 juni 2022 18:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fuck de Nederlandse regering gewoon, denken dat ze met dit soort acties nog wat voorstellen en indruk maken op het politieke wereldtoneel/ bij de EU. Het gaat steeds meer en meer de verkeerde kant op in Nederland
Altijd het brave jongetje van de klas willen zijn ten koste van je eigen bevolking, word echt tijd dat er eens wat gebeurd hier, sowieso massaal wegstemmen vlgd keer!quote:Op maandag 27 juni 2022 18:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of "onze" stemmen daadwerkelijk iets uitmaken, tijd voor een revolutie imo, deden ze in IJsland ergens rond 2011 ook met succesquote:Op maandag 27 juni 2022 18:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Altijd het brave jongetje van de klas willen zijn ten koste van je eigen bevolking, word echt tijd dat er eens wat gebeurd hier, sowieso massaal wegstemmen vlgd keer!
Ik stem sowieso niet op dat linkse gepeupel.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Altijd het brave jongetje van de klas willen zijn ten koste van je eigen bevolking, word echt tijd dat er eens wat gebeurd hier, sowieso massaal wegstemmen vlgd keer!
Takketering breekt toch wel uit hier.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of "onze" stemmen daadwerkelijk iets uitmaken, tijd voor een revolutie imo, deden ze in IJsland ergens rond 2011 ook met succes
Boksquote:Op maandag 27 juni 2022 18:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik stem sowieso niet op dat linkse gepeupel.
O dat hoop ik dan ook voor je. Denk niet dat ze er al zo vroeg zijn. Ik duim voor je.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel jawel, morgen mag ik naar Eindhoven op werkbezoek. Helaas wel om 08:30 uur op locatie zijn. Hoop niet dat die boeren dan al met hooi gaan strooien.
Dotjequote:Op maandag 27 juni 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hoop ik dan ook voor je. Denk niet dat ze er al zo vroeg zijn. Ik duim voor je.
Ik mag de ontwikkeling van de laatste tijd wel dat politici thuis bezocht worden door volk dat ontevreden is over hun uitspraken en/of wetsvoorstellen, en verhaal gaan halenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:25 schreef PLY het volgende:
[..]
Takketering breekt toch wel uit hier.
Morgen is dat debat over dat stikstof onzin en ammoniak gezwam. Gaan echt ongelukken gebeuren vrees ik, met dank aan die slinkse deugkneuzen
Hey Plyquote:
Ze willen geen verantwoording afleggen omdat ze dat gewoon simpelweg niet kunnen.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik mag de ontwikkeling van de laatste tijd wel dat politici thuis bezocht worden door volk dat ontevreden is over hun uitspraken en/of wetsvoorstellen, en verhaal gaan halen![]()
Krijgen ze ervan als ze zich voor willen doen als "volksvertegenwoordigers"
quote:
Geen meelij mee iddquote:Op maandag 27 juni 2022 18:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik mag de ontwikkeling van de laatste tijd wel dat politici thuis bezocht worden door volk dat ontevreden is over hun uitspraken en/of wetsvoorstellen, en verhaal gaan halen![]()
Krijgen ze ervan als ze zich voor willen doen als "volksvertegenwoordigers"
Zijn gewoon wereldvreemde schijtluizenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze willen geen verantwoording afleggen omdat ze dat gewoon simpelweg niet kunnen.
Ik denk dat dat het probleem is.
Zoals op 1 van die tractors stond: De regering is het boerenverstand kwijt.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zijn gewoon wereldvreemde schijtluizen
Alsof ze het ooit gehad hebbenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoals op 1 van die tractors stond: De regering is het boerenverstand kwijt.
Volgens sommige bronnen die ik gesproken heb helpt het wel om hotdogs snel naar binnen te werkenquote:
Had een pagina terug wat geplaatst van you tube van Marianne, zelfs professoren spreken het tegen van wat hun beweren over uitstoot enzoquote:Op maandag 27 juni 2022 18:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze willen geen verantwoording afleggen omdat ze dat gewoon simpelweg niet kunnen.
Ik denk dat dat het probleem is.
Uhuhquote:Op maandag 27 juni 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens sommige bronnen die ik gesproken heb helpt het wel om hotdogs snel naar binnen te werken
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op maandag 27 juni 2022 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Oeps dat was een iets te dure scooter ritje
hij mocht het niet bekendmaken van die bal van D66quote:Op maandag 27 juni 2022 18:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Had een pagina terug wat geplaatst van you tube van Marianne, zelfs professoren spreken het tegen van wat hun beweren over uitstoot enzo
Slaat ook nergens op.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Had een pagina terug wat geplaatst van you tube van Marianne, zelfs professoren spreken het tegen van wat hun beweren over uitstoot enzo
ze kijken naar de natuur van 1700 tot 2023quote:Op maandag 27 juni 2022 18:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op.
Eens in de zoveel tijd veranderd de natuur komen er nieuwe gewassen en diersoorten.
Je kan niet alles op de boeren afschuiven.
Ritje duurde iets langer dan verwacht en aangezien deelscooters per minuut kosten. Maar ja de Coolsingel en spitsquote:
Eens in de 79j kantelt de aarde een graad en wat op de ene pool smelt groeit op de andere pool bij, gaat langzaam maar klopt wel.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op.
Eens in de zoveel tijd veranderd de natuur komen er nieuwe gewassen en diersoorten.
Je kan niet alles op de boeren afschuiven.
Iets wat je niet hebt, kun je ook niet kwijtrakenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoals op 1 van die tractors stond: De regering is het boerenverstand kwijt.
en dan hebben we ook nog schuivende tektonische platenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Eens in de 79j kantelt de aarde een graad en wat op de ene pool smelt groeit op de andere pool bij, gaat langzaam maar klopt wel.
quote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt, kun je ook niet kwijtraken
Wie gaven ze destijds eigenlijk de schuld van de ijstijd?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Eens in de 79j kantelt de aarde een graad en wat op de ene pool smelt groeit op de andere pool bij, gaat langzaam maar klopt wel.
Idioterie ten top iddquote:Op maandag 27 juni 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kijken naar de natuur van 1700 tot 2023
dan missen ze nogal wat soorten
gek he met de industriele revolutie ertussen
maar nee het ligt aan de boeren
Gaat in de ozon waar je nooit meer wat over hoordquote:Op maandag 27 juni 2022 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie gaven ze destijds eigenlijk de schuld van de ijstijd?
Scratquote:Op maandag 27 juni 2022 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of bedoel je de vulkanen?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
zure regenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaat in de ozon waar je nooit meer wat over hoord
Ah op die manier, ik dacht dat je een boete gepakt had ofzo.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ritje duurde iets langer dan verwacht en aangezien deelscooters per minuut kosten. Maar ja de Coolsingel en spits
Dat.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kijken naar de natuur van 1700 tot 2023
dan missen ze nogal wat soorten
gek he met de industriele revolutie ertussen
maar nee het ligt aan de boeren
de enige reden dat de boeren onteigent moeten worden is dat gemeentes die grond vol kunnen stampenquote:Op maandag 27 juni 2022 18:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat.
Haal grotendeels van de koeien weg dan haal je ook heel wat natuur weg, insectien die niet meer kunnen leven bloemen die niet meer bemest en bestuift worden etc.
Gelukkig nietquote:Op maandag 27 juni 2022 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik dacht dat je een boete gepakt had ofzo.
En wie kreeg er de schuld van dat het ging dooien/de aarde opwarmdequote:
Ja maar dat laatste vermelden ze steeds niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef PLY het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2022 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt, kun je ook niet kwijtraken
de holbewonersquote:Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En wie kreeg er de schuld van dat het ging dooien/de aarde opwarmde![]()
Zullen ze dan wel nabootsen in laboratoria ofzoquote:Op maandag 27 juni 2022 18:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat.
Haal grotendeels van de koeien weg dan haal je ook heel wat natuur weg, insectien die niet meer kunnen leven bloemen die niet meer bemest en bestuift worden etc.
En er mag niet gebouwd worden want dat produceert weer stikstofquote:Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige reden dat de boeren onteigent moeten worden is dat gemeentes die grond vol kunnen stampen
Dan kunnen ze het kabinet ook wel nabootsen in een labquote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zullen ze dan wel nabootsen in laboratoria ofzo
computermodelletjesquote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja idd.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige reden dat de boeren onteigent moeten worden is dat gemeentes die grond vol kunnen stampen
dat hequote:Op maandag 27 juni 2022 19:00 schreef PLY het volgende:
[..]
En er mag niet gebouwd worden want dat produceert weer stikstof
Ik word steeds jaloerser op die gasten die in de middle of nowhere wonen in alaska, geen gezeik niks
Ze bedoelen de vallende ster van dat wijfquote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en dan kom je als NOS op een dag als vandaag met dit bericht
die hebben het echt niet begrepen
Bij vriend en vijand dwingt ze respect af?quote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en dan kom je als NOS op een dag als vandaag met dit bericht
die hebben het echt niet begrepen
Dan groeit je eten echt in pakken en plastic zoals al zoveel jeugd denkt.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar had ik het eerder vandaag ook over, ben steeds meer geneigd om ergens off grid te gaan wonenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik word steeds jaloerser op die gasten die in de middle of nowhere wonen in alaska, geen gezeik niks
ik heb werkelijk geen idee welke journalist dit uit zijn dikke duim heeft gezogenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij vriend en vijand dwingt ze respect af?
Ze zeggen nu dat ze niet kunnen bouwen om de boeren, als die oprotten dan kunnen ze los met bouwen.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die redding van die paarden.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
computermodelletjes
deden ze hier ook met het aanleggen van een natuurgebied
waren ze vergeten wat variabelen in te voeren
stond het hele gebied 9 van de 10 keer onderwater![]()
Vlees en vis genoeg daar, en voor de rest beetje aanklooien. Ben wel zo een typequote:Op maandag 27 juni 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat he
die hebben het zo gek nog niet bedacht
We hebben het hier over iemand die bij de NOS werkt hè? Niet alleen Noord-Korea, China en Rusland doen aan propaganda/staatstelevisiequote:Op maandag 27 juni 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee welke journalist dit uit zijn dikke duim heeft gezogen
maar ze zetten zichzelf elke keer weer enorm voor schut
En voor wie? Asielzoekers eerst?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze zeggen nu dat ze niet kunnen bouwen om de boeren, als die oprotten dan kunnen ze los met bouwen.
Oekraïenersquote:
Zootje eruit schoppen, kunnen de koeien blijvenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
Mensen produceren zelf ook geen stikstof
Dat zit er dik in.quote:
coronaquote:
Ik heb vandaag mijn best weer gedaan.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
de Nederlandse bevolking in ieder geval nietquote:
Las een jaar of wat terug een stuk van een rapport dat volgens bepaalde bobo's bij de EU "onderzocht" is dat Nederland 20 miljoen inwoners aan zou kunnenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.
En dan nog meer binnenhalen en dan word het hier net als Japan of China met die smog toestanden omdat er teveel bevolking op een kluitje woont.
Zootje eruit schoppen, kunnen de koeien blijvenquote:Op maandag 27 juni 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
Gast in eigen land wij, en maar betalen voor andere.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
de Nederlandse bevolking in ieder geval niet
die groeit al jaren niet meer namelijk
ja dikke doeiquote:Op maandag 27 juni 2022 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Las een jaar of wat terug een stuk van een rapport dat volgens bepaalde bobo's bij de EU "onderzocht" is dat Nederland 20 miljoen inwoners aan zou kunnen![]()
zal ook wel moeten want over 10 jaar is het zoverquote:Op maandag 27 juni 2022 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Las een jaar of wat terug een stuk van een rapport dat volgens bepaalde bobo's bij de EU "onderzocht" is dat Nederland 20 miljoen inwoners aan zou kunnen![]()
20? Het huidige inwoners aantal is al zat op joh!quote:Op maandag 27 juni 2022 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |