Eigenlijk met name die keer dat hij bij het uitkomen van de laatste keer GT onderuit gingquote:Op zondag 26 juni 2022 13:03 schreef RedFever007 het volgende:
Die commentator is echt de weg kwijt met z'n BB gedweep vandaag. Hebben BB wel vaker goed zien rijden op Assen.
Nadat ik m'n post maakte even de wiki gechecked en inderdaad, het was vaak belabberd,, keer P9, p17 en p22. Twee keer uitgevallen,quote:Op zondag 26 juni 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eigenlijk met name die keer dat hij bij het uitkomen van de laatste keer GT onderuit ging
Verder was het doorgaans matig óf een uitvalbeurt.
Op de bank thuis, ben een half uurtje geleden van de TT camping vertrokken.quote:
Alternatief is Ziggoquote:Op zondag 26 juni 2022 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
Gaat de nos 'm interviewen, schakelen ze over.
Heb ik niet.quote:
Je gaat weg terwijl er geracet wordtquote:Op zondag 26 juni 2022 13:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op de bank thuis, ben een half uurtje geleden van de TT camping vertrokken.
Scheelde niet veel, wat een laatste ronde van Vietti.quote:
We gaan nooit naar de baan. Wij komen voor het feest. Bijna niemand uit de regio gaat naar de baanquote:
Raar volk.quote:Op zondag 26 juni 2022 13:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan nooit naar de baan. Wij komen voor het feest. Bijna niemand uit de regio gaat naar de baan
Nee man, gewoon een mooi feest, 4 dagen zo zat als een aapquote:
Echt losers daar bij Ziggo. Walraven was (is?) zelf ook racer dus ik snap deze opmerking echt totaal niet. Hij reed wel IRRC dus ander soort racen. Merk je wel vaker bij road racers; circuitracen wordt niet heel boeiend gevonden (niet genoeg, althans). Ze kijken ook lang niet altijd allemaal MotoGP nog.quote:Op zondag 26 juni 2022 13:01 schreef heywoodu het volgende:
"Moto2 was altijd zoals 10km schaatsen, supersaai."
Nigel Walraven is af.
Apart. Je zou verwachten dat Brabanders en Limburgers naar Assen trekken voor een feestje en dat de locals juist de motorsportfans zelf zijn, maar niet echt dusquote:Op zondag 26 juni 2022 13:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan nooit naar de baan. Wij komen voor het feest. Bijna niemand uit de regio gaat naar de baan
Ik doelde vooral op de haat richting de prachtige 10km in het schaatsenquote:Op zondag 26 juni 2022 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt losers daar bij Ziggo. Walraven was (is?) zelf ook racer dus ik snap deze opmerking echt totaal niet. Hij reed wel IRRC dus ander soort racen. Merk je wel vaker bij road racers; circuitracen wordt niet heel boeiend gevonden (niet genoeg, althans). Ze kijken ook lang niet altijd allemaal MotoGP nog.
Die locals zijn er wel maar die staan niet op de campingsquote:Op zondag 26 juni 2022 13:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart. Je zou verwachten dat Brabanders en Limburgers naar Assen trekken voor een feestje en dat de locals juist de motorsportfans zelf zijn, maar niet echt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |