abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 25 juni 2022 @ 14:51:24 #126
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_205146645
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:48 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Wat is in jouw ogen traditioneel? Er is in de geschiedenis van de mens volgens mij nog nooit een generatie geweest welke een kopie van de vorige is gebleken. De samenleving ontwikkelt zich continu en zal nooit hetzelfde blijven.

Is traditioneel 20 jaar geleden, 50 jaar of 100 jaar? We hebben het als samenleving nog nooit zo goed gehad als nu. Terug naar vroeger is alleen maar slechter.
Man, vrouw en 2.2 kind. Dat is traditioneel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_205146651
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:21 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat kaartje is behoorlijk anders dan wat ik heb gezien via Planned Parenthood: https://www.plannedparenthoodaction.org/abortion-access-tool/US

[ afbeelding ]
Dat lijkt me meer een verschil in voorspelling versus de huidige status. Maar godallemachtig zeg, als dat waar wordt. :N
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
To regret is to compromise
Best pilot in history
  PR en moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 14:58:29 #128
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_205146676
Proletenland. Triest te lezen dat hier in Nederland ook mensen (voornamelijk mannen) zijn die wat te vinden hebben over andermans baarmoeder.
Fuck the EBU.
pi_205146680
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Waarom moet jij je eigen conservatieve waarden op anderen opdringen?
Omdat daar de pijlers van onze beschaving op gebouwd zijn, en er globalisten zijn die dit al decennia lang aan het kapot maken zijn door indoctrinatie en progressieve ideologieën waar het abortus"recht" ook onder valt.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeVerzamelaar op 25-06-2022 15:08:24 ]
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_205146684
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Iets zegt me dat de meeste mannen beide zaken geen goed idee zullen vinden :P
sterillisatie dan maar?
pi_205146688
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Omdat daar de peilers van onze beschaving op gebouwd zijn, en er globalisten zijn die dit al decennia lang aan het kapot maken zijn door indoctrinatie en progressieve ideologieën waar het abortus"recht" ook onder valt.
"beschaving"
pi_205146694
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Man, vrouw en 2.2 kind. Dat is traditioneel.
2 kinderen en 1 abortus?
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:00:55 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205146698
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat lijkt me meer een verschil in voorspelling versus de huidige status. Maar godallemachtig zeg, als dat waar wordt. :N
Dat zullen de mensen in die staten voor pro abortus politici moeten kiezen, je weet wel, zoals het werkt in een democratie.

Ze hebben in die staten 50 jaar de tijd gehad om allerlei dingen te regelen. SCOTUS heeft geen verandering in de wetgevingen doorgevoerd, ze hebben het onrechtmatig verlenen van rechten teruggedraaid.

Dat is spijtig, maar abortus is geen grondrecht, dat is de fout die gemaakt is tijdens RvW en die fout is teruggedraaid.

Het was geen uitspraak over abortus, het was een uitspraak over of iets een grondrecht is of niet. En dat is het nou eenmaal niet in de VS.

Tijd voor fiery but mostly peaceful riots zeker?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205146709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:28 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Om hier nog even op terug te komen. Het is juist het conservatisme die alles probeert op te dringen. Vooral wat men niet mag.

Bij de progressieve beweging zie ik juist individuele vrijheid. Je mag zijn wie je bent. De conservatieve kant vind juist dat je moet zijn zoals zij vinden dat je moet zijn. Er is daar weinig tot geen ruimte voor het individu.

Ik heb nog geen progressief standpunt gezien dat iets wil opdringen. (Uiteraard zullen er zeker mensen zijn die het roepen) maar de standpunten gaan over individuele vrijheden. Je mag homoseksueel, transgender, non binair zijn. Niemand wordt gedwongen om zich anders voor te doen dan je bent.
Het vermoorden van een ongeboren kind is geen individuele vrijheid.
Conservatieven willen inderdaad de keuze om mensen te vermoorden beperken, progressieven ook hoop ik. Maar de conservatieven zeggen, als je dat wil doe het maar in jullie staten en wij doen wat wij willen in onze staten, maar dat mag niet van het linkse autoritaire volk, iedereen moet de wet zo invullen als jullie dat willen.
pi_205146715
twitter

De rillingen lopen over mijn rug heen.
pi_205146716
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:48 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Wat is in jouw ogen traditioneel? Er is in de geschiedenis van de mens volgens mij nog nooit een generatie geweest welke een kopie van de vorige is gebleken. De samenleving ontwikkelt zich continu en zal nooit hetzelfde blijven.

Is traditioneel 20 jaar geleden, 50 jaar of 100 jaar? We hebben het als samenleving nog nooit zo goed gehad als nu. Terug naar vroeger is alleen maar slechter.
Grote gezinnen, man-vrouw weer voorop o.a.

Laat het eens op je inwerken, 800.000 abortussen jaarlijks in de VS in dat soort moordklinieken.. hiervan is slechts 6% voortkomend uit verkrachting.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_205146720
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Nee op mijn conservatieve overtuigingen.
Dan heb je je hopelijk wel conservatief laten "helpen," mag ik hopen?

Totaal niet opmerkelijk dat hier ook veelal mannen staan te juichen bij dit. Alsof jullie je verantwoording ook maar nemen wanneer je je 10 cm eruit haalt. Small dick energy is het om wat te melden willen hebben over een vrouwenljif.
Go hard or go home
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:05:41 #138
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_205146729
quote:

[..]
Omdat daar de peilers van onze beschaving op gebouwd zijn, en er globalisten zijn die dit al decennia lang aan het kapot maken zijn door indoctrinatie en progressieve ideologieën waar het abortus"recht" ook onder valt.
Vind ik geen goede reden. Nogmaals, hoever wil je dan terug gaan? Vrouwelijk stemrecht afpakken? Terug naar 80 urige werkweek? Op zaterdag naar school? Kinderarbeid? Wat wil je eigenlijk?

Het zijn juist de conservatieven die de wereld proberen kapot te maken door macht te behouden en te willen dicteren dat er rechten komen. Het onderdrukken van mensen die niet zoals zij denken, dat moet verdwijnen uit de wereld. De wereld hoort te draaien op gelijkwaardigheid en niet op machtsvertoon.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:05:56 #139
47047 Herkauwer
pi_205146732
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:59 schreef mschol het volgende:

[..]
sterillisatie dan maar?
Is niet altijd 100% en permanent... helaas.
pi_205146734
quote:

[..]
Ik wist niet dat je moslim was.
pi_205146746
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:05 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Is niet altijd 100%
dan is het niet goed gedaan in de nacontrole
quote:
en permanent... helaas.
het kan evtueel worden hersteld ja...
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:09:50 #142
47047 Herkauwer
pi_205146753
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:02 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Het vermoorden van een ongeboren kind is geen individuele vrijheid.
Conservatieven willen inderdaad de keuze om mensen te vermoorden beperken, progressieven ook hoop ik. Maar de conservatieven zeggen, als je dat wil doe het maar in jullie staten en wij doen wat wij willen in onze staten, maar dat mag niet van het linkse autoritaire volk, iedereen moet de wet zo invullen als jullie dat willen.
Hier zit het probleem, het is niet van het volk. Het is van een elite groep die mensen indoctrineert. Zelfs in de conservatie rode staten worden er abortussen uitgevoerd. Er is behoefte aan, of je het nu wel of niet verbied het gaat gebeuren.

Het verbieden betekent niet dat er geen abortussen meer zijn, het betekent dat er minder veilige abortussen zijn. En het gaat niet om staten, het gaat om mensen en vrijheden die daarbij horen. Wat jij links autoritair noemt, noem ik gelijkwaardig voor iedereen. Nogmaals, je hoeft geen abortus te ondergaan, dat is je vrij keuze, maar conservatief houdt niet zo van vrije keuzes. Je moet per se in het plaatje passen want anders ben je verkeerd.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:11:34 #143
47047 Herkauwer
pi_205146766
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Grote gezinnen, man-vrouw weer voorop o.a.

Laat het eens op je inwerken, 800.000 abortussen jaarlijks in de VS in dat soort moordklinieken.. hiervan is slechts 6% voortkomend uit verkrachting.
En waarom is dat getal zo hoog? Misschien moet er meer gedaan worden aan voorlichting en beschikbaar maken van anticonceptiemiddelen. Daar kan je op de basisschool al mee beginnen, net voordat kinderen seksueel actief worden.

Man - vrouw voorop is een keuze, niet voor iedereen weggelegd. Waarom zou iedereen dat moeten nastreven en mag je niet leven zoals je zou willen? Wat voor een kwaad doe je iemand anders als je met iemand van het gelijke geslacht leeft?
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:12:16 #144
47047 Herkauwer
pi_205146769
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:08 schreef mschol het volgende:

[..]
dan is het niet goed gedaan in de nacontrole
[..]
het kan evtueel worden hersteld ja...
Dat is niet waar. Het kan ook weer goed groeien, genoeg mannen die ene prima nacontrole hebben gehad en jaren lang onvruchtbaar waren, totdat ze het niet meer waren.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:14:02 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205146776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:09 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Hier zit het probleem, het is niet van het volk. Het is van een elite groep die mensen indoctrineert. Zelfs in de conservatie rode staten worden er abortussen uitgevoerd. Er is behoefte aan, of je het nu wel of niet verbied het gaat gebeuren.

Het verbieden betekent niet dat er geen abortussen meer zijn, het betekent dat er minder veilige abortussen zijn. En het gaat niet om staten, het gaat om mensen en vrijheden die daarbij horen. Wat jij links autoritair noemt, noem ik gelijkwaardig voor iedereen. Nogmaals, je hoeft geen abortus te ondergaan, dat is je vrij keuze, maar conservatief houdt niet zo van vrije keuzes. Je moet per se in het plaatje passen want anders ben je verkeerd.
Sja, waar ik het eens met je ben qua abortusrechten voor vrouwen ben ik het 100% oneens dat alleen conservatieven dingen willen opdringen, doordrammen.

De woke/cancel culture is net zo erg qua in de pas lopen, zie dit voorbeeld, een donkere man doet iets waar je mee oneens bent:

Opeens is het allerergste ter wereld, racisme, prima te billijken, die neger doet niet wat we willen, dus is het maar een nikker.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 25 juni 2022 @ 15:17:48 #146
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_205146795
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:03 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

De rillingen lopen over mijn rug heen.
Heb je de rest ook gezien?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_205146796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, waar ik het eens met je ben qua abortusrechten voor vrouwen ben ik het 100% oneens dat alleen conservatieven dingen willen opdringen, doordrammen.

De woke/cancel culture is net zo erg qua in de pas lopen, zie dit voorbeeld, een donkere man doet iets waar je mee oneens bent:

[ afbeelding ]

Opeens is het allerergste ter wereld, racisme, prima te billijken, die neger doet niet wat we willen, dus is het maar een nikker.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205146801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:12 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Dat is niet waar. Het kan ook weer goed groeien, genoeg mannen die ene prima nacontrole hebben gehad en jaren lang onvruchtbaar waren, totdat ze het niet meer waren.
"Dit komt bij ongeveer één tot drie van de duizend patiënten voor."
dit is iets van 0.1 - 0.3% kans? zo klein dat het verwaarloosbaar is. zeker aangezien de kans op dan nog vruchtbaar zijn ook afgenomen is..

daarnaast is die ingreep een heel stuk minder ingrijpend en kan veel zwangerschappen voorkomen, procentueel gezien
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:21:02 #149
47047 Herkauwer
pi_205146809
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Exact. Genoeg mensen aan de beide kanten die slecht bezig zijn. Als je het wel hebben over de woke cultuur dan gaat dat in essentie over het kunnen zijn wie je bent en dat dat mag. Al het andere is ruis.

En beide kanten blazen het op met onduidelijk communicatie of haat. Het gaat erom dat je niet vervolgd kan worden om het feit dat je anders bent dan het gemiddelde. En dat je niet mag discrimineren en onderscheidt kan maken op het feit dat iemand anders is. Dat is de kern.
  PR en moderator zaterdag 25 juni 2022 @ 15:23:30 #150
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_205146822
quote:

[..]
Omdat daar de pijlers van onze beschaving op gebouwd zijn, en er globalisten zijn die dit al decennia lang aan het kapot maken zijn door indoctrinatie en progressieve ideologieën waar het abortus"recht" ook onder valt.
De pijlers van onze beschaving zijn gebouwd op kinder- en moedersterfte?
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')