Zeker, want seks is vies en zondig en alleen bedoelt om kinderen op de wereld te zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon niemand meer neuken! En Donald Duck die in zijn blote kont door een kinderstrip wandelt kan ook niet meer, trek die eend een zwembroek aan.
Ik ben zelf niet zozeer tegen abortus , als bijvoorbeeld het leven van de moeder in gevaar komt , het (ongeboren) kind allerlei afwijkingen heeft (de gemiddelde Fok!er dus) ,zwangerschap door incest of verkrachting , etc .quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:30 schreef fjs het volgende:
Valt me op dat mensen die voor abortus zijn, wel zelf zijn geboren.
En in welke westerse landen zijn abortussen na 8 maanden nog toegestaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:55 schreef Enchanter het volgende:
of vrouwen die na 8 maanden toch maar beslissen dat ze abortus willen plegen omdat het ze niet goed uitkomt.
Voor dat soort mensen lijkt me postnatale abortus wel wat.
Die vetklomp heeft dan wel rechters benoemd. Maar vergeet niet dat zelfs na alle debiele dingen die die mongool uitvoerde tijdens zijn termijn uitvoerde. Hij daarna nog steeds 46.9% van het totaal aantal stemmen wist te behalen in 2020.quote:
En de democraten aan zichzelf, eerdere presidenten (zoals Obama) hadden abortusrechten kunnen codificeren. Het is gewoon treurig dat een Supreme Court nu vol zit met politieke activisten, zoals de andere drie Justices ook benoemden in hun dissent. Het is ondertussen puur politiek gemotiveerd en daar heeft Trump slim op ingespeeld met het benoemen van de Justices die hij benoemd heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de huidige situatie ook voor een groot deel hypocriete malloten als McConnell te danken. Een of ander lulexcuus verzinnen waardoor een compromiskandidaat niet benoemd zou mogen worden om een volgend lid van de prairietaliban het hooggerechtshof in te krijgen.
Trump de meesterstrateegquote:
• Yeehawdistsquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De correcte naam is "Prairie Taliban"
Het gaat over Amerika , in sommige staten kan je zelfs tot de 28e week (okay dat is 7.5 maand en geen 8 maanden )quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En in welke westerse landen zijn abortussen na 8 maanden nog toegestaan?
En dan zogenaamd semi voor sommige abortussen zijn maar sommige levende mensen dood wensen, de hypocrisie is weer duidelijk zichtbaar.
Was het maar zo simpel. Obama heeft maar 72 dagen de daarvoor benodigde meerderheid gehad. En dan ga ik er van uit dat zn hele partij daar voor was, fractiediscipline is in de VS veel minder sterk als hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En de democraten aan zichzelf, eerdere presidenten (zoals Obama) hadden abortusrechten kunnen codificeren.
Welke staten?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het gaat over Amerika , in sommige staten kan je zelfs tot de 28e week (okay dat is 7.5 maand en geen 8 maanden )
En stel je niet zo aan , je weet best wat ik bedoel
Dat vind ik ook het rare van Amerikaanse politiek: je kunt eigenlijk nooit aan op bepaalde wetten/rechten/uitspraken want zodra het politieke klimaat weer is veranderd kan het allemaal zo maar weer teruggedraaid worden. Wie weet over 25 jaar staat Roe v Wade gewoon weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. Obama heeft maar 72 dagen de daarvoor benodigde meerderheid gehad. En dan ga ik er van uit dat zn hele partij daar voor was, fractiediscipline is in de VS veel minder sterk als hier.
En dan nog is het met dit hof maar de vraag of ze het in stand hadden gelaten.
Joh ik zit even de reacties op Nu.nl te lezen en daar schrijven vrouwen dat je maar moet leren de consequenties te dragen. En dan zul je zien dat je heel veel van die 'consequentie' gaat houden, het is namelijk een godsgeschenk... Echt hoe krijg je het uit je strot. Ik merk dat het me echt persoonlijk raakt, ga maar even iets leukers doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:08 schreef Smart_ass het volgende:
Wat ik gewoon moeilijk te begrijpen vind is hoe je als vrouw in zoiets meegaat. Van al die republikeinse mannen van middelbare leeftijd verbaast het me niets, maar van een vrouw die notabene zelf 7 kinderen heeft, wetende dat een hele hoop staten straks met bizarre wetten komen waarbij zelfs vrouwen die zwanger zijn geworden door verkrachting of incest geen abortus meer mogen plegen.. om nog maar te zwijgen over (zwaar) gehandicapte baby’s..
Natuurlijk niet, een president kan helemaal niets "codificeren". Je kunt als regering wetgeving introduceren in de hoop dat het congres ermee instemt, maar dat was destijds ook al vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En de democraten aan zichzelf, eerdere presidenten (zoals Obama) hadden abortusrechten kunnen codificeren. Het is gewoon treurig dat een Supreme Court nu vol zit met politieke activisten, zoals de andere drie Justices ook benoemden in hun dissent. Het is ondertussen puur politiek gemotiveerd en daar heeft Trump slim op ingespeeld met het benoemen van de Justices die hij benoemd heeft.
Vaak stoere mannen praatjes dit soort figuren. Als ze straks ook nog anti conceptie zouden gaan verbieden, kunnen die zelfde stoere gasten niet meer zo maar rond neuken met iedereen. Dan zouden ze zo maar vader kunnen worden en aan financiėle lasten moeten mee dragen, of zouden ze dat dan niet doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:12 schreef josja het volgende:
[..]
Joh ik zit even de reacties op Nu.nl te lezen en daar schrijven vrouwen dat je maar moet leren de consequenties te dragen. En dan zul je zien dat je heel veel van die 'consequentie' gaat houden, het is namelijk een godsgeschenk... Echt hoe krijg je het uit je strot. Ik merk dat het me echt persoonlijk raakt, ga maar even iets leukers doen.
Dat is niet hun schuld he, hadden die vuige hoeren hun benen maar dicht moeten houden tot ze getrouwd warenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Vaak stoere mannen praatjes dit soort figuren. Als ze straks ook nog anti conceptie zouden gaan verbieden, kunnen die zelfde stoere gasten niet meer zo maar rond neuken met iedereen. Dan zouden ze zo maar vader kunnen worden en aan financiėle lasten moeten mee dragen, of zouden ze dat dan niet doen?
Ik moet aan dat stukje van Gervais in Humanity denken. Ze zijn pro-life 'but only until the child grows up to be gay'.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Vaak stoere mannen praatjes dit soort figuren. Als ze straks ook nog anti conceptie zouden gaan verbieden, kunnen die zelfde stoere gasten niet meer zo maar rond neuken met iedereen. Dan zouden ze zo maar vader kunnen worden en aan financiėle lasten moeten mee dragen, of zouden ze dat dan niet doen?
Toen hij presidentskandidaat was heeft hij beloofd dat hij de Freedom of Choice Act zou ondertekenen en hij had op zijn minst de regering kunnen pushen om hieraan te werken. Tijdens zijn presidentschap hebben de democraten een meerderheid gehad in zowel het huis van afgevaardigden als de senaat maar blijkbaar had hij uiteindelijk andere prioriteiten. Biden heeft het in elk geval nog geprobeerd met de Women’s Health Protection Act.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, een president kan helemaal niets "codificeren". Je kunt als regering wetgeving introduceren in de hoop dat het congres ermee instemt, maar dat was destijds ook al vrij onwaarschijnlijk.
Hartstikke leuk, maar om een wet te ondertekenen moet ie eerst door het congres. En hij kwam al niet door het 108e en ook nog steeds niet die het 110e. Kun je als president wel wat meer je gewicht erachter gooien, maar zonder voldoende steun in het congres valt er weinig te tekenen. Er wordt nog wel eens abusievelijk gedacht dat de VS ook een soort van kadaverdiscipline kent, maar het congres is daar nog net iets minder dom stemvee.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Toen hij presidentskandidaat was heeft hij beloofd dat hij de Freedom of Choice Act zou ondertekenen en hij had op zijn minst de regering kunnen pushen om hieraan te werken. Tijdens zijn presidentschap hebben de democraten een meerderheid gehad in zowel het huis van afgevaardigden als de senaat maar blijkbaar had hij uiteindelijk andere prioriteiten. Biden heeft het in elk geval nog geprobeerd met de Women’s Health Protection Act.
Huh? Ze waren hooguit gehecht aan hun leven. Deze rechters zijn benoemd voor het leven en trump heeft de mazzel gehad dat tijdens zijn regeren een aantal waren overleden. Dus heeft hij conservatieve rechters kunnen aanstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Opvallend dat hij in één termijn een gestaald conservatief hof kon creėren. Heeft volgens mij te maken dat de progressieve rechters van het hof tijdens Obama's 8 jaar te veel gehecht waren aan hun persoonlijke status
Onschuldig leven vs. seriemoordenaars en verkrachtersquote:Op vrijdag 24 juni 2022 18:43 schreef TLC het volgende:
Toch wel een beetje hypocriet van die Amerikanen he
abortus verbieden maar toch gelijk de doodstraf kennen
Als CDA SGP en CU een kabinet zouden vormen zal je de zelfde vormen zien. CU is zelf nog behoorlijk streng met die anti homo scholen en CDA was dat tot nog niet zo lang geleden en pleit eens in de zoveel tijd voor verbod op coffeeshops en prositutie.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit soort christelijk extremisme past beter bij SGP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |