Las ik ook net. Geef het een paar jaar en voorbehoedsmiddelen zijn in de VS verboden.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ze willen doorpakken ook:
[ twitter ]
Ja leuk een soort christelijke talibanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Under his Eyequote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Ik vind Trump ook een malloot hoor. Maar ‘bedankt Trump’ is makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neuh. Ik spreek Engels: https://www.cnbc.com/2016(...)e-abortion-case.html
Iran zal trots zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Mevrouw XDo, u draait en u bent niet eerlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef XDo het volgende:
[..]
Ik vind Trump ook een malloot hoor. Maar ‘bedankt Trump’ is makkelijk scoren.
Wie zegt dat de voorgangers anders hadden gestemd?
Ik zou zeggen doe je eigen onderzoek en kijk naar de stemmingen in de jaren voordat trump mensen heeft aangesteld.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef XDo het volgende:
[..]
Veel te groot land met veel te veel verschillende regio's, opvattingen etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een haast schizofreen land is het toch ook he. Puissant rijk versus hele tentenwijken onder de snelwegen. Hyperprogressieve paarsharigen enerzijds, anderzijds hele bevolkingsgroepen die met de bijbel in de hand qua opvattingen ergens rond 1845 zijn blijven steken. Enzovoort. Ik denk dat het voor dat land goed zou zijn om eens wat meer de polderende middenweg op te zoeken. Maar ja, kan dat (nog) wel met een dergelijk partijenstelsel en een tot op het bot verdeelde samenleving?
Wat schattig, iemand heeft een lege oneliner op Twitter zien staan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:30 schreef fjs het volgende:
Valt me op dat mensen die voor abortus zijn, wel zelf zijn geboren.
Dus voor de geboorte mag je niemand doden, maar de staat mag je na de geboorte wel op verschillende gruwelijke manier doden? Vreemde logica van die pro-life figuren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
Pro life wint weer eens
Dan zal binnenkort de doodstraf ook wel weer overal moeten en enige vorm van guncontrol echt volledig worden afgeschaft.
Mijn punt precies.quote:
Contraception? Wat is daar het probleem precies, ze willen condooms verbieden of iets?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Contraception? Wat is daar het probleem precies, ze willen condooms verbieden of iets?
Pro life, voorbehoedsmiddelen voorkomen dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Contraception? Wat is daar het probleem precies, ze willen condooms verbieden of iets?
Waarom zie je dit in NL gebeuren?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:12 schreef RedFever007 het volgende:
De voorbode voor andere Westerse landen w.o.NL vrees ik![]()
Waardeloos slechte uitspraak
Met dank aan Ginsburg.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
De echte ultraconservatiefjes zijn qua voorbehoedsmiddelen vooral voor onthouding geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dát ben ik helemaal met je eens. Dat je vraagtekens bij de legaliteit van de originele beslissing kan zetten is een tweede. Maar dat maakt inderdaad niet dat je, naar gelang politiek klimaat, ineens kan gaan tornen daaraan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:32 schreef trein2000 het volgende:
Staatrechtelijk is dit ook niet te begrijpen. Nog los van de inhoud. Stare decisis is een ding,
Dankzij anti-conceptie gaan tienermeisjes en volwassen vrouwen met jan en alleman naar bed. Dat begrijp je toch wel? Onthouding is de enige juiste manierquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dio mio.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
Het was een specifieke verkiezingsbelofte;het benoemen van rechters die Roe vs Wade zouden herroepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:57 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je kan Trump moeilijk de schuld geven van elke beslissing die deze gasten nemen.
Wel een politicus die zijn beloftes nakomt dan...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het was een specifieke verkiezingsbelofte;het benoemen van rechters die Roe vs Wade zouden herroepen.
Als ik jouw hoofd verbrijzel en je in stukjes hak, hoor ik je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:39 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
En het valt mij op dat foetussen die geaborteerd zijn daar nooit over klagen!
Een klompje cellen is natuurlijk geen volgroeid mens. Laten we die onzin niet importeren zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:28 schreef fjs het volgende:
[..]
Als ik jouw hoofd verbrijzel en je in stukjes hak, hoor ik je ook niet klagen.
En dat doen ze dan ook allemaal massaal. Onthouding.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dankzij anti-conceptie gaan tienermeisjes en volwassen vrouwen met jan en alleman naar bed. Dat begrijp je toch wel? Onthouding is de enige juiste manier
Net als Amish die geen TV thuis mogen kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat doen ze dan ook allemaal massaal. Onthouding.
Als die pro-life mensen, naast het propageren/invoeren van anti-abortuswetgeving, nu eens groot zouden inzetten op anticonceptie zou ik respect en begrip voor hun kunnen hebben. Goede voorlichting over seksualiteit, over anticonceptie en die makkelijk beschikbaar maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ twitter ]
En dat kapotje gaan ze ook verbieden, als het aan hen ligt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:35 schreef -XOR- het volgende:
Overwinning voor de rechtsen: dat vieze linkse geschuif met die geslachtsdelen in elkaar kan niet meer ongestraft zonder kapotje. Dit zorgt ervoor dat de slinksen minder aan seks doen zodat de rechtsboys niet de enigen zijn zonder iets te neuken.
Want jij denkt dat wanneer Bader Ginsburg en Kennedy nog Justices waren geweest deze beslissing ook zo was uitgevallen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:03 schreef XDo het volgende:
[..]
Gewoon niemand meer neuken! En Donald Duck die in zijn blote kont door een kinderstrip wandelt kan ook niet meer, trek die eend een zwembroek aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat kapotje gaan ze ook verbieden, als het aan hen ligt.
Nou ja, je hebt de huidige situatie ook voor een groot deel hypocriete malloten als McConnell te danken. Een of ander lulexcuus verzinnen waardoor een compromiskandidaat niet benoemd zou mogen worden om een volgend lid van de prairietaliban het hooggerechtshof in te krijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Want jij denkt dat wanneer Bader Ginsburg en Kennedy nog Justices waren geweest deze beslissing ook zo was uitgevallen?
Opvallend dat hij in één termijn een gestaald conservatief hof kon creëren. Heeft volgens mij te maken dat de progressieve rechters van het hof tijdens Obama's 8 jaar te veel gehecht waren aan hun persoonlijke statusquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel een politicus die zijn beloftes nakomt dan...
Zeker, want seks is vies en zondig en alleen bedoelt om kinderen op de wereld te zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gewoon niemand meer neuken! En Donald Duck die in zijn blote kont door een kinderstrip wandelt kan ook niet meer, trek die eend een zwembroek aan.
Ik ben zelf niet zozeer tegen abortus , als bijvoorbeeld het leven van de moeder in gevaar komt , het (ongeboren) kind allerlei afwijkingen heeft (de gemiddelde Fok!er dus) ,zwangerschap door incest of verkrachting , etc .quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:30 schreef fjs het volgende:
Valt me op dat mensen die voor abortus zijn, wel zelf zijn geboren.
En in welke westerse landen zijn abortussen na 8 maanden nog toegestaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:55 schreef Enchanter het volgende:
of vrouwen die na 8 maanden toch maar beslissen dat ze abortus willen plegen omdat het ze niet goed uitkomt.
Voor dat soort mensen lijkt me postnatale abortus wel wat.
Die vetklomp heeft dan wel rechters benoemd. Maar vergeet niet dat zelfs na alle debiele dingen die die mongool uitvoerde tijdens zijn termijn uitvoerde. Hij daarna nog steeds 46.9% van het totaal aantal stemmen wist te behalen in 2020.quote:
En de democraten aan zichzelf, eerdere presidenten (zoals Obama) hadden abortusrechten kunnen codificeren. Het is gewoon treurig dat een Supreme Court nu vol zit met politieke activisten, zoals de andere drie Justices ook benoemden in hun dissent. Het is ondertussen puur politiek gemotiveerd en daar heeft Trump slim op ingespeeld met het benoemen van de Justices die hij benoemd heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de huidige situatie ook voor een groot deel hypocriete malloten als McConnell te danken. Een of ander lulexcuus verzinnen waardoor een compromiskandidaat niet benoemd zou mogen worden om een volgend lid van de prairietaliban het hooggerechtshof in te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |